niin saakos virossa nyt 18 v ostaa ihan mitä vaan alkoholijuomia (ei ole niinku mitään % rajaa?)
viro alkoholi ikäraja
9
38304
Vastaukset
- kvgkvg
kvg
- nimimerkki10
Ikäraja on 18. Muista sitten että suomeen et saa silti tuoda väkeviä ennen 20 ikävuotta.
- virunvalge
18v virossa kaikissa viinoissa. 20v väkevissä yli 22% suomessa...
- ValgeViin
Virossa tuli voimaan uusi alhoholilaki 2015. Mikähän tilanne on tänä päivänä, myydäänkö kaupoissa väkeviä esim. 40 % juomia 18-vuotiaalle? Maahanhan niitä ei saa tuoda mutta kysynkin nyt Virossa ostamisesta.
- Anonyymi
CUPON20
- Anonyymi
Vasta päivä synttäreiden jälkeen saa ostaa ei sinä päivänä, kun täyttää 18. Pojalta kuulin, kun kävi aikoinaan kyseisenä päivänä Tallinnassa eikä saanutkaan mitään ostaa.
- Anonyymi
Kenen pojalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen pojalta?
äitis pojalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äitis pojalta
Omalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892