Uskon

vahvistus

tämä linkki on tarkoitettu sinulle joka epäilet Jumalan ja Jeesuksen olemassaoloa. Todistusten kieli englanti.

Viisi todistusta

http://www.youtube.com/watch?v=LBu5V_-M2Dc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8UlsbfU7U_8

http://www.youtube.com/watch?v=CB6_QMHf0Uk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=LoG0Gh1WB0s&feature=rec-LGOUT-farside_rev-rn-HM

http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s

Siunausta
Eräs kaidan tien kulkija Jumalan armosta

4

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jehoshanna

      JEESUKSESTA TOTUUS.

      Hoshaani on minun alkuperäinen nimeni. Synnyttyäni äitini Mirchiam sanoi:” Alla ratsha e aanii pelahetta entaani”. ( kuinka raskasta se olikaan) Kila miira en anthani taani. ( en kyllä koskaan enää synnytä ) Allahiia sa sallahiia Hoshaani ( ole armastettu poikani Hoshaani. )( Hoshianna)( Jeshi)
      Minä tulin maailmaan, mutta maailma ei minua tuntenut, eikä ottanut vastaan. Minä tulin "muukalaispukuun" pukeutuneena. Kaikki minun omanikin vieroivat minua, sillä minun pukuni on kuin karvainen vaate teille, te olette minulle, niin kuin karainen vaate. ( Henkisesti puhuen ) Totuuden henkeä tämä maailma so. ihmiset eivät halua kuulla sellaisena, kun se on. Totuus vaan on niin erilainen!!!
      Totuus ahdistaa minua ja missä on minun palkkani? Minun työni ansio käy yhä minun edelleni. Heistä on tullut suuria ja heidän silmissään minä olen tullut pieneksi. Kaikki he haureutta harjoittivat viheriöivien puitten alla. Voi sinä Ohola ja voi voi sinä Oholiba!
      Minun kansaani peittää häpeä, niin kuin minäkin olen tullut häväistyksi, kansani keskellä! Ohola on seurakunnat. Oholiba on uskon esikoiset.Vihreitä puita olette te seurakuntien ja kirkkojenne paimenet. Kuinka suuriksi te olettekaan tulleet? Minun paimensauvani te olette murtaneet epälukuisina päivinänne!
      Olkaa te siis suuria, minun lampaani, te olette hyljänneet ja tappaneet minut. Mitä minulla on teidän kanssanne tekemistä? Eksyttäville vuorille te olette hajaantuneet. ( erilaisille opeille )
      Minä tulin lihassa olevaan maailmaan uudelleen 26.02.1944. Kuninkaan ristin kylässä. Minä olin pakotettu tulemaan, sillä minulle sanottiin: ” Sinun työsi on vielä kesken, sinun on mentävä lihassa taistelemaan hengen taisteluja ja voitettava itsellesi valtakunta, tai sinut tuhotaan loppuun asti”.
      ” Sinä sanoit ensimmäisessä tulemuksessasi: ” Minä haluan voittaa, synnin, kuoleman ja perkeleen vallan”. Kuitenkaan minulle sitä voittoa ei annettu noustuani ylös taivaaseen, sillä kaikki oli pahan vallassa! Niin kuin kirjoitettu on. Minua vainottiin kaiken aikaa, lyötiin ja pienennettiin pienen lapsen kaltaiseksi.
      Minun vaatteistani he heittivät arpaa! Minun vaatteillani he tarkoittivat sieluni kokonaisuutta, josta he ottivat osioita itselleen, että niistä osista he saisivat iankaikkisen elämän! Nuo perkeleen sikiöt, jotka sanoivat itseään jumaliksi. Jumalan huoneeksi he itseään nimittivät, mutta heidän mielensä oli alati ylpeyden henki, vallanoton henki, kaikkinainen ahneus ja varkaus. He sanoivat: ” Iäti me hallitsemme, ei meille loppua tule. Mene sinä Jeesus Kristus Helvettiin, meidänkin puolestamme”!
      Minut: ” Elämän veden lähteen te olette hyljänneet, olette rakentaneet itsellenne särkyviä säiliöitä, jotka eivät vettä pidä”! Särkyvät säiliöt ovat väärät opit ja niitten opettajat.
      Minä tulin lihaan uudelleen ja halusin elää normaalin ihmisen elämän. Minä tulin itsellenikin lähes tuntemattomana. Kaksi minun Mikae poikaani tapettiin, etten taistelisi taivaan hallintoa vastaan! Kuitenkaan en ilmoittanut itseäni tälle maailmalle, sillä tiesin joutuvani taistelemaan Luziferia ja luzifeerinkeja vastaan. Koko sen sotalaumaa vastaan so. ” Korkeuden sotajoukkoja vastaan”. ”Minä kostan korkeuden sotajoukoille heidän kopeutensa ja ylpeytensä hedelmän”!
      Jahve oli tehnyt liiton Luzifeeringin kanssa, jonka johtaja hän oli ollutkin jo kauan 13.254 vuotta. Jahven aikaisempi nimi oli Zodijahiaa alleviivatusta muodostuu nimi JAHVE. Zodiahijaasta oli tullut aikoinaan perkele ja hänen perhekunnastaankin. Aiemmin hänen nimensä oli Erbheina La Satta, Vaimonsa nimi Sealthiaana, tyttärensä olivat Shelaana La Shatta ja Shileina La Shatta josta tuli myöhemmin Zodiag. Erbeheina La Sattan aikaisempi nimi oli Ar ja sittenmmin Ar Am. Hänen äitinsä nimi oli Selmaana ja hänen isänsä nimi oli Irdi.
      Edellä kirjoitettu oli kauan sitten ja vieläkin kauempana oli minä, joka sanoin: ” Minussa on minä” ja sittemmin: ” MINÄ OLE SE JOKA MINÄ OLEN”, EIKÄ MINUSSA OLE MITÄÄN MUUTA”!
      Rauhan ja rakkauden tervehdys kaikille.

      • P.V.

        Nää Jehoshua asiat on peräsin?
        Onko se joku kirja vai?
        Siis ihan uteliaisuuttani ja kiinnostustani kysyn, kuhan nyt, kun satuin tuon huomaamaan...
        Ei ne sun omia (kuka ikinä oletkaan) mielikuvitusjuttujakaan ole noine sanoineen yms. eihän?
        Jos nyt sattuisit tän huomaan, niin vastaathan jotain selvennykseks.

        Ja noista ylemmistä jutuista, siis linkeistä youtubeen löyty kyl ihan kivoiki juttui...


    • PIAN...

      NEW WORLD ORDER
      ILLUMINATI/FREEMASONS(which is a lusiferian group) ARE MAKING KINGDOM FOR SOON COMING ANTICRIST AND RFID 666

      Suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä on tapahtumassa. Raamatun ennustukset käyvät toteen silmiemme alla. Jos et vielä ole sisällä Jumalan valtakunnassa, niin anna elämäsi Jeesukselle ennen kuin on liian myöhäistä. Jeesuksen toinen tulemus on aivan oven edessä.

      Pedon merkki Raamatussa:

      Ilmestyskirja

      13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
      14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
      14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
      14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
      14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
      14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

      Tässä vielä Edesmenneen Aaron Russon haastattelu pedon merkistä, ihmisten siruttamisesta ja yhdestä maailman hallituksesta, jota antikristus asettuu hallitsemaan

      http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA&feature=rela ted
      http://www.youtube.com/watch?v=6bEFo8BPBGc
      (VIDEOSSA ESITETTIIN ETTÄ USKOVAT TEMMATTAISIIN ENNEN ANTIKRISTUKSEN AIKAA, SIITÄ EN OLE NIINKÄÄN VARMA)

      MENE JA JULISTA TÄMÄ TIETO ETEENPÄIN ENSIKSI NIILLE JOITA RAKASTAT ENITEN JA SITTEN KENELLE TAHANSA JONKA TAPAAT. ELÄ ARKAILE JA PELKÄÄ IHMISIÄ JA HEIDÄN MIELIPITEITÄÄN. OLE ROHKEA JA LUJA JA TAISTELE JALO USKON TAISTELU JA SELVIYDY VOITTAJANA PERILLE.

      MIETI MITÄ HERRA TEKI PUOLESTASI
      ******* http://www.youtube.com/watch?v=yzqTFNfeDnE *******

    • Asiasta kiinnostunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe