Vain pisara Jeesuksen verta!

Hän saapuu pian!

Vain pisara Jeesuksen verta riittää pesemään ihmisen puhtaaksi hänen synneistään. Tuo sinäkin katumuksesi kanssa ne Hänen eteensä. Ja anna tuon Golgatan armoveren virran pestä sinut vanhurskaaksi Hänen edessään. Ja annaa tuon ikuisen elämän lähteen uudelleen virvoittaa sinun nääntynyt sielusi.

8

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Ensin puhut veri pisarasta ja likipitäen seuraavassa lauseesta jo virrasta jossa virtaa veri. Kummaa sekoilua ja kummaa mieltymystä vereen...

Peseydytte verellä, syötte ja juotte 2000 vuotta sitten kuolleen kansanvillitsijän lihaa ja verta. Eipä paljoa eroa joistakin vanhoista pakana uskonnoista joissa jumalan maan päällisen edustajan lihaa syötiin.

• Hän saapuu pian!

Kyseessä sinulla on väärinkäsitys. Vain pisara Jeesuksen verta riittää Jumalan silmissä sovittamaan syntisen ihmisen Hänen kanssaan. Ja tuo verivirta Golgatan keskimmäiseltä ristiltä. Ja sen tarjoama armonaika on vielä auki kaikille.

Tuo Jeesuksen veri on se, joka vihmottuna uudenliiton uhrialttarille Golgatalle, riittää pesemään syntisen ihmisen puhtaaksi ja mikään muu sitä ei voi tehdäkään. Se, että Herra viimeisellä ateriallaan esitti viinin ja leivän avulla tulevan uhrinsa raamatun mukaan sanoilla:

” Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini." Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa, antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä, te kaikki. Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.”'

Tarkoittaa sitä, että kyseessä on Hänen muistoateriansa, johon Hänen seuraajansa osallistuvat. Mutta aivan kuin osoittakseen ihmiselle hänen oman ymmärryksensä suuruuden ja rajat ja puutteellisuuden. On Pyhä Henki ohjannut alkutekstin kirjoittajan käyttämään tästä ehtoollisesta ilmaisua mysteeri. Eli jotain ihmiseltä salattua Jumalan kielen kaksiteräisen miekankäytön merkitystä tässä muistotilaisuudessa on. Mutta mikä se salaisuus täydellisesti on, sen tietää vain Herra itse.

Mikä sinun oma suhteesi on Herraan Jeesukseen. Tahtoisitko sinäkin, että Hän saisi tulla sinun elämääsi?

• merihukka
        Hän saapuu pian! kirjoitti:

Kyseessä sinulla on väärinkäsitys. Vain pisara Jeesuksen verta riittää Jumalan silmissä sovittamaan syntisen ihmisen Hänen kanssaan. Ja tuo verivirta Golgatan keskimmäiseltä ristiltä. Ja sen tarjoama armonaika on vielä auki kaikille.

Tuo Jeesuksen veri on se, joka vihmottuna uudenliiton uhrialttarille Golgatalle, riittää pesemään syntisen ihmisen puhtaaksi ja mikään muu sitä ei voi tehdäkään. Se, että Herra viimeisellä ateriallaan esitti viinin ja leivän avulla tulevan uhrinsa raamatun mukaan sanoilla:

” Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini." Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa, antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä, te kaikki. Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.”'

Tarkoittaa sitä, että kyseessä on Hänen muistoateriansa, johon Hänen seuraajansa osallistuvat. Mutta aivan kuin osoittakseen ihmiselle hänen oman ymmärryksensä suuruuden ja rajat ja puutteellisuuden. On Pyhä Henki ohjannut alkutekstin kirjoittajan käyttämään tästä ehtoollisesta ilmaisua mysteeri. Eli jotain ihmiseltä salattua Jumalan kielen kaksiteräisen miekankäytön merkitystä tässä muistotilaisuudessa on. Mutta mikä se salaisuus täydellisesti on, sen tietää vain Herra itse.

Mikä sinun oma suhteesi on Herraan Jeesukseen. Tahtoisitko sinäkin, että Hän saisi tulla sinun elämääsi?

Jeesus siis järjesti oman kuolemansa muistoaterian jo eläessään ja piti itse muistopuheen oman kuolemansa johdosta.

• ...

likaisia kannibaaleja häpeäisitte edes hyi helvetti ! Oikein verta syötte telkien taakse teidät pitäisi laittaa

• merihukka

...Jeesuksen verta on myynnissä?

• vanha ja vakaa

ristiinnaulittu.
      Messias jeesus saapuu sitten kun banaanit avataan vetoketjulla ja sorsat ajavat perämoottoreillla.

• 32 Niin sotamiehet tulivat ja rikkoivat sääriluut ensin toiselta ja sitten toiselta hänen kanssaan ristiinnaulitulta.
        33 Mutta kun he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät hänet jo kuolleeksi, eivät he rikkoneet hänen luitaan,
        34 vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä verta ja vettä.
        35 Ja joka sen näki, on sen todistanut, ja hänen todistuksensa on tosi, ja hän tietää totta puhuvansa, että tekin uskoisitte.
        36 Sillä tämä tapahtui, että kirjoitus kävisi toteen: "Älköön häneltä luuta rikottako".
        37 Ja vielä sanoo toinen kirjoitus: "He luovat katseensa häneen, jonka he ovat lävistäneet".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe