Jos ei lähettyvillä ihmisiä tai lemmikkejä, sitä huomaa höpöttelevänsä joskus yksin.
Ei tuo vielä mitään, mutta kaupassakin voi joskus mumina käydä, tyyliin, mitäs tänään syötäisiin ;))
Kellään muulla vastaavaa huomioo itsestään!?!
:)
Pitääsköhän huolestua?
38
440
Vastaukset
- hulla
Hui hai - kaikkihan me höpötellään itsekseen - vaiko kuinka!?
Halit sinulle! huolestua,ku me tehään melkeen kaikki sitä...:))
- Hopia
ollut yksikseni täällä keskellä ei mitään, niin yllätän itseni juttelemasta lähes kesylle metsäjänikselle joka majailee tässä pihapiirissä, perhosille, linnuille ym., hmm......
Jos viiraa niin viis siitä!
Eikös niin?
;)) - henrjii
saa ihmisen puhumaan itsekseen, olet yksinäinen
- en seurustele
Mieluummin höpisin yksin kun eläimen kans , tuollaiseen en alentuis .
analyysistä! :)
Minä kyllä juttelen, enimmäkseen kisuille.. kun muita eläimiä ei ole, tulee vaan ihan luonnostaan?)
En koe olevani yksinäinen, joskus yksinoloa kaipaa, jopa enemmän kuin siihen mahdollisuus..
Kuulostaa hölmöltä, mutta so what.en seurustele kirjoitti:
Mieluummin höpisin yksin kun eläimen kans , tuollaiseen en alentuis .
Kun hommien jälkeen menee patiolle ja istuu portaalle , kohta tuntee puskaisun kyynärpäässään.
Kysyvä naukaisu toivottaa raatajan tervetulleeks, siin sit tulee rapsutettua ja höpistyä eläimelle.
Onhan se pikkasen surkeeta kun puhutaan eri kieliä mut pitää kuulema olla mieli avoimena.- GloriaJoy
koti-kiusattu kirjoitti:
Kun hommien jälkeen menee patiolle ja istuu portaalle , kohta tuntee puskaisun kyynärpäässään.
Kysyvä naukaisu toivottaa raatajan tervetulleeks, siin sit tulee rapsutettua ja höpistyä eläimelle.
Onhan se pikkasen surkeeta kun puhutaan eri kieliä mut pitää kuulema olla mieli avoimena.miu on haastellu tässä kuussa jo kakstuntii yli oman kapula-ajan, joten siu säästää kovin ku haastelee kollille ja saat viellä ymmärrystä silt ;-)
- henrjii
Sibone kirjoitti:
analyysistä! :)
Minä kyllä juttelen, enimmäkseen kisuille.. kun muita eläimiä ei ole, tulee vaan ihan luonnostaan?)
En koe olevani yksinäinen, joskus yksinoloa kaipaa, jopa enemmän kuin siihen mahdollisuus..
Kuulostaa hölmöltä, mutta so what.jos puhelee fisuille, ei voi olla kovin yksikseen, mutta jos kysyy, ja vastaa itselleen, niin sitten.
- Sol57
Mies minulla sellainen aamuvirkku ollut aina...ja tottunut heräämään jo kello 5 aamulla...Vitsi meillä tuossa pihalla käy säännöllisesti city- jänis...jolle tämä höpöttää...samalla kun aamukahvilla partsilla..ja tätä jänistä on sitten kuvattu...ja minun parvekeruusuilleni myös höpötellään...jonka keväällä istutti...hän kun pitää tästä ruususta nyt huolen...;)) liikuttavaa se on minusta on yksinään höppöttäminen...Minulle taas nauraa kun tässä naputellen ja samalla ilmeilen...kuulemma hyvin näkyy mitä kirjoitan;))) Hauskaako vai vähemmän hauskaa..näkyy kasvoistani...tämä toisinaan hihhittely...ja hytkyttely..koko kropassa...tässä kun hytkyn...jotenkin kummallisesti ja pidätän naurun toisiaan..... Että HUI-HAI vaan;)))
tsau:Friidu hulla, mii-su, Hopia, koti-kiusattu, GloriaJoy, Sol57..
Kiva kuulla että höpöttäjiä on enemmänkin.. sanoisin omituisia, mutta arvaan liittää ko liitteen vaan omalle
kohdalleni! ;)
Hauskaa kesän jatkoa teille :)- GloriaJoy
tänään kun taaaaaaaaaaaaaaas yks ampiaisenpampiainen pörisi miun tuuletusikkunoiden väliköissä sisään pyrkien et puhhuuhan miukin noille amppareille ja herhiläisille sellaista komennuskielto kietä: et jos et heti lennä tiehesi samaa tietä ku tulit niin miu ottaa ja nitistää siut kärpäslätkällä tai paperitötteröllä ja tuhahtelen oikein kunnolla hmmmmph huusss huss, meetkös siitä ....
.... niin, siu, ja jos kaupas tai muual jos haluut höpistä rauhas niin laita jokin johto roikkumaan korvasta kaula-aukkoon niin täysistä menee, silloin voi nauraa ja hekotellakin ja pärräyttää, ihmiset vaan vilkuilee, et onpa kummalliset puhheet kännykkään julkisella paikalla ja aattelevat et parempi oma känny laukussa tai kotona ja ovat sitten itsetyytyväisiä ja siu on pelastanut monen immeisen omanarvon tunteen kenties tilapäisestä laskusuhdanteesta huimiin korkeuksiin ;-)) - HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
tänään kun taaaaaaaaaaaaaaas yks ampiaisenpampiainen pörisi miun tuuletusikkunoiden väliköissä sisään pyrkien et puhhuuhan miukin noille amppareille ja herhiläisille sellaista komennuskielto kietä: et jos et heti lennä tiehesi samaa tietä ku tulit niin miu ottaa ja nitistää siut kärpäslätkällä tai paperitötteröllä ja tuhahtelen oikein kunnolla hmmmmph huusss huss, meetkös siitä ....
.... niin, siu, ja jos kaupas tai muual jos haluut höpistä rauhas niin laita jokin johto roikkumaan korvasta kaula-aukkoon niin täysistä menee, silloin voi nauraa ja hekotellakin ja pärräyttää, ihmiset vaan vilkuilee, et onpa kummalliset puhheet kännykkään julkisella paikalla ja aattelevat et parempi oma känny laukussa tai kotona ja ovat sitten itsetyytyväisiä ja siu on pelastanut monen immeisen omanarvon tunteen kenties tilapäisestä laskusuhdanteesta huimiin korkeuksiin ;-))olen alkanut pelätä G.J:tä.
Neito kirjoittaa paljon, oni kauhea ajattus että joutuisi, kanssaan, puhumaankin.
H. HTZA kirjoitti:
olen alkanut pelätä G.J:tä.
Neito kirjoittaa paljon, oni kauhea ajattus että joutuisi, kanssaan, puhumaankin.
H.soita sille ja äkkiä!!!
- HTZA
minttupuu kirjoitti:
soita sille ja äkkiä!!!
soita äkkiämmin, ei tarvi sanoa mitään.
H. HTZA kirjoitti:
soita äkkiämmin, ei tarvi sanoa mitään.
H.:D
:D enkä soit, mutta kuvat harkinnassa!minttupuu kirjoitti:
:D
:D enkä soit, mutta kuvat harkinnassa!sano mitään, vaik yks a jäi uupumaan!
- henrjii
GloriaJoy kirjoitti:
.... niin, siu, ja jos kaupas tai muual jos haluut höpistä rauhas niin laita jokin johto roikkumaan korvasta kaula-aukkoon niin täysistä menee, silloin voi nauraa ja hekotellakin ja pärräyttää, ihmiset vaan vilkuilee, et onpa kummalliset puhheet kännykkään julkisella paikalla ja aattelevat et parempi oma känny laukussa tai kotona ja ovat sitten itsetyytyväisiä ja siu on pelastanut monen immeisen omanarvon tunteen kenties tilapäisestä laskusuhdanteesta huimiin korkeuksiin ;-))soitan sulle päivällä, koska illalla ei ole aikaa http://www.youtube.com/watch?v=JIng6IYzyqM
- HTZA
henrjii kirjoitti:
soitan sulle päivällä, koska illalla ei ole aikaa http://www.youtube.com/watch?v=JIng6IYzyqM
http://www.youtube.com/watch?v=Xeuis2Uq0GY
Tytöt vesistelkööt.
Annali Sarilla on kappale: En vastaa jos nyt soitat, vaan en löytänyt.
H. - GJ.
HTZA kirjoitti:
olen alkanut pelätä G.J:tä.
H.siellä ei yllytä miuta, miun kapulan pittää olla vappaana ku on noita prioriteetteja noudatettava ja lirkkuherra saa kyllä leppuuttaa korviaan ja ajatella vaikka Justina Puupäätä ;-)
HTZA kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=Xeuis2Uq0GY
Tytöt vesistelkööt.
Annali Sarilla on kappale: En vastaa jos nyt soitat, vaan en löytänyt.
H.ihmeemmin vetistellä, mut Onnea vaan Lauralle :))
http://www.youtube.com/watch?v=inOfIOAOacY
- solstice50
minä puhun kasveilleni, autolleni, itselleni.
Ääneen voi puhua eläimille.
Linnulle kun tulee minua katsomaan.Kissalle kun silmiini katsoo.Jänikselle joka ei mene pois tieltä.
Puhun minä itsekseni.
Ihmisen erottaa eläimestä se.
Miksi siis ei?- naurettavaa tuo
Ei oikein tyylinvaihto onnistu.
- pörinää pöntöstä.
naurettavaa tuo kirjoitti:
Ei oikein tyylinvaihto onnistu.
höpisen paljonkin yksin ollessani. En koe sitä mitenkään kummallisena. Joskus kun olen paljon seurassa, kaipaan oikein yksinoloa ja sitä höpisemistäni. Se jotenkin rauhoittaa minua....taidanpa olla vähän hupsu:).
olla ittekseen höpiseminen yhden jos toisenkin tapa:))))
Kyllä minäkin sitä harrastan, joskus on vaan ihan pakko miettiä ääneen, että sais jotain tolkkua omista ajatuksista.
Täytyy tunnustaa, et kotona yksin ollessa, saatan vuoropuhellakki ittekseni:))))Siin voi saada vaikka mieleisiään vastauksia ;)
Pitäisköhän täs alkaa harkita päiväkirjan pitoa..joskus syssymmällä vasta kuitennii ?))
aina lenkillä ollessani välillä ihan ääneenkin.:-D)))
Teotwawki kirjoitti:
vaan ihan itsekseni pälpätän.:-)
lenkkikaveri kuuntelee sujuvasti.. ? ;)
Ok, voihan olla että kokoat ajatuksias..
- Korsusika
Minä olen joskus laittanut handsfree-piuhan korvaan ilman puhelinta, sitten saa ihan vapaasti jutella kovallakin äänellä. Eikä kukaan ihmettele yhtään.
Onhan sitä ihmisillä tapoja nykyäänkin vielä.. kiireisiä myös monet..
Et tuskin he juur mitään ihmettelee ?)
kyllä paljonkin yksikseni mutta ääneti, vaan ajatuksissa. Tuosta huolestumisesta, se kai vähän riippuu ja roikkuu, miltä kantilta katsoo. Puolisko se kanssa höpöttelee usein ja kun kysyn mitä sanoit, vastaa, että ei mitään, ääneen vain ajattelin. Ja sitten valittaa, etten muka kuuntele kun hän minulle puhuu (siis käskyjä jakelee).
- ...
Aika yleistä se on. Mä höpisen joko mielessäni, puoleen ääneen tupisen tai jopa puhunkin ääneen. Se liittyy ajattelemiseen. Kun ajattelemin on ihmisen "vahvuus" muihin elikkolajeihin nähden. Meillä on sanat jne, siis muutakin kuin tunteet ja tarpeet. Me oikeesti ajatellaan sanojen kautta.
Liian pitkästi tulis juttua taas, mutta toi on ihan normaalia. Oikeastaan, olisi epänormaalia, jos et ajattelisi oikein mitenkään :DDD
=DW=oisit vaihtanu vähä tyyliä =DW=
Kiva kommentti, vaikkakin toisinaan tykkäsin sun pidempiäkin jorinoita lukea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2709965IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3197149Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851873Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1141563Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61471- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751139Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47946Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24810MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752