Jepulis, elikkäs mieltä painaa asia jonka hyvä ystäväni tuossa lauantai-iltana tokaisi. Itselläni on ollut todella huonoa onnea seurustelusarakkeella, johtuen äärimmäisestä ujoudesta josta kärsin aina viime syksyyn saakka. Eli siis suhteita on tasan nolla takana :)
Ystäväni siis tokaisi minulle, että seurustelemattomuuteni ja se etten löydä itselleni tyttöystävää, johtuu siitä että minulla on naispuolisia ystäviä. Minulla on siis kuulemma aivan kohtuuttomat kriteerit. Kuulemma kukaan nainen ei haluaisi ruveta seurustelemaan kanssani kun minulla on naisia ystävinäni.
Itse asettamani kriteerit ovat tasan ja tarkkaan se, että naisen ei tarvitse olla ihmeämmin kaunis, kunhan on mukava, ystävällinen ja kummatkin ovat kiinnostuneita toisistaan. Vähän kurjasti sanottu tuo viimeinen lause, mutta eipä sitä kai voi muutenkaan laittaa :)
Eli voiko heikko suhdeonneni tosissaan johtua ystävieni sukupuolesta?
Kysymys naisille.
24
479
Vastaukset
- 17+15
Ei.
- 15+12
Ei.
- Eri sukupuolta
olevat ystävät häiritsevät vain imbesilliä roskaväkeä. Sivistyneissä piireissä on ihan normaalia että ihmisellä on kumpaakin sukupuolta olevia ystäviä ja että kavereiden kanssa ei harrasteta seksiä.
Sieltähän tuli pikaisia vastauksia, kiitos niistä :)
Kaipa sitä syyn etsimistä täytyy jatkaa muilta alueilta. Lisätään vielä ulkomuoto, eli pituutta 182 cm ja painoa 80 kg, ruskeat lyhyehköt hiukset. Pyykkilautavatsaa ei löydy mutta hymyä senkin edestä :) Ulkomuodostakaan se ei ilmeisesti johdu, ainakaan muiden ihmisten kommenttien mukaan, tai oman pään mukaan kun itseään peilistä katsoo.
Nooh, jatketaampa tallustelua ja katsotaan mitä elämä eteen tuo :)- nainen 29vee
onks ne naispuoliset ystävät sun exiä tai exhoitoja/panoja, vai todella _vaan_ ystäviä...
Ihan tosissaan ystäviä ovat vaan :) Vaikka meikäläisen miespuoliset ystävät ei tätä usko, vaan väittävät kiven kovaa ettei mies ja nainen voi olla ystäviä, joten heidän mielestä ne ei ole pelkkiä ystäviä.
- haalilisää.
bablotus kirjoitti:
Ihan tosissaan ystäviä ovat vaan :) Vaikka meikäläisen miespuoliset ystävät ei tätä usko, vaan väittävät kiven kovaa ettei mies ja nainen voi olla ystäviä, joten heidän mielestä ne ei ole pelkkiä ystäviä.
tietenkin on, että kun sinulla on naislauma ympärilläsi, niin kuvitellaan jo sinun löytäneen tai löytävän sieltä sen kumppanin. Suotta siis naiset uhraisivat aikaa sun kääntämiseen, kun vois olettaa, että jokin noista naisista vois olla se oikea. Sitä paitsi jos joku tulokas, uus nainen astuisi siihen remmiin, niin muut kattois, että ei oo asiaa (varsinkin jos joku olis kiinnostunu). Mustasukkaiset naiset osaa kyllä järjestellä asioita ja turhat kilpailijat saadan pois tieltä. Summa summarum, jos jollain miehellä no naiskavereita, olettaisin että joku noista naisista on muita kiinnostavampi. Mutta ehkä järjellä ajateltuna mies olis jo yrittäny sitä ja seurustelis. Noh, kai sun tarvii haalia vielä lisää naiskavereita...
- 18
Mieluumminkin niin päin, että miehet, jotka ovat fiksuja ja sosiaalisia, heillä on myös naiskavereita. Joiden kanssa ei harrasteta seksiä.
Tietysti tapaa yksittäisiä miehiä, joiden mielestä naiskaverit ovat olemassa vain siksi, että heistä jokaista voi yrittää vuorollaan tai vaikka yhtä aikaa. Tämän huomaa miehestä nopeasti, kaikki eivät halua ajatella vakavaa suhdetta sellaisten kanssa. - ...
Mun henkilökohtainen ehdoton vaatimus miehelle on se, että täytyy olla naispuolisia ystäviä. En olisi kiinnostunut miehestä, jolla on vain miespuolisia ystäviä. Yksi mun parhaista kavereista on myös mies, jolla on lähes pelkästään naispuolisia kavereita, eikä hänellä ainakaan ole koskaan ollut vaikeuksia löytää seurustelukumppaneita, joten en usko, että on mitään yhteyttä.
- manly333
Naispuolisia kavereita? Miksi pitäis olla? Mistä semmosia voi saada...vaikea kuvitella ettei se johtaisi ikinä mihinkään jos molemmat olisi sinkkuja
- kaveri.
manly333 kirjoitti:
Naispuolisia kavereita? Miksi pitäis olla? Mistä semmosia voi saada...vaikea kuvitella ettei se johtaisi ikinä mihinkään jos molemmat olisi sinkkuja
Jos ne kaverinaiset eivät vaan ole seksuaalisesti vetävää tyyppiä miehen mielestä. ihan eri tyyppiä kun mihin mies iskee silmänsä viihteellä ollessaan. Eivät niin sanotusti väräytä viisaria, vaan sukupuolen voi unohtaa. Eiköhän se vain-kaveruus ainakin silloin onnistu.
- Siksi, että
manly333 kirjoitti:
muuten riski on, että mies ajattelee juuri niin kuin sinä eli että nainen=pillu, eikä mitään muuta, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa tuollainen mies. Minua kun ei kiinnosta olla pelkkä pillu kenellekään.
- Jotkut
kaveri. kirjoitti:
Jos ne kaverinaiset eivät vaan ole seksuaalisesti vetävää tyyppiä miehen mielestä. ihan eri tyyppiä kun mihin mies iskee silmänsä viihteellä ollessaan. Eivät niin sanotusti väräytä viisaria, vaan sukupuolen voi unohtaa. Eiköhän se vain-kaveruus ainakin silloin onnistu.
miehet panee vaikka naispuolista siiliä, pääasia että sillä on reikä. Juuri noita miehiä välttääkseni en huolisikaan miestä, jolla ei ole naispuolisia kavereita.
- Bosque
kaveri. kirjoitti:
oisko syy huonoon onneesi seurustelurivillä että olet liian "naismainen", siis ujo, kiltti ym. Tämän takia sinulla on paljon naisystäviä mutta ei tyttöystäviä. Naisystäväsi eivät karkoita muita naisia vaan epä-äijämäisyys. Naisystävistäsi olet miehenä epäkiinnostava minkä myös muut naiset aistivat ystäviesi käytöksestä.
Bosque kirjoitti:
oisko syy huonoon onneesi seurustelurivillä että olet liian "naismainen", siis ujo, kiltti ym. Tämän takia sinulla on paljon naisystäviä mutta ei tyttöystäviä. Naisystäväsi eivät karkoita muita naisia vaan epä-äijämäisyys. Naisystävistäsi olet miehenä epäkiinnostava minkä myös muut naiset aistivat ystäviesi käytöksestä.
Jeps, kyllähän yksi iso syy voi olla juurikin tuo "äijämäisyyden puute", ujo tosin en enää ole. En ole ikinä kokenut tarvetta tuada itteäni esiin raavaana äijänä joka raivaa metsät pelkällä vihaisella katseellaan. Olen semmoinen kuin olen, eikä omasta mielestä muuksi tarvitse muuttua :)
Kyllähän niitäkin naisia varmasti löytyy jotka pitävät vähemmän äijämäisistä miehistä. Tai ainakin toivotaan näin ;)- Bosque
bablotus kirjoitti:
Jeps, kyllähän yksi iso syy voi olla juurikin tuo "äijämäisyyden puute", ujo tosin en enää ole. En ole ikinä kokenut tarvetta tuada itteäni esiin raavaana äijänä joka raivaa metsät pelkällä vihaisella katseellaan. Olen semmoinen kuin olen, eikä omasta mielestä muuksi tarvitse muuttua :)
Kyllähän niitäkin naisia varmasti löytyy jotka pitävät vähemmän äijämäisistä miehistä. Tai ainakin toivotaan näin ;)kyllä naiset pitää vähemmän äijämäisitäkin miehistä, MUTTA. Tää on varmaan joku biologiaan liittyvä juttu. Naiset itse sanoo että miehen tulisi osata keskustella, olla mielenkiintoinen, näyttää tunteensa jne. Nämä on kaikki hyviä ominaisuuksia parisuhteessa. Ja tämä toimiikin jos miehellä on joku "ylivertainen" ominaisuus varallisuutta, kuuluisa tai joku muu vastaava juttu, jolla voi kompensoida sanotaan nyt vaikka miehisyyden puutteita. MUTTA, MUTTA jos näitä ei ole niin huonot chanssit on. Naiset ei nyt vaan ole kiinnostuneita feminiineistä miehistä kuten ei miehetkään maskuliinisista naisista. Pari vanhaa koulukaveria on varsinaisia junttieinareita mutta äijämäisiä. Heillä ei ole ollut koskaan ongelmia löytää naisseuraa, päinvastoin.
Luulen että tuo feminiinisyytesi karkoittaa muut naiset. Ei ne naisystäväsi. Bosque kirjoitti:
kyllä naiset pitää vähemmän äijämäisitäkin miehistä, MUTTA. Tää on varmaan joku biologiaan liittyvä juttu. Naiset itse sanoo että miehen tulisi osata keskustella, olla mielenkiintoinen, näyttää tunteensa jne. Nämä on kaikki hyviä ominaisuuksia parisuhteessa. Ja tämä toimiikin jos miehellä on joku "ylivertainen" ominaisuus varallisuutta, kuuluisa tai joku muu vastaava juttu, jolla voi kompensoida sanotaan nyt vaikka miehisyyden puutteita. MUTTA, MUTTA jos näitä ei ole niin huonot chanssit on. Naiset ei nyt vaan ole kiinnostuneita feminiineistä miehistä kuten ei miehetkään maskuliinisista naisista. Pari vanhaa koulukaveria on varsinaisia junttieinareita mutta äijämäisiä. Heillä ei ole ollut koskaan ongelmia löytää naisseuraa, päinvastoin.
Luulen että tuo feminiinisyytesi karkoittaa muut naiset. Ei ne naisystäväsi.Jepulis, hyvinhän mahdollista tuokin :) Luultavasti tottakin.
Toisaalta, ehkäpä sitä mielummin on onnellinen omassa kuosissaan ja ystävien ympäröimänä, kuin jonkun kanssa suhteessa eläen jonain muuna mitä oikeasti on. Eli siis tarkoitan sitä, että olen mielummin oma itseni kuin joku muu. Tällä tavalla ainakin olen ollut äärimmäisen onnellinen, ja itsevarmuus kasvanut koko ajan.
Se on myös eri asia miten tulkitsee "äijämäisyyden", niitäkin tulkintoja on varmaan yhtä monta erilaista kun on erilaisia ihmisiäkin :)- Bosque
bablotus kirjoitti:
Jepulis, hyvinhän mahdollista tuokin :) Luultavasti tottakin.
Toisaalta, ehkäpä sitä mielummin on onnellinen omassa kuosissaan ja ystävien ympäröimänä, kuin jonkun kanssa suhteessa eläen jonain muuna mitä oikeasti on. Eli siis tarkoitan sitä, että olen mielummin oma itseni kuin joku muu. Tällä tavalla ainakin olen ollut äärimmäisen onnellinen, ja itsevarmuus kasvanut koko ajan.
Se on myös eri asia miten tulkitsee "äijämäisyyden", niitäkin tulkintoja on varmaan yhtä monta erilaista kun on erilaisia ihmisiäkin :)on aina plussaa. Ja omana itsenä on varmasti onnellinen olla. Mutta maailma ja ihmiset ei nyt vaan toimi hirveän rationaalisti ja aikuisesti. Aina ihmiset ovat teeskennelleet olevansa jotain muuta kuin ovat saadakseen vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan. Katsoppa vaikka ravintolassa kuinka paljon siellä on ilosia/rentoja/hauskoja seuramiehiä rupattelemassa naisille. Onko ne äijät siviilissä oikeasti tuollaisia. No ei. Tylsiä juntteja suurin osa.
Olemalla oma feminiininen itsesi nostat jo kättelyssä mustan pekan. Et pääse alkua pidemmälle. Naiset blokkaa sinut ei-kiinnostavaksi sekunnin murto-osassa. Tämän jälkeen sinun on vaikea jopa mahdoton enää muuttaa tilannetta. Jos taas peität sen feminiinisyyden pääset alkuun ja tämän jälkeen voit myöhemmin paljastaa kortit ja katsoa kuinka käy.
Ei pidä paikkaansa. Minusta mies on terve jos hänellä on naispuolisiakin kavereita.
- utelias_ujo
"ujoudesta josta kärsin aina viime syksyyn saakka."
Miten sä siitä ujoudesta yht'äkkiä syksyllä pääsit? Pystytkö sä nyt tekemään aloitteita naisille baareissa, menemään pokkana naisten pöytiin?Oon ollu melko jäätävän ujo ihan siis viime syksyyn saakka. Eli en edes hirveästi kehdannut edes jutella kavereillekkaan. Rupesin viime kesän aikana pohtimaan vähän syvempiä ajatuksia, ja sitten vietin syksyllä neljä kuukautta ulkomailla. Tuon ajan aikana vain ymmärsi niinkin kliseisen asian, kun että elämä on liian lyhyt murehtimiseen ja kokoaikaiseen huolehtimiseen. Joten en enää mieti, että kehtaako sitä ja tätä tehdä, vaan yleensä teen sen jos siltä tuntuu :)
En vieläkään koe olennaiseks tehdä aloitteita baarissa, hyvä kun niissä edes kuulee omaa ääntään, saatika sitten toisen. Joten mun mielestä baarit ei vaan oo hyviä paikkoja tehdä minkäänlaista aloitetta, yleensä siellä käy ihan tanssimassa ja pitämässä hauskaa vain.
Mutta tosiaan, en enää koe itteäni ujoks :)
- Onhan siinä perää
Kyllä se mies joka kertoo että hänellä on "kavereina" naisia luo mielikuvan että mies on näitä joilla on useita panokavereita.
Ja koska yleensä nämä pelimiehet joilla on kasa naisia pyörrityksessä yleensä esittelevät / selittävät nämä muut naiset vain kavereiksi.....
Joten kyllä sillä ainakin minulle olisi vähän sellainen vaikutus että vaikka olisin kiinostunut niin en alkaisi katseleen pääsininkö tuohon " kaveriporukkaan" yhdeksi muiden joukoon. Sorry vaan.
Pahempi vaihtoehto on se että jos mies ei todellakaan ole kiinostunut naisista niin yleensä sellaiset myös viihtyvät naisporukoissa ... ja taatusti sitä ei puolitutulta kehtaa kysyä ja vielä nolompaa on jos sellaiselle vihjailee jotakin.
Ällöttäviä on myös ne miehet jotka ensinnä paneskelevat / yrittävät ja sitten jäävät roikkumaan naisen seuraan kaverina kun suhde loppuu ja pitävät yllä menttaliteettia ehkä sitten vielä joskus....- adderley
...on monia. Mua pidettiin toisessa ketjussa epäilyttävänä, kun mulla ei ollut yhtään naispuoleista kaveria.
No, kaikkia ei voi miellyttää. En kyllä yleensä itse ainakaan mainosta omaavani naisia ystävinä. Viittaan yleensä ystäviin ihan sanalla ystävä :) Joskus tulee tosin sanottua ystävän nimi, jolloin käy myös selväksi sukupuoli.
En tiedä viittasikkos meikäläiseen, mutta "pelimies" en ole, ja vaikka naisseurassa liikun niin en ole miehien perään :) On minua kyllä joskus sanottu vähän feminiinisemmäksi mieheksi, mutta ehkäpä se johtuu tosissaan siitä, että tykkään pukeutua värikkäästi, ja ehkä vähän erottua muista miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61957- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77871EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101818Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684