Joku poika haluaa alkaa vaihtamaan kuvia kanssani..Mitä ihmeen kuvia..Kiiltokuvistako hää puhuu...Vai noista mun kissakuvista...:o/...
Hitsit..kaikenlaisia meilejä sitä täti-ihmiselle sataakin...;o)...
Niin..no..jospa hää Pokemon- kprtteja tarkotti..;o)...
Apua..
80
409
Vastaukset
Pojat keräili ainakin meillä pokemon ja digimon-kortteja perskutarallaa ettei vaan meijän jannut oo asialla !!
Ja ne tykkäävät kisuista..;)- demoniiih
se oli..Perkules..Huonosti kohtelin keräilijän alkua..Roskiin nakkasin meilin..Hitsit..miten nolo muija..:o/...
demoniiih kirjoitti:
se oli..Perkules..Huonosti kohtelin keräilijän alkua..Roskiin nakkasin meilin..Hitsit..miten nolo muija..:o/...
Pojat on poikia ja isät tekee uusia,,olisit ravistellut ensin letistä ja sitten laittanut bioastiaan ;))
- demoniiih
kultainen.narri kirjoitti:
Pojat on poikia ja isät tekee uusia,,olisit ravistellut ensin letistä ja sitten laittanut bioastiaan ;))
tehnyt, jos hää olis tupsahtanut meilinsä mukana meille...;o)..
Tuota..Onneksi mä en tiedä mitä kaikkea mun omat pojat telee...;o)... - pahapena
demoniiih kirjoitti:
Tuota..Onneksi mä en tiedä mitä kaikkea mun omat pojat telee...;o)...tiedäkkään,mullekkin tuli yllärinä aikoinaan,ku keskimmäinen poika pyys,et viittitkö faija pistää nimes tohon papruun,et hän saa tupakoida riparileirillä :o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
tiedäkkään,mullekkin tuli yllärinä aikoinaan,ku keskimmäinen poika pyys,et viittitkö faija pistää nimes tohon papruun,et hän saa tupakoida riparileirillä :o)
onneksi noi mun nuoret eivät koskaan tuoneet sellaista lupalappua kotiin...;o)...
demoniiih kirjoitti:
Tuota..Onneksi mä en tiedä mitä kaikkea mun omat pojat telee...;o)...En minäkään aina, mut kun ne pari on kotosalla yks tuolla sotimassa niin tiedät missä sota ;) tytär pitää kuria se on hitler ;) nytkin katsoo sitä juuri...
- demoniiih
En minäkään aina, mut kun ne pari on kotosalla yks tuolla sotimassa niin tiedät missä sota ;) tytär pitää kuria se on hitler ;) nytkin katsoo sitä juuri...
pitää kuria yllä...;o)...
Silti aivan ihanaa, et tuli aikoinaan tehtyä heidät :o)... demoniiih kirjoitti:
pitää kuria yllä...;o)...
Silti aivan ihanaa, et tuli aikoinaan tehtyä heidät :o)...Ihanaa rahanmenoa ;)) Eivaiks mukavaa oli tehdä ;) vaimo varmaan on eri mieltä silloin mut tuskin nyt..
- demoniiih
Ihanaa rahanmenoa ;)) Eivaiks mukavaa oli tehdä ;) vaimo varmaan on eri mieltä silloin mut tuskin nyt..
eriasia, kun se maailmaan laitto..No..siitä maailmaan putkahtamisesta en muista mittään, kun mut tainnutettiin untenmaille..;o)...
demoniiih kirjoitti:
eriasia, kun se maailmaan laitto..No..siitä maailmaan putkahtamisesta en muista mittään, kun mut tainnutettiin untenmaille..;o)...
Niin en minäkään ole nähnyt kuin intissä videolta miten synnytys tapahtuu ;)) kaikki muun tiedän..
- demoniiih
Niin en minäkään ole nähnyt kuin intissä videolta miten synnytys tapahtuu ;)) kaikki muun tiedän..
äimänä..Opettaaks ne intissä synnytysvalmennusta...;o)...
demoniiih kirjoitti:
äimänä..Opettaaks ne intissä synnytysvalmennusta...;o)...
Kyllä ainakin silloin näytettiin synnytys video, tosi on eihän se muuten ole synnytysvalmennusta. höpsö mää anna siulle kohta köniin ja sanon rakas muista hengittää syvään ja rauhallisetsi, tarvitsetko ilokaasua..voi sieltä tuli
terve poika 10 pointta, isii haluatkos katkaista napanuoran...;))- demoniiih
Kyllä ainakin silloin näytettiin synnytys video, tosi on eihän se muuten ole synnytysvalmennusta. höpsö mää anna siulle kohta köniin ja sanon rakas muista hengittää syvään ja rauhallisetsi, tarvitsetko ilokaasua..voi sieltä tuli
terve poika 10 pointta, isii haluatkos katkaista napanuoran...;))olenkin ollut kätilönä..Juuh..autoi tuota Mörkö-mammaa synnytyksessä..;o).. Jouduin siinä samalla elvyttämään kahta pientä vastasyntynyttäkin..Kyl tyttäreni oli onnellinen, kun mami sai pienet elpymään..;o)...
demoniiih kirjoitti:
olenkin ollut kätilönä..Juuh..autoi tuota Mörkö-mammaa synnytyksessä..;o).. Jouduin siinä samalla elvyttämään kahta pientä vastasyntynyttäkin..Kyl tyttäreni oli onnellinen, kun mami sai pienet elpymään..;o)...
Nyt sitä ruvettiin kiukuttemaan mimmimammaseni;)) Muista mie kiusin siuta aina..niin kauan kun saan kialarin..
- demoniiih
Nyt sitä ruvettiin kiukuttemaan mimmimammaseni;)) Muista mie kiusin siuta aina..niin kauan kun saan kialarin..
Miten ihmeen pitkä kieli siulla oikein on...;o)...
demoniiih kirjoitti:
Miten ihmeen pitkä kieli siulla oikein on...;o)...
Ainakin näin pitkä >______________________________________________________________________________________________<
Ei riittänyt nuo karmit pirskurallaa.. Minä se kiukuttelen myös..- demoniiih
Ainakin näin pitkä >______________________________________________________________________________________________<
Ei riittänyt nuo karmit pirskurallaa.. Minä se kiukuttelen myös..onpas sillä pituutta...;o)...
Äläs kiukuttelekkaan..Näät viel karseita painavaisia yöunillasi...;o)...
Nyt kuitenkin nukkumaan..Kauniita unia, ilman pahoja yökuvia;o)... demoniiih kirjoitti:
onpas sillä pituutta...;o)...
Äläs kiukuttelekkaan..Näät viel karseita painavaisia yöunillasi...;o)...
Nyt kuitenkin nukkumaan..Kauniita unia, ilman pahoja yökuvia;o)...Karmit kaulassa tuun kylään ;) no niin hyvää yötä kätilökeiju.. Mitä hemmettiä kello jo noin paljon.. http://www.youtube.com/watch?v=-EG--q71Muc&feature=related muista en saanut kotipizzaa..
- ;)
Karmit kaulassa tuun kylään ;) no niin hyvää yötä kätilökeiju.. Mitä hemmettiä kello jo noin paljon.. http://www.youtube.com/watch?v=-EG--q71Muc&feature=related muista en saanut kotipizzaa..
tuota maiän Muisqulia ?? ;)
- 人呢?
;) kirjoitti:
tuota maiän Muisqulia ?? ;)
人呢?
- demoniiih
Karmit kaulassa tuun kylään ;) no niin hyvää yötä kätilökeiju.. Mitä hemmettiä kello jo noin paljon.. http://www.youtube.com/watch?v=-EG--q71Muc&feature=related muista en saanut kotipizzaa..
tuut kylään karmit kaulassa, niin pakkasesta löytyy sitä pizzaa..Niin, että tervetuloa vaan...;o)...
demoniiih kirjoitti:
tuut kylään karmit kaulassa, niin pakkasesta löytyy sitä pizzaa..Niin, että tervetuloa vaan...;o)...
Tänään oon niin kiukkunen et tuun savupiipusta mustanamiehenä ;))
- 899999
Alastonkuvia
- demoniiih
vanhan eukon kuvilla..:o/...
Voihan..Netti on täynnä naisten nakukuvia..:o/...
- ;)
Kypsä nainen kiinnostaa aina ;)
- demoniiih
kiinnostaa..:o/..Mut mä olen vain ihan tavallinen kotikissa...;o)...
http://www.kissakotikattila.net/sivut/images/nelli.jpg
- kaveriton
uida sun liiveihin heh heh !
- demoniiih
ei se olis millään mahtunu sinne..Mun liiveis on jo joku...;o)...
- sillä ei
ole äityliiniä, ja sinusta nähny kohteen?
- demoniiih
ollut söpöä..:o)...
Hitsit..Hänen olis pitänyt olla selkokielisenpi ja kertoa, et haluu äityliiniltä sunnuntaikuvia..kirkkokostyymissa...:o)...
- Cassis-Alma
jottain rauhottavaa yötä varten, jos vaikka kukaan ei ole lukemassa iltasatua,,,
Sakari Kuosmanen - Maan Korvessa Kulkevi Lapsosen Tie
http://www.youtube.com/watch?v=JqG_E1ttJCU- demoniiih
kjun en suostunut vaihtelemaan hänen kanssaan mitään..:o/...
- Cassis-Alma
demoniiih kirjoitti:
oisit nyt mitä todennäkösemmin hänen kanssaan viestiystis ;o),,,
- demoniiih
Cassis-Alma kirjoitti:
oisit nyt mitä todennäkösemmin hänen kanssaan viestiystis ;o),,,
Tosin, mä olen hurjan laiska ystis tuolla galleriassa...;o/...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
nyt sille tuli traumoja,alkaa keräilee vanhoja Jalluja Spidermanin sijaan ;o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
nyt sille tuli traumoja,alkaa keräilee vanhoja Jalluja Spidermanin sijaan ;o)
Ja se on mun syy..Nyt tunnen suurta moraalista häpiää..laitoin viattoman ja orvon poikaparan kauhialle tielle..:o/...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
Ja se on mun syy..Nyt tunnen suurta moraalista häpiää..laitoin viattoman ja orvon poikaparan kauhialle tielle..:o/...
ois tää poikapolo alkanu kuitenkii keräilee niitä pari vuoden päästä ;o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
ois tää poikapolo alkanu kuitenkii keräilee niitä pari vuoden päästä ;o)
koska olet mies ja tiedät miten miehet toimii .. ;o)...
Pelastit yöuneni ..;o)... - pahapena
demoniiih kirjoitti:
koska olet mies ja tiedät miten miehet toimii .. ;o)...
Pelastit yöuneni ..;o)...kolmen kpl:n kokemuksella..ekaks oli kiiltokuvat,sit nää Spiderit ja myöhemmin tukkapölly ;o)
Voit nukkuu rauhallisin mielin...;)) - demoniiih
pahapena kirjoitti:
kolmen kpl:n kokemuksella..ekaks oli kiiltokuvat,sit nää Spiderit ja myöhemmin tukkapölly ;o)
Voit nukkuu rauhallisin mielin...;))Äitinä en tiedä noiden lätkäkorttien ja pokemonkorttien jälkeisistä keräilykohteista mitään...;o)...Toivon kuitenkin, et poikien kokemukset aivät pelkästään jäisi kuvien asteelle...;o)...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
Äitinä en tiedä noiden lätkäkorttien ja pokemonkorttien jälkeisistä keräilykohteista mitään...;o)...Toivon kuitenkin, et poikien kokemukset aivät pelkästään jäisi kuvien asteelle...;o)...
kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää ;o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää ;o)
kumma asia...niin merkityksellinen ja lahjomaton...;o)...Helpottaa punastelevaa opettajaakin niillä tietyillä tunneilla..niistä tietyista asioista puhuessa...;o)...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
kumma asia...niin merkityksellinen ja lahjomaton...;o)...Helpottaa punastelevaa opettajaakin niillä tietyillä tunneilla..niistä tietyista asioista puhuessa...;o)...
nykyajan nuoriso oo paljon valistuneempaa,ku esim. mä aikoinaan...tuskin uskalsin koskee,aroin huulin kenenkään poskee ;o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
nykyajan nuoriso oo paljon valistuneempaa,ku esim. mä aikoinaan...tuskin uskalsin koskee,aroin huulin kenenkään poskee ;o)
hulvattoman mummini ja ukkini tilalla sitä vasta valistuikin..Naapurinpojat sai lättyyn monet kerrat, kun olivat liian tunkeilevia...;o)...
Nykynuoret on tosi valistuneita..Siksi ihmettelenkin aborttien hurjaa nousua sekä sukupuolitautien räjähdysmäistä kasvua nuorten piirissä:o/... - pahapena
demoniiih kirjoitti:
hulvattoman mummini ja ukkini tilalla sitä vasta valistuikin..Naapurinpojat sai lättyyn monet kerrat, kun olivat liian tunkeilevia...;o)...
Nykynuoret on tosi valistuneita..Siksi ihmettelenkin aborttien hurjaa nousua sekä sukupuolitautien räjähdysmäistä kasvua nuorten piirissä:o/...pojille lättyyn,saitkos olla rauhassa sen jälkeen ;o)...taisitkin olla naispuolinen Rambo ;))
Onhan toi hurjaa tuohuu,ku nykyjään kaupungilla pyörii vähän toisella kymmenellä olevaa nuorisoo pelti kiinni :/ - demoniiih
pahapena kirjoitti:
pojille lättyyn,saitkos olla rauhassa sen jälkeen ;o)...taisitkin olla naispuolinen Rambo ;))
Onhan toi hurjaa tuohuu,ku nykyjään kaupungilla pyörii vähän toisella kymmenellä olevaa nuorisoo pelti kiinni :/Justiina mä olin..Nyt enää Matami Mimmi...;o)...
Surullista on et nykynuorten lapsuus loppuu niin aikaisin..:o/... - pahapena
demoniiih kirjoitti:
Justiina mä olin..Nyt enää Matami Mimmi...;o)...
Surullista on et nykynuorten lapsuus loppuu niin aikaisin..:o/...tää papparainen häippäsee unille...hyvät yöt Matami Mimmille ;o)
- Vilma.
demoniiih kirjoitti:
Justiina mä olin..Nyt enää Matami Mimmi...;o)...
Surullista on et nykynuorten lapsuus loppuu niin aikaisin..:o/...jos nukkuu pitkään----------kuka se käskee aikaisin herätä
- demoniiih
Vilma. kirjoitti:
jos nukkuu pitkään----------kuka se käskee aikaisin herätä
Nyt Sä sotkit mun kristallin kirkkaat aatokset..;o)...
Mäen yhtään muista et mitä mä tarkoitin..tai edes mitä mä edes kirjoitin..Mut loppus mikä loppus...;o)... - demoniiih
pahapena kirjoitti:
tää papparainen häippäsee unille...hyvät yöt Matami Mimmille ;o)
kuin vastasyntynyt..Olet tänään illalla auttanut tanttaa tavattoman paljon..Nyt ei tarvitse kärvistellä unettomana ja huonolla omallatunnolla...;o)...
poika haluaa varmaan pian sinun meseosoitteesi ja kysyy onko sulla nettikameraa?
- demoniiih
Ei sorrukkaan ihan mihin vain...;o)...
demoniiih kirjoitti:
Ei sorrukkaan ihan mihin vain...;o)...
näyttää kamerasta kunnon mörön?
http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1232/1/n43237206382_2451.jpg- demoniiih
ATV kirjoitti:
näyttää kamerasta kunnon mörön?
http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1232/1/n43237206382_2451.jpgkun heitin roskiin sen meilin...:o/...
Toi kyl oli tooosi pelottava mörkö..Ittekkin peljästyin kauhiasti;o)...
purkkakuvia. Ehkä hän tarkoittaa niitä kuvia, joissa äijillä on mela kourassa?
- demoniiih
sepoikaparka luuli et harrastan veneilyä..:o/...
demoniiih kirjoitti:
maila. Jääkiekkokortteja. Kaikki pelit ja vehkeet hemmoilla päällä ja hymy herkässä.
demoniiih kirjoitti:
soutujen keräilykorttisarjaa joissa on kaikki soutajat mela kourassa kirkkoveneessä vuodesta 1968;))
- demoniiih
blackmetal68 kirjoitti:
soutujen keräilykorttisarjaa joissa on kaikki soutajat mela kourassa kirkkoveneessä vuodesta 1968;))
Mut jos jossain olis saatavilla vuoden 1963 sarja niin MINULLE KOKO korttinivaska..ja värillisenä...;o)...
Huoh..Enpäs olekkaan koskaan Sulkavalla käydessäni nähnyt yhtään melaa miehen käpälissä..Taitaa olla vaan sellasta liiottelua koko sulkavansoutu:o/... - demoniiih
LaardiBee kirjoitti:
maila. Jääkiekkokortteja. Kaikki pelit ja vehkeet hemmoilla päällä ja hymy herkässä.
oli kyse..Epäilinkin, ette hää enkelikiiltareita tarkottanut..:o)...
Mun täytyy kyl tarkentaa tuolla galleriassani, ettei minulla ole minkäänlaisia keräilykortteja..Ei edes niitä kiiltäviä kuvia..Enhän halua mitenkään harhauttaa satunnaisia qurgistelioita galleriassani...;o)... blackmetal68 kirjoitti:
siellä soutamassa?;) Mulle voit sen kuvan laittaa.:D
- .)
on sammakon uus nikki?se tykkää lähetellä kuvia.)yrittää taas jymäyttää sua.(
- demoniiih
Ihan siististi kirjoitettu meili se oli..Asiallinenkin..sisällöstä huolimatta...;o)...
kuvanvaihto nyt niin paha juttu ole, mutta sitten aletaan kysellä käytettyjä pikkareita, niin pitää miettiä, olenko oikeassa paikassa oikeaan aikaan vai missä.;D
Vissiin oli joku about 16-kesäinen tuon ehdotuksen tekijä?;)- demoniiih
Noloa sanoa, mut jolu ehdotteli suoraan pari viikkoa sitten..kielijuttuja..Eikä hänkään mitään kielillä puhumista tarkoittanut..:o/...
No..roskiin menee suoraan noi tollaset meilit...keles vieh;o)... demoniiih kirjoitti:
Noloa sanoa, mut jolu ehdotteli suoraan pari viikkoa sitten..kielijuttuja..Eikä hänkään mitään kielillä puhumista tarkoittanut..:o/...
No..roskiin menee suoraan noi tollaset meilit...keles vieh;o)...ehdotuksia riittänee, kaikenlaista kimppakivaakin siihen vielä päälle.;D
Sitä se vitamiinin puutos teettää.;)
Pitää sanoa pojille, että syökää mansikoita paljon.:D- demoniiih
Satumainen.Nainen kirjoitti:
ehdotuksia riittänee, kaikenlaista kimppakivaakin siihen vielä päälle.;D
Sitä se vitamiinin puutos teettää.;)
Pitää sanoa pojille, että syökää mansikoita paljon.:Dvitamiininpuutos teetättääkin...;o)...
Onneks minulle on mansikat maistunu..Tiedä muuten mitä ehdottelisin ja kelle...;o)... demoniiih kirjoitti:
vitamiininpuutos teetättääkin...;o)...
Onneks minulle on mansikat maistunu..Tiedä muuten mitä ehdottelisin ja kelle...;o)...lähtee syömään mansikoita ihan vaan varmuuden vuoksi.;-P
- ............
lähtee syömään mansikoita ihan vaan varmuuden vuoksi.;-P
laarbibee........
- demoniiih
lähtee syömään mansikoita ihan vaan varmuuden vuoksi.;-P
..tietynlaista toimintaa...;o)...
sää menit tuon kaikille kertoon täällä? Enkös mä kirjoittanut siihen viestiin, että "henk.kohtainen"?
Ja tietysti mä tarkoitin kiiltokuvia, mulla on monta vihkoo niitä täynnä.
Äsken pitelin vielä melaa kädessä, mutta huonon kalansyönnin takia soutelin rantaan ja tulin huuhaalle :))- demoniiih
mitä menin tekemään..:o/...
Mut en mä kertonu et se olit Sinä..Sitä en raaskinu kaikille kuuluttaa...;o)...
No..kalaonnesi kääntyi, kun heitit melan käpälistäs ja tulit huuhaalla..Het tärppäs ja kalan kanssa nyt haastelet...;o)...
Tuota..Ei Sinulla olis sellasia kiiltokuvia, joissa on sitä kultasta hilettä..Ko mul on vaan yks semmonen..;o)... demoniiih kirjoitti:
mitä menin tekemään..:o/...
Mut en mä kertonu et se olit Sinä..Sitä en raaskinu kaikille kuuluttaa...;o)...
No..kalaonnesi kääntyi, kun heitit melan käpälistäs ja tulit huuhaalla..Het tärppäs ja kalan kanssa nyt haastelet...;o)...
Tuota..Ei Sinulla olis sellasia kiiltokuvia, joissa on sitä kultasta hilettä..Ko mul on vaan yks semmonen..;o)...taisit sit ite paljastaa itteni :)) Tuollai voi käydä, kun pari viikkoa on ollut tuolla helteessä, mutta nyt taitaa ilmat muuttua hieman?
Sää saatkin jutskata kaksosen kans, mutta en mää ihan niin paha oo mitä ne tosta merkistä kirjoittelee :))
Oon mä nähnyt noita kultahileisiä kiiltokuvia, mutta siitä on aikaa joku kymmenen vuotta :))
Jäi mulla iskukoukut pyyntiin yöksi, joten eiköhän aamulla pääse kalanperkuuseen?- demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
taisit sit ite paljastaa itteni :)) Tuollai voi käydä, kun pari viikkoa on ollut tuolla helteessä, mutta nyt taitaa ilmat muuttua hieman?
Sää saatkin jutskata kaksosen kans, mutta en mää ihan niin paha oo mitä ne tosta merkistä kirjoittelee :))
Oon mä nähnyt noita kultahileisiä kiiltokuvia, mutta siitä on aikaa joku kymmenen vuotta :))
Jäi mulla iskukoukut pyyntiin yöksi, joten eiköhän aamulla pääse kalanperkuuseen?naistenviikko..ja hyvät tuulet puhaltelee..Elvytellen tämän kansan, joka hikipäisenä tuskailee..;o)..
Kaksoset on hyyviä tyyppejä..Mun poikani on sellainen..Sosiaalinen, mutta myöskin eristäytyvä..Kaksoset ovat suuria ajattelijoita :o)...
Onkohan se luvallista toivottaa kalaonnea..vai tuokohan se huonoa tuuria kalastajalle..?..:o/... demoniiih kirjoitti:
naistenviikko..ja hyvät tuulet puhaltelee..Elvytellen tämän kansan, joka hikipäisenä tuskailee..;o)..
Kaksoset on hyyviä tyyppejä..Mun poikani on sellainen..Sosiaalinen, mutta myöskin eristäytyvä..Kaksoset ovat suuria ajattelijoita :o)...
Onkohan se luvallista toivottaa kalaonnea..vai tuokohan se huonoa tuuria kalastajalle..?..:o/...se tänäänkin liruutteli vettä pariinkin otteeseen, kun naistenviikko. Tulihan se selitys noillekin sadekuuroille :))
Taidat olla yks niitä harvoja joka kehuu kaksosia, taitaa sullakin johtua noi kehut tuosta pojastasi, kun sattuu syntyneen tään merkin aikoihin :)
Voihan sitä ainakin kireitä siimoja toivotella ja parempihan se on, että siimat kiristyy eikä hermot :)- demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
se tänäänkin liruutteli vettä pariinkin otteeseen, kun naistenviikko. Tulihan se selitys noillekin sadekuuroille :))
Taidat olla yks niitä harvoja joka kehuu kaksosia, taitaa sullakin johtua noi kehut tuosta pojastasi, kun sattuu syntyneen tään merkin aikoihin :)
Voihan sitä ainakin kireitä siimoja toivotella ja parempihan se on, että siimat kiristyy eikä hermot :)naistenviikon juttuja noi sateet..;o)...Ei hassunpaa vai mitä;o)...
Tunnen mä muitakin kaksosia ... Heille vain täytyy antaa tilaa..Hyväksyä se, et he tarvitsevat omaa rauhaa..eikä se ole mikään loukkaus kenellekkään. Kaksoset ovat hurjan lojaaleja ja uskollisia..muille että itselleen :o)...
No..oikkein piukeita siimoja Sinulle..Levätköön hermo huomenna kalanperkuussa :o)... demoniiih kirjoitti:
naistenviikon juttuja noi sateet..;o)...Ei hassunpaa vai mitä;o)...
Tunnen mä muitakin kaksosia ... Heille vain täytyy antaa tilaa..Hyväksyä se, et he tarvitsevat omaa rauhaa..eikä se ole mikään loukkaus kenellekkään. Kaksoset ovat hurjan lojaaleja ja uskollisia..muille että itselleen :o)...
No..oikkein piukeita siimoja Sinulle..Levätköön hermo huomenna kalanperkuussa :o)...nyt oli sellaiset, että nyt on hyvä lentää yöksi orrelle nukkukkumaan, jotta aamulla jaksaa kiekua ja taistella tunkion herruudesta :))
Hyvin tunnistin itseni noista kehuistasi :))
Ötyjä Siulle!- demoniiih
kerbiili62 kirjoitti:
nyt oli sellaiset, että nyt on hyvä lentää yöksi orrelle nukkukkumaan, jotta aamulla jaksaa kiekua ja taistella tunkion herruudesta :))
Hyvin tunnistin itseni noista kehuistasi :))
Ötyjä Siulle!Ei ne mitään kehuja..Ihan vaan silkka totuus..mun mielestä..:o)...
- Up
Up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359814- 415354
- 434993
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133373
- 443158
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise692582- 442573
- 562473