Kansalaiset! Medborgare.
Saisiko rakentavaa kritiikkiä uudesta esseestäni?
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Vuosisadan_vaklaustarina.htm
Yt,
Pauli Ojala
PS. Uusia Helsingin Sanomissakin julkaisemattomia mielipiteitäni voi kommentoida:
Pelottaako viikinkitaaleri?
http://www.helsinki.fi/~pjojala/HS.html
Vuosisadan vakooja?
2
164
Vastaukset
- Sami
Hyvää tekstiä. Uskallat ottaa asioihin kantaa. Se on hyvä että näistä puhutaan. Maailma on paha ja ihmisten tulee tietää se.
- Pauli Ojala
Sami,
Kiitos tuosta. Taisteluväsymystä aina välillä, olen kuitenkin kotoisin teetuvista, yökahviloista ja palvelevasta puhelimesta. Ei ole järin kiva tulla tunnetuksi "militaristina".
Lintu vai kala, ollako vaiko eikö olla. Pulmia riittää. Kirkolla menee todella huonosti. Ruotsissa tilanne on se, että arkkipiispan sisar asuu rekisteröidyssä lesbosuhteessa - ja hetken päästä papit saivat ukaasin olla opettamatta homoseksuaalisuudesta. Ensin tulee sakot, sitten fudut.
Satun tuntemaan kenttäajoiltani homoja. Biologin kun olen, niin siinä kulttuurissa pohjavire on väkivaltainen alistaminen, ihan niin kuin koirilla ja Jeesuksen aikaisella keisari Tiberiuksella senaattorien poikien kanssa.
Kirkko kerää irtopisteitä, eikä tajua uhraavansa myös alaikäisiä näiden hyväksikäyttäjien uhreiksi.
No, pienempiinkään puljuihin ei minua kauheasti kaivata koska epäluulo kirkon piiristä tulevia kohtaan on parjatuilla luonnollisesti suuri. En malta olla myöskään hiljaa karismaattisuuteen liittyvästä huu-haasta, eniten ihmisiä kai ärsyttää se että osoitan korinttolaiskirjeen itsensä pohjalta, että Paavalikin piti esim. kielilläpuhumisilmiötä ainakin myös ekstaattisena kohinana, vaikka tuohon aikaan olisikin ollut historiallisesti ihmeiden aikaa vielä.
Siin ollaan sitten. Juutalainen yhteisö pitää minua uhkana. He haluaisivat lintukodon Suomessa vetää kipan syvälle korvillensa ja sulkea silmänsä maailman pahuudelta. Ollaanhan täällä turvassa, ollaanhan. Älä maalaa piruja seinille, poika! Tuo on mautonta.
Ja kuitenkin. Tämä on ingressi parodiaani "salaliitoteoria juutalaisista muusikoista, want to see?:
Internetin hakuropottien ei-kaupallisista hiteistä hakusana “Jew” (juutalainen, vrt. Jewelleries) tuo ensiksi tarjottimelle Jew Watch! –sivustot lähes jokaisessa hakuropotissa. Osoitan salaliitoteorian juutalaisten maailmansalaliitosta ohessa toteen – muun muussa (muassa? ;-) musiikin saralla. Juutalaiset itse pyrkivät monesti edelleen salaamaan etnisen, uskonnollisen tai rikollisen taustansa juutalaisuuden esille tulon pelossa. Koska tuttujen muusikoiden juutalainen tausta (=totuus) leviää wepissä kulovalkean tavoin, toivon ettei seuraavaa esitystäni pidettäisi pioneerityönä tässä taiteen lajissa. Internetin hakuropottien keulille siirtyy totuus automaattisesti kun ostetut mainokset on jätetään pois.
http://www.jewwatch.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591