haluan kirjoittaa tästä mm. varoituksena muille! itse olen ollut jo jonkin aikaa suomi24 treffeissä ja se on kyllä täynnä huijareita. Tutustuin ulkomaalaismieheen (tai suomalais, en tiedä, mies väittää olevansa etelä-euroopasta ja näyttää suomalaiselta pitää suomalaista nimimerkkiä). Juttelimme jonkin aikaa ja minua ei epäilyttänyt hänessä muu kuin se että mahdollisesti valehteli iän eikä kertonut oikeaa nimeään vaikka kävimme sähköpostillakin kesksuteluja pitkään, itse olin alusta alkaen rehellinen. Lopulta näin hänen kuvansa ja huomasin hänen olevan 10-15 vuotta vanhempi ja ilmoitin ettei hän ole tyyppiäni.. valitettavasti juttu ei jäänyt tähän kuten toivoin.
Meni monta kuukautta ja huomasin tosi mielenkiintoisen miehen joka lähes kaikin puolin vaikutti "normaalilta" ja erilaiselta aiempaan verrattuna. Juttelimme monta kuukautta netissä ja olin koko ajan vain vakuuttuneempi, ettei hän huijaa tai kuulosta ylihyvältä vaan reilulta ja mukavalta mieheltä joka ottaa muut huomioon. Sitä paitsi hän oli eri ikäinen, kotoisin eri paikasta ja asui kaverin kanssa, toisin kuin "eka mies". Kyllähän se vähän ihmetytti että mies olisi suostunut heti tapaamiseen mutta myöhemmin "pelkäsi" lähettää kuvaa, ajattelin hänen olevan herkkä eikä mikään pintaliitäjämies. Kun olimme tarpeeksi kauan jutelleet mies alkoi jatkuvasti etsiä vikoja minusta ja sain selittää ja selittää hänen olevan väärässä (yritti antaa minusta kylmän, epäkohteliaan, lihavan ja inhottavan kuvan). Lopulta mies totesi että tuomitsen ihmiset ulkonäön perusteella (mitä hän itse teki ilmoitti ettei puhu minulle jos olen lihava! mitä en edes ole..) ja että olen nähnyt hänen kuvansa jo ja että hän toivoo minun löytävän "täydellisen biljonäärimiehen tässä epätodellisten kuvien maailmassa".
Samassa tajusin hänen olevan se eka mies jolle aiemmin olin kirjoitellut, hän oli niin pahasti katkeroitunut ja epätoivoinen että päätti häiritä ja valehdella minulle kuukausikaupalla! miten inhottavaa!!
syyllisti täysin aiheetta vaikka itse hän ei muuta tehnyt, kuin valehteli kaiken itsestään ja pelailee kahdella eri profiililla, meni täysin luottamus näihin deittisivuihin. Tein ilmoituksen ylläpidolle mutta tuskin se mitään auttaa, saa varmaan olla vaikka kymmenen eri profiilia, haukkua ja huijata miten lystää sen takia vaikea löytää mitään aitoa tästä epätodellisten (miesten) maailmasta, harmi..
Tulin huijatuksi..
43
3805
Vastaukset
- gaddafi
kertomuksesi on hyvinkin tosi. epäilen itse ainakin että moni seksinvonkaaja pitää montaa profiilia yllä. miksi pitää yhtä matoa vedessä kun voi pitää verkkoa- ajatuksella siis menevät. valitettavasti jäävät ne yhtä hyvää hakevat kiltit miehet sitten ilman kun kyynistyneet naiset ei usko enää edes joulupukkiin tuolla. itse en edes ymmärrä miten nämä miehet saa aikaa tällaiseen pelleilyyn. työn jälkeen en minä ainakaan jaksaisi selvitellä "verkkojani". mutta kaipa sillä verkolla saa enempi..?
tuossa verkko-tyylissä on sekin mielestäni, että nämä miehet ei edes etsi mitään "yhtä oikeaa" vaan pelkkää hoitoa. siinä käytetään sitten niitä kaikkia keinoja: miellyttämistä, manipulointia, suostuttelua, valehtelua ja kiristämistä. mollaaminenkin käy. jos naista vähän murskaa henkisesti, se kellahtaa helpommin. epäilen vaan vahvasti, että tällaiset käärmeet ovat itse niin hemmetin eksyksissä itsensä kanssa, että psykiatrille pitäisi lähettää.- mies vastaa
Toki ihan rehellisilläkin miehillä kannattaa olla muutamia hieman erilaisia profiileita, niistä näkyy jos naiset lähettelevät kutsuviestejä joka puolelle. Jos näin on, tietenkin vaan yhteydet poikki. Ei tietenkään mitään kiusantekoa.
Saakoot hoitaa hommansa ihan kuinka haluavat, eipä noista olisi tainnut vaimoainesta olla. - Heihalooooo
mies vastaa kirjoitti:
Toki ihan rehellisilläkin miehillä kannattaa olla muutamia hieman erilaisia profiileita, niistä näkyy jos naiset lähettelevät kutsuviestejä joka puolelle. Jos näin on, tietenkin vaan yhteydet poikki. Ei tietenkään mitään kiusantekoa.
Saakoot hoitaa hommansa ihan kuinka haluavat, eipä noista olisi tainnut vaimoainesta olla.Tän deitin tarkoitus kai on lähetellä viestejä joka puolelle? Vai eikö?
Huijari on se, jolla erilaisia profiileja, eli joissain profiileissa väärät tiedot. Sellaisten äijien kanssa yhteydet heti poikki. - 1 kalan kalastaja
mies vastaa kirjoitti:
Saakoot hoitaa hommansa ihan kuinka haluavat, eipä noista olisi tainnut vaimoainesta olla.Tämä, vain yhtä miestä etsivä nainen, etsii ainakin yhdellä ilmoituksella sopivaa kumppania. Itse otan kyllä yhteyttä moneen ilmoitukseen, koska mitäpä järkeä siinä olisi että otan yhteyttä vain yhteen mielenkiintoiseen ilmoitukseen ja odottelen vastausta jota en välttämättä koskaan saakaan?? Eihän sillä tavalla löydä mitään. Vai olisiko oikeampaa vastata ilmoitukseen, pitää 2 vkon "varoaika" ja sitten vasta jatkaa etsintää?
Itse kerron "kandidaateille" suoraan ja rehellisesti asiat ja jos ja kun kiinnostukseni johonkin ihmiseen erityisesti herää ja haluan tutustua häneen paremmin. Näin en tuhlaa toistenkaan aikaa, roikuta ketään huvikseen "varalla" tai elätä kenenkään suhteen turhia toiveita. Kunpa vaan muutkin olisivat rehellisiä...
- epic-fail
on kirjoitella netissä kuukausikaupalla, jos hakee muutakin kuin kirjeenvaihtokaveria?
Tapaaminen livenä mahdollisimman pian selvittää tilanteen biljoona kertaa paremmin kuin tuhannetkaan viestit tai edes kuvat.- alottaja
liian pian tapaamiseen sillä kerran kun suostuin erään miehen tapaamaan viikkojen puhelinkeskustelujen jälkeen niin hän yritti raiskata minut! siksi parempi keskustella netissä ensin, ei ole helppoa olla nuori kaunis nainen kun pidetään helppona pintaliitäjänä ja miehet esiintyy olevansa tosissaan ja vaan seksiä usein yritetään hakea vaikka kuinka huijaamalla ja suostuttelemalla rahaakin on netissä yritetty tarjoa hyi olkoon, taitavat ne sellaiset itse vaan saada pahan mielen toiminnastaan ja toivottavasti eston sivulle..
Vaikea uskoa enää muistakaan hyvää, kaikki pitää kokea kantapään kautta ja yrittää vaan uskoa hyvää? - epätodellinenolo
alottaja kirjoitti:
liian pian tapaamiseen sillä kerran kun suostuin erään miehen tapaamaan viikkojen puhelinkeskustelujen jälkeen niin hän yritti raiskata minut! siksi parempi keskustella netissä ensin, ei ole helppoa olla nuori kaunis nainen kun pidetään helppona pintaliitäjänä ja miehet esiintyy olevansa tosissaan ja vaan seksiä usein yritetään hakea vaikka kuinka huijaamalla ja suostuttelemalla rahaakin on netissä yritetty tarjoa hyi olkoon, taitavat ne sellaiset itse vaan saada pahan mielen toiminnastaan ja toivottavasti eston sivulle..
Vaikea uskoa enää muistakaan hyvää, kaikki pitää kokea kantapään kautta ja yrittää vaan uskoa hyvää?Oih, täällä on jo kohtalotoverikin... jaksamista : alottaja:lle!
Nettideitit ovat täyttä paskaa, ja niissä liikkuu sukupuolesta riippumatta pelkkiä vonkaavia idiootteja tai pahempaa: vain kaveriseuran hakijoita!
Kermakakku näiden naamalle! - epic-fail
alottaja kirjoitti:
Vaikea uskoa enää muistakaan hyvää, kaikki pitää kokea kantapään kautta ja yrittää vaan uskoa hyvää?Siinäs näät; eipä se viikkojen kirjoittelu auttanut suakaan tutustumaan ihmiseen riittävästi etukäteen. Tarkoitin tietysti jotain JULKISTA paikkaa ekaa tapaamista varten. Harva ketään rupee raiskaamaan vaikka keskustan kahvilassa.
Mistä näitä...tulee... - nikki?
epätodellinenolo kirjoitti:
Oih, täällä on jo kohtalotoverikin... jaksamista : alottaja:lle!
Nettideitit ovat täyttä paskaa, ja niissä liikkuu sukupuolesta riippumatta pelkkiä vonkaavia idiootteja tai pahempaa: vain kaveriseuran hakijoita!
Kermakakku näiden naamalle!Sanoisitko sen nimimerkin, ei SINULLA ole mitään menetettävää,pikemminkin sillä toisella osapuolella....ainakin siihen asti, kunnes se taas tekee uuden profiilin!!
- alottaja
nikki? kirjoitti:
Sanoisitko sen nimimerkin, ei SINULLA ole mitään menetettävää,pikemminkin sillä toisella osapuolella....ainakin siihen asti, kunnes se taas tekee uuden profiilin!!
epätodellinenolo tuskin edes tietää sitä itsekään, onkohan keksinyt koko jutun?
Eihän hän ole kommnentoinut juttuaan vastaajille, kuin kerran. - fdhbncgv
epic-fail kirjoitti:
Siinäs näät; eipä se viikkojen kirjoittelu auttanut suakaan tutustumaan ihmiseen riittävästi etukäteen. Tarkoitin tietysti jotain JULKISTA paikkaa ekaa tapaamista varten. Harva ketään rupee raiskaamaan vaikka keskustan kahvilassa.
Mistä näitä...tulee...ole kyllä tullut pieneen mieleenkään sopia ensitapaamista muualle kuin jonnekin kahvilaan - eikä sitäkään kotipaikkakunnalle, vaan johonkin mukavan matkan päähän. Jos tyyppi on ensitapaamisen jälkeen ok ja jatkaa yhteydenpitoa siihen tyyliin, että haluaa tutustua minuun ihmisenäkin eikä vain potentiaalisena kaatona toisilla treffeillä, uskallan jo kertoa asuinpaikkanikin tarkemmin ja jonkin ajan kuluttua ehkä kutsun kotiini.
Kaverini tykkäsi pelata upporikasta ja rutiköyhää aiemmin ja kutsui vaikka keskellä yötä jonkun kotiinsa - no, seksiseurastahan siinä kyse oli puolin ja toisin, mutta herranen aika... Entäs sitten, jos tämä satunnainen herra x olisikin ollut joku psykopaattimurhaaja?!
- nikki?
Miksi et anna suoraan nimimerkkiä,jos haluat toisia varoittaa?Mitä hyötyä varoituksesta ja ketä sinä suojelet?Antaa tulla, että tiedän onko se sama hemmo,joka myös minua huijasi.Kuulostaa vähän samalta....
- nikkinikki
Pistäkää tänne vaan nimimerkit näkyviin tai edes selvät vihjeet siitä,että tietää muutkin varoa!!!
Kuulostaa tutulta täällä myös. - ei enää nettisuhteit
nikkinikki kirjoitti:
Pistäkää tänne vaan nimimerkit näkyviin tai edes selvät vihjeet siitä,että tietää muutkin varoa!!!
Kuulostaa tutulta täällä myös.Dirdy_Harry
- Oppia ikä kaikki
Olen netissä erilaisilla keskustelupalstoilla ja harmikseni myös elävässä elämässä törmännyt muutamaan tuonkaltaiseen ihmiseen. Eli tyyppi on täysin lapsen tasolle jäänyt; käytettäköön nimitystä narsisti, psyko- tai sosiopaatti - aivan sama. Lopputulos on kumminkin se että kyseinen ihminen "saa" itse käyttäytyä aivan miten tahansa, mutta kun joku huomauttaa hänelle hänen touhuistaan ja yrittää estää häntä pelleilemästä muiden kustannuksella, on kyseisen ihmisen viha niin suunnaton että hän tekee kaikkensa päästäkseen kostamaan.
Olin tänä vuonna itse niin tyhmä että menin seksin merkeissä tapaamaan yhtä erittäin vaikeaa ihmistä koska ajattelin että enpähän ainakaan kiinny. Hän oli alleviivannut että mitään muuta EI ole tyrkyllä kuin seksiä. Puutteessani ajattelin että selvä, tehdään näin. Tapaaminen oli kohtalainen, ja kuvittelin näkeväni hänessä ihan melkein normaalin ihmisen kaiken sen paskan takaa mitä hän harrastaa netissä (eli haukkuu ja parjaa ihmisiä sen minkä ehtii). Ajattelin jopa että hän on vain katkeroitunut tultuaan jätetyksi, tms.
Sovittiin ettei tavata enää kun jäi vielä hyvä mieli. Mutta jatkoimme juttua netissä ja siitäkös sitten ilo yltyi ylimmilleen kun tuo saikin päähänsä että pitäisi jatkaa tapailua seksin merkeissä. Kun en moiseen ryhtynyt niin herranjestas että sain täysilaidallisen paskaa niskaani. Kaikki mitä olin itsestäni kertonut vääristeltiin ja käänneltiin ja väänneltiin ja lopulta tapaus sai päähänsä väittää että MINÄ olen ihastunut HÄNEEN. Haloo logiikka hoi, jos olen niin miksen sitten halunnut enää tavata??? Jäi epäilys että hän oli ihastunut minuun, mutta hänen itsetuntonsa tai mikä lie ei kestä sitä käsitellä tai myöntää, joten siksi tämä väite ja tarve mustamaalata ja painaa minut ihmisenä alas mutaan. Sen verran pahalta ne haukut nimittäin tuntuivat. Siinä vaiheessa kun hän sitten pääsi siihen ihastumisväitteeseensä hänen äänensävynsä oli jo muuttunut alentuvaksi ja sääliväksi, ja itse olin kyllä repiä pelihousuni pahemman kerran. Jos jotain vihaan niin valehtelua ja vääristelyä.
Mutta ei se ihminen kai muuhunkaan pystynyt kun omat tunteensa menivät liian monimutkaisiksi. Hän halusi tehdä kai itselleenkin selväksi etten ole sen arvoinen että minusta kannattaisi välittää edes sen vertaa että kohtelisi kauniisti kun on kerta oltu intiimistikin keskenään tekemisissä.
Opin tuosta ihmisestä vihdoin viimein sen että minulla ei ole mitään velvollisuutta ottaa paskaa niskaan kaiken maailman itse itsensä tuomareiksi ja kriitikoiksi tehneiltä tyypeiltä jotka vain pyrkivät levittämään omaa pahaa oloaan haukkumalla muita. Jos ihminen ei kykene näkemään muissa ikinä yhtään mitään hyvää ja oikein harrastaa arvostelua ja sättimistä, niin olkoon keskenään.
Tämä nyt ei tietenkään ollut niin paha juttu kuin aloittajan kokemukset. Mutta mietiskelin vain sitä tiettyä ihmistyyppiä, sitä jonka kanssa ei pysty onnistumaan jos on itse sen verran normaali että ajattelee kaikista periaatteessa hyvää, eikä sitten oikein ymmärrä että minkä takia jonkun kanssa tulee aina paha olla. Minä en ainakaan usko että ihmiseen voi tutustua netin välityksellä. Kasvotusten toimii paremmin. Ensin netissä voi vain ottaa selvää löytyykö yhteisiä kiinnostuksen aiheita, ja onko kiinnostusta tavata.
Tapaaminen tietysti järjestetään aina yleisellä paikalla ja vasta sen jälkeen vaihdetaan yhteystiedot jos tyyppi vaikuttaa asialliselta.- deft
Miten siis uskot, että ihmiseen voi tutustua ylipäänsä?
Olettaen, että tuntemattomat ihmiset saavat tutustua vaikkapa sinuun ollenkaan.
Vai ymmärsinkö väärin koko kontekstin? Että netti on todellakin täysin eri asia kuin "oikea maailma"? deft kirjoitti:
Miten siis uskot, että ihmiseen voi tutustua ylipäänsä?
Olettaen, että tuntemattomat ihmiset saavat tutustua vaikkapa sinuun ollenkaan.
Vai ymmärsinkö väärin koko kontekstin? Että netti on todellakin täysin eri asia kuin "oikea maailma"?No jos sinusta tekstimuodossa voi tutustua ihmiseen niin ok. Minusta näin ei ole. Haluan keskustella kasvotusten.
- deft
sanna-76 kirjoitti:
No jos sinusta tekstimuodossa voi tutustua ihmiseen niin ok. Minusta näin ei ole. Haluan keskustella kasvotusten.
Äsh, ihan vain mielenkiinnosta kysyin :)
Särähti vain jotenkin korvaan...niin sanotusti.
Mä olen korkeintaan sitä mieltä, että netti mahdollistaa tutustumisen laveammin kuin fyysinen maailma. Kiinnostuksen kohteet tulevat kyllä sitten myöhemmin puheiksi, jos ensin tutustuu.
Kaksi eri vaihtoehtoa, sinulla omanlaisesi ja minulla...hmm...suvaitsevaisempi ,)
Toki sitä tahtoo keskustella kasvotusten. Mieluiten jo heti alusta alkaen, kun/jos siis tutustuu täysin tuntemattomaan ihmiseen. deft kirjoitti:
Äsh, ihan vain mielenkiinnosta kysyin :)
Särähti vain jotenkin korvaan...niin sanotusti.
Mä olen korkeintaan sitä mieltä, että netti mahdollistaa tutustumisen laveammin kuin fyysinen maailma. Kiinnostuksen kohteet tulevat kyllä sitten myöhemmin puheiksi, jos ensin tutustuu.
Kaksi eri vaihtoehtoa, sinulla omanlaisesi ja minulla...hmm...suvaitsevaisempi ,)
Toki sitä tahtoo keskustella kasvotusten. Mieluiten jo heti alusta alkaen, kun/jos siis tutustuu täysin tuntemattomaan ihmiseen.Mitäs susta tutustuminen sitten on jos kiinnostuksen kohteet eivät kuulu siihen? Tutustumiseen kuuluu oottaa selvää mihin toinen käyttää aikansa.
Musta ne kertoo millaisesta ihmisestä on kyse.- deft
sanna-76 kirjoitti:
Mitäs susta tutustuminen sitten on jos kiinnostuksen kohteet eivät kuulu siihen? Tutustumiseen kuuluu oottaa selvää mihin toinen käyttää aikansa.
Musta ne kertoo millaisesta ihmisestä on kyse.Mun mielestä tutustuminen ei katso mitään etukäteismääritteitä. On sitten kyse maailmankatsomuksesta tai siitä-yhdestä-ja-ainoasta lempibändistä. Vegetaristi pystyy tutustumaan lihansyöjään ilman että pitää käyttää listaa toisen naaman edessä omista kiinnostuksen kohteista. Mua ei ainakaan harrastukset tai musiikkimaku määrittele, joten mun kanssa tutustumiseen joutuisi ilmeisesti näkemään niin paljon vaivaa ettei kannata edes yrittää :D
Puurot ja vellit sekaisin. Tutustuminen ja "tutustuminen". deft kirjoitti:
Mun mielestä tutustuminen ei katso mitään etukäteismääritteitä. On sitten kyse maailmankatsomuksesta tai siitä-yhdestä-ja-ainoasta lempibändistä. Vegetaristi pystyy tutustumaan lihansyöjään ilman että pitää käyttää listaa toisen naaman edessä omista kiinnostuksen kohteista. Mua ei ainakaan harrastukset tai musiikkimaku määrittele, joten mun kanssa tutustumiseen joutuisi ilmeisesti näkemään niin paljon vaivaa ettei kannata edes yrittää :D
Puurot ja vellit sekaisin. Tutustuminen ja "tutustuminen".Sun kanssa sit ei varmaan tulis tutustuttua.
Seurassa oleminen ei välttämättä tarkoita tutustumista.- deft
sanna-76 kirjoitti:
Sun kanssa sit ei varmaan tulis tutustuttua.
Seurassa oleminen ei välttämättä tarkoita tutustumista.Hmm, voihan sen noinkin sanoa.
Jos tutustumisessa kuuluu olla jokin muu funktio kuin uteliaisuus, niin silloin toi kaikki vaikuttaa kirkkaammalta. Eli osa niistä naisista, ketkä ovat käyttäytyneet tökerösti (tai ainakin jäätävästi), ovat tainneet ajatella juuri noin. Että "seurassa oleminen" ei tarkoita yhtään mitään ja tutustuminen pitää tehdä jollain tietyllä kaavalla.
Hmm, mielenkiintoista. deft kirjoitti:
Hmm, voihan sen noinkin sanoa.
Jos tutustumisessa kuuluu olla jokin muu funktio kuin uteliaisuus, niin silloin toi kaikki vaikuttaa kirkkaammalta. Eli osa niistä naisista, ketkä ovat käyttäytyneet tökerösti (tai ainakin jäätävästi), ovat tainneet ajatella juuri noin. Että "seurassa oleminen" ei tarkoita yhtään mitään ja tutustuminen pitää tehdä jollain tietyllä kaavalla.
Hmm, mielenkiintoista.Hyvin näyttänyt toi sun tyylis sitten toimivan. Olet huomannut sen itsekin.
Uteliaisuus ei riitä tapaamiseen, pitää olla kiinnostusta.
Tää keskustelu sun kanssa on turha koska se ei mene minnekään. Lopetan tähän.- deft
sanna-76 kirjoitti:
Hyvin näyttänyt toi sun tyylis sitten toimivan. Olet huomannut sen itsekin.
Uteliaisuus ei riitä tapaamiseen, pitää olla kiinnostusta.
Tää keskustelu sun kanssa on turha koska se ei mene minnekään. Lopetan tähän.Ehkä parempi niin, jos tän keskustelun piti mennä johonkin.
Harmi, ettei asiasta voi keskustella vain sen takia että on eri mieltä ollut alunperin.
Kiitos vinkeistä, en mä ole ottanut tyylien toimivuutta yhtä tärkeästi kuin kahden ihmisen kohtaamista.
Kiinnostuksen ei siis kuulu lähteä ihmisistä vaan kiinnostuksen kohteista. Asia selvä.
Mä osaan kunnioittaa rehellisyyttä, vaikka se kuulostaisikin jäätävältä. - huhhhuhh
deft kirjoitti:
Ehkä parempi niin, jos tän keskustelun piti mennä johonkin.
Harmi, ettei asiasta voi keskustella vain sen takia että on eri mieltä ollut alunperin.
Kiitos vinkeistä, en mä ole ottanut tyylien toimivuutta yhtä tärkeästi kuin kahden ihmisen kohtaamista.
Kiinnostuksen ei siis kuulu lähteä ihmisistä vaan kiinnostuksen kohteista. Asia selvä.
Mä osaan kunnioittaa rehellisyyttä, vaikka se kuulostaisikin jäätävältä.jotenki, että kyllä niitä psykopaatteja ja muita häiriintyneitä maailman mahtuu.. Mutta kyllä ne naisetkin ovat yhtä kaheleita, tutustuin erääseen alkuun ihan mukavan oloiseen naikkoseen juurikin täällä, ja siinä vaiheessa aloin epäillä kyseisen yksilön mielenterveyttä kun heti olisi pitänyt saada puh.numerot ja muut vastaavat.. Noh puhelin numeron suostuin antamaan kun olimme jutelleet hyvän aikaa jo, ja tästä alkoi ensinnäkin taukoamaton soittojen ja txt tulva.. Ja kyseinen muija yritti kutsua itse itsensä väkisin asunnolleni tosin minun olisi pitänyt hänet hakea koska ei omistanut autoa, ja ei puhettakaan että olisi suostunut osallistumaan kustannuksiin tmv. Viimeinen niitti oli kun kyseinen molopää yritti alkaa vainoamaan perheenjäseniäni, joita ei edes prkl tuntenut.. Ja sanat ei kiinnosta eivät oikein menneet jakeluun, ei sitten mitenkään.. Muutaman vkon jaksoi yötä pvää häiriköidä ja ymmärsi siinä vaiheessa vasta lopettaa suosiolla, kun totesin, että tein muuten sinusta rikosilmoituksen :)
en jaksanut selostaa ihan koko episodia, mutta pointti oli että kyllä sairaita ihmisiä riittää, ja en kyllä täältä enää seuraa jaksa hakea koska joka toinen on selvästi mielisairas.. Eli ei muutakun takaisin baareihin pokaamaan yhden illan hoitoja.... - alottaja
huhhhuhh kirjoitti:
jotenki, että kyllä niitä psykopaatteja ja muita häiriintyneitä maailman mahtuu.. Mutta kyllä ne naisetkin ovat yhtä kaheleita, tutustuin erääseen alkuun ihan mukavan oloiseen naikkoseen juurikin täällä, ja siinä vaiheessa aloin epäillä kyseisen yksilön mielenterveyttä kun heti olisi pitänyt saada puh.numerot ja muut vastaavat.. Noh puhelin numeron suostuin antamaan kun olimme jutelleet hyvän aikaa jo, ja tästä alkoi ensinnäkin taukoamaton soittojen ja txt tulva.. Ja kyseinen muija yritti kutsua itse itsensä väkisin asunnolleni tosin minun olisi pitänyt hänet hakea koska ei omistanut autoa, ja ei puhettakaan että olisi suostunut osallistumaan kustannuksiin tmv. Viimeinen niitti oli kun kyseinen molopää yritti alkaa vainoamaan perheenjäseniäni, joita ei edes prkl tuntenut.. Ja sanat ei kiinnosta eivät oikein menneet jakeluun, ei sitten mitenkään.. Muutaman vkon jaksoi yötä pvää häiriköidä ja ymmärsi siinä vaiheessa vasta lopettaa suosiolla, kun totesin, että tein muuten sinusta rikosilmoituksen :)
en jaksanut selostaa ihan koko episodia, mutta pointti oli että kyllä sairaita ihmisiä riittää, ja en kyllä täältä enää seuraa jaksa hakea koska joka toinen on selvästi mielisairas.. Eli ei muutakun takaisin baareihin pokaamaan yhden illan hoitoja...."Miksi et anna suoraan nimimerkkiä,jos haluat toisia varoittaa?Mitä hyötyä varoituksesta ja ketä sinä suojelet?Antaa tulla, että tiedän onko se sama hemmo,joka myös minua huijasi.Kuulostaa vähän samalta.... "
En taida uskaltaa laittaa sitä onko se sallittua?? en tiedä, kumminkin tein hänestä eilen 2-3 valitusta suomi24 treffejen ylläpidolle että näkisivät...
Voin antaa jotain tuntomerkkejä niin tiedätte onko sama huijari kyseessä!
hän kirjoitti profiileihin iäkseen jotakin 29 ja 34, kuvassa hän näytti 35-40 vuotiaalta vähintään. Oli vaalea, hieman ruskettunut mies jos oikein muistan, sanoo olevansa "brunetti" mutta mieltäisin blondiksi, puhuu italiaa ja englantia. Sanoo olevansa Etelä-Euroopasta kotoisin katolisesta maasta, sitä en usko ehkä lähempänä Suomi tai Sveitsi, koska siellä puhutaan useita eri kieliä selittäisi hänen kielipään... kirjoittaa oikeastaan mieluummin englantia kuin omaa kieltään tai suomea ei kait osaa.
Jotain narsistin vikaa olin hänessä näkevinäni, sillä hän sai minut tosiaan uskomaan että on täysin eri henkilö!
ja aloin uskoa että minun sanomisissa olisi ollut jotain vikaa kun hän niin kauheasti narsistina niitä vikoja minusta etsi, vaikka hän itse oli epärehellinen ja nimetön alusta lähtien. En voi käsittää sitä miksen minä saisi itse valita itselleni juuri sopivaa ja saman ikäistä (olen 21v "vasta") kun hän sitten tuli painostamaan ja kiusaamaan, ei millään sulattanut tosiseikkaa että hän ei ole tyyppiäni, liian vanha ja valehtelija. Koitin jopa kysyä miksei hän sano nimeään että onko naimisissa tms? kuulemma vain sen takia että ole hyvä kaikille netissä nimeä kertoa, hieman outo syy.
Raiskaamista yrittänyt mies ei tähän mieheen liity eikä hän kait netissä käy en tiedä, hän oli kreikkalainen mies joka pyöri ainakin vuosia sitten kaupungilla vaikka on varattukin. - alottaja
alottaja kirjoitti:
"Miksi et anna suoraan nimimerkkiä,jos haluat toisia varoittaa?Mitä hyötyä varoituksesta ja ketä sinä suojelet?Antaa tulla, että tiedän onko se sama hemmo,joka myös minua huijasi.Kuulostaa vähän samalta.... "
En taida uskaltaa laittaa sitä onko se sallittua?? en tiedä, kumminkin tein hänestä eilen 2-3 valitusta suomi24 treffejen ylläpidolle että näkisivät...
Voin antaa jotain tuntomerkkejä niin tiedätte onko sama huijari kyseessä!
hän kirjoitti profiileihin iäkseen jotakin 29 ja 34, kuvassa hän näytti 35-40 vuotiaalta vähintään. Oli vaalea, hieman ruskettunut mies jos oikein muistan, sanoo olevansa "brunetti" mutta mieltäisin blondiksi, puhuu italiaa ja englantia. Sanoo olevansa Etelä-Euroopasta kotoisin katolisesta maasta, sitä en usko ehkä lähempänä Suomi tai Sveitsi, koska siellä puhutaan useita eri kieliä selittäisi hänen kielipään... kirjoittaa oikeastaan mieluummin englantia kuin omaa kieltään tai suomea ei kait osaa.
Jotain narsistin vikaa olin hänessä näkevinäni, sillä hän sai minut tosiaan uskomaan että on täysin eri henkilö!
ja aloin uskoa että minun sanomisissa olisi ollut jotain vikaa kun hän niin kauheasti narsistina niitä vikoja minusta etsi, vaikka hän itse oli epärehellinen ja nimetön alusta lähtien. En voi käsittää sitä miksen minä saisi itse valita itselleni juuri sopivaa ja saman ikäistä (olen 21v "vasta") kun hän sitten tuli painostamaan ja kiusaamaan, ei millään sulattanut tosiseikkaa että hän ei ole tyyppiäni, liian vanha ja valehtelija. Koitin jopa kysyä miksei hän sano nimeään että onko naimisissa tms? kuulemma vain sen takia että ole hyvä kaikille netissä nimeä kertoa, hieman outo syy.
Raiskaamista yrittänyt mies ei tähän mieheen liity eikä hän kait netissä käy en tiedä, hän oli kreikkalainen mies joka pyöri ainakin vuosia sitten kaupungilla vaikka on varattukin.mainitsemani mies yritti tapaamista ettei olisi tarvinnut näyttää kuvaa uudelleen eli hän haukkumisen lisäksi kumminkin olisi halunnut nähdä (ja ties mitä? haukkua kasvokkain tai suostutella seksiin? ehkä kukaties). Menetin tässä viikko sitten läheisen josta kerroin myös sille miehelle mutta ei hän jaksanut kauaa olla normaalisti vaan pari päivää sitten alkoi ne jutut "oletko lihava" kalunsa koon mainostus ja "olet nähnyt kuvani etsit vain miljardöörimiestä" jutut. Mies myös lupaili että voisi hankkia minulle töitä ulkomailta tunnetusta turistikohteesta, tosi outoa sellaista luvata joo minkähänlaisia (alapää?) töitä sitten tarkoittikaan ei voi tietää huh.
Ihmetyttämään jäi myös toisen profiilin mukaan "kaverin"kanssa asuminen ja se kun hän haki hetero/bi naista taas toisella profiilillaan että olisikohan jotain salaista kimppakivaakin hakenut ehkä, onneksi en erehtynyt menemään tapaamaan häntä!
tuosta opin sen että parempi pyytää nähdä ensin kuva toisesta tai webkamerakin että tietää kuka on ennen kuin menee tapaamaan eikä ole järkeä viikkokausia kirjoitella toiselle jos toinen lupaa näyttää kuvan mutta aina tulee jotain esteitä kuten sanoi "ettei tunneta vielä tarpeeksi hyvin" ja että "pitää ostaa skanneri"seliseli.. - Äimän Käkenä
alottaja kirjoitti:
mainitsemani mies yritti tapaamista ettei olisi tarvinnut näyttää kuvaa uudelleen eli hän haukkumisen lisäksi kumminkin olisi halunnut nähdä (ja ties mitä? haukkua kasvokkain tai suostutella seksiin? ehkä kukaties). Menetin tässä viikko sitten läheisen josta kerroin myös sille miehelle mutta ei hän jaksanut kauaa olla normaalisti vaan pari päivää sitten alkoi ne jutut "oletko lihava" kalunsa koon mainostus ja "olet nähnyt kuvani etsit vain miljardöörimiestä" jutut. Mies myös lupaili että voisi hankkia minulle töitä ulkomailta tunnetusta turistikohteesta, tosi outoa sellaista luvata joo minkähänlaisia (alapää?) töitä sitten tarkoittikaan ei voi tietää huh.
Ihmetyttämään jäi myös toisen profiilin mukaan "kaverin"kanssa asuminen ja se kun hän haki hetero/bi naista taas toisella profiilillaan että olisikohan jotain salaista kimppakivaakin hakenut ehkä, onneksi en erehtynyt menemään tapaamaan häntä!
tuosta opin sen että parempi pyytää nähdä ensin kuva toisesta tai webkamerakin että tietää kuka on ennen kuin menee tapaamaan eikä ole järkeä viikkokausia kirjoitella toiselle jos toinen lupaa näyttää kuvan mutta aina tulee jotain esteitä kuten sanoi "ettei tunneta vielä tarpeeksi hyvin" ja että "pitää ostaa skanneri"seliseli..Minkä ihmeen takia kirjoittelit hänen kanssaan kun kerta sieltä päästä tuli vain ilkeyksiä kokoajan? Mitä HYVÄÄ hänessä kuvittelit olevan? Ulkomaisuus?
??? - epätodellinenolo
alottaja kirjoitti:
mainitsemani mies yritti tapaamista ettei olisi tarvinnut näyttää kuvaa uudelleen eli hän haukkumisen lisäksi kumminkin olisi halunnut nähdä (ja ties mitä? haukkua kasvokkain tai suostutella seksiin? ehkä kukaties). Menetin tässä viikko sitten läheisen josta kerroin myös sille miehelle mutta ei hän jaksanut kauaa olla normaalisti vaan pari päivää sitten alkoi ne jutut "oletko lihava" kalunsa koon mainostus ja "olet nähnyt kuvani etsit vain miljardöörimiestä" jutut. Mies myös lupaili että voisi hankkia minulle töitä ulkomailta tunnetusta turistikohteesta, tosi outoa sellaista luvata joo minkähänlaisia (alapää?) töitä sitten tarkoittikaan ei voi tietää huh.
tuosta opin sen että parempi pyytää nähdä ensin kuva toisesta tai webkamerakin että tietää kuka on ennen kuin menee tapaamaan eikä ole järkeä viikkokausia kirjoitella toiselle jos toinen lupaa näyttää kuvan mutta aina tulee jotain esteitä kuten sanoi "ettei tunneta vielä tarpeeksi hyvin" ja että "pitää ostaa skanneri"seliseli..Kovastipa alottaja kirjoittaa sontaa ketjuun. Avaa oma ketj omille jutuillesi.
- jappalipoika
Jos et osaa tulkita ihmistä, kirjoitustyyliä niin menee heikosti.
Kuitenkin sinun pitää olla aina epäileväinen, leikittelevä ja välillä tietämätön asioista.
Nämä on niitä perussääntöjä, näitten lisäksi tulee tietty 1. Älä kerro heti täydellisiä tietojasi 2. Kuva kasvoista riittää 2kk ajaksi hyvin, jos ruinaa kokovartalokuvia unohda. 3. Kysy mielipiteitä vähän joka asiasta, kerro omia kokemuksiasi ja kuuntele hänen vastauksensa näihin. Näin saat melko paljon selville hänestä, ilman että suoraan kysyisit.
Turha täällä on valittaa, että karkeroitunut net eksä kiusaa, jos et osaa olla varuillasi tuon enempää.
Netti ei ole kasvotusmaailma, täällä pitää osata käyttää päätään! - Meeri12345
Laitoin profiilini jonkin aika sitten Treffi 24 palstalla. Kirjoittelin yhden nimimerkin (jota en nyt laita tähän) vaikka mieli tekisi varoitukseksi kaikille se laittaa. No oma profiili on poistettu, enkä aio tulevaisuudessa laittaa profiilia palstalle.
Profiilinsa tuo nimimerkki oli osannut laittaa asiallisesti (vaikka oli varmaan ihan täysi huijari), tai liekö se ollut omaa tyyhmyyttäni kun siihen lankesin, ja annoin vielä puhelin numeroni. Hänen numeronsa oli joku Prepaid liittymä.
Sovittiin sitten yhteinen kahvitapaaminen ihan suosittuun kahvilaan. Saavuttuani tuonne sovittuun paikkaan kyseinen nimimerkki soitti ja kysyi mitä minulla oli päälläni ja kun kerroin vaatetuksestani hän löi luurin kiinni kesken selostuksen eikä näyttäytynyt. Todennäköisesti hänen tarkoituksensa on vain huitata jatkossakin hyväuskoisia naisia.
Täysin lapsellista toimintaa aikuiselta mieheltä! Todennäköisesti hän oli joku lastentarhaikäinen/lapsellinen nuori!!!!
Kannattaa varoa näitä palstoja.- yök tollasille pasko
Joo näitä täällä riittää. Kannattaa oikeasti varoa ja muistaa, että käytöstavat netissä ovat joillakin aivan omassa sarjassaan.
- sairasta.......
huomaa, ettei tänne nyt kirjoittaneet edes lukeenet koko juttua! tyyppi ei TODELLAKAAN ole mikään exäni, hyi olkoon! ja olin ihan tarpeeksi varovainen En suostunut tapaamiseen enkä näyttänyt kuvaani, siltä hän jaksoi huijata viikkokaupalla..
"Minkä ihmeen takia kirjoittelit hänen kanssaan kun kerta sieltä päästä tuli vain ilkeyksiä kokoajan? Mitä HYVÄÄ hänessä kuvittelit olevan? Ulkomaisuus? "
hän vaikutti aluksi erilaiselta kuten kirjoitin eri ihmiseltä! hän myös lupasi mm. tarjota/etsiä minulle töitä maineikkaasta turistikohteesta tosin suojeluvaistoni heräsi siinäkin vaiheessa, ei todellakaan ulkomaisuus kiehtonut mieshän on suomalainen/saksalainen!!!! vaikka luulee olevansa etelä-euroopasta..
Toki se ihmetyttää miten joku jaksaa häiritä toista, minua tuntematonta naista viikkokausia ja esiintyi eri ihmisenä, ilmeisetsi tyypillä ei ole ollenkaan omaa elämää, työtä tai mitään muutakaan tekemistä kuin väkisin etsiä naista valehtelemalla kun muu ei auta että naisen saisi eikä sittenkään, voi noita tuollaisia miehiä huoh.. - .........
sairasta....... kirjoitti:
huomaa, ettei tänne nyt kirjoittaneet edes lukeenet koko juttua! tyyppi ei TODELLAKAAN ole mikään exäni, hyi olkoon! ja olin ihan tarpeeksi varovainen En suostunut tapaamiseen enkä näyttänyt kuvaani, siltä hän jaksoi huijata viikkokaupalla..
"Minkä ihmeen takia kirjoittelit hänen kanssaan kun kerta sieltä päästä tuli vain ilkeyksiä kokoajan? Mitä HYVÄÄ hänessä kuvittelit olevan? Ulkomaisuus? "
hän vaikutti aluksi erilaiselta kuten kirjoitin eri ihmiseltä! hän myös lupasi mm. tarjota/etsiä minulle töitä maineikkaasta turistikohteesta tosin suojeluvaistoni heräsi siinäkin vaiheessa, ei todellakaan ulkomaisuus kiehtonut mieshän on suomalainen/saksalainen!!!! vaikka luulee olevansa etelä-euroopasta..
Toki se ihmetyttää miten joku jaksaa häiritä toista, minua tuntematonta naista viikkokausia ja esiintyi eri ihmisenä, ilmeisetsi tyypillä ei ole ollenkaan omaa elämää, työtä tai mitään muutakaan tekemistä kuin väkisin etsiä naista valehtelemalla kun muu ei auta että naisen saisi eikä sittenkään, voi noita tuollaisia miehiä huoh..Niin siis Äimän Käki kai ihmettelee saaa kuin minäkin, eli miksi sinä ylipäänsä vastasit hänelle mitään vielä tämän jälkeen:
"Kun olimme tarpeeksi kauan jutelleet mies alkoi jatkuvasti etsiä vikoja minusta ja sain selittää ja selittää hänen olevan väärässä (yritti antaa minusta kylmän, epäkohteliaan, lihavan ja inhottavan kuvan). Lopulta mies totesi että tuomitsen ihmiset ulkonäön perusteella (mitä hän itse teki ilmoitti ettei puhu minulle jos olen lihava! mitä en edes ole..) ja että olen nähnyt hänen kuvansa jo ja että hän toivoo minun löytävän "täydellisen biljonäärimiehen tässä epätodellisten kuvien maailmassa"."
MIKSI sinä rupesit selittelemään että hän on väärässä haukkuessaan sinua lihavaksi ja ? Miksi? Mitä kuvittelit saavuttavasi? Että hän muuttuisi taas yhtä kivaksi kuin alussa? - serheksmsnh
Juu näitä riittää:)
- satuilut
- pöksyssä hänellä, jonka piti tulla tiettyyn paikkaan sovittuna aikana.Ei tullut.Antoi puhelinnumeronsa, joka ei vastannut. Niin moni pystyy tekemään netissä itsestään toisen. Usko ja luottamus avoimuuteen ja rehellisyyteen näissä peleissä katoaa
- helevatonnaa
Eli siis se narsisti, jolla on monia nikkejä. On kaupungin palveluksesa ja esittää tarkastajan virkaa.
levittää myös tauteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - aloittaja...
helevatonnaa kirjoitti:
Eli siis se narsisti, jolla on monia nikkejä. On kaupungin palveluksesa ja esittää tarkastajan virkaa.
levittää myös tauteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..ajattelin selventää lisää jos joku epäilee treffanneensa/kirjoitelleensa samalle miehelle.
Yhdessä vaiheessa kysyin mieheltä eikö hän halua ikinä lapsia /tykkää lapsista kun profiilissa luki ettei halua, sitten hän kävi äkkiä vaihtamassa siihen tilalle että kyllä haluaa. Sitten hän alkoi udella samaa minulta, sanoin että haluan kyllä mutta lapsiin menee rahaa (täysin normaali toteamus, en halua lapsia yhteiskunnan elätettäväksi!) niin tuosta se mies keksi sen että haluaisin "biljonäärimiehen"
huh huh
Eli TIETENKIN,TOTTAKAI tällasia ihmisiä on olemassa!!! Eikä "epätodellinenolo" VARMASTI ole ensimmäinen tahi viimenenkää,joka saa ikävä kyllä huonon kokemuksen. Mutta,niinku tuolla onki jo varsin fiksuja vastauksia,joista jo niistäki huomaa,että se on sitten se toinen ääripää..! Itelläki on monta tuttua ketkä käyttäny PITKÄÄN näitä palveluita,niin miehiä kuin naisia,niin kyllä se vaan on TODELLA harvinaista loppujen lopuks tollanen touhu..Onneksi. Ite oon muutaman ihmisen näitten kautta tavannu,enkä kadu sekuntiakaan! =)
Niin kai se vaan on,ettei pelaa,jos pelkää. Ja jos oikeasti pelkää,niin sillon tää on ehkä kuitenki se väärä tapa sille ihmiselle seuran hakuun. Noi maksulliset palveluthan sitten myös tosi tehokkaasti minimoi sen jo muutenkin olemattoman prosentin vielä pienemmäks.
Loppujen lopuks,mä TIEDÄN että täällä on MONTA tutustumisen arvoista ihanaa neitoa/miestä etsimässä (ainakin useimmat meistä=) ihan vaan sitä yhtä,mukavaa,jalat maassa olevaa kumppania,joka ehkä vielä toivon mukaan ois nättikin lol,ja kyllä se löytyy,jos halua vaan on. Todistetusti. Loppujen lopuks mun pääpointti siis tässä koko asiassa oli se,että vastaavanlaisia idiootteja,ja muitaki urpoja on JOKA PAIKASSA, MISSÄ VAAN ON IHMISIÄ.
P.S: Henkkohtasesti jatkan sen neiti Oikean etsintää edelleen yhtä ennakkoluulottomasti ku ennenki! =)- juuri näin
Naiset pääasiassa tekee juuri näin. Näkökanta tosin on vähän yksipuoleinen, mies kun olen...
- fiksu nainen
...kaikista pettäjistä ja nimimerkit!
Naiset! Toimikaa aina näin: Googleta miehen nimimerkki, saattaa löytyä samalla merkillä muista deittipalstoilta. Googleta sähköpostiosoite.
Jos kertoo koko nimen , googleta se, kato facebook-sivu,kuva. Kato osoite enirosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684