Heippa. Tällä viikolla on ollut molemmat nivuset kipeät eli särkyä. Kipu painottuu monesti aamuun ja iltaan. Voisiko joku vitamiinin tai jonku puute aiheuttaa sitä?
Ajan paljon tälläisellä laudalla: http://bowfires.com/uploads/m_wave_boards12.jpg
Kyseinen laite kehittää nivusia ja jalkoja. Voisiko tämä laite olla syypää kipuihin? Ajan laitteella noin 5km päivässä.
Hemoglobiini oli ok.
Pahoin pelkään että tämä olisi joku sairaus?
Olen 15v urheilija.
Nivuset kipeät
7
1711
Vastaukset
- TP95
Minulla on vasen jalka lähes 1cm pitempi joten voisiko se olla jonkinlainen syypää?
- Jk2rr4
Koipesi ei ole ptempi tai lyhempi, vaan sinulla on skolioosi.
- aattuyop
Tyypillistä eturauhasvaivaa todennäköisesti alunperin kylmettymisen johdosta. Tietyt sukupuolitaudit tosin antavat samoja oireita. Lääkärihän sen selvittää veri- ja paikallistestein.
- TP195
Sukupuolitauteja ei ole koska en ole harrastanut seksiä.
Voiko tuollaista eturauhasvaivaa saada noin helposti ja näin nuorella?
Kovia pakkasia on ollut kyllä. 35-.. - Aloittajavielä....
TP195 kirjoitti:
Sukupuolitauteja ei ole koska en ole harrastanut seksiä.
Voiko tuollaista eturauhasvaivaa saada noin helposti ja näin nuorella?
Kovia pakkasia on ollut kyllä. 35-..Skolioosia ei ole. Selkäranka on suora ja tutkittu.
- Aloittajavielä3
Aloittajavielä.... kirjoitti:
Skolioosia ei ole. Selkäranka on suora ja tutkittu.
Minulla ei ole eturauhasvaivoja.
Käyn normaalisti virtsaamassa ja ei ole ongelmia paineen kanssa. - Vanha merimies
Aloittajavielä3 kirjoitti:
Minulla ei ole eturauhasvaivoja.
Käyn normaalisti virtsaamassa ja ei ole ongelmia paineen kanssa.Jos ei tyrä, niin satavarmasti kuppa tms. Oireet kyllä viittaisivat kuppaan. Wassermanin koe on se joka sen paljastaa. Kupan olet voinut saada perintönä tai muutakin tietä kuin perinteisellä tavalla. Eipä kovinkaan kadehdittava tauti. Kipikipi klinikalle vaan ennenkuin menee liian pitkälle! Muutoin voi tapahtua vähän samaa kuin leprassakin; osia alkaa tippumaan pois. Ei kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859