kertovat hyvästä terveydestä.
Tuuheat ja kiiltävät hiukset
16
235
Vastaukset
- ?
kalju,mm.väätäinen,Janne Holmen jne.olivat kovakuntoisia kaikki ja myöskin vähätukkaisia?JA TERVEITÄ.
- ?
vähähiuksisia.
- Juoksija.
kertovat terveestä ihmisestä ja terveistä vanhemmista. He eivät ole juonee Lasolia niinkuin sinun vanhempasi.
- Superkuntoinen
paremmin kun veri kiertää päässä ja joka paikassa eikä kroppaa ole pilattu tupakoinnilla ja kaljan juonnilla eivätkä ihraiset posket roiku.
- Hikinauha
vanhemmistasi.
- röhöä
Hikinauha kirjoitti:
vanhemmistasi.
jätkän vanhemmat ovat aivan spurguja.Aloittaa päivänsä sinolilla ja lopettaa tinnerillä.
eikös se enempi kerro panostuksesta hoitoaineisiin ., turhiahan ne hiustuotteet olisivat jos samaan pääsee terveyttään hoitamalla .,
- tietäjä.
päässä pysy vaikka kuinka käyttäis hiustuotteita jos elämäntavat ovat perseestä.
tietäjä. kirjoitti:
päässä pysy vaikka kuinka käyttäis hiustuotteita jos elämäntavat ovat perseestä.
Katso vaikka mun pehkoa.
tuputuu kirjoitti:
Värjäyksen jälkeen suorastaan hehkuu:)
Tupu noissa murteissa sellaisia pieniä käsitteellisiä eroja...värjättynäkin;)))
bar.sinistra kirjoitti:
Tupu noissa murteissa sellaisia pieniä käsitteellisiä eroja...värjättynäkin;)))
Pitää varmaan kysyä isommilta neuvoa.
tuputuu kirjoitti:
Pitää varmaan kysyä isommilta neuvoa.
mieluummin nuorilta, ne ei valehtele läheskään niin paljon ku isommat, itse asiassa toisinaan ne kyllä sanoo liiankin suoraan;))
Piti laittaa tää kappale edellisen viestin mukaan mut tulee nyt..
http://www.youtube.com/watch?v=DtsXEJOlKwU
- tietäjä.
valitettavasti kaikki eivät voi nauttia upeista hiuksista ja terveydestä.
- hirvittelijä
olla kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161