Tätäkö se sitten on kun täyttää maagisen 50?? tääläkö se aika sitten tulee viettää? nytkin n 400 kirjoitettua asiaa???? voi saakeli! en mä ainakaan ala tähän!
Te vain läpätätte täällä?
8
222
Vastaukset
- ...
Asiaa ei juuri koskaan ole. Muutamat tyypit suunnilleen keskustelee itsensä kanssa. Ei tää riipu iästä, ainoastaan olemattomasta käyttäjämäärästä. Ikuisuuskyssä. Jos ois edes muutamia kymmeniä käyttäjiä, tulisi sitä asiaakin edes vahingossa. Nyt tää on jotenkin monologiaa ja riitelyä kaikki.
Vaan näin se on, kaikki ei viihdyt tällaisessa seurassa. En mäkään. Mutta täällä on niin pirun helppo saada tuntea ylemmyydentunnetta tollojen kanssa inttäessä:DDDDD
=DW=- HTZA
tiivistämällä, tiivistämällä ja tiivistämällä.
Uuuttamalla saadan kukistakin se paras aines, mistä parhaat parfyymit syntyvät, ne tuoksut jotka leviävät ympäristöön ja ihastuttavat kaikkia.
Tämä palsta on hyvä uuttamaan.
:)
H.
- Meriläinen
Se voi olla tätä tai sitä tai sitten jotain ihan muuta.
On lupa valita mitä tekee ja missä tekee vai tekeekö yhtään mitään.
Kävin tossa äsken pitkällä lenkillä ja juttelin puhelimessa ja olenhan tässä kerinnyt paljon muutakin tänään tekemään ja sitten taas tänne. Pelkääkkö,että tietyssä iässä hurahdat palstalle??Kukin viettäkööt vapaa-aikansa miten tykkäävät...
Vaan minäpä en ole tänään nokkaani ulos pistänyt. Mitä olen parvekkeella kahvit juonut ja syönyt. Pidin laiskottelupäivän nyt vaikka huomenna onkin sunnuntai. Huomenna on sitten virtaa tämänki päivän edestä, ohhoh, olen vieläkin yöpaita päällä...
fucking maagisen 50??
Tääl on palstat ikäryhmille 16- 80 !
Mitä se sua rassaa, mitä me tääl läpätämme??- HTZA
21v minttupuu on parasta sormisuolaa!
H.
- numeromania
jollakin?
Kun muilla on juteltavaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611591IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597916Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut892838Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?972227Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1482131Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81626- 1101251
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin521074Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26898MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782