Kuinka nopeasti e-pillereiden vaikutus lakkaa noin suunnilleen, kun niiden käytön lopettaa? Minulla on nyt kamala migreeni niiden takia ja haluaisin sen menevän ohi mahd. nopeasti. Yleensä otan pillerin suunnilleen tähän aikaan eli 17.35. Otin viimeisen pillerin eilen. Olo on aivan kamala! :( Minulla ei ole ikinä, siis IKINÄ ollut migreeniä, joten sen on pakko johtua pillereistä. Käytän Diane Novaa.
Kuinka nopeasti vaikutus lakkaa?
hyi että
2247
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
migreeni välttämättä johdu pillereistä ja eikä se välttämättä edes ole migreeniä, ellei sitä sitten lääkäri ole diagnosoinut.
Katso mikä sen lääkkeen puoliintumisaika on, voit siitä sitten vähän arvioida. Elimistöstähän se lääkeaine ei nyt ihan oitis katoa.
Oliko tarkoituskin ottaa viimeinen lääke eilen? Eli taukoviikon aloitit? Jos lopetit pillerit kesken, niin raskauden mahdollisuus on sitten olemassa.
Kääntyisin lääkärin puoleen jos olo on poikkeuksellisen huono ja jos tosiaan sitä migreeniä ei ole neurologi diagnosoinut. Se särky ym. voi olla jtkn muutakin.
Ihan samaa mietin. Kuka on tehnyt diagnoosin migreenistä? Päänsärky voi olla muutakin.
Jos asut Suomessa, niin tämä pitkään jatkunut helle tulee mieleen migreenin tai auringonpistoksen aiheuttamana. Jos olet saanut liikaa aurinkoa/lämpöä ja liian vähän nestettä ja suoloja, niin voi voi pää parkaa. Auringonpistokseen liitty usein myös oksentaminen.