Varoituksen sana, ystävyyden hengessä ja näin.
Tuon seurakunnan toiminnassa on paljon sellaisia henkilöitä, jotka ihmisiä tuntematta tuomitsevat heidät helvettiin.. lisäksi vastaavia lahkoja olen nähnyt ja nyt toivon vain, että niistä päästäisiin eroon! Haluan lakihenkisyyden tilalle aitoa uskoa enkä mitään tekopyhää synnittömyyspaatosta!
Minä olen nyt jo kertakaikkisen täynnä sellaista!! Uskon Jumalaan ja olen kristitty, ja senpä vuoksi en juurikaan arvosta sellaista jos minut tuomitaan helvettiin ilman kunnon perusteluja! Kenellä sellaiseen on muka varaa!
Äärikarismaattiset lahkot pitäisi kitkeä maasta. Ikävä kyllä ne tekevät todella pahaa ihmisten psyykelle. Vai mitä mieltä te olette?
Sana ja ylistys ja muut äärikarismatialahkot
11
1590
Vastaukset
- ymmällä
Mistä seurakunnasta sinä puhut? Mikä on se
"tuo seurakunta"?
Mistä sinä ihmisparka nyt oikein puhut, kun ei ota tekstistäsi selkoa.. - Eniro
"Äärikarismaattiset lahkot pitäisi kitkeä maasta. Ikävä kyllä ne tekevät todella pahaa ihmisten psyykelle. Vai mitä mieltä te olette?"
- Mainitse kolme äärikarismaattista lahkoa.
- Mitä pahaa ne tekevät ihmisen psyykelle.
- Kerro nyt mitä mieltä pitäisi olla ja mistä.- weijo
- - -
Kyllä tämä Suomessa toimiva roomalaiskatolisen kirkon lahko, evankelisluterilainen saksalaiskirkko on eniten tehnyt pahaa ihmisten psyykeelle.
Minkähän kirkon jäseniä on eniten Suomen vankiloissa?
Lappajärvellä toimiva Sana ja Ylistys-seurakunta (jota kirjoituksen aloittaja tarkoitti) on tuonut paljon iloista ja vapaata kristillisyyttä koko Suomeen. Se on erittäin myönteistä ja tervetullutta. Monet luiterilaisen uskonnon uhriuttamat saavat siellä avun.
- - - - ei kiitos
weijo kirjoitti:
- - -
Kyllä tämä Suomessa toimiva roomalaiskatolisen kirkon lahko, evankelisluterilainen saksalaiskirkko on eniten tehnyt pahaa ihmisten psyykeelle.
Lappajärvellä toimiva Sana ja Ylistys-seurakunta (jota kirjoituksen aloittaja tarkoitti) on tuonut paljon iloista ja vapaata kristillisyyttä koko Suomeen. Se on erittäin myönteistä ja tervetullutta. Monet luiterilaisen uskonnon uhriuttamat saavat siellä avun.
- - -Ai niinkö?? Taidat kuulua kyseiseen srk:aan.Vieläpä sen sisäpiiriin.
Minun kokemukseni ovat täysin päinvastaisia.Tuntemani ihmiset,ovat ahdistuneet siitä lakihenkisestä julistuksesta,jota Sana ja Ylistys opettaa. He sanovat mm. että kaikki elämän vastoinkäymiset ovat ihmisen syntisen elämä seurausta. Jos uskot oikein niin ei ole köyhyyttä, ei työttömyyttä, ei sairautta. Jumala antaa mersuja ja rahaa ylenmäärin.MUTTA jos uskot väärin niin...
Onpa totisen iloista ja vapauttavaa opetusta!!!
Itse olen pysynyt ja pysyn kaukana heidän tilaisuuksistaan. - tärkeintä
ei kiitos kirjoitti:
Ai niinkö?? Taidat kuulua kyseiseen srk:aan.Vieläpä sen sisäpiiriin.
Minun kokemukseni ovat täysin päinvastaisia.Tuntemani ihmiset,ovat ahdistuneet siitä lakihenkisestä julistuksesta,jota Sana ja Ylistys opettaa. He sanovat mm. että kaikki elämän vastoinkäymiset ovat ihmisen syntisen elämä seurausta. Jos uskot oikein niin ei ole köyhyyttä, ei työttömyyttä, ei sairautta. Jumala antaa mersuja ja rahaa ylenmäärin.MUTTA jos uskot väärin niin...
Itse olen pysynyt ja pysyn kaukana heidän tilaisuuksistaan.Kaikkein tärkeintähän on se että uskoo.
- menestysteologiaa
ei kiitos kirjoitti:
Ai niinkö?? Taidat kuulua kyseiseen srk:aan.Vieläpä sen sisäpiiriin.
Itse olen pysynyt ja pysyn kaukana heidän tilaisuuksistaan.Nämä ovatkin "menestysteologian" heikkouksia. Ihminen voi ruveta syyllistämään itseään vastoinkäymisistään, mutta jostain syystä Jumala sallii ihmisille myös vastoinkämisiä elämään,(kuten Jobille) vaikka Jumala voisikin estää ne.
- mietiskelijä
weijo kirjoitti:
- - -
- - -Piilottelee positiivisen ajatusmallin taakse, joka on toki kiehtova, ja positiivisuus on yleensä hyväksi.
Tiedän että tämä ajattelu on johtanut heillä siihen, että uskova jolla on
taloudellisia vaikeuksia tai sairautta on jollain lailla saatanan vaikutuksessa (menestysteologiaa). Onko mielestänne raamatun mukaista ajaa uskovasta ulos köyhyyden henkeä?. Kyllä se porukka on kauhistus Jumalalle, me elämme maailmassa, ja olemme tekemisissä sairauksien ja taloudellisten ongelmien kanssa, ei raamattu lupaa meille pelkkää rikkautta ja täydellistä terveyttä.
Jos uskova ei koskaan sairastaisi, olisi hän kuolematon, koska sairauden kauttahan suurin osa meistäkin lähtee, jo Herramme tuleminen viipyy. - Weijo
tärkeintä kirjoitti:
Kaikkein tärkeintähän on se että uskoo.
- - -
Jeesus itse opetti, että "köyhät teillä on aina keskuudessanne" (Matt. 26:11).
Hän opetti myös, että sairaita tulee käydä katsomassa (Matt.25:39,40).
Samoin opetti apostoli Paavali. "Teidän uskovien joukossa on paljon heikkoja ja sairaita" (1 Kor. 11:30).
Mutta Jeesus lähetti uskoon tulleet viemään eteen päin ilosanomaa Golgatan voitosta. Siellä synti ja siaraus on voitettu. "He (uskoon tulleet) panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi.." (Markus 16:15-20).
- - -
Jeesus tahtoo parantaa ja johdattaa sellaiseen elämään, jossa on hyvää ja levollista olla Hänen yhteydessään. Matt. 11:28.
- - -
Siunausta sinulle. - mietiskelijä
weijo kirjoitti:
- - -
- - -Väittävät että köyhä uskova on riivattu, ja sairastaa ei tosiuskova voi.
Tuolla tavalla kun opetetaan, on psykiatriset sairaalat pian täynnä entisiä uskovia. - Sen pituinen se
mietiskelijä kirjoitti:
Väittävät että köyhä uskova on riivattu, ja sairastaa ei tosiuskova voi.
Tuolla tavalla kun opetetaan, on psykiatriset sairaalat pian täynnä entisiä uskovia.Ei ollut sitten Saarikalle tosiuskova, kun otti ja sairastui ja kuoli.
- ei kenelläkään
Kenelläkään ihmisellä ei ole mitään oikeutta tuomita toista ihmistä helvettiin, koska ei hän ole mikään Jumala. Entä jos tuomitsemalla toisen suututtaakin Jumalan, vaikka palvoskelisikin itseään täynnä ja omin aivoinsa aivoitelleena ihmisenä Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982