Sain lekurilta unilääkkeeksi ataraxia,1-2tab.illalla!alkuun oli pöhkö olo aamulla,mutta nyt alkanut vaikuttamaan hyvin,unen saantiin,1tab.illalla!Mutta satuin lukemaan jostain keskustelupalstalta,että tämäkin lääke lihottaa!!!Onko kokemuksia kellään,eli lihottaako?Harmi jos,kun hyvän unen saan sillä!
Atarax
4
998
Vastaukset
- 13+4
Lihomista mutta unen saantiin teho rupeaa vähenemään. Liekö elimistö tottunut siihen ja sitten ei enää auttanutkaan unensaantiin. Näin ainakin minulla kävi
- -
ei antihistamiinitabletti ketään lihota, eri asia sitten jos se lisää ruokahalua jne.
Toleranssihan siihen sitten kasvaa, eli se unettava vaikutus menee ohitse, korkeimmillakin annoksilla, itse otin 200 mg iltaisin ja sitten lopetin kokonaan A:n käytön kuukaudeksi, jolloin taas 50 mg auttoi, aikansa,- zyrts
minulle vielä riittänyt se 1tabu,en ota joka yö sitä kuitenkaan!no kiitos tiedosita:)
- Anonyymi
Kyllä se lihottaa, on ihan tutkittu juttu. Hidastaa aineenvaihduntaa mm. Itse söin sitä 2v ja lihoin ilman elämäntapamuutoksia 20kg, jotka tippuivat pois itsestään kun tajusin lopettaa lääkkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327