Elämäni käännekohta

oli...

syntymäni. Toisena käännekohtana pitäisin kuolemaa, joka ei ole vielä tullut. Tässä välissä on sitten elämäksi kutsuttu ajanjakso. Jos on vastavirtaan uiva, niin kuin minä olen, ei se elämä helppoa ole ollut. Pääseekö kukaan helpolla? kertokaa jos joku on päässyt elämässä helpolla?

4

643

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carmelisa

      ...käännekohta on varmaankin ollut se kun olen saanut Jeesukselta uuden elämän :)
      Jumalan armosta olen saanut kasvaa uskovaisessa kodissa, KOdissani ei ole koskaan ryypätty eikä tapeltu tms...minulla on ollut hyvä ja rakastava koti jossa olen saanut kasvaa veljieni kanssa onnellisena. Kuiitenkin halusin jo lapsena antaa elämäni Jeesukselle. Olin onnellinen. Mutta sitten, jossain vaiheessa nuoruudessani maailma alkoi kiehtomaan, niinkuin se usein tekee...rupesi kiinostamaan muut asiat. Olinko onnellinen maailmassa...eläessäni elämää ilman Jeesusta...en ollut. Joidenkin maailmassa vietettyjen vuosien jälkeen palasin tuhlaaja tyttönä Jeesuksen ristin juurelle ja sain syntini anteeksi. Se on ratkaisu mitä ei ole koskaan tarvinnut katua. Kun en ollut uskossa niin ei ollut rauhaa sydämessä...ihmisen sisimmässä on aina Jumalan mentävä aukko, ja kun se oli tyhjä, niin oli elämäkin tyhjää. Vaikka millä koitti sitä tyhjyyttä täyttää, niin ei se täyty, ei ennenkuin palasin Jeesuksen luokse. Vaikeuksia ja murhetta ja tuskaa on elämässä ollut, ei niiltä säästy uskovainenkaan ihminen(päin vastoin niitä on varmaan enemmän kuin muilla), mutta, on valtava asia kun tiedän etten ole koskaan yksin. Vaikka kaikki ystävät hylkäisivät niin Jeesus ei hylkää lastaan koskaan :) Kaikkien myrskyjen ja vaikeuksien keskellä on saanut kokea kuinka Herra on vierelläni, hän antaa aina apunsa ja lohtunsa. Hän on antanut voiman jokaiseen päivään. Nytkin, kun poikani kuoli reilu kuukausi sitten, Hän - Jeesus - on kulkenut vierelläni, Hän on nostanut ja kantanut silloin kun on tuntunut että ikävä musertaa minut, Jeesus on tullut ja nostanut, antanut pieniä ilon hippusia muiden ihmisten kautta. Hän on lähettänyt aina jonkun joka on tuonut lohdun sanan tms. Elämää Jeesuksen kanssa ei voita mikään. On minulla perhe ympärillä...(mies ja yksi pojista asuu vielä kotona)...mutta ilman Jeesusta elämä on silti tyhjää. Voin vain suositella Jeesusta jokaiselle ihmiselle

    • muutto 3 kk

      Kun muutin synnyinkodistani kolmen kuukauden ikäisenä pahimmalle paikkakunnalle, jossa vanhempani edelleen asuvat. Tuolloin alkoi henkinen pahoinvointi, josta vanhempieni kuuluisi saada kahden vuoden ehdoton rangaistus rikoslain mukaan.

      Minullakin vain kuolema on käännös parempaan.

      • <<<<

        onhan noita ollut.. Tänä vuonna Toukokuussa se oli keväällä 2010 kun pääsin Opiskelemaan Hämeenlinnaan


      • -
        <<<< kirjoitti:

        onhan noita ollut.. Tänä vuonna Toukokuussa se oli keväällä 2010 kun pääsin Opiskelemaan Hämeenlinnaan

        Ei pääse elämässä kukaan helpolla, eikä ole tarkoituskaan. Carpe Diem !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe