Erikoisimmat nettitreffini

M-44

Kootaan tähän keskustelusäikeeseen erikoisimpia nettideittejä. Voin aloittaa. Olen 44 v mies.

Keissi 1: syksyllä 1999 vastasin deitti.netin ilmoitukseen, jossa nainen kaipasi lähinnä juttuseuraa. Kesti pari tuntia ja puhelimeni soi. Langalla oli perhetuttu, jonka ilmoitukseen olin vastannut. Autsch. Tyttäreni oli menossa heille yökylään samalla viikolla. Kieltäydyin tapaamasta ja keskustelemasta hiljattain tapahtuneesta avioerosta sillä seurauksella että nainen heitti hiekka rattaisiin minun ja exsäni välillä. Myöhemmin jouduin hyysäämään hänen lastaan naisen alkoholismin vuoksi. Rauha hänen sielulleen, sillä ilmeisimmin hän päätti päivänsä omakätisesti.

Keissi 2: syksyllä 2000 kirjoittelin fiksun naisen kanssa johon olin tutustunut deitti.netissä. Ensitreffit sovimme aamuyölle klo 01, jolloin pääsin töistä ja hän oli baanalla. Tapaamispaikkaan ilmestyi kuvankaunis nainen ja viisarini värähti heti. Nainen oli kuitenkin juovuksissa, ja myöhemmin kuulin hänen juoneen illan aikana kolme (3) pullollista viiniä. Välillemme kehkeytyi seksisuhde, jota kesti 1,5 kk. Hän eli asumuserossa siten että lapset olivat hänellä joka toinen viikko. Tämä on ainut kerta jolloin olen kajonnut varattuun naiseen, mutta ellen olisi käyttänyt häntä hyväksi, joku toinen olisi ollut minun tilallani. Suhde päättyi koska en tykännyt siitä että hän seurasi livenä ystävänsä ja random-miehen rakastelua silloin kun satuin paikalle. Ehkä tarjolla olisi ollut kimppakivaa, mene ja tiedä. Tapasin naisen vuosia myöhemmin, ja näin miten runsas alkoholinkäyttö oli tehnyt tehtävänsä. Enää ei viisarini värähdellyt.

Keissi 3: tapasin 2010 suomikaksnelosen kautta liki täydellisen naisen. Ensitreffien jälkeen olin sitä mieltä että se on tässä – hänen kanssaan menen naimisiin ja teen vielä yhden lapsen. Toisilla treffeillä sen sijaan alkoi tuntua että koko miehistö ei ollut kerralla kannella. Nainen oli niin älykäs, että se meni jo vähän yli… Yllätys oli myös se että hänen ensimmäiset suhteensa olivat olleet naisten kanssa. Olihan meillä jotain yhteistä, sillä kummallakin oli exsä jonka nimi oli Tiina… Naiset perustelevat naisten kanssa rakastelemista sillä että nainen tuntee naisen anatomian hyvin. Egoani pönkitti se kun sain kuulla olevani suuseksissä etevämpi kuin naislääkäri… *virn*

Onhan noita keissejä ollut. Mielenkiintoisesti olen onnistunut kaatamaan varsin fiksuja naisia. Jos YO-todistus on jokin kriteeri, kolme on kirjoittanut vähintään kuusi laudaturia. Itselläni ei ollut yhtään, joten muilla avuilla on ollut pakko pärjätä.

On jotkut nettitreffit kestäneetkin. Eräätkin kestivät viisi vuotta.

Millaisia treffejä Sinulla on ollut? Hyviä, hauskoja?

165

16536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääny mieleen

Tapasin netin kautta miehen. Kirjoiteltiin ensin netissä ja vaikutti ihan ok tapaukselta. Päätimme tavata.

Kun hän purjehti paikalle, olisin halunnut vajota piiloon pöydän alle, mutta päätin että suomalaisen naisen sisulla kestän nämä treffit jotka toivon mukaan eivät olisi kovinkaan pitkäkestoiset.
      Mies oli kaikkea muuta kuin sitä mitä oli väittänyt,. Se on kúmma miten netti nuorentaa ihmistä, mutta livenä tulikin 10 vuotta lisää, ja ne mainostamansa "hyvät geenit", mitä ne oli ja missä niiden olisi pitänyt näkyä...no ajattelin että annetaan muotoseikkojen olla ja jutellaan nyt sitten.
      Se oli virhe...jo ensimmäisestä lauseesta lähtien hän huusi kaiken minkä halusi sanoa,koko ravintolaväen iloksi.

Vähän kävi sääliksi sitä yhtäkin mies parkaa läheisessä pöydässä kun pahaa aavistamatta sattui vilkaisemaan nanosekunnin ajan pöytäämme. Tämä "unelmien poikamies seuralaiseni" alkoi huutaa tälle miehelle kuinka vittumaiselta tuntuu kun tuolleen kytätään ja käski ( siis huom,. Käski ) tätä miespoloa poistumaan koko ravintolasta koska ei ollut tämä ei ollut kuulemma tarpeeksi hyvä ihminen hengittämään samaa ilmaa tämän seuralaiseni kanssa..

Ihmiset tuijotti monttu auki ja tää ääliö vaan jatkaa sitä kiekumistaan. Mä mietin kuumeisesti miten livetä paikalta ja hymyilin anteeksipyytävästi joka suuntaan..Meinasin jo ottaa dj:n mikin ja kuuluttaa et se on vaan mielisairaalasta lomalla oleva , mut olisin kai menettänyt siinä omatkin kasvoni.

Aikansa kiljuttuaan tää mies vähän rauhottu ja sit teki uskomattoman kysymyksen : " No, miltäs vaikuttaa, olisin kiinnostunut kanssasi aloittamaan kanssasi parisuhteen, mitäs sanoisit?"

Siinä vaiheessa en voinut muuta kuin purskahtaa hysteeriseen nauruun ja tokaista : " no ei helvetissä". Hän loukkaantui,mutta jätin hänet sinne lipittämään kaljansa loppuun ja lähdin helpottuneena kotiin kun tiesin ettei tiemme enää ikinä tule kohtaamaan.-

• +-+-+-+-+

>>Ihmiset tuijotti monttu auki ja tää ääliö vaan jatkaa sitä kiekumistaan. Mä mietin kuumeisesti miten livetä paikalta ja hymyilin anteeksipyytävästi joka suuntaan..

Miksi ihmeessä?

Mitä miettimistä tuossa nyt oli? Toki silloin jos deitti ei ole kiinnostava mutta käyttäytyy sentään ihmisiksi, voi yrittää keksiä jonkun kohteliaan tekosyyn jonka varjolla poistua paikalta. Mutta jos tyyppi käyttäytyy noin tökerösti, niin kyllä silloin voi sanoa suoraan, että tästä ei tule mitään ja lähteä pois. Heti, eikä vasta sitten kun kailotusta on kestänyt puoli tuntia. (Jos on jo tilannut juoman eikä vielä maksanut sitä, voi lähtiessään jättää rahaa pöytään niin ei tyypin tarvitse soitella sen takia perään.)

Ihan noin järkyttäviä tarinoita ei minulla ole kerrottavaksi. Useimmat hutitreffit olivat vain yksinkertaisesti seksuaalisesti epäkiinnostavia, mutta sinänsä ihan normaaleja ihmisiä. Tässä kuitenkin eräs mieleenjäänyt tapaus:

Kirjoittelen deitti.netistä löytyneen miehen kanssa, joka vaikuttaa aluksi oikein sivistyneeltä herrasmieheltä. Viikon viestittelyn jälkeen aletaan puhua josko tavattaisiin livenä. Miekkonen ilmoittaa haluavansa tuoda daamilleen kukan ja kysyy mistä kukista pidän. Vastaan jotain epämääräistä, että ei lajilla ole väliä, mutta kaunis ajatus. Jutellaan samalla muita mukavia. Pikkuhiljaa tulee vähän oudompaa settiä. Mies visioi, miten hän tulisi työpaikalleni virastoon muka asioimaan ja miten työkaverini eivät aavistaisikaan että minulla on romanssi meneillään. Seuraavaksi mies tivaa, että et vastannut kukkakysymykseen, sano nyt minkä kukan haluat jotta voin toteuttaa toiveesi?

Tässä vaiheessa hälytyskello soi päässäni. En vastannut, mutta parin päivän päästä mies kysyi oliko loukannut minua jotenkin. Selitin kohteliaasti, että tämä toiveidentoteutusjuttu tuntuu minusta liian vieraalta ja meillä taitaa muutenkin olla liian erilaiset odotukset. Emme siis koskaan tavanneet.

Oikein kivojakin miehiä olen netin kautta tavannut. Yhden kanssa kehittyi useita vuosia kestävä, kaikin puolin hyvä suhde.

Samoja ihmisiä siellä netissä on kuin muuallakin. Netin kautta vain tapaa helpommin sellaisiakin ihmisiä, joihin ei livenä tulisi koskaan törmänneeksi, koska ei kuljeta samoissa paikoissa. Eli löytää enemmän niitä outoja tapauksia, mutta myös enemmän niitä oikeasti kiinnostavia.

• onnellinen..ko
        +-+-+-+-+ kirjoitti:

>>Ihmiset tuijotti monttu auki ja tää ääliö vaan jatkaa sitä kiekumistaan. Mä mietin kuumeisesti miten livetä paikalta ja hymyilin anteeksipyytävästi joka suuntaan..

Miksi ihmeessä?

Mitä miettimistä tuossa nyt oli? Toki silloin jos deitti ei ole kiinnostava mutta käyttäytyy sentään ihmisiksi, voi yrittää keksiä jonkun kohteliaan tekosyyn jonka varjolla poistua paikalta. Mutta jos tyyppi käyttäytyy noin tökerösti, niin kyllä silloin voi sanoa suoraan, että tästä ei tule mitään ja lähteä pois. Heti, eikä vasta sitten kun kailotusta on kestänyt puoli tuntia. (Jos on jo tilannut juoman eikä vielä maksanut sitä, voi lähtiessään jättää rahaa pöytään niin ei tyypin tarvitse soitella sen takia perään.)

Ihan noin järkyttäviä tarinoita ei minulla ole kerrottavaksi. Useimmat hutitreffit olivat vain yksinkertaisesti seksuaalisesti epäkiinnostavia, mutta sinänsä ihan normaaleja ihmisiä. Tässä kuitenkin eräs mieleenjäänyt tapaus:

Kirjoittelen deitti.netistä löytyneen miehen kanssa, joka vaikuttaa aluksi oikein sivistyneeltä herrasmieheltä. Viikon viestittelyn jälkeen aletaan puhua josko tavattaisiin livenä. Miekkonen ilmoittaa haluavansa tuoda daamilleen kukan ja kysyy mistä kukista pidän. Vastaan jotain epämääräistä, että ei lajilla ole väliä, mutta kaunis ajatus. Jutellaan samalla muita mukavia. Pikkuhiljaa tulee vähän oudompaa settiä. Mies visioi, miten hän tulisi työpaikalleni virastoon muka asioimaan ja miten työkaverini eivät aavistaisikaan että minulla on romanssi meneillään. Seuraavaksi mies tivaa, että et vastannut kukkakysymykseen, sano nyt minkä kukan haluat jotta voin toteuttaa toiveesi?

Tässä vaiheessa hälytyskello soi päässäni. En vastannut, mutta parin päivän päästä mies kysyi oliko loukannut minua jotenkin. Selitin kohteliaasti, että tämä toiveidentoteutusjuttu tuntuu minusta liian vieraalta ja meillä taitaa muutenkin olla liian erilaiset odotukset. Emme siis koskaan tavanneet.

Oikein kivojakin miehiä olen netin kautta tavannut. Yhden kanssa kehittyi useita vuosia kestävä, kaikin puolin hyvä suhde.

Samoja ihmisiä siellä netissä on kuin muuallakin. Netin kautta vain tapaa helpommin sellaisiakin ihmisiä, joihin ei livenä tulisi koskaan törmänneeksi, koska ei kuljeta samoissa paikoissa. Eli löytää enemmän niitä outoja tapauksia, mutta myös enemmän niitä oikeasti kiinnostavia.

olen samaa mieltä..kivoja miehiä olen tavannut..mutta ei ole vaan sitten kolahtanut..
        loitakin ihan outoja itseään täynnä olevia..valehtelijoita..narsisseja..juoppoja..
        tapasin tässä muutama kuukausi ihanan miehen..hyvin menee..toivotaan jatkuvuutta

• söösh

Tätä nykyä, ihan hiljaisena hissukkana ajelen vain bussia sinistä. Treffeillä käyn, mutta tapaamieni kanssa olen kohdannut livenä ja voin luottaa siihen että minut todella halutaan tavata ja minun kanssani olla, olman nettifeikkejä ja muita valheita. Enä treffaan ainoastaan livenä tavattuja ihmisiä, netin kautta saatujen kokemuksien pohjalta... saatana miten uskomnattomia tapauksia on vastaan tullut. Hauskaa mulla, mutta sentään jotain rajaa!!!!

Kiva olla onneksas. Ihan hyvännäköinen, varakas ja haluttu, mutta onneksi ei sentään ihan tyhmä vaikka niin sinisilmäinen. Elämä on koulua kaikki ; )

• sööshiä

Kun kerrankin on aikaa, ehtii tässä ihan anonyymisti kertoa noista.

Norjalainen tapaus: Norjasta saakka tuli eräs suomalainen sairaanhoitajaksi esittäytynyt kahden mustan pojan äitsykkä treffeille.
        Tyypillinen tapaus tavallaan, lähetti hoikan tytön valokuvia olevinaan itseään esittäviä. Kuka lie intiaanityttö ollutkaan, kaunis oli kyllä ja mieltä kiihoittava. Treffeille sitten tuli Helsinkiin pullukka! Varoituskellot jo soi... mutta päätin taas: Ei se ulkonäkö merkitse kaikkea, jos sisin on OK. Sisin oli varmaan ollut ihan OK joskus lapoisena, vaan ei enää.
        Säälittävien lurinoiden säestämä tapaaminen johti toiseen, oli jopa yötäkin luonani. En tosin antanut naiselle, sillä olin jo aiemmin selvittänyt: Olen mies joka ei mene sänkyyn ekoilla treffeillä, ei toisillakaan, ehkä kolmansilla.

Oli ekat treffit. Sitten ne toiset, kolmannet olivat Skotterudissa Norjassa. Onneksi en pannut vielä silloinkaan, ei jäänyt iloa eikä suruakaan moistesta.

Toinen oli sitten Nummelasta, joka kävi muutaman kerran luonani. Ohan kai OK, mutta kauhean paljon oli itseään korostava tyyppi. Peniskatee tai muuten pätemisen tarpeinen. Ei juuri tehnyt vaikutusta, mutta kun oli niin kovasti aktiivinen, ajattelin että kai hän oikeasti pitää minusta. Lopulta kyllä kävi ilmi, että hän luuli minun olevan julkkis ja halusi selvittää kuka olen. Totta on, olen julkkis, mutta hän ei sitä tiennyt, eikä koskaan ehtinyt saamaan asiaa selville, vaan mokasi koko homman pitäen minua itsestään selvyytenä.

Kolmas oli sakemanni. Kiltti ihminen, mutta enemmän halusi paikata itseään menneen elämänsä johdosta,. kuin etsi vierelleen ystävää. Tällaisiin vahvoihin ja itsevarmoihin persoonin moni epävarma nojaa, aivan kuin hakeakseen tukikeppiä tai tullakseen hyväksytyksi. Hän oli hyljännyt aikanaan miehensä ja lapsensa, viillellyt itseään kaiketi rangaistakseen itseään. Alasti oli kotini lattialla ennen kuin itse olin ehtinyt edes lämmetä ajatukselle selksistä. No, tyydytin hänet kädelläni, tarpeessa kun oli, mutta itse toimin lähinnä auttavana lähimmäisenä, en himokkaana pukkina.

Ravintolan omistaja nainen otti yhteyttä se oikea jutun kautta. Tavallaan tyypillinen suomalainen nainen. Ei kaunis, ei ruma. Yksinhuoltaja jolla talous ja itsetunto kohdallaan. En vain kiinnostanut tarpeeksi. Tavallaan sääli, sillä hän on ollut ainoa tasapainoinen ja riittävästi muutenkin menestyvä ihminen joka minut on netti-treffien kautta bongannut.

Muutama muukin tapaus tulee mieleen, vaikka en enää vuosiin ole treffeihin laittanut ilmoitusta. Monesti on osottautunut, että lähestyjä on valehdellut painonsa, lähettelee muiden akkojen kuvia tai itsestään vuosia sitten. Vaikka itse ilmolitan: Ei seikkailuita, ainoastaan tositarkoituksella. Vastaajat ovat juuri niitä joita muna miellyttää, tai hakevat varakasta mietä tai sellaista jolla on mainetta, eli pyrkivät siipeilemään, jollei rahalla niin maineella.

Jos joku ajattellee minun suurentelevan tai valehtelevan, voin sanoa. En kertionut kaikkea, en kaikista, enkä kaikkea edes heistä joista edellä kerroin. Olisi kai syytä laittaa heidän nimensä ja kuvansa näytille, jotta muut eivät ainakaan retkahtaisi vipuun. En kuitenkaan sellaista tee, sillä sen verran herrasmies tulee olla, että antaa maineen jota saattaa päällään kantaa eikä nolaa heitä jotka eivät ole niin urheilullisia, kaunokaisia, täyspäisiä ja elämäänsä tyytyväisiä, vaikka he sellaista koettaisivat uskotella.

Näyttele tyhmää, mutta ole viisas, on hyvä sananlasku ja sen mukaan elelen. Silti oikea on haussa ollut, moniin vääriin vuonoihin törmännyt. Viimeisin oli varattu, joka etsi jotain kesäheilaa ja vaikka asiaa ei ensin julki sanonut... sanoi aikovansa lähteä exänsä luolta... terve menoa, mutta ei ainakaan minua luokseni, ei leikillään eikä vakavissaan! Jos nainen ei osaa miestä pitää tyytyväisenä, on naisessa jotain vikaa. Ei se vika aina miehessä ole, vaikka nniin huudellaan. Ei joka jätkä tienaa 20 euroa tunnissa, mutta sellaisen ottajia kyllä varmaan on. Tässä netin kautta tapaamisten kautta on alkanut arvostamaan omaa tulotasoaan ja alkanut oppimaan sen, kuinka kovasti rahan tai maineen perässä muijat on, ei ne minua rakasta vaan haluavat ainoastaan jaolle.

• sitä rajaa :)
        sööshiä kirjoitti:

Norjalainen tapaus: Norjasta saakka tuli eräs suomalainen sairaanhoitajaksi esittäytynyt kahden mustan pojan äitsykkä treffeille.
        Tyypillinen tapaus tavallaan, lähetti hoikan tytön valokuvia olevinaan itseään esittäviä. Kuka lie intiaanityttö ollutkaan, kaunis oli kyllä ja mieltä kiihoittava. Treffeille sitten tuli Helsinkiin pullukka! Varoituskellot jo soi... mutta päätin taas: Ei se ulkonäkö merkitse kaikkea, jos sisin on OK. Sisin oli varmaan ollut ihan OK joskus lapoisena, vaan ei enää.
        Säälittävien lurinoiden säestämä tapaaminen johti toiseen, oli jopa yötäkin luonani. En tosin antanut naiselle, sillä olin jo aiemmin selvittänyt: Olen mies joka ei mene sänkyyn ekoilla treffeillä, ei toisillakaan, ehkä kolmansilla.

Oli ekat treffit. Sitten ne toiset, kolmannet olivat Skotterudissa Norjassa. Onneksi en pannut vielä silloinkaan, ei jäänyt iloa eikä suruakaan moistesta.

Toinen oli sitten Nummelasta, joka kävi muutaman kerran luonani. Ohan kai OK, mutta kauhean paljon oli itseään korostava tyyppi. Peniskatee tai muuten pätemisen tarpeinen. Ei juuri tehnyt vaikutusta, mutta kun oli niin kovasti aktiivinen, ajattelin että kai hän oikeasti pitää minusta. Lopulta kyllä kävi ilmi, että hän luuli minun olevan julkkis ja halusi selvittää kuka olen. Totta on, olen julkkis, mutta hän ei sitä tiennyt, eikä koskaan ehtinyt saamaan asiaa selville, vaan mokasi koko homman pitäen minua itsestään selvyytenä.

Kolmas oli sakemanni. Kiltti ihminen, mutta enemmän halusi paikata itseään menneen elämänsä johdosta,. kuin etsi vierelleen ystävää. Tällaisiin vahvoihin ja itsevarmoihin persoonin moni epävarma nojaa, aivan kuin hakeakseen tukikeppiä tai tullakseen hyväksytyksi. Hän oli hyljännyt aikanaan miehensä ja lapsensa, viillellyt itseään kaiketi rangaistakseen itseään. Alasti oli kotini lattialla ennen kuin itse olin ehtinyt edes lämmetä ajatukselle selksistä. No, tyydytin hänet kädelläni, tarpeessa kun oli, mutta itse toimin lähinnä auttavana lähimmäisenä, en himokkaana pukkina.

Ravintolan omistaja nainen otti yhteyttä se oikea jutun kautta. Tavallaan tyypillinen suomalainen nainen. Ei kaunis, ei ruma. Yksinhuoltaja jolla talous ja itsetunto kohdallaan. En vain kiinnostanut tarpeeksi. Tavallaan sääli, sillä hän on ollut ainoa tasapainoinen ja riittävästi muutenkin menestyvä ihminen joka minut on netti-treffien kautta bongannut.

Muutama muukin tapaus tulee mieleen, vaikka en enää vuosiin ole treffeihin laittanut ilmoitusta. Monesti on osottautunut, että lähestyjä on valehdellut painonsa, lähettelee muiden akkojen kuvia tai itsestään vuosia sitten. Vaikka itse ilmolitan: Ei seikkailuita, ainoastaan tositarkoituksella. Vastaajat ovat juuri niitä joita muna miellyttää, tai hakevat varakasta mietä tai sellaista jolla on mainetta, eli pyrkivät siipeilemään, jollei rahalla niin maineella.

Jos joku ajattellee minun suurentelevan tai valehtelevan, voin sanoa. En kertionut kaikkea, en kaikista, enkä kaikkea edes heistä joista edellä kerroin. Olisi kai syytä laittaa heidän nimensä ja kuvansa näytille, jotta muut eivät ainakaan retkahtaisi vipuun. En kuitenkaan sellaista tee, sillä sen verran herrasmies tulee olla, että antaa maineen jota saattaa päällään kantaa eikä nolaa heitä jotka eivät ole niin urheilullisia, kaunokaisia, täyspäisiä ja elämäänsä tyytyväisiä, vaikka he sellaista koettaisivat uskotella.

Näyttele tyhmää, mutta ole viisas, on hyvä sananlasku ja sen mukaan elelen. Silti oikea on haussa ollut, moniin vääriin vuonoihin törmännyt. Viimeisin oli varattu, joka etsi jotain kesäheilaa ja vaikka asiaa ei ensin julki sanonut... sanoi aikovansa lähteä exänsä luolta... terve menoa, mutta ei ainakaan minua luokseni, ei leikillään eikä vakavissaan! Jos nainen ei osaa miestä pitää tyytyväisenä, on naisessa jotain vikaa. Ei se vika aina miehessä ole, vaikka nniin huudellaan. Ei joka jätkä tienaa 20 euroa tunnissa, mutta sellaisen ottajia kyllä varmaan on. Tässä netin kautta tapaamisten kautta on alkanut arvostamaan omaa tulotasoaan ja alkanut oppimaan sen, kuinka kovasti rahan tai maineen perässä muijat on, ei ne minua rakasta vaan haluavat ainoastaan jaolle.

Ei todellakaan jokainen nainen ole rahan perään.
        Ottajia olis ollut, mutta kun ei vaan ole ne kemiat kohdanneet. Muutama varakas, ja yksi jopa rikas.
        Olisin saanut sitä ja tätä, mutta en mä ole ostettavissa.
        Olen suht sievä, vaikkakin noita kiloja on muutama liikaa eli olisin kelvannut tällaisena. Ilmeisesti kaikki miehet eivät etsi sitä hoikkaa supermallia :)

• öpötin
        sööshiä kirjoitti:

Muuten ota kirjoitukseesi kantaa, mutta herrasmies, joksi jossain vaiheessa itseäsi tituleerasit, ei kerro julkisesti "tyydyttäneensä" naista kädellään, eikä kyllä millään muullakaan tapaa! *wink*

• öpötin
        sitä rajaa :) kirjoitti:

Ei todellakaan jokainen nainen ole rahan perään.
        Ottajia olis ollut, mutta kun ei vaan ole ne kemiat kohdanneet. Muutama varakas, ja yksi jopa rikas.
        Olisin saanut sitä ja tätä, mutta en mä ole ostettavissa.
        Olen suht sievä, vaikkakin noita kiloja on muutama liikaa eli olisin kelvannut tällaisena. Ilmeisesti kaikki miehet eivät etsi sitä hoikkaa supermallia :)

Miksi sitten "kehut" varakkalilla, jopa rikkailla, ihailijoillasi, jos rahalla väliä?:) Olen tuota sontaa, anteeksi vain, kuullut ennenkin ja voin sanoa HÖPÖHÖPÖ! Raha ratkaisee naisille, siinä missä miehillä toisinaan ulkonäkö! Suomalainen nainen yhä enempi rahan perään, tai jos köyhän haluavat, ottavat ulkomaalaisen!

• huhhuh....
        sööshiä kirjoitti:

• Usko Erkkikään
        sööshiä kirjoitti:

Ei helvata. Tollasta tuubaa en olekaan vähään aikaan lukenut. Narsistisen persoonallisuushäiriön ABC. Onnittelut; talletin paskanpuhumisesi tulevia referenssejä varten..

• kaikenlaista kokenut

Miten nautitavaa luettavaa.
      En ole ainoa, joka on ollut kuolla nauruun tai kauhuun nettideitin tavattuaan. Istuin kahvilan terassilla odottamassa hauskaa mukavaa miestä, jonka kanssa olimme keskustelleet puhelimessakin muutaman kerran. Olin pukeutunut sovitun väriseen paitapuseroon ja pidin mustaa käsilaukkuani pöydällä, jotta mies varmasti tunnistaisi minut. katselin terasiile kulkevia miehiä, mutta kukaan ei näyttänyt olevan "se oikea": Lopulta kuulin selkäni takaa kuiskauksen. Tuttu ääni sanoi nimeni ja ujutti ruusun olkani yli pöydälle. Liki kaksimertriseksi itseään väittänyt mies oli kutistunut helteessä puolisen metriä. Olisin saattanut jatkaa juttua, mutta minua korpesi niin rankka valehteleminen, että jätin ruusun pöydälle ja lyhyen miehen pöydän ääreen nikottelemaan. Oliko kaveri oikeasti kuvitellut, etten huomaa pikkuruista valkeaa valhetta?

• Nauretaan yhessä

Jos ei totta, niin onhan naisilla naurettavia kriteereitä!! Katsokaapa vaikka silmien ja tukan väri tai ei tukkaa, paino, pituus etc. eiköhän naureta yhdessä niillekin! Thai tytöt ei nauraneet kaverille ja sai hänestä tosi kunnollisen miehen ja menöö naimisiin kohta puoleen!

• öpötin

Kertoo suomalaisen naisen ajattelusta kaiken...Ymmärrän sinällään pienen pettymyksesi, mutta onpa sinulla pikainen asenne, kuten usenmilla neitosilla!!!Lopulta kuitenkin nait pahoinpitelijärikollisen!!!Onnea!

• nyyh, nyyh
        öpötin kirjoitti:

Kertoo suomalaisen naisen ajattelusta kaiken...Ymmärrän sinällään pienen pettymyksesi, mutta onpa sinulla pikainen asenne, kuten usenmilla neitosilla!!!Lopulta kuitenkin nait pahoinpitelijärikollisen!!!Onnea!

Ookkona käynyt kattomassa oisko katkerille ihan omaa palstaa tai edes keskustelun avausta :D

• 342

Mainio reaktio ja oikein tehty! Ole ylpeä itsestäs.

• millaisia tapauksia

Tapaus 1: S24:ssa tavattiin. Asumuserossa oleva, jonka kanssa en olisi halunnut alkaa säätämään mitään. Pyysi ja pyysi edes juttelemaan. No, suostuin, ja siihenhän se johti että tavattiin.
      Heti kolahti puolin ja toisin.
      Erohan ei koskaan ole helppoa, joten mies ja vaimonsa päättivät vielä yrittää.

Tapaus 2: S24:ssa tämäkin. Ensin kirjoiteltiin, sitten puhuttiin puhelimessa ja sitten mesessä ja kamerakin tuli mukaan. Jos olisin ensin nähnyt ja vasta sitten jutellut, niin ei olis juttu edennyt. Tyyppi oli kuitenkin todella hauska ja sanavalmis. Puhuttiin kaikesta maan ja taivaan väliltä.
      Sovittiin tapaaminen...viime hetkellä ei päässyt. Tän saman teki vielä kaksi kertaa, ja kun hän yritti taas sopia uutta tapaamista, sanoin että unohdetaan koko juttu. Kun pommitus ei loppunut, niin kysyin että miksi hän aina "jänisti". Olen kuulemma liian kaunis hänelle??
      Olen ehkä hiukan keskivertoa nätimpi, mutta kuitenkin hiukan pyöreä. En siis todellakaan mikään jumalatar ;)
      Sitäpaitsi, olinhan jo nähnyt miltä mies näyttää, joten miksi vielä jänistää??? Varmuudella oli sinkku, joten ei ollut mikään ns. eronnut.
      Pikkuhiljaa paljastui kaikenlaisia outojia asioita kuten mustasukkaisuutta ja epäilyksiä toisista miehistä. Kyräilyä ja jankkaamista missä olin ollut ja kenen kanssa. Eikä oltu edes tavattu kasvokkain!!
      Päätin että että en enää vastaa mihinkään viestiin. Pari kuukautta meni ennen kuin "viesti" meni perille.

Tapaus 3: Tais olla Matc.comista tämä mies. Varakas, jolla mm. M5 jolla tuli tapaamiseen. Asuntoja ja pari mökkiäkin. Hampaat keltaiset ja puvun takki vähintään 3 numeroa liian iso!?! Korvalla kammottava mötikkä jota hands freeksi kutsutaan. Punaviinilasillinen meni kahdella huikalla ja olut kolmella... ja sama uudestaan. Mietin koko ajan että millä verukkeella pääsisin livistämään.
      Jo illalla tuli kehuviestejä. Kirjoitin ystävällisesti että juomatapamme on niin erilainen ja muuta blaablaata. Kiitin seurasta ja toivotin hyvää jatkoa. Tuli tekstaria toisensa perään. Kertoi mitä kaikkea voisi hankkia minulle!!! En vastannut soittoihin... mikä nolotti, koska on kasvatettu kohteliaaksi.
      Ennemmin olen vaikka keppikerjäläinen kuin jonkun kanssa rahan takia.

Tapaus 3,4 ja 5: S24:ssa. Mukavia, hauskoja ja ihan jees tyyppejä, mutta kun eivät vaan kolahtaneet. Jokainen heistä olisi ollut kiinnostunut tutustumaan lisää, mutta kyllä sen heti huomaa onko minkäänlaista "kipinää" havaittavissa.

Mä sitten niin inhoan sanoa että valitettavasti en ole kiinnostunut romanttisessa mielessä. Taidan lopettaa koko palstalla käymisen, koska tuntuu että ei sieltä sopivaa löydy... tai sitten kuitenkin löytyy :) Aika näyttää.

• henry saari okei

tapaus 1.
        Nain ja lähdin
        tapaus 2-jatkuu vielä
        Nain ja lähdin rahat mukanani
        Kyllä akat on tyhmiä

• Ässädaami

Kihloihin ensitapaamisella sormuksen kera, pistäkää paremmaksi. ;) Rakkautta rakkautta vain.

• Voi ei

joka käyttää juuri tuota kikkaa. Sillä on aina taskussa muutama halpa kihlasormus, jotka on ostettu kilohintaan jostain Istanbulin basaarista. Niitä tarjotaan kaikille naisille, jotka jaksavat kuunnella loppuun asti jutun hänen äkillisestä rakastumisestaan. Väittikö hän muuten sormuksen kuuluneen hänen äidilleen? Osaa hän kyllä olla hyvin vakuuttava, varsinkin kun saa itsensä uskomaan olevansa rakastunut. Oikeasti pillua se haluaa eikä mitään muuta. No, raha ja asunto kyllä kelpaa, jos alat tyrkyttämään. Lapsia sillä on ympäri maata eikä ainoastaan tätä maata, vaan myös Venäjää, Viroa ja Thaimaata. Anteeksi, jos pilvilinnasi poksahti.

• no haloo...
        Voi ei kirjoitti:

joka käyttää juuri tuota kikkaa. Sillä on aina taskussa muutama halpa kihlasormus, jotka on ostettu kilohintaan jostain Istanbulin basaarista. Niitä tarjotaan kaikille naisille, jotka jaksavat kuunnella loppuun asti jutun hänen äkillisestä rakastumisestaan. Väittikö hän muuten sormuksen kuuluneen hänen äidilleen? Osaa hän kyllä olla hyvin vakuuttava, varsinkin kun saa itsensä uskomaan olevansa rakastunut. Oikeasti pillua se haluaa eikä mitään muuta. No, raha ja asunto kyllä kelpaa, jos alat tyrkyttämään. Lapsia sillä on ympäri maata eikä ainoastaan tätä maata, vaan myös Venäjää, Viroa ja Thaimaata. Anteeksi, jos pilvilinnasi poksahti.

Hei haloo, toi teksti oli kirjoitettu huumorilla. Nimenomaan, että pistäkää paremmaks ELI PAHEMMAKSI omilla tarinoillanne :D

• Saava mies.
        no haloo... kirjoitti:

Hei haloo, toi teksti oli kirjoitettu huumorilla. Nimenomaan, että pistäkää paremmaks ELI PAHEMMAKSI omilla tarinoillanne :D

löytynyt suomi24 vaik kuinka monta. Elämäänsä kyllästyneitä naikkosii ja näkee niitten ulkonäöstäkin ja makkaraa ympäri vartaloo. Mut kyl ne panoks menettelee, jotkut jopa vikisee alla ja ottaa poskeenki.

• yökötys
        Saava mies. kirjoitti:

löytynyt suomi24 vaik kuinka monta. Elämäänsä kyllästyneitä naikkosii ja näkee niitten ulkonäöstäkin ja makkaraa ympäri vartaloo. Mut kyl ne panoks menettelee, jotkut jopa vikisee alla ja ottaa poskeenki.

Mies on väärä sana kun sun kaltaisesta ällötyksestä on kyse. LUUSERI

• Ässädaami
        Voi ei kirjoitti:

Kun henkilö ei ole tavattu mistään lomareissuilta ja netin kautta juteltu (alunperin kavereina) vuosikaudet. Sormus platinaa, eikä äitinsä tai sukulaisensa. Joten älä hermoile nimimerkki Voi ei, ei ole sama heppu kyseessä. (Sivumainintana: pistin etsivän tsekkaamaan taustat ennen tapaamista: totta oli puhunut.)

• Ässädaami
        no haloo... kirjoitti:

ja sanon että älkää muut tehkö samaa tempausta. :P

• Ässädaami
        Saava mies. kirjoitti:

ei ole makkaroita tai muita vastaavia kehossa.

• provokatiivinen(n30)
        Saava mies. kirjoitti:

Voin yhtyä edelliseen, ohan ne ukot s24 pienimunasia, työttömiä ja alkoholisteja, eronneita, käytettyjä, vanhempia kuin oma faija ja lyhyitä.. Mutta mitäs siinä sievistelemään.. Itekkän mikään kylän kaunein kukka, mutta.. saahan siitä sentään jotain säpinää arkeen... Ja siinä kaikki. Baarista panojen hakeminen aiheuttaa lähtemisen vaivan, täältä sen voi tilata kuin postimyynnistä...
        :P
        Osaa sitä nainenkin vetää housut jalkaan.. .. ....

• 21
        Ässädaami kirjoitti:

Kun henkilö ei ole tavattu mistään lomareissuilta ja netin kautta juteltu (alunperin kavereina) vuosikaudet. Sormus platinaa, eikä äitinsä tai sukulaisensa. Joten älä hermoile nimimerkki Voi ei, ei ole sama heppu kyseessä. (Sivumainintana: pistin etsivän tsekkaamaan taustat ennen tapaamista: totta oli puhunut.)

Hahhaa, no niin varmaan laitoit etsivät perään ennen tapaamista. Tarkistappa lääkitykses ja lopeta haaveilu.

• Ässädaami
        21 kirjoitti:

Hahhaa, no niin varmaan laitoit etsivät perään ennen tapaamista. Tarkistappa lääkitykses ja lopeta haaveilu.

Varovainen on syytä olla, aina. Hän matkusti kaukaa luokseni, enkä halunnut sikaa säkistä. Etenkin kun jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Mutta onni potkaisi, tämä tapaus olikin rehti. =) Enempää en ala tästä keskustelemaan kun tiedän kokemuksesta ettei ihmiset usko kuitenkaan, mutta samapa tuo, oma on onneni ja onnea matkaan toivotan muillekin. =)

• Höpsistä.
        Ässädaami kirjoitti:

Mikäs ensitapaaminen se semmoinen on, että vuosikaudet on jo tunnettu? Ja miksi ihmeessä sinä etsivää vaivasit, jos kerran vanhasta kaverista oli kysymys?

Vastaus: mielikuvituksen tuotetta koko juttu.

• Ässädaami
        Höpsistä. kirjoitti:

Mikäs ensitapaaminen se semmoinen on, että vuosikaudet on jo tunnettu? Ja miksi ihmeessä sinä etsivää vaivasit, jos kerran vanhasta kaverista oli kysymys?

Vastaus: mielikuvituksen tuotetta koko juttu.

Netin kautta tunnettu useampi vuosi kaveripohjalta ennen kuin tunteet syveni ja tapasimme. Kuten kaikki tietävät voi netissä kusettaa jopa vuosikaudet, ja eritoten kun asuimme eri maissa, siksi tarkistin taustat: parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan.

• Ensimmäinen_kerta

Naimisiin ensitapaamisella. Me kummatkin olimme elämämme ensimmäisillä nettitreffeillä, minä ja ex-vaimoni, ensimmäisillä treffeillä kumpikin, jotka johtivat avioliittoon. Pistäkää vielä paremmaksi!

• Ässädaami
        Ensimmäinen_kerta kirjoitti:

Naimisiin ensitapaamisella. Me kummatkin olimme elämämme ensimmäisillä nettitreffeillä, minä ja ex-vaimoni, ensimmäisillä treffeillä kumpikin, jotka johtivat avioliittoon. Pistäkää vielä paremmaksi!

mutta veikkaan että tämä on halpa kopio. :P

• mutta onhan noita

Nettitreffien maailmassa on tullut pyörittyä jo yli vuosikymmen, toki aina välissä on joitain taukoja ollut, mutta taas on verkot vedessä. Onneksi tämä homma hoituu jo rutiinilla. Ikää on 37 ja useita naisia olen netin välityksellä treffannut, mutta vain pieni osa on jäänyt "erikoisuutensa" puolesta mieleen.

Muistorikkaimmat tapahtumat:

1. Elettiin vielä pimeää 90-lukua ja city lehden deitti palvelu oli kova sana. Minuun otti yhteyttä kuvankaunis 19 vuotias neito ja sovimme sitten pikaiset teffit muutaman viestin perusteella läheiseen kahvilaan. Nainen oli kaikkea sitä mitä oli luvannutkin, mutta paljasti siinä jossain vaiheessa olevansa lesbo ja haluavansa lapsen. Jotain kulissisuhdettakin olisi ollut luvassa ja ehkä jopa seksiäkin, mutta jotenkin homma kuulosti väärältä. Nainen oli kuitenkin sen verran kaunis, että kyllä sitä nuorena kollina ihan vakavissaan sitäkin muistan harkinneeni. Onneksi jäi kuitenkin pelkän harkinnan tasolle, vaikka useamman kerran treffasimmekin.

2. Useampi vuosi sitten kohtasin netissä naisen joka kirjoitteli hyvin pitkiä viestejä, mutta väisteli melkein kaikki minun kysymykseni. Outoa, mutta tapasin hänet silti. Treffeillä nainen sitten kertoi olevansa kahden lapsen yh, raskaana, masennuksen takia eläkkeellä ja muuta mukavaa. Olimme kuitenkin sopineet pidemmät treffit erääseen näyttelyyn, joten kovin nopeasti en päässyt paikalta häipymään. Jossain vaiheessa saleja kierreltyämme nainen sitten ehdotti usean ihmisen kuullen että menisimme harrastamaan seksiä paikan vc-tiloihin, ja vaikka mitä ihmeellisempääkin on tullut kuultua treffeillä, niin tuo seksiehdotus raskaanaolevalta naiselta yleisellä paikalla sai minut täysin hämilleen. Onneksi selvisin tilanteesta melko vähän ongelmin ja kaippa ne muut ihmiset luulivat meidän olevan seurusteleva pari tai jotain. Kaiken huipuksi nainen soitteli melko paljon vielä peräänikin, mutta vain yhteen soittoon vastasin.

3 Loput tapaukset ovatkin sitten näitä perinteisiä. Nainen on valehdellut ikänsä, painonsa, seurustelutilanteensa. Tai sitten tullut paikalla humalassa tai tupakka suussa, vaikka on kirjoittanut ettei juo tai polta lainkaan. Yksi tapaus tuli treffeille koiransa kanssa, vaikka olin jo treffi-ilmoituksessani ilmoittanut olevani niille allerginen.

• eräänkerran

tutustuin mieheen.

Kirjoiteltiin, hän kertoi olevansa yrittäjä. Paljon töitä, bisneksiä, palavereja.
      Sovittiin tapaaminen muutaman päivän päähän, juuri jonkin tärkeän palaverin päätteeksi.

Siinähän se oli, mukavan näköinen mies, juttu luisti.
      Kunnes alkoi avautumaan.. olikin työtön. Matkat työnhakumatkoja, palaverit työkkärin vastaanotolla.
      Bisnekset suuria haaveita.

Ei siinä mitään jos on työtön, mutta valkoinen valhe toisensa perään ei hyvää lupaa.. siihen se sitten jäi.

• blondhunting

Olen käynyt ehkä tusinan kertoja treffeillä...ja jo kolme suhdetta parin vuoden aikana. Aika hyvä prosentti. Kaikkiin voin olla tyytyväinen, paitsi ehkä niiden päättymiseen :(

Mutta kamalin oli superblondi, joka lyllersi paikalle ihan liian pienissä farkuissa makkarat tursuten. Hengitys haisi ja plakki vilkkui purukalustosta. Kiitos, ei kiitos.

Sen jälkeen olen ollut entistä tarkempi tuon paino-sarakkeen kanssa- jos sitä ei ole ilmoitettu tai kuva selkeästi kerro -> seuraava! (omalla kohdallani ei sen suhteen ole ongelmaa)

• Se jyräs meitin
        blondhunting kirjoitti:

Olen käynyt ehkä tusinan kertoja treffeillä...ja jo kolme suhdetta parin vuoden aikana. Aika hyvä prosentti. Kaikkiin voin olla tyytyväinen, paitsi ehkä niiden päättymiseen :(

Mutta kamalin oli superblondi, joka lyllersi paikalle ihan liian pienissä farkuissa makkarat tursuten. Hengitys haisi ja plakki vilkkui purukalustosta. Kiitos, ei kiitos.

Sen jälkeen olen ollut entistä tarkempi tuon paino-sarakkeen kanssa- jos sitä ei ole ilmoitettu tai kuva selkeästi kerro -> seuraava! (omalla kohdallani ei sen suhteen ole ongelmaa)

Olin víelä keväällä selkeästi ylipainoinen mies, mikä kyllä näkyi profiilikuvassa. Eräs nainen ryhtyi flirttailemaan netissä ja vastasin. Laittoi valokuvan, jossa oli hieman naisen ilmoittamaa ikää nuorempi kohtuullisen viehättävä nainen. Jatkettiin viestittelyä ja rupesi synkkaamaan. Sitten soiteltiin ja naisen syvän seksikäs ääni teki melkoisen vaikutuksen. Alettiin molemmat käydä kuumana, kun viestit jotenkin kummasti kävivät yhtä jalkaa. Sovittiin tapaaminen. Olin varautunut naiseen, jolla olisi ollut hieman vuosien mukana tuomaa pyöreyttä. Mutta nainen, joka saapui paikalle ei muistuttanyt alkuunkaan valokuvaa. Sen sijaan hän oli kuin yli satakiloisen 75 äitini kaksoisolento. Kyllä multa meni heti fiilikset ja usko nettideittailuun moneksi kuukaudeksi. Ja kyllä sen naisen itsetuntokin sai rankan kolahduksen, kun ilmoitin ettei kiinnosta.

No ne muut nettideittien kautta tapaamani naiset ovat olleet sitä, mitä lupaavat mutta silti se jokin on jäänyt puuttumaan.

• Dremeli
        Se jyräs meitin kirjoitti:

Olin víelä keväällä selkeästi ylipainoinen mies, mikä kyllä näkyi profiilikuvassa. Eräs nainen ryhtyi flirttailemaan netissä ja vastasin. Laittoi valokuvan, jossa oli hieman naisen ilmoittamaa ikää nuorempi kohtuullisen viehättävä nainen. Jatkettiin viestittelyä ja rupesi synkkaamaan. Sitten soiteltiin ja naisen syvän seksikäs ääni teki melkoisen vaikutuksen. Alettiin molemmat käydä kuumana, kun viestit jotenkin kummasti kävivät yhtä jalkaa. Sovittiin tapaaminen. Olin varautunut naiseen, jolla olisi ollut hieman vuosien mukana tuomaa pyöreyttä. Mutta nainen, joka saapui paikalle ei muistuttanyt alkuunkaan valokuvaa. Sen sijaan hän oli kuin yli satakiloisen 75 äitini kaksoisolento. Kyllä multa meni heti fiilikset ja usko nettideittailuun moneksi kuukaudeksi. Ja kyllä sen naisen itsetuntokin sai rankan kolahduksen, kun ilmoitin ettei kiinnosta.

No ne muut nettideittien kautta tapaamani naiset ovat olleet sitä, mitä lupaavat mutta silti se jokin on jäänyt puuttumaan.

Ite muistan parhaiten sen, ku oltii sovittu yhen tytön kanssa treffit ravintolassa. Ilmestyin paikalle ajoissa mutta hän tuli puoli tuntia myöhässä, kaiken lisäksi jonkun ystävänsä kanssa. Mulle tuli siinä suht ulkopuolinen olo kun ne jutteli omia juttujaan siinä, ja ku mä sanoin jotain ni hän sitte kuittasi suht happamasti yhellä-kahella sanalla. Tuskin edes huomasi kun lopulta tajusin että mua ei siinä kaivata.

• Dremeli
        Dremeli kirjoitti:

Ite muistan parhaiten sen, ku oltii sovittu yhen tytön kanssa treffit ravintolassa. Ilmestyin paikalle ajoissa mutta hän tuli puoli tuntia myöhässä, kaiken lisäksi jonkun ystävänsä kanssa. Mulle tuli siinä suht ulkopuolinen olo kun ne jutteli omia juttujaan siinä, ja ku mä sanoin jotain ni hän sitte kuittasi suht happamasti yhellä-kahella sanalla. Tuskin edes huomasi kun lopulta tajusin että mua ei siinä kaivata.

Edellisestä viestistä unohtu mainita, että en muista missä treffipalvelussa me "tavattiin", mutta oltii viestitelty viikon verran ennenku sovittii tapaamisesta.

• Sanot vain! Tosiasiassa etsit rikasta uramyyrää, jolta saat kaiken biletykseesi! Ole rehellinen ennen kaikkea itsellesi!

• .
        öpötin kirjoitti:

Sanot vain! Tosiasiassa etsit rikasta uramyyrää, jolta saat kaiken biletykseesi! Ole rehellinen ennen kaikkea itsellesi!

Lakka vainoamasta ihmisiä omien kuvitelmiesi perusteella!

• afasdegfag

Tapasin netissä erään miehen(18v) 2008, näimme McDonaldsissa, olin silloin 16,5v.
      Tilattiin minulle jäätelö ja miehelle pirtelö. Mentiin sitten pöytään istumaan, olin kovin hermostunut.
      Sitä jäätelöä yritin sitten syödä hänen tuijottaessa minuun. Mitäs siinä sitten tapahtuikaan kuin että tiputin ensin jäätelöä paidalleni, sen jälkeen sitä valui lattiallekin asti ja jäätelöä oli joka puolella suupieliäni. Hermoileminen tekee minusta kovin, kovin kömpelön. Punastuin täysin tomaatiksi jäätelöllä sotkiessani, mutta mies vain hymyili ja jutteli normaalisti.
      Se oli ensitapaamisemme, seurustelin hänen kanssaan kuusi kuukautta.

Nyt sitten viime marraskuussa päätin huvin vuoksi kokeilla taas nettideittejä yhdelle miehelle messengerin kautta, johon tutustuin Suomi24:sesta. Itseasiassa puhuimme vain pari lausetta kun ehdotin tapaamista. Puhuminen messengerissä ei ollut luontevaa, joten olisipa kai pitänyt arvata mitä treffit tuo tullessaan. Kuva oli hänen profiilissaan ja näytti komealta. Sovimme tapaamisen jossain kampissa (ei tiettyä paikkaa) ja kun pääsin sinne otin kännykän laukusta ja olin juuri soittamassa hänelle kunnes koko kapineesta loppui virta täysin. Siellä sitten harhailin ja viimein löysin hänet. Hän ei ollut lähellekään yhtä komea kuin kuvassa, mutta en kiinnittänyt siihen liikaa huomiota. Sitten hän avasi suunsa, joka sai mut siristää korviani. Todella epämiellyttävä ääni.... No siinähän sitten mentiin kahvilaan ja hän aikoi ostaa meille teekupilliset, ja kyseli eri tee-tyypeistä jotain myyjältä, sitten alkoi vaatimaan sitä irtoteenä ja myyjä näytti kauhistuneelta ja meni etsimään jos sitä jostain varastosta löytyisi. Sillä välin tää tyyppi katto muhun ja hymyili oudosti ´´Pitää olla vaativa asiakas! Toi myyjä on muuten satavarmasti homo, kato ny sen tukkaa! Shhh, se tulee.´´ Myyjä valitteli ettei löytynyt irtoteetä ja tää mun deitti alko sitten valittelee jotain ja pääty sit johonki sitruunajuttuun.
      EI nähty enää : DDDDD

• teetä ja sympatiaa?

Olen ihan eri ikäluokkaa, 40 , mutta kohdalleni on myös osunut vastaavanlainen teemies.
        Sovittiin treffit erään huoltoaseman kahvilaan. Siellä tämä herrasmieheksi itseään kuvaillut mies alkoi kovaäänisesti vaatimaan haudutettua teetä ja haukkui nuoren kassatytön pataluhaksi kun ei ollut muuta kuin pussiteetä tarjolla. Ei tavattu toiste.

• kiusaantunut
        teetä ja sympatiaa? kirjoitti:

Olen ihan eri ikäluokkaa, 40 , mutta kohdalleni on myös osunut vastaavanlainen teemies.
        Sovittiin treffit erään huoltoaseman kahvilaan. Siellä tämä herrasmieheksi itseään kuvaillut mies alkoi kovaäänisesti vaatimaan haudutettua teetä ja haukkui nuoren kassatytön pataluhaksi kun ei ollut muuta kuin pussiteetä tarjolla. Ei tavattu toiste.

Minä tutustuin 24.ssa mukavanoloiseen mieheen. sanoi olevansa 38 vuotias, ehkä olikin. Itsekin saman ikäinen. Kovin paljon ei oltu vaihdeltu kuulumisia kun sovittiin tapaaminen. Tapaaminen oli minulle outo. Kun siinä sitten kahvikuppien äärelllä istuttiin, mulle tuli tunne miehestä kuin hän olisi ollut työpaikka haastattelussa. Kertoi edelliset koulutukset, työpaikat..ja luultavasti kaiken mitä opettajat olivat hänelle sanoneet nykyisessä koulutuspaikassaan. En pystynyt edes vaihtamaan puheenaihetta, olin hyvin vaivautunut. En enää halunnut tavata uudelleen.

• Mies viisissäkymmeni
        teetä ja sympatiaa? kirjoitti:

Olen mies, ja tavannut mielestäni fiksuja suomalaisia naisia. Mutta pari erilaisempaakin on jäänyt erityisesti mieleen:
        Olen harteikas - viestitti daami. Ja niin oli, mutte perse peitti yli puolet jalkakäytävästä.
        Alko ei ongelma - oli toinen. Eikä ollut. Ensitreffeillä oluttuoppi täyteen valkkaria ja Jaloviina ruokajuomaksi.
        Olen ulkoilmaihminen. Paitsi jos sataa, tuulee, on liian kuuma tai kylmä. Tai ei vaan huvita.
        Olen lapseton. Viisi mukulaa saatettu maailmaan, joista osasta päästy eroon adoption ja huostaanoton kautta.
        Urheilullinen. Kaikki rahat vedonlyöntiin.

No olen tavannut myös hemmetin fiksuja ja hyvässä asemassa olevia naisia. Kireitä ja pirteitä naisia.
        Mutta siihen oman oloiseen minua kaipaavaan en ole törmännyt. Haku jatkukoon.

• .........
        Mies viisissäkymmeni kirjoitti:

Olen mies, ja tavannut mielestäni fiksuja suomalaisia naisia. Mutta pari erilaisempaakin on jäänyt erityisesti mieleen:
        Olen harteikas - viestitti daami. Ja niin oli, mutte perse peitti yli puolet jalkakäytävästä.
        Alko ei ongelma - oli toinen. Eikä ollut. Ensitreffeillä oluttuoppi täyteen valkkaria ja Jaloviina ruokajuomaksi.
        Olen ulkoilmaihminen. Paitsi jos sataa, tuulee, on liian kuuma tai kylmä. Tai ei vaan huvita.
        Olen lapseton. Viisi mukulaa saatettu maailmaan, joista osasta päästy eroon adoption ja huostaanoton kautta.
        Urheilullinen. Kaikki rahat vedonlyöntiin.

No olen tavannut myös hemmetin fiksuja ja hyvässä asemassa olevia naisia. Kireitä ja pirteitä naisia.
        Mutta siihen oman oloiseen minua kaipaavaan en ole törmännyt. Haku jatkukoon.

Sainpahan illan parhaat naurut... senverran hyvä juttu :)

• ei ilman kuvaa enää
        ......... kirjoitti:

Sainpahan illan parhaat naurut... senverran hyvä juttu :)

mies kertoi olevansa vaaleahko, pitkä ja kaikinpuolin "iso mies" leveine hartioineen, eronnutkin pari vuotta sitten, omaavansa ruskeat silmät, joku "inssi" sanoi olevansa ... no pyysin kuvaa, mutta mies sanoi olevansa "huono laittamaan kuvaansa" ?!?, laitoin tietty oman kuvani ensin ja sitten pyysin monet kerrat hänen kuvaansa, mutta eipä laitettu, soiteltiin siinä sellaiset 3 kk jopa ja sitten päätettiin tavata ihan eri kaupungissa, siinä matkustin miestä tapaamaan ja pitkin matkaa pukkas soittoa ja tekstaria ja hiukan ihmettelin innokkuutta, koska ei 3 kk:n aikana tuota intoa pukannut ilmoille ...

no mies kertoi ottaneensa muutaman rohkaisuryypyn ja siinä vaiheessa rupes jurppimaan, että mitä tää nyt onkaan, sit tapasin miehen ... no tietty etsin katseellani pitkää, harteikasta ja vaaleahkoa miestä, jota kerran tapaamaan lähdin ja vastassa olikin ihan muuta ... mies alle 180, vaaleudesta ei vilahdustakaan, maantien väriset, likaiset, ylipitkät hiukset, kusenkeltaiset silmät, lököttävät housut ja hienhajuinen paita ... no siinä tajusin, että miksi oli oman kuvan laittaminen mulle niin "huonoa" ja kaiken lisäksi illalla paljastui, että mies oli varattu ja oli lähtenyt ovet paukkuen kodistaan treffeille ... tähän jäi tämä ja sanoin moro, että hyvät jatkot, mutta eikös tämä paskiainen kehdannut vielä perään soitella muutamia kertoja ja pyytää "uutta tapaamista", vahingosta viisastuneena en enää tapaa ketään ilman, että näen kuvan ensin, surkuhupaisa oli tilanne ja onhan sille jälkeenpäin monet makiat naurut naurettu, vaikka ei se silloin paljon naurattanut ...

• 45654654654

"Tilattiin minulle jäätelö ja miehelle pirtelö. Mentiin sitten pöytään istumaan, olin kovin hermostunut.
        Sitä jäätelöä yritin sitten syödä hänen tuijottaessa minuun. Mitäs siinä sitten tapahtuikaan kuin että tiputin ensin jäätelöä paidalleni, sen jälkeen sitä valui lattiallekin asti ja jäätelöä oli joka puolella suupieliäni. Hermoileminen tekee minusta kovin, kovin kömpelön. Punastuin täysin tomaatiksi jäätelöllä sotkiessani, mutta mies vain hymyili ja jutteli normaalisti. "

Tämä erottaa juuri miehet ja naiset. Miehet hyväksyvät tuommoisen, mutta naiset useimmiten sanoisivat tuossa vaiheessa "kiitos ja näkemiin".

• Oulun kaheli
        45654654654 kirjoitti:

"Tilattiin minulle jäätelö ja miehelle pirtelö. Mentiin sitten pöytään istumaan, olin kovin hermostunut.
        Sitä jäätelöä yritin sitten syödä hänen tuijottaessa minuun. Mitäs siinä sitten tapahtuikaan kuin että tiputin ensin jäätelöä paidalleni, sen jälkeen sitä valui lattiallekin asti ja jäätelöä oli joka puolella suupieliäni. Hermoileminen tekee minusta kovin, kovin kömpelön. Punastuin täysin tomaatiksi jäätelöllä sotkiessani, mutta mies vain hymyili ja jutteli normaalisti. "

Tämä erottaa juuri miehet ja naiset. Miehet hyväksyvät tuommoisen, mutta naiset useimmiten sanoisivat tuossa vaiheessa "kiitos ja näkemiin".

"Tämä erottaa juuri miehet ja naiset. Miehet hyväksyvät tuommoisen, mutta naiset useimmiten sanoisivat tuossa vaiheessa "kiitos ja näkemiin". "

Tuo erottaa sinut hölmöllä tavalla muista mukavista ihmisistä. Koska jos jollain tapahtuu jotain kömpelöä niin mitä sitten?? Kuuluu elämään, kirjoituksesta huomaa että ei ole paljon kokemusta elämästä vaan takerrut pieniin juttuihin koko ajan.

Mutta mukava kuulla että muillakin kammottavia kokemuksia, se että kuva pitää aina pyytää ennen treffejä muuten toisessa on jotain hämärää, tämän sanoo kokemus. Yksi nainen oli kalju kun menin paikalle, tämän tarinan tuntee moni kaveri ja tästä tunnistaa kuka olen :)

Monesti nainen alkaa tenttaamaan treffeillä kun hän avaa suunsa, niin hän sanoo "oliko mulla vielä muuta kysyttävää" ?? Mitä helvettiä?? Kaikki asiat pitää tietää heti tässä ja nyt? Kunnon treffit on sellaiset missä keskustellaan ihan mistä vaan, ja aina asian yhteydessä muistaa jonkun uuden jutun ja kokemuksen. Monella on opittavaa että treffit ei ole mikään tenttipaikka. Ja auta armias kun sanot toiselle että olet yrittäjä ja matkustat, se on monelle naiselle liikaa. Syy siihen on ollut aina että naisella on ollut heikko itsetunto ja muutenkin ongelmia itsensä kanssa. Ja eikä kestä sitä että mies pärjää ja vakaasti itsenäinen, ja hyvin vahva. Kaipaankin ihmistä joka on yrittäjä kans ja omia harrastuksia, vieressä kyttääjää en kaipaa tai turhan kyselijää. Siksi olen suunnannut katseeni ulkomaille.

• kommentti tämäkin
        Oulun kaheli kirjoitti:

"Tämä erottaa juuri miehet ja naiset. Miehet hyväksyvät tuommoisen, mutta naiset useimmiten sanoisivat tuossa vaiheessa "kiitos ja näkemiin". "

Tuo erottaa sinut hölmöllä tavalla muista mukavista ihmisistä. Koska jos jollain tapahtuu jotain kömpelöä niin mitä sitten?? Kuuluu elämään, kirjoituksesta huomaa että ei ole paljon kokemusta elämästä vaan takerrut pieniin juttuihin koko ajan.

Mutta mukava kuulla että muillakin kammottavia kokemuksia, se että kuva pitää aina pyytää ennen treffejä muuten toisessa on jotain hämärää, tämän sanoo kokemus. Yksi nainen oli kalju kun menin paikalle, tämän tarinan tuntee moni kaveri ja tästä tunnistaa kuka olen :)

Monesti nainen alkaa tenttaamaan treffeillä kun hän avaa suunsa, niin hän sanoo "oliko mulla vielä muuta kysyttävää" ?? Mitä helvettiä?? Kaikki asiat pitää tietää heti tässä ja nyt? Kunnon treffit on sellaiset missä keskustellaan ihan mistä vaan, ja aina asian yhteydessä muistaa jonkun uuden jutun ja kokemuksen. Monella on opittavaa että treffit ei ole mikään tenttipaikka. Ja auta armias kun sanot toiselle että olet yrittäjä ja matkustat, se on monelle naiselle liikaa. Syy siihen on ollut aina että naisella on ollut heikko itsetunto ja muutenkin ongelmia itsensä kanssa. Ja eikä kestä sitä että mies pärjää ja vakaasti itsenäinen, ja hyvin vahva. Kaipaankin ihmistä joka on yrittäjä kans ja omia harrastuksia, vieressä kyttääjää en kaipaa tai turhan kyselijää. Siksi olen suunnannut katseeni ulkomaille.

Minä ainakin ymmärsin että tuo kommentti asiaan oli miehinen näkökulma. Itse olen nainen mutta voin vain todeta kun tätäkin ketjua olen lukenut että monesti me naiset olemme noissa asioissa niuhompia. En tiedä ymmärränkö minä väärin, kun ajattelen kirjoittajan tarkoittaneen kommentillaan että nainen olisi tuossa tilanteessa kokenut olonsa niin noloksi seuralaisen "sotatessa" että olisi kävellyt ulos.

Ei näitä asioita kuitenkaan voi yleistää. Ihmisiä me kaikki olemme luonteen piirteinemme sukupuoleen katsomatta.

• Quna
        Oulun kaheli kirjoitti:

Sinun pitäisi ottaa nainen maaseudulta, osaavat arvostaa tuollaista miestä jo ihan eri tavalla. Tai ainakin täällä päin useimmilla nuorillakin (alta kolmen kympin olevia) on jo oma yritys ja asunto jne. Ja naiset joita heillä on, osaavat arvostaa sellaista miestä ja antaa heidän olla sellaisia kuin ovat ja molemmat osaavat elää sitä omaakin elämää.

Minä tosin olenkin elänyt yrittäjä suvussa, kai se sitten vain vaikuttaa siihen asennoitumiseen. Vastavuoroisesti juuri tämä taas on itselleni tuonut ongelmia, kun on se "vahva nainen", ei moni mies kestä sellaista, kun aina pitäisi olla siitä miehestä riippuvainen lähes joka asiassa.

• o mores
        Quna kirjoitti:

Sinun pitäisi ottaa nainen maaseudulta, osaavat arvostaa tuollaista miestä jo ihan eri tavalla. Tai ainakin täällä päin useimmilla nuorillakin (alta kolmen kympin olevia) on jo oma yritys ja asunto jne. Ja naiset joita heillä on, osaavat arvostaa sellaista miestä ja antaa heidän olla sellaisia kuin ovat ja molemmat osaavat elää sitä omaakin elämää.

Minä tosin olenkin elänyt yrittäjä suvussa, kai se sitten vain vaikuttaa siihen asennoitumiseen. Vastavuoroisesti juuri tämä taas on itselleni tuonut ongelmia, kun on se "vahva nainen", ei moni mies kestä sellaista, kun aina pitäisi olla siitä miehestä riippuvainen lähes joka asiassa.

nuorilla on omat asunnot koska ne on ostettu vanhempien metsärahoilla ja ovat huokeampia kuin kaupungeissa.

Asunnon ostoon tarvitaan rahaa ja yrityksen perustamiseen myös!

Alapa etsiä yritykselle pääomaa ja tiloja jos olet joku Kontulan kerrostalokaksiossa kasvanut työttömän lapsi... >:(

• Pilkkua viilaten
        Quna kirjoitti:

"Sinun pitäisi ottaa nainen maaseudulta, osaavat arvostaa tuollaista miestä jo ihan eri tavalla. Tai ainakin täällä päin useimmilla nuorillakin (alta kolmen kympin olevia) on jo oma yritys ja asunto jne."

Pakko kysyä, että nykyisin vissiin tuo "omistaminen" taitaa olla edellytys sille, että on parisuhdekelpoinen ?

Olen päälle kolmekymppinen töissä käyvä mies, joka ei tarvitse työnsä puolesta autoa ja bussilla pääsee kulkemaan niin työ kuin huvimatkat. Olen aikanaan katsonut parhaimmaksi, etten sinkkuna hanki autoa vain hankkimisen vuoksi, vaan autolle on oltava myös todellista käyttöä. Toisin sanoin, en viitsi maksaa turhaan vain siitä, että minulla on auto.

Mitä tulee asumiseen, olen asunut kaupungissa koko ikäni. Vuokralla asuessa on tullut nähtyä yhtä sun toista ja sivusta katsottuna myös sitä, ettei se omistusasuminen(kaan) ole välttämättä mikään itseisarvo saati takaa parempaa asumistasoa. Omaa asuntoa en ole vielä hankkinut, mutta sopivia asuntoja olen katsonut jo pidemmän aikaa. Miksi en ole ostanut vielä omaa asuntoa ? Esimerkiksi siksi, että hinta/-laatu/-asumisviihtyvyystaso ei vain yksinkertaisesti kohtaa. Kovin isoa parannusta ei tule nykyiseen, jos hankin oman kämpän kerrostalosta. Neliöt vaihtuvat toisiin neliöihin, ja koen "omistavani" asunnon. Niinhän se menee...

Jotta saisi lisää elämänlaatua, pitäisi muuttaa kokonaan pois kerrostalosta ja mieluummin kaupungin laidalle tai maalle, jotta ympärilleen saisi myös väljyyttä ja siten myös asumisviihtyvyyttä.

Palatakseni asiaan, monelle naiselle miehen maallinen omaisuus taitaa olla hallitseva tekijä kumppania valittaessa.

• Quna
        o mores kirjoitti:

nuorilla on omat asunnot koska ne on ostettu vanhempien metsärahoilla ja ovat huokeampia kuin kaupungeissa.

Asunnon ostoon tarvitaan rahaa ja yrityksen perustamiseen myös!

Alapa etsiä yritykselle pääomaa ja tiloja jos olet joku Kontulan kerrostalokaksiossa kasvanut työttömän lapsi... >:(

Tai sitten ne kouluttaa itseänsä tarpeeksi, jotta saavat tarvittavat työkalut ilmaisista kouluista, käyvät muutaman vuoden töissä palkollisena ja sen jälkeen perustavat oman yrityksen jne. kunnianhimo on avainsana monessa eri asiassa.

Mutta jos saanen valottaa omaa lapsuuttani sen verran, että siitä kun opin puhumaan, olin aina isäni kyydissä töissä, jos halusin edes vähän viettää hänen kanssaan aikaa, hän oli/on aina töissä, vapaapäivät ovat vieläkin vuodessa vain joulu- ja juhannuspäivä. Jos jotakin halusin, edes kengät, jouduin tekemään sen eteen töitä. Kaikkiin arkisiin asioihin, kuten juuri vaatteet tai koulukirjat, minulla piti olla myös erittäin hyvä perustelu miksi minä ne tarvitsen ja olla siellä rankametsässä, pensselin varressa, traktorin ratissa, siellä missä ikinä tarvittiinkaan apua jo lapsesta lähtien. Ja kotitöitä ei muuten laskettu työksi meidän perheessä.

Joten nyt vieläkin minä käyn päivisin töissä ja syksyn tullen iltaisin koulua. Eli mitään elämässä ei saa ilmaiseksi. Jos jotain haluaa, sen eteen tehdään töitä ja jossain välissä saattaa käydä niin hyvin että omasta työkokemuksesta voi saada itselleen työnantajan.

Lisättäköön vielä että kyllä minä niitäkin tiedän paljon joilla vanhemmat maksavat omalla työllään tai omalla omaisuudellaan lapsilleen asunnot yms. Mutta eivät kaikki maaseudulla asuvat kuitenkaan niin onnellisessa asemassa ole.

Kasvatuksesta on moni asia kiinni. Sekä omasta katsonta- ja ajatuskannasta mahdollisuuksia miettiessä.

• Quna
        Pilkkua viilaten kirjoitti:

"Sinun pitäisi ottaa nainen maaseudulta, osaavat arvostaa tuollaista miestä jo ihan eri tavalla. Tai ainakin täällä päin useimmilla nuorillakin (alta kolmen kympin olevia) on jo oma yritys ja asunto jne."

Pakko kysyä, että nykyisin vissiin tuo "omistaminen" taitaa olla edellytys sille, että on parisuhdekelpoinen ?

Olen päälle kolmekymppinen töissä käyvä mies, joka ei tarvitse työnsä puolesta autoa ja bussilla pääsee kulkemaan niin työ kuin huvimatkat. Olen aikanaan katsonut parhaimmaksi, etten sinkkuna hanki autoa vain hankkimisen vuoksi, vaan autolle on oltava myös todellista käyttöä. Toisin sanoin, en viitsi maksaa turhaan vain siitä, että minulla on auto.

Mitä tulee asumiseen, olen asunut kaupungissa koko ikäni. Vuokralla asuessa on tullut nähtyä yhtä sun toista ja sivusta katsottuna myös sitä, ettei se omistusasuminen(kaan) ole välttämättä mikään itseisarvo saati takaa parempaa asumistasoa. Omaa asuntoa en ole vielä hankkinut, mutta sopivia asuntoja olen katsonut jo pidemmän aikaa. Miksi en ole ostanut vielä omaa asuntoa ? Esimerkiksi siksi, että hinta/-laatu/-asumisviihtyvyystaso ei vain yksinkertaisesti kohtaa. Kovin isoa parannusta ei tule nykyiseen, jos hankin oman kämpän kerrostalosta. Neliöt vaihtuvat toisiin neliöihin, ja koen "omistavani" asunnon. Niinhän se menee...

Jotta saisi lisää elämänlaatua, pitäisi muuttaa kokonaan pois kerrostalosta ja mieluummin kaupungin laidalle tai maalle, jotta ympärilleen saisi myös väljyyttä ja siten myös asumisviihtyvyyttä.

Palatakseni asiaan, monelle naiselle miehen maallinen omaisuus taitaa olla hallitseva tekijä kumppania valittaessa.

Kai se omistaminen joillekkin on Se juttu. Mutta silloin kun opiskelin kaupungissa, en todellakaan omistanut mitään autoa tai edes asuntoa siellä, miksi olisin kun julkiset toimivat hyvin? Ja juuri myös kertomiesi syiden takia itse muutin takaisin maalle, asumisviihtyvyyden ja koska se sopi elämän tilanteeseeni.

Mutta jos palataan ns. itse pääaiheeseen, en minä ole muistaakseni koskaan kysynyt treffikumppaneiltani että mitä he omistavat, mitä ihmettä minä silläkin tiedolle tekisin? Kun pääsee kolmenkympin tuntumaan, ainakin itselleni merkkaa jo enemmän se että synkkaako persoonat, ajatukset, yms. yksiin. Mitä minä tekisin miehellä jolla olisi kyllä omaisuutta, mutta ei kolahda? en mitään. Mutta en minä ottaisi miestä jolla ei ole kunnianhimoa elämäänsä tai vaikka työtään kohtaan tai tulevaisuuden suunnitelmia omasta kodista perheensä parissa. Sillä olen nähnyt näitä tehdastyöläisiä jotka lojuvat vain arjessa vailla mitään ajatusta tulevasta, sellaiselle minäkin sanon jo ei kiitos.

• teetä ja sympatiaa? kirjoitti:

Taidatte olla hieman sivistymättömiä? Kuka hullu teePUSSISTA maksaa vaadittua hintaa? Toiseksi haudutettu tee aivan toista kuin pussitettu! Kolmanneksi, eikö miehillä saa olla luuduntajua, saati lupa vaatia asioita jotka heille tärkeitä? Näemmä EI...

• wauww....
        Oulun kaheli kirjoitti:

tuu tänne :D aika lähellä olen sua, ja ei haittaa pätkääkään jos muuten olet huomaavainen ja hyvä tapaanen sekä sopivan ikäänen... Olen toiminut yrittäjänä itsekin ja elänyt yrittäjän kanssa, että tuttua on. Itsenäinen ja vahva, mutta ei itsekäs ja vahvuuteen sairastunut...siinä on monesti se ongelma. Vahva luonne minäkin :)

• teetä ja sympatiaa?
        öpötin kirjoitti:

Taidatte olla hieman sivistymättömiä? Kuka hullu teePUSSISTA maksaa vaadittua hintaa? Toiseksi haudutettu tee aivan toista kuin pussitettu! Kolmanneksi, eikö miehillä saa olla luuduntajua, saati lupa vaatia asioita jotka heille tärkeitä? Näemmä EI...

"Taidatte olla hieman sivistymättömiä? Kuka hullu teePUSSISTA maksaa vaadittua hintaa? Toiseksi haudutettu tee aivan toista kuin pussitettu! Kolmanneksi, eikö miehillä saa olla luuduntajua, saati lupa vaatia asioita jotka heille tärkeitä? Näemmä EI... "

Kuka hullu kuvittelee keskivertohuoltoaseman kahvilasta saavansa haudutettua teetä?
        Veisi daaminsa sitten sellaiseen paikkaan, jossa tiettävästi on haudutettua teetä tarjolla.
        Daamilla ei tässä nimenomaisessa tapauksessa tällaisia vaatimuksia toki ollut.

Laaduntajua tietysti saa olla, mutta sen lisäksi kaivataan normaaleja käytöstapoja ja mielellään myös hiven tervettä järkeä.

• ei epätoivoinen

Joskus 18 vuotiaana vuonna 2001 tein treffit 18 vuotiaan pojan kanssa Hesburgerin pihalla. Miehen piti olla saman ikäinen. Paikalle tuli noin 40 v mies kertomallaan (kylläkin ruostuneella) ford sierralla. Miehellä oli bootsit ja tatuointeja ym. Kysyin että oletko sä se tyyppi sieltä netistä, hän oli. Sanoin saman tien että olen kotona viihtyvää tyyppiä ja lähdin kotiin. Treffit kestivät noin yhden minuutin.

Toinen kerta 20 vuotiaana treffit miehen kanssa huoltoasemalla. Mies saapui paikalla, mutta oli hyvin pettynyt. Hän ei olisi halunnut tavata kaltaistani " kuvankaunista missiä" vaan hän olisi etsinyt tavallisempaa naista. Oli kuulemma traumaattinen ja nolo kokemus tavata kaunis nainen netin kautta, myös hänen rumuutensa aiheutti kylmiä väreitä minussa, joten tasoissa ollaan.

Perhetuttu, etovin perhetuttu jonka tiedän löysi minut netistä. Lisäksi hänen äiti kävi silloin meillä kylässä ja olisi yrittänyt puhua minua yhteen sen etomuksen kanssa. Onneksi hän löysi pian toisen naisen, huh huh!

Treffit huoltoasemalla. Mies oli sanojensa mukaan kuin tenkasen laulusta "ei älyllä pilattu, mutta hyvä panomies", paikalle tuli ihan hirvittävän näköinen peräkammarinpoika valtavien pulisonkiensa kanssa.

Sinkkuna tässä vielä ollaan, ai niin ja yhden treffit olin kuulemma todella tylsää seuraa kun ehdotin miehelle leffaan menoa ja keilailua, hän on normaalisti tottunut vetämään kännit naisen kanssa, mutta minä kun olinkin tylsä absolutisti kun profiilissakin luki että alkoholin käyttö "joskus".

Mut ei mitään, tästä on hyvä jatkaa ja suunta ylöspäin.

• RazorsEdge

Tällaisten tapausten takia vaadin AINA saada nähdä kuvan ennen tapaamista. Mielellään useammankin.

25 ikävuotta kertynyt, ja aika hyvin säästynyt noilta totaalisen karmeilta kokemuksilta kuten stalkkereilta sun muilta. Hyvät naurut sain näitä stooreja selatessa. Muutama enemmän tai vähemmän epämiellyttävä kokemus on sattunut toki kohdalle. Eräskin 20v kaunis, mukava ja fiksu tyttö paljastuikin mukavaksi ja fiksuksi valtameriristelijää ulkonäöltään muistuttavaksi 40v mammaksi jolla oli ilmoituksessaan feikkikuvat. Tästä jäi käteen erittäin hyvä ja pitkä keskustelu, kuitenkin.

Yhden rasittavan tyypin kohdalla tiesin kyllä mihin olin pääparkani tunkemassa, mutta alapää oli sillä hetkellä tärkeämpi intressi. Jo mesekeskusteluissa oli käynyt ilmi, kuinka helvetin tyhmä luuska siellä toisessa päässä yrittää tuottaa näppiksellään jotain etäisesti suomea muistuttavaa kieltä. Äärimmäisen hyvän näköinen luuska silti (ylläri?), joten menin tapaamiseen, kestin jollain ihmeen konstilla muijan horinat jostain muodista ja kynsilakkojen sävyistä (äänikin oli yhtä nariseva kuin mun parvekkeen ovi) sain pillua ja lopetin yhteydenpidon. Ei ollut sen kärsimyksen arvoista.

• ..........

ja sitten vielä kun pyysin kuvaa sain paljon kuvia ja mittoja, tosin olisin halunnut kuvia mieluummin yläpäästä.

• mansikka 30

kerron tarinanni sinulle tapasin mieheni sen ex veljen kautta ja meill syntyi 3ihanaa lasta ja kerettiin olemaaan 5v yhdessä jos haluut kirjoitella minulleniin ota yhteyttä

• ????

Miten veli voi voi olla ex veli????
        Eikö sitä ole veli aina tai sitten ei ole?

• matkalla_nähtyä

Onhan tuota tullut matkan varrella kaikenlaisia tavattua netin kautta. Osa on ollut hyviä, osan kanssa on seurusteltukin ja osa taas...no ei ole olleet ihan toiveitteni mukaisia.
      Kirjoittelin aikanaan erään naisen kanssa, ja lopulta päädyimme tapaamiseen ravintolassa. No, nainen odotteli jo mua, kun menin sovittuun aikaan paikalle. Oli kaiketi ollut vähän kauemman aikaa jo paikalla, koska käytös oli mitä oli. Illan lopuksi päädyimme sitten keskellä kaupunkia istumaan autooni ja nainen otti multa suihin, ihan vaan vihjeeksi...Tapailimme sitten muutaman kuukauden, mutta lähinnä keskityimme seksiin :D
      Joitakin aikoja sitten tapasin naisen, jonka kanssa olimme pari viikkoa vaihdelleet viestejä. Nainen oli ilmoittanut harrastavansa liikuntaa olevansa normaalivartaloinen. No nyt mäkin tiedän, millainen on normaalivartaloinen suomalainen nainen. Ennen olin luullut ihan jotain muuta. Vastaava tapaus kävi mulle myös vuosia sitten: nainen kertoi harrastavansa mm. rullaluistelua. Tapasimme joskus loppukesästä ja neito kertoi luistelleensa sinä kesänä kokonaista yhden kerran. No, tiedänpähän nykyään, mitä liikuntaosioon voisi kirjoittaa.
      Mutta kaikesta huolimatta: Olen tavannut myös todella upeita ja asiallisia naisia. Vahinko vain, että mä olen tällainen viiripää, ja kaikkea muuta kuin normaalien kaavojen mukainen tyyppi...Siksi noista jutuista ei tahdo tulla mitään. Joskus toivon ihan oikeasti, että ihmiset pystyisivät treffaamaan "huumorilla". Ei nämä suhteet voi olla niin vakavia asioita...Kai? Ehkäpä sitä joskus kuitenkin tapaa sen sopivan tyypin. Kavereissahan niitä kyllä löytyy.

• hjdjd

Yksi: Koulumenestys ei kerro ihmisen älykkyydestä yhtään mitään. Voitte tulla selittään, että kyllä yliopistossa opiskeleva on niin paljo fiksumpi kuin ammattikoululainen, mutta ah olette niin väärässä. Siksi en ymmärtänyt tuota kuuden laudaturin juttua... Eihän kukaan aikuinen 2000-luvun ihminen määrittele toisia koulutustason perusteella?

Kaksi: Jos olet yhden naisen mielestä hyvä suuseksissä, ei se tarkoita sitä, että olet kaikkien mielestä. Ja miten naisen anatomian tunteminenl iittyy siihen, miten osaa lipoa kieltä? Ei mitenkään. Siinä ei tarvita anatomian tuntemusta, kunhan kysyy mikä tuntuu parhaalta, niin sillä se selviää.

Kolme: Siis mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun sanotte, että "nettituttavani kuvaili itseään ihan erilaiseksi kuin oli luonossa" (ulkonäöllisesti siis) ettekö te pyydä nähdä toisen kuvaa ennenkuin lähdette tapaamiseen?? Jos pyydätte, ja tyyppi on ihan eri näköinen kun kuvassa, niin siinä vaiheessa kuka tahansa normaali ihminen pakenisi nopeasti paikalta taakseen katsomatta...

Neljä: Ihmettelen todella miten te kaikki tutustutte ihmisiin netissä, kun kokemukset ovat näinkin huonoja. Itse kirjoittelen aina miehen kanssa sähköpostia pitemmän aikaa, vaihdamme kuvia ja lopulta messengerosoitteita. Vasta siellä jonkun aikaa juteltuamme suostun tapaamiseen. Ja ihan vain sen takia, etten jaksa mitään arvuuttelua tai epämiellyttäviä yllätyksiä (ensimmäisen vastaajan raivokas ravintolailta) miehen persoonasta. On paljon mukavempi lähteä treffeille ihmisen kanssa, joka on muodostunut jo netissä jollainlailla tutuksi ja hänestä oikeasti sillä tasolla pitää. Romanttisen kemian kohtaamisen huomaa tietenkin aina vasta livenä kavotusten.

Itse olen tavannut varsin mukavia miehiä netissä, kaikki sellaisa "kunnon" ihmisiä eikä mitään alkoholisteja, häiriköitä tai muita sekopäitä. Yhden kanssa päästiin jopa viiteen yhteiseen seurusteluvuoteen ja samaan kämppään asustamaan.

Niin ja olen aina deittaillut ainoastaan Suomi24:sen treffien kautta. Mielestäni ehdottomasti paras treffi-sivusto mm. maksuttomuudensa takia, enkä ole koskaan siellä tavannut yhtäkään miestä, joka olisi kiinnostunut yhdenillan jutuista tai jostain webcam-seksistä (lmao, semmosiaki on :D), vaan kaikki ovat etsineet nimenomaan seurustelusuhdetta. Mutta ehkäpä se on ihmisestä kiinni mitä etsii. Tuntuu, että monet naiset eivät osaa tarttua niihin fiksuihin, vaan jahtaavat jotain mitä ei ole olemassa; toisin sanoen seksikäs Pirates of Caribbeanin Jack Sparrow, joka on renttu ja itsekäs, mutta naiset kuvittelevat voivansa rakkaudella muuttaa hänet. Plääh. Tarttukaa nyt vaan oikeasti niihin kunnon miehiin, niin saatte ehkä joskus sitä mitä elämältä haette! Ja tämä siis nimenomaan suhteita etsiville, en sano, että kukaan nainen ei voisi olla kiinnostunut yhdenillanjutuista.

• chikiki

Miten voi olla näin huonoja kokemuksia? Mulla on ainakin tähän astin ollut ihan hyviä.
        Mutta kai olen vain osannut hirveet ihmiset ohittaa.. :)

• Jack Sparrow

Tuota oon miehenä usein harmitellut et vaikka olisit _oikeasti_ urheilullinen, komea, ystävällinen, raitis, tupakoimaton, älykäs, siisti, vastuullinen, kohtelias ja itsenäinen niin se ei silti kelpaa jos et ole Jack Sparrowin kaltainen itsekäs renttu. Sit aina kummeksuen kattelen kun naiset menee noiden miesten seuraan, jotka selvästi eivät ole hyvää seuraa ja myöhemmin avautuvat et missä on ne kunnolliset miehet. :D

Yleensäkin on alkanut tuntumaan, että älykäs ja hyvä käytös tuntuu karkoittavan erityisesti nuoria naisia. Itseään vanhemmat naiset taas antavat sille enemmän arvoa.

• Totuudenkertoja5000

"Eihän kukaan aikuinen 2000-luvun ihminen määrittele toisia koulutustason perusteella?"

Esim. työnantajat määrittelee, samoin kuin monet ihmiset jotka tajuaa jostain jotain. En nyt sano että koulutus on treffeille mennessä äärettömän tärkeää, mutta jos väität ettei sillä ole mitään merkitystä niin olet kyllä vitun idiootti.

Toisekseen en kyllä haluaiskaan nähdä treffeillä jotain noin urpoa tyyppiä. Kai sulla on vielä joku ehdoton 3:n kuukauden karenssi ensimmäisestä kontaktista, jota ennen on mahdotonta nähdä livenä? Fakta on että vasta tavatessa tietää löytyykö kemiaa, ja tämän tietää jokainen paitsi joku saatanan vajakki.

Joo, ei tartte vastata tähän viestiin, kunhan itse tiedät millaisen reaktion tää herättää sussa.

• jep jep
        Totuudenkertoja5000 kirjoitti:

"Eihän kukaan aikuinen 2000-luvun ihminen määrittele toisia koulutustason perusteella?"

Esim. työnantajat määrittelee, samoin kuin monet ihmiset jotka tajuaa jostain jotain. En nyt sano että koulutus on treffeille mennessä äärettömän tärkeää, mutta jos väität ettei sillä ole mitään merkitystä niin olet kyllä vitun idiootti.

Toisekseen en kyllä haluaiskaan nähdä treffeillä jotain noin urpoa tyyppiä. Kai sulla on vielä joku ehdoton 3:n kuukauden karenssi ensimmäisestä kontaktista, jota ennen on mahdotonta nähdä livenä? Fakta on että vasta tavatessa tietää löytyykö kemiaa, ja tämän tietää jokainen paitsi joku saatanan vajakki.

Joo, ei tartte vastata tähän viestiin, kunhan itse tiedät millaisen reaktion tää herättää sussa.

Olen kyllä tavannut kymmeniä, kouluja käymättömiä ihmisiä, jotka ovat monasti osoittautuneet "oppineemmiksi", kuin nämä 10 laudaatturin kirjaviisaat.

Se, että koulutus määrää älykkyyden on naurettava ajatus. Nyt ei eletä enää mitään 1700-lukua.

• Minäkin olen Suomi24:n kautta tavannut useita mukavia naisia. Itse asiassa kukaan ei ole ollut mitenkään luotaantyöntävä tai edes lihava. Miksi kaikki miehet haukkuvat deittejään lihaviksi ja naiset epäsiisteiksi ?

Itse en suostu kenekään kanssa pitkään kirjoittelemaan tai mesettelemään. Se on pelkkää ajanhukkaa, vaara on, että rakastuu omaan kuvaansa toisesta jonka on luonut toisen kirjoittelusta tai puhelinäänestä.
        Nopea tapaaminen arkisessa paikassa ja se on siinä tai sitten ei.

Mitä ihmettä te miehet ja naiset haette jos kaiken aikaa törmäätte painajaismaisiin treffikumppaneihin ? Minä olen joskus hakenut seurustelusuhdetta, joskus seksiä. Molempia olen löytänyt.

• hfhfdtrdyrhdhfd
        jep jep kirjoitti:

Olen kyllä tavannut kymmeniä, kouluja käymättömiä ihmisiä, jotka ovat monasti osoittautuneet "oppineemmiksi", kuin nämä 10 laudaatturin kirjaviisaat.

Se, että koulutus määrää älykkyyden on naurettava ajatus. Nyt ei eletä enää mitään 1700-lukua.

Selkeesti.

Mäki tiiän kato sellasii suomalaisii tyyppejä jotka ei oo ikinä opiskellu saksaa mutta puhuu silti paremmin kuin natiivit Horst Bürgendorfista ja Gretel Almbrückestä.

Sit oli sellanen tyyppi joka nosti penkistä 200 kg. Ekaa kertaa elämässään kokeili mitään voimailua. Äijä ite painoi 55 kg ja oli aika sellanen ujohkolta vaikuttava.

Sit oli myös tää Verneri Noormarkusta. Sillä ei oo edes käsiä, mutta silti se on parempi kirurgi kuin lääkiksen parhaat priimukset.

Kato idea siitä että opettelu, harjoittelu tai koulutus mitenkään korrelois kykyihin on täysin naurettava. Siks 2010-luvulla jokaisessa maapallon maassa onkin alotettu tää koulujen ja opistojen lakkauttamiskampanja. Koulutus itse asiassa viimeisten tutkimusten mukaan vähentää kykyä toimia alalla, mihin ihminen on kouluttautunu. Itse asiassa vois jopa väittää että jos kouluja ei olis, niin ihmiskunta olis jo keksinyt kaiken keksittävän, matkustanu universumin äärirajoille ja harrastais aikamatkailua. Naurettava ajatuskin että kukaan on ikinä käyny koulua. Eihän enää eletä 1700-luvulla.

.
        .
        .

VITUN IDIOOTTI.

• kyrdrykydrykydry
        hfhfdtrdyrhdhfd kirjoitti:

Selkeesti.

Mäki tiiän kato sellasii suomalaisii tyyppejä jotka ei oo ikinä opiskellu saksaa mutta puhuu silti paremmin kuin natiivit Horst Bürgendorfista ja Gretel Almbrückestä.

Sit oli sellanen tyyppi joka nosti penkistä 200 kg. Ekaa kertaa elämässään kokeili mitään voimailua. Äijä ite painoi 55 kg ja oli aika sellanen ujohkolta vaikuttava.

Sit oli myös tää Verneri Noormarkusta. Sillä ei oo edes käsiä, mutta silti se on parempi kirurgi kuin lääkiksen parhaat priimukset.

Kato idea siitä että opettelu, harjoittelu tai koulutus mitenkään korrelois kykyihin on täysin naurettava. Siks 2010-luvulla jokaisessa maapallon maassa onkin alotettu tää koulujen ja opistojen lakkauttamiskampanja. Koulutus itse asiassa viimeisten tutkimusten mukaan vähentää kykyä toimia alalla, mihin ihminen on kouluttautunu. Itse asiassa vois jopa väittää että jos kouluja ei olis, niin ihmiskunta olis jo keksinyt kaiken keksittävän, matkustanu universumin äärirajoille ja harrastais aikamatkailua. Naurettava ajatuskin että kukaan on ikinä käyny koulua. Eihän enää eletä 1700-luvulla.

.
        .
        .

VITUN IDIOOTTI.

Sitten äiti toi lasin lämmintä maitoa, ja oman unirievun, että sait viimein unesta kiinni. On nuo nokkelat lapset lutusia.

• a wot
        Jack Sparrow kirjoitti:

Tuota oon miehenä usein harmitellut et vaikka olisit _oikeasti_ urheilullinen, komea, ystävällinen, raitis, tupakoimaton, älykäs, siisti, vastuullinen, kohtelias ja itsenäinen niin se ei silti kelpaa jos et ole Jack Sparrowin kaltainen itsekäs renttu. Sit aina kummeksuen kattelen kun naiset menee noiden miesten seuraan, jotka selvästi eivät ole hyvää seuraa ja myöhemmin avautuvat et missä on ne kunnolliset miehet. :D

Yleensäkin on alkanut tuntumaan, että älykäs ja hyvä käytös tuntuu karkoittavan erityisesti nuoria naisia. Itseään vanhemmat naiset taas antavat sille enemmän arvoa.

Juu, ei siisti, kohtelias, tavallinen, tupakoimaton, alkoholia välttävä ole mikään ihanne. Jotain seksiä nainen etsii miehen ulko-olemuksesta, muuten ei kelpaa ja jää yhteen tapaamiseen!
        Nuo ns "valehtelut" taitavat johtua noista valintakriteereistä, kun ne ovat tärkeitä. Luulisi, ettei pituus ole tärkeä, vaan ihminen. Silmien väri ei kai ole tärkeä, vaan katse, jonka kohtaa. Ikä ei kai ole haitta, jos synkkaa yhdessä ja elämä on turvattu, lihavuus ei kai ole synti, jos sydän on lämmin ja hellä. Ulkokuorikin muuttuu ja kuluu ajan saatossa. Nuori, kaunis, rikas, seksikäs, laiha ja nainen - saattaisi mennä vaikka kaupaksi? :-))

• öpötin
        jep jep kirjoitti:

Riippuu toki miten määrittelet "oppineisuuden"? Esim. jonkun mielestä vankilakokemuksestkin voivat olla ns. elämänkoulua jne.

• öpötin

Selkeesti.

.
        .
        .

VITUN IDIOOTTI.

Huomaahan sen työhaastattelussakin! Kahvinkeittotaito oleellisempi kuin maisterintutkinto! Hyvä, että viimein tajuttu moinen ajanhaaskaus lopettaa! Kyllä se "asenne" kasvaimen poistaa ja ei sitä lentolupakirjalla lennetä, SAATANA!

• Tärkeilijät vitttun

Juu.

Koulutushan merkkaa kaiken.. Koko yhteiskuntahan luokittelee ihmisen koulutuksen perusteella.
        Eihän täällä mitään kukaan osaa tehdä ja tajuta ilman koulutusta. Valmiiks täytyy vaan kaikille tieto laittaa päähän. Tehdä just sillain kun joku muu käskee.

Mitä vittua tekee insinöörillä, joka kuitenkaan käytännöstä ymmärrä mitään. Sit kuitenkin olla niin tärkeenä.

Että mitä merkitystä sillä koulutuksella oikeesti on ihmissuhteessa??
        Olisko kentis raha ja menestys?
        Sitä voi kyllä muullakin tapaa hankkia jos vaan päässä liikku jotain ;)

Hyvät ihmiset opetelkaa käyttään omiakin aivo ja kokeilemaan asioita ihan itse!

Elämän kokemus on paljon hyödyllisempi, kun mikään vitun koulutus !!!!

• Hankkikaa elämä

Selkeesti.

.
        .
        .

VITUN IDIOOTTI.

Koulutus tyhmentää!!!!

Hankkikaa oma elämä koulutetut ääliöt

• OOOOOOPPPOPO
        Tärkeilijät vitttun kirjoitti:

Juu.

Koulutushan merkkaa kaiken.. Koko yhteiskuntahan luokittelee ihmisen koulutuksen perusteella.
        Eihän täällä mitään kukaan osaa tehdä ja tajuta ilman koulutusta. Valmiiks täytyy vaan kaikille tieto laittaa päähän. Tehdä just sillain kun joku muu käskee.

Mitä vittua tekee insinöörillä, joka kuitenkaan käytännöstä ymmärrä mitään. Sit kuitenkin olla niin tärkeenä.

Katos, täys superurpo saapu paikalle. Olisko ehkä kannattanu käydä koulussa paria ekaa luokkaa pitempään? Olisit tajunnu ettei opiskelu insinööriks ainakaan vähennä sitä kriittistä itseajattelua vaan nimen omaan pistää tyypit ajattelemaan itse eikä kuten joku muu. Opettele vaan eka itse käyttämään omia AIVO ja sitten tajua mikä urpo oletkaan.

Miksi teoreettinen osaaminen sulkee pois käytännön osaamisen? Jos osaat tähän jotenkin vastata niin ehkä susta on muuhunkin kuin lääkekorporaatioiden testi-ihmiseks.

Ja joo, voihan sitä rahaa tehdä esim. huoraamalla. Kunhan päässä liikkuu sen verran että osaa levittää jalkojaan. Pääasia ettei oo käyny kouluja!

Elämässä menestymisen edellytys on ehdottomasti ettei oo käyny kouluja! Kuunnelkaa tätä maailman fiksuinta ihmistä, onhan sen pakko olla fiksu kun ei oo kouluja käyny! Tuurilla ne laivatki seilaa ja yhtä hyvin kaikki voitais hoitaa ilman teoriaa, mitä hyötyä tieteestä ikinä on ollu kenellekään?

Ai niin, ne esim. lääkkeet, ruoanjalostukset, koneet, elektroniikat, matkustusvälineet, tiedonvälitys, hyötysuhteiden parannukset ja joku pari sataa tuhatta muuta juttua.

Tärkeintä on kuitenkin ettei tajuu asioiden teoreettisesta puolesta, sehän meinais että pitäis olla se VITUN KOULUTUS.

• take it easy, man
        OOOOOOPPPOPO kirjoitti:

Katos, täys superurpo saapu paikalle. Olisko ehkä kannattanu käydä koulussa paria ekaa luokkaa pitempään? Olisit tajunnu ettei opiskelu insinööriks ainakaan vähennä sitä kriittistä itseajattelua vaan nimen omaan pistää tyypit ajattelemaan itse eikä kuten joku muu. Opettele vaan eka itse käyttämään omia AIVO ja sitten tajua mikä urpo oletkaan.

Miksi teoreettinen osaaminen sulkee pois käytännön osaamisen? Jos osaat tähän jotenkin vastata niin ehkä susta on muuhunkin kuin lääkekorporaatioiden testi-ihmiseks.

Ja joo, voihan sitä rahaa tehdä esim. huoraamalla. Kunhan päässä liikkuu sen verran että osaa levittää jalkojaan. Pääasia ettei oo käyny kouluja!

Elämässä menestymisen edellytys on ehdottomasti ettei oo käyny kouluja! Kuunnelkaa tätä maailman fiksuinta ihmistä, onhan sen pakko olla fiksu kun ei oo kouluja käyny! Tuurilla ne laivatki seilaa ja yhtä hyvin kaikki voitais hoitaa ilman teoriaa, mitä hyötyä tieteestä ikinä on ollu kenellekään?

Ai niin, ne esim. lääkkeet, ruoanjalostukset, koneet, elektroniikat, matkustusvälineet, tiedonvälitys, hyötysuhteiden parannukset ja joku pari sataa tuhatta muuta juttua.

Tärkeintä on kuitenkin ettei tajuu asioiden teoreettisesta puolesta, sehän meinais että pitäis olla se VITUN KOULUTUS.

Varros ny hiukan, sulta katkee kohta verisuoni jostain. Noita tollasia, jotka ajattelee ettei koulutus merkkaa mitään on niin kauan kuin on kuluttamattomia jotka potevat alemmudentunnetta. Ja sehän tietysti parhaiten peittyy esittämällä isoa egoa.
        Vahingollisinta tuollainen "koulutus on turhaa" -asenne on kotona lapsille, jos vanhemmat tai toinen heistä vahvasti on koulutusta vastaan, koska hänen mielestään siellä oppii vain vääriä asioita.

Pitää myös muistaa että aina on ihmisiä, jotka omien taipumustensa ja harrastustensa vuoksi osaavat asioita ilman koulutusta. Tosin hekin joutuvat yleensä sen paperin hankkimaan.

Koulutus ei välttämättä korreloi esim. yleisen älykkyyden kanssa, on niitä varmasti mensalaisia jotka ovat tarkoituksella jättäytyneet pois oravanpyörästä. Mutta usein se niin menee, että korkeampi äo johtaa kiinnostukseen aloihin, jotka edellyttävät korkeatasoisempaa koulutusta.

Kouluttamattomuus tai ammattikoulupohjainen koulutus ei silti aina tarkoita että kyseessä on ihminen, jota ei kiinnosta muuta kuin olla juntti. Näitäkin tosin on, ja joskus korkeakoulutetuistakni löytyy junttimaisuutta. Eikä ainakaan amk-insinöörin koulutus nyt maailmoja kaatava ole: myös insinöörejä löytyy moneen junaan.

• otetaanpa iisisti
        Tärkeilijät vitttun kirjoitti:

Juu.

Asentaja on asentaja, insinööri on insinööri. Miksi insinöörin pitäisi tehdä vielä asentajankin työt? HÄH??
        Toki inssin on tiedettävä mitä hän tekee.

Ei oppi ojaan kaada, eikä koulutus yksin tässä maassa mihinkään riitä, kyllä se nähty on. Sen lisäksi tarvitaan paljon muutakin.
        Mutta jos noin vahvasti halveeraa toisten koulutusta, on se merkki omista vajavaisuuden tunteista. Ehkä sinun kannattaa hankkia sitä koulutusta itsellesi, niin voit suhtautua myönteisemmin niihin joilla sitä on jo.
        Vai eikö sinulle ole mahdollista koulutuksen hankkiminen?

• eehhh
        zarazen kirjoitti:

Minäkin olen Suomi24:n kautta tavannut useita mukavia naisia. Itse asiassa kukaan ei ole ollut mitenkään luotaantyöntävä tai edes lihava. Miksi kaikki miehet haukkuvat deittejään lihaviksi ja naiset epäsiisteiksi ?

Itse en suostu kenekään kanssa pitkään kirjoittelemaan tai mesettelemään. Se on pelkkää ajanhukkaa, vaara on, että rakastuu omaan kuvaansa toisesta jonka on luonut toisen kirjoittelusta tai puhelinäänestä.
        Nopea tapaaminen arkisessa paikassa ja se on siinä tai sitten ei.

Mitä ihmettä te miehet ja naiset haette jos kaiken aikaa törmäätte painajaismaisiin treffikumppaneihin ? Minä olen joskus hakenut seurustelusuhdetta, joskus seksiä. Molempia olen löytänyt.

Toi, voisiksä hakea sellasen mullekin :D

• sillä on vaikutusta

"Yksi: Koulumenestys ei kerro ihmisen älykkyydestä yhtään mitään. Voitte tulla selittään, että kyllä yliopistossa opiskeleva on niin paljo fiksumpi kuin ammattikoululainen, mutta ah olette niin väärässä. Siksi en ymmärtänyt tuota kuuden laudaturin juttua... "

Kyllä se jotakin kertoo älykkyydestä, mutta ei siitä että kuinka idiootti, mukava, viisas tyyppi on muuten tai millainen hän on ihmisenä.

Iso osa ihmisistä määrittelee toiset koulutustasonsa perusteella. Hyvin usein naiset eivät suostu tapaamaan huonomman koulutuksen omaavaa miestä tai sitten suhtautuminen muuttuu erilaisemmaksi mm. huonoa koulutustaustaa omaavaa ihmistä kohtaan kuin henkilöä jolla olisi samanlainen koulutustausta. Yleensä tämä näkyy siinäkin, ettei haluta jutella mistään asioista tai ajatellaan "no toinen nyt ei kuitenkaan tajua mistään mitään...". Eli ylimielisyytenä.

Päinvastainen tilanne on tietysti siinä, ettei hyväksytä paremman koulutustaustan omaavaa joka on kuitenkin harvinaisempaa.

Naisille tuo on enemmistönä paljon tärkeämpi seikka kuin miehille, joille ulkonäkö on paljon suuremmassa roolissa.

Mies joka kelpaa huonommalla koulutuksellaan paremman koulutuksen omaavalle naiselle niin usein omaa hyvät puhelahjat, koska naiset helposti vetävät miehen koulutustaustasta selviä johtopäätöksiä sen mukaan haluavatko olla missään tekemisissä hänen kanssaan. En kuitenkaan puhuisi ylioppilastodistuksesta vaan lähinnä yliopistotutkinnoista.

• _Jonze86_

Kerran elämässäni, yhtenä sunnuntaipäivänä, olin sokkotreffeillä. Mimmi väitti olevansa kaunis. Sitten kun siihen 150cm pitkään 120cm leveään pörröpäähän törmäsin, olin pakahtua järkytyksestä, mutta pako oli liian myöhäistä. Koitin katsella muualle ja rukoilin, etteivät tutut näkisi, siinä kun kahvilla käytiin. Olin sillä asenteella, että tuo on joku vammainen tuntematon, kenen henkivartijana olen palkattuna tämän illan tms. Tytöt ihmetteli selvästi näkyä, kun olen kumminkin pitkä ja sporttinen fiksu nuorimies, niin mitä nyt tuollaisen kanssa. Sitten myöhemmin otti vielä yhteyttä tuo ja kysyi oliko mulle sopiva. Jes!

• apua, son paksu!!

Niin no, onneksi nuorille on nykyään tarjolla kaikenlaista traumaterapiaa ja pään silitystä, niin ei tule katsojalle paha mieli ruokarenkaiden runsaudesta.

ÄITIIIIII, toi lihava tyttö kattoa mua!!!!!!

• Totuudenkertoja5000
        apua, son paksu!! kirjoitti:

Niin no, onneksi nuorille on nykyään tarjolla kaikenlaista traumaterapiaa ja pään silitystä, niin ei tule katsojalle paha mieli ruokarenkaiden runsaudesta.

ÄITIIIIII, toi lihava tyttö kattoa mua!!!!!!

Ruokarenkaiden runsaus ehkä vähän eri asia, kuin että tankkerimainen meritursas väittää olevansa kaunis, ja treffiseuralainen tuntee selkeästi olonsa vaivautuneeksi. Kävi mielessä että olet itse tää pallonmuotoinen ämmä...

• MAMMMAAAAAAA!!!!

Ruokarenkaiden runsaus ehkä vähän eri asia, kuin että tankkerimainen meritursas väittää olevansa kaunis, ja treffiseuralainen tuntee selkeästi olonsa vaivautuneeksi. Kävi mielessä että olet itse tää pallonmuotoinen ämmä...

Totta kai sulla kävi tollanen mielessä, ja vaikkei ois käynytkään, niin koska vetäisit kommentista ämpärillisen palkoja nenään etkä muutakaan keksi, niin pitää tuota ainakin väittää.
        Lohdutttiko mami jo sinua kun pelästyit isoa tyttöä niin että uskallat taas katsoa ympärillesi?

Jos ei, niin "Run home to your Mama now"!

• tissi

kauneus on kovin subjektiivinen käsite..

• Leavings
        tissi kirjoitti:

kauneus on kovin subjektiivinen käsite..

"se nainen unissani liihottaa tuo lähes sadan kilon keijukainen" ;)

• siis mitäh?

"Tytöt ihmetteli selvästi näkyä, kun olen kumminkin pitkä ja sporttinen fiksu nuorimies, niin mitä nyt tuollaisen kanssa. "

fiksu? mikä ihmeen fiksu luokittelee toisen ulkonäön perusteella vammaiseksi??????

juu,,todella NUORELTA pojalta vaikutat, et mieheltä.

• Mriai

Muutama mieleen jäänyt..
      -08: Muutamat viestit vaihdettu s24:n kautta, sovittiin näkevämme baarissa (kahvin merkeissä)
      Paikalla oli muusikon renttu, joka väittämänsä ikä 26:n sijasta olikin jo yli kolmekymmentä. (itse olin tuolloin 23v.) Oli sinällään kivaa, jos ei oteta lukuun miehen alituista itsekehua. Lähdin Pitää ehtiä maitokauppaan -verukkeella. Muutamat tekstarit vaihdettiin jälkeenpäin, ja kun kerroin, että hän ei ehkä olekaan sitä mitä haluan, riemu vasta alkoi. Aloin saamaan tekstareita tyyliin " varo pikkutyttö pimeitä kujia, tiedä mitä hulluja siellä tulee vastaan" - yleensä tällaisten viestien jälkeen tuli sitten Olen palavasti rakastunut, anna rakas anteeksi- viestejä. Ilmoitin läheisilleni tilanteesta, ja viestit tallennettiin mahdollisesti poliisia varten.

-08: Huonon kokemuksen jälkeen optimisti minussa kuitenkin päätti taas kokea yhdet treffit. Mies käveli hämeenpuistosta itsenäisyydenkadulle ( trelaiset tietänee lyhyen välimatkan) jossa kohtasimme. Mies ei Todellakaan ollut mikään kehumansa ruusu. Sanoin suoraan, ettei hän ole lupauksistaan huolimatta minun tyyppiäni. No, mies tästä suivaantuneena alkoi seuraamaan ja huutamaan, että vähintä mitä voin tehdä, on majoittaa hänet kotiini yöksi, olihan hän Niiiin pitkän matkan vuokseni kävellyt. Herrajee.
      Ystäväni pelasti tilanteesta.

-10: Tapasin vanhemman miehen s24:n kautta. Hän hullaantui täysin. Vietimme muutaman päivän aika tiiviisti yhdessä, kunnes hän pisti tekstarin, etten olekaan tarpeeksi urheilullinen kropaltani hänen makuunsa. Että näin :)

Sekaan mahtuu myös Normaaleja, mukavia treffejä. Muutamat ovat johtaneet pitempikestoisiin tapailuihin.
      Enää ei ole ilmoa, vaikka sinkku vieläkin. Kyllä se unelma sitten jostain vastaan tulee :)

• On tavattu ehkä liiankin paljon kaikeennäköisiä naisia.
      On tullu monia eri selityksiä, paras oli kuitenkin se että kun olen vaan ammattikoulun käynyt ja se kävi yliopistossa niin meistä ei voi tulla mitään, niin miksi??
      Sit on näitä joka ei vois sanoa suoraa olevansa pyörätuolissa, tai muuten omistavansa jonkun synnynnäisenvamman.
      Nykyään kyselen aina kuvan ja onneksi oli naiset aina kuvan näköisiä, joten uskallan vielä käydä treffeillä.. :)

• tuolityttö

Olen pyörätuolissa ja satunnaisesti vietän aikaa treffipalstoillakin. Pää toimii ja kaikkea tullut harrastettua, mutta en vain pääse liikkumaan omin voimin. Useinmiten se pyörätuolin mainitseminen pelottaa aika monet pois, tai etsitään vain kaveria tms. Jos en heti kerro tuolista, joku voi tutustua jo sen verran, että huomaa olevani "normaali" vaikka istunkin tuolissa. Yleensä se pyörätuoli ja siihen liittyvät ennakkoluulot kehittyvät suhteen aloittamisen esteeksi.

• lil_miss

Nuorempana tapailin enemmän ihmisii kuin nykyään. On ollut niin erilaisia miehiä joskus että naurattaa :) yks mies kertoi ennen kuin tavatiin että oli joku jalkavamma, sen takia mä kyl vähän peräännyin vaikka se ei ees ollu mikään paha juttu. Mutta kokemuksista tiedän että on olemassa ihmisiä jotka haluavat olla se vahva ja hoitava osapuoli joten uskon kyllä että hänkin löytää sitä oikeaa joskus!

Noh yks tapaus oli sellainen ihan mukava, tavattiin s24 chätin kautta kun hän oli töissä. Olin nähnyt kuvia jne joten tiesin minkänäköinen hän oli. Normi vaalea suomalainen mies, ehkä oli suosittukin koulussa, en tiedä. Hän tuli autolla mun luo ja tavattiin mun kämpän ulkopuolella. Juteltiin ihan vain joku 15min koska hänellä oli muita menoja. Jätkä vissiin luuli että se riittää koska heti kun hän tuli kotiin hän ehdotti seksiä kanssani mesessä, ja kun sanoin että en hae sellaista hän ei sitten puhunut mulle enää. Poistin hänet sieltä siis!
        Toinen tapaus jota tapasin ehkä s24 deitin kautta oli myös mukava, treffit oli huoltoasemalla ja juotiin kahvit. Sitten hän halus viedä mut kotiin ja sit kysyi jos sai tulla kattoo kämppää, olin hieman epäilevä mut sanoin että hetkeksi käy kyllä. Hän oli siellä sit 3h. Ei tosiaan ehdotellut seksiä tai muuta vastaavaa, mutta halusi suukon ennen kuin lähti kotiin, hän tiesi että se ei kuulu mun tapoihin joten sanoin että halauksen saa mutta kun yritin vetäytyä pois halauksesta jotain märkää osui huuliini. Mitä siinä sitten voikaan sanoa? Olin sillai et okei, mee nyt kotiin niin ei tarvi nähä sua enää!

Olen myös tapaillut 4 tyyppiä joita olen tavannut internetissä, kaks hieman lyhyempää jotka olivat vähän seksiin perustuvia mutta kyllä seurustelukumppaneita, ja kaks vuosia kestäneitä suhteita. Tosiaan toinen oli liian mustasukkainen ja epäilevä (asuttiin yhdessä jopa) ja toinen oli pettänyt mua.

Nyt sitten sinkkuilen hetken, ja nautin siitä!

• 546556554
        tuolityttö kirjoitti:

Olen pyörätuolissa ja satunnaisesti vietän aikaa treffipalstoillakin. Pää toimii ja kaikkea tullut harrastettua, mutta en vain pääse liikkumaan omin voimin. Useinmiten se pyörätuolin mainitseminen pelottaa aika monet pois, tai etsitään vain kaveria tms. Jos en heti kerro tuolista, joku voi tutustua jo sen verran, että huomaa olevani "normaali" vaikka istunkin tuolissa. Yleensä se pyörätuoli ja siihen liittyvät ennakkoluulot kehittyvät suhteen aloittamisen esteeksi.

Vaikuttaahan pyörätuoli paljon, mutta miehellä tuo vaikuttaa paljon enemmän. MIesten kohdalla tilanne on aika lailla toivoton jos on pyörätuolissa. Naisella kumppanin löytyminen tuossakin tilanteessa on vielä mahdollista.

• Tällainen tapaus

Tapasin minäkin "fiksun" oloisen miehen netissä ja siinä suhde eteni puhelinkeskustelujen merkeissä, pidin kovasti miehen äänestä joka oli tosi rauhoittava ja miehekäs.
      Sovimme tapaamisen Tikkurilan asemalle johon hänellä oli hyvä yhteys Riihimäeltä...ja moneen kertaan sitten painotettiin että tulemme esille vaikka toinen ei miellyttäisikään, emme tee ns, ohareita.
      No, Tikkurillaan siis ja katseellani hain miestä jonka pukeutuminen täsmää annettuihin tuntomerkkeihin...ja ihmis vilinästä jäin tuijottamaan (minulla ei ollut hänestä mitään kuvaa etukäteen)...ei, ei voi olla totta...on se, ei tähän muitakaan ole ilmaantunut jolla olisi musta paita ja farkut....apua...jo kaukaa aistin kuinka epäsiisti hän on.
      Tukka roikkui rasvaisena kumallakin puolella päätä..ja vaatteet oli tosi likaisessa kunnossa farkut oli joskus olleet samettia, nyt niissä oli kiiltävää jokapuolella ei vain persauksessa, paita oli täysi hilsettä..ja nenästä roikkui mustat pitkät karvat...kokosin itseni niinkuin kunnon tyttö, ei syö sanaansa ja menin tervehtimään (kauempaa...koska hiki haisi pistävästi, eikä silloin ollut niin kuuma kuin on ollut nyt, tapauksesta on jo vuosia), kiusaus oli SUURI marssia vaan pois, mutta luvattu mikä luvattu...ja hän siinä että, mitäs tehtäis...sanoin että Tikkurissa on varmaan joku kahvila jossa voidaan käydä kahvilla koska on kiire (odottamaton meno)...
      Ja kävimme kahvilaan...minä toiselle puolelle pöytää ja ikäväkseni täytyy sanoa mahdollisimman kauas pöydästä kuin nyt kehtaa istua..ja katselin häntä...sormet keltaisina tupakan poltosta, parta ajamatta, nenäkarvat ja vaateet...kysyin monta kertaa itseltäni MIKÄ SAA IHMISEN TULEMAAN TAPAAMISEEN NIIN RUOKOTTOMAN NÄKÖISENÄ.
      Juttelimme niitä näitä ja sanoin että soitellaan ja että minun on ihan oikeasti nyt lähdettävä...kävelin ulos kauppakeskuksesta ja kävelin kunnes löysin penkin johon jäin ihmettelemään ja rauhoittumaan (vetämään henkeä...HUH huh..
      Tapauksesta on jo aikaa mutta vieläkin kokemus puistattaa minua ja olen tullut paljon aremmaksi...

• nuolematon

Itse matkustin työmatkalle pohjoiseen edellisen työnantajani toimesta siinä 2000-luvun alkupuolella.
        Paria päivää ennen lähtöä sain impulsiivisen ajatuksen että tutkailen hieman kohdekaupungin tarjontaa nettitreffien suhteen, Suomi24:stä löytyi profiili, kuvaton sellainen, johon vastasin. Ja hän vastasi takaisin.
        Vähäisestä ajasta johtuen emme juurikaan ehtineet kirjoitella. Eikä tietokoneen käyttöni ollut siihen aikaan kovinkaan aktiivista / laadukasta. Meseistä puhumattakaan!
        Vaihdettiin numerot ja lähdin kollegan kanssa matkaan su-aamusta.
        Illalla hotelliin ja maanantaina duuniin.
        Tyttö lähetteli pitkin päivää viestejä joihin vastailin viiveellä ( johtuen siitä että olin töissä).
        Kun viiveeni kasvoi puoleen tuntiin hän ryhtyi soittelemaan. Totesin että oon nyt duunissa enkä ehdi kovasti juttelemaan mutta voidaanko soitella illemmalla kun olen vapaalla.
        Okei, oli vastaus.
        Ja illalla soitettiin, lähes eka kysymys oli: onks sulla kortsuja jos käy silleen? Vastasin kyllä.
        Sovittiin että neiti paikkakuntalaisena tulee hotelliin jossa majailin, voimme aulabaarissa ottaa paukut ja kenties syödä ravintolassa.
        Venailin neitiä hotellin ulko-ovella sovittuun aikaan. Olin pukeutunut siististi, käynyt luonnollisesti suihkussa yms.
        Sitten kaukaisuudesta alkoi vyörymään jotain pallomaista... Katselin kauhulla että toivottavasti tuo lähestyvä olento ei horjahda vasemmalle koska siinä vaiheessa saksalaisten turistibussin on entisiä..
        Tämä reilun kokoinen matami lähestyi minua ja aloin harkitsemaan pakoa hotellihuoneeseen. Mutta luvattu mikä luvattu, treffit on!
        Neiti tuli luokseni, pummasi heti alkuun röökin.
        Katselin verrattain karsaasti ulkoasuaan, kolme-neljä numeroa liian pienet verkkarit? Lenkkitossut, tietty tarralla. Lasten selkäreppu. T-paidan kokokin oli hieman alakanttiin arvioitu. Eikä sitä nyt joka päivä suihkussa tarvii käydä, kesälläkään.
        Mutta ehkä kuitenkin eniten häiritsi se että hänellä oli enemmän viiksikarvoja kuin mulla... Olis edes ne ajanut pois!
        Totesin että tuskin tästä tämän enempää, tällä kertaa. Et meen ihan yksin baariin paukulle.
        Hän vastasi että selvä. Tosin parin tunnin päästä sain viestin; Oisitko muuten halunnu nuolla mua...

• nuolematon kirjoitti:

Itse matkustin työmatkalle pohjoiseen edellisen työnantajani toimesta siinä 2000-luvun alkupuolella.
        Paria päivää ennen lähtöä sain impulsiivisen ajatuksen että tutkailen hieman kohdekaupungin tarjontaa nettitreffien suhteen, Suomi24:stä löytyi profiili, kuvaton sellainen, johon vastasin. Ja hän vastasi takaisin.
        Vähäisestä ajasta johtuen emme juurikaan ehtineet kirjoitella. Eikä tietokoneen käyttöni ollut siihen aikaan kovinkaan aktiivista / laadukasta. Meseistä puhumattakaan!
        Tyttö lähetteli pitkin päivää viestejä joihin vastailin viiveellä ( johtuen siitä että olin töissä).
        Kun viiveeni kasvoi puoleen tuntiin hän ryhtyi soittelemaan. Totesin että oon nyt duunissa enkä ehdi kovasti juttelemaan mutta voidaanko soitella illemmalla kun olen vapaalla.
        Okei, oli vastaus.
        Ja illalla soitettiin, lähes eka kysymys oli: onks sulla kortsuja jos käy silleen? Vastasin kyllä.
        Sovittiin että neiti paikkakuntalaisena tulee hotelliin jossa majailin, voimme aulabaarissa ottaa paukut ja kenties syödä ravintolassa.
        Venailin neitiä hotellin ulko-ovella sovittuun aikaan. Olin pukeutunut siististi, käynyt luonnollisesti suihkussa yms.
        Sitten kaukaisuudesta alkoi vyörymään jotain pallomaista... Katselin kauhulla että toivottavasti tuo lähestyvä olento ei horjahda vasemmalle koska siinä vaiheessa saksalaisten turistibussin on entisiä..
        Tämä reilun kokoinen matami lähestyi minua ja aloin harkitsemaan pakoa hotellihuoneeseen. Mutta luvattu mikä luvattu, treffit on!
        Katselin verrattain karsaasti ulkoasuaan, kolme-neljä numeroa liian pienet verkkarit? Lenkkitossut, tietty tarralla. Lasten selkäreppu. T-paidan kokokin oli hieman alakanttiin arvioitu. Eikä sitä nyt joka päivä suihkussa tarvii käydä, kesälläkään.
        Mutta ehkä kuitenkin eniten häiritsi se että hänellä oli enemmän viiksikarvoja kuin mulla... Olis edes ne ajanut pois!
        Totesin että tuskin tästä tämän enempää, tällä kertaa. Et meen ihan yksin baariin paukulle.
        Hän vastasi että selvä. Tosin parin tunnin päästä sain viestin; Oisitko muuten halunnu nuolla mua...

Täytyyhän ne poimujen välit saada jotenkin puhtaiksi

• ja..sk
        nuolematon kirjoitti:

Okei, oli vastaus.

ei hitto oo totta..! melkein lensi kahvit näppikselle..

• pppp.akoooon

ooonko ppakko jos ei taho

• J

Mä kirjoittelin yhden ihanan naisen kanssa savonlinnaan ja tapasinkin hänet, oli ihana ihminen ja laittoi niin kun vipinää mieheen.Opettaja ja kaikin puolin fiksu. Tavattiin uudemman kerran ja kirjoiteltiin mutta se vaan loppui kun asuimme ei kaupungissa ja olimme duunissa aika paljon, kyllä harmitti kun vain lopetin kirjoittelun hänelle.

• Mulla ei oo ollu treffejä netissä eikä livenä.. vähänkö oon luuseri!! =D

• minäkin.

Tavannut joitain,näitä "kauniiksi kehuttuja"nettinaisia,mutta todellisuudessa ovatkin olleet ylipainoisia plösöjä.Joten tapaamiset ovat jääneet siihen ensimmäiseen kertaan.Yksikin prinsessa oikein kehuskeli kuinka hän on jo vuosia harrastanut salilla käyntiä,mutta ylipainoa oli vieläkin 15kg. Että tällaisia rehtiä naisia deittien lihatiskiltä löytyy.

• stondis tauno
        minäkin. kirjoitti:

Tavannut joitain,näitä "kauniiksi kehuttuja"nettinaisia,mutta todellisuudessa ovatkin olleet ylipainoisia plösöjä.Joten tapaamiset ovat jääneet siihen ensimmäiseen kertaan.Yksikin prinsessa oikein kehuskeli kuinka hän on jo vuosia harrastanut salilla käyntiä,mutta ylipainoa oli vieläkin 15kg. Että tällaisia rehtiä naisia deittien lihatiskiltä löytyy.

Näillä nettitreffeillä Saa ja pitää käyttää omia aivoja,on helvetin helppo ottaa selvää vastapuolesta jos viitsii nähdä vähän vaivaa.Ei pidä kyrpä suorana tai pillu märkänä heti lankee ensimmäiseen ilmoitukseen vaan siitä voi lypsämällä saada vaikka mitä tietoja.

• Minä vain
        stondis tauno kirjoitti:

Näillä nettitreffeillä Saa ja pitää käyttää omia aivoja,on helvetin helppo ottaa selvää vastapuolesta jos viitsii nähdä vähän vaivaa.Ei pidä kyrpä suorana tai pillu märkänä heti lankee ensimmäiseen ilmoitukseen vaan siitä voi lypsämällä saada vaikka mitä tietoja.

Itsekin tavannut muutaman kerran mukavia naishenkilöitä. Yhden kanssa kerettiin kihloihin asti ja saimme yhteisen lapsen. Mitään en kadu, mutta kait siinä huomattiin sitten että olemme liian erilaisia toisillemme. Tottakai ero otti koville, mutta olemme hyvissä väleissä ja lapsikin minun luona niin paljon kuin mahdollista. Toinen on tänäkin päivänä erittäin tärkeä minulle, on ollut ylä ja alamäkeä, mutta aina olen ollut tukena ja vuoroin hänkin minulle. Tällä yritän vain sano että kyllä netistä löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä ja myös niitäkin valitettavasti jotka valehtelevat jo alusta asti päin naamaa. Sinkkuna tälläkin hetkellä, mutta toivo ei hiivu ja aijon vielä löytää sen mahdollisen tulevan elämänkumppanin:).
        Vaikka välillä on toivo ollut hukassa, mutta en vain ole luovuttanut

• huoh -.-
        minäkin. kirjoitti:

Ei sitten sen enempää sinullakaan välähtänyt, että ehkäpä naisella on alkujaan ollut oikeasti reilusti ylipainoa ja tuon vuosien urheiluharrastuksen myötä ne ovat sitten myös reilusti tippuneet. Koska ei se laihdutustaan sormia napsauttamalla käy - tai tokihan sitä saa syömättömyydelläkin tipautettua sen päälle 10kg per kuukausi, mutta täytyy olla aika latvastaan laho, jos sellaiseen alkaa kun terveellisiäkin keinoja löytyy.

Eli enpä tosiaan tuossa tapauksessa näe naisessa mitään vikaa, vaan sinussa. Tosin tietenkin siitä jäljellä olevasta olisi voinut mainita, mutta silti...

• ...
        huoh -.- kirjoitti:

Ei sitten sen enempää sinullakaan välähtänyt, että ehkäpä naisella on alkujaan ollut oikeasti reilusti ylipainoa ja tuon vuosien urheiluharrastuksen myötä ne ovat sitten myös reilusti tippuneet. Koska ei se laihdutustaan sormia napsauttamalla käy - tai tokihan sitä saa syömättömyydelläkin tipautettua sen päälle 10kg per kuukausi, mutta täytyy olla aika latvastaan laho, jos sellaiseen alkaa kun terveellisiäkin keinoja löytyy.

Eli enpä tosiaan tuossa tapauksessa näe naisessa mitään vikaa, vaan sinussa. Tosin tietenkin siitä jäljellä olevasta olisi voinut mainita, mutta silti...

Niinpä, samaa mieltä. Tänne nyt näyttää eksyneen joku pentu tai muutama, jotka ovat joko trollailemassa, tai muuten vaan keskenkasvuisia.

• Minä vain kirjoitti:

Itsekin tavannut muutaman kerran mukavia naishenkilöitä. Yhden kanssa kerettiin kihloihin asti ja saimme yhteisen lapsen. Mitään en kadu, mutta kait siinä huomattiin sitten että olemme liian erilaisia toisillemme. Tottakai ero otti koville, mutta olemme hyvissä väleissä ja lapsikin minun luona niin paljon kuin mahdollista. Toinen on tänäkin päivänä erittäin tärkeä minulle, on ollut ylä ja alamäkeä, mutta aina olen ollut tukena ja vuoroin hänkin minulle. Tällä yritän vain sano että kyllä netistä löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä ja myös niitäkin valitettavasti jotka valehtelevat jo alusta asti päin naamaa. Sinkkuna tälläkin hetkellä, mutta toivo ei hiivu ja aijon vielä löytää sen mahdollisen tulevan elämänkumppanin:).
        Vaikka välillä on toivo ollut hukassa, mutta en vain ole luovuttanut

Onko se joku trendi, että pyöräytetään lapsi ja erotaan heti perään? Sitä näyttää nimittäin tapahtuvan enemmän kuin tarpeeksi.

• Sellaista se on

Deitti ei aina mee pieleen. Minullakin kokemusta,pieleenmenosta. Herra nettideitille ei riittänyt kadun leveys hänen saapuessaan minua tapamaan.Päättelin siitä hänen olevan hiukkasen viinaanmenevän. ( pienen sivumausteena sepalus oli auki, joten...) Mutta nettideitti nro 2. Hän oli mies, Hän on mies. Rationaalinen, mielluttävä, siisti, raitis. Oikea namu. Rakastuin ensisilmäyksellä. Olin täysin myyty.Tutustuimme, olimme me, kunnes. Kunnes minä rakastuin yönä, jolloin kisuni kuoli skypessä mieheen. Hän se on, pitkään aikaan en tunnustanut itselleni, HÄN SE ON: Luulin rakastuneeni ykköseeni, mutta kun tämä toinen tuli , hän vei minut24/7. Olemme asuneet nyt 7 kuukautta yhdessä, ja joka päivä rakastamme toisiamme, rakastumme myös. Edelleen kun tulen yövuorosta kotiin, HÄN tanssii pöydällä. En toivo mieheltä varallisuutta, en ikuisuutta. Vain sen, että hän selvinpäin minua haluaa, rakastaa.

• as_das

Tätä lukiessa täytyy vaan ihmetellä ettei ole tähän mennessä törmännyt noihin tapauksiin jotka valehtelevat iästään & ulkonäöstään & painostaan & sukupuolestaan.. nettitreffejä siis harrastanut "jonkin aikaa".

Hauskoja tapauksia ei tuu mieleen, mitä nyt pari deittiä ei saanut suutaan auki "treffien" aikana. Hauskoja esimerkkejä olette tänne kirjoitelleet, jatkakaa vaan samaan malliin :)

• kenties..

Minäkin olen joskus ollut aika vähäpuheinen deiteillä. Syykin on aika selvä: Ei tyyppi kolahtanut sitten yhtään :) Innokkuus lopahtaa.

Kerran nuorempana tosin eräs tapaus oli niin komea, että ihastus vei lähes sanattomaksi. Tajusin myöhemmin, että mahdoinpa vaikuttaa kylmältä ja etäiseltä. Jutusta ei tullut mitään.

• tytsykkä...

Tuolla treffipalstalla tapasin miehen ja alettiin vaihtamaan kuulumisia. Osoittautui että hän on jopa
      samalta paikkakunnalta... hienoa! Kaikki natsasi, harrastuksia myöten ja meillä oli hauskat keskustelut.
      Aloin jo kiirehtiä lopulta töistä kotiin että pääsen heti lukemaan niitä kivoja viestejä.
      Lopulta päätettiin tavata, tosin turvallisesti 20km päässä olevassa tanssipaikassa johon on kesällä kyyditys.

Innoissaan sitten laittauduin jo pitkin päivää valmiiksi ja tähtäsin siihen bussikyytiin että kukahan
      se tämä "unelmieni prinssi" sitten on.

Olin kynnenpäitä ja kikkuroita myöten laittautunut kauniissa kesämekossa, avaan ulko-oven ja.....

TÖRMÄÄN NAAPURIIN !!

Parissa sekunnissa tajuttiin että ollaan keskusteltu keskenämme !

No nauruksihan se sitten menii tyyliin VOI EI !!!!
      Yhdessä mentiin tantsuihin mutta mitään romanssia siitä ei sitten syntynyt, olin ns siviilissä keskustellut
      hänen kanssaan ihan eri asioista (mm erosta ja omaisuuden osituksesta) kun mistään romantiikasta.
      Hauska tapaus sinällään ja yhä hymyillään leveästi kun tavataan, vaikka hän sitten löysikin unelmiensa
      rinsessan ihan muualta.

• Aina oikeassa

Minun tapaukseni varmasti naurattaa kaikkia. Olen tavannut mukavia ja ihan asiallisia miehiä suomi24 palstalla, osan kanssa on ollut kivaakin ja osan olen heti ensisilmäyksellä todennut hukkareissuksi. Mutta tämä suhde oli parhain. Tapasin melko mitään sanomattoman näköisen mutta mukavan oloisen ja siistin miehen muutama vuosi sitten. Suhteemme jatkui teenjuonnin ja lenkkeillyn merkeissä muutaman kuukauden joka hieman minua oudoksutti, kipinöitä välillämme kuitenkin lenteli. Olin työmatkalla ja palatessani mies soitti että haluaisi tarjota kotonaan minulle päivällisen, toivoi että jäisin yöksi. No avot, johan alkoi sydän pamppaamaan että tässä on nyt selkeä käänne suhteelle. Ei muuta kun tavarat kasaan ja koirat takakontiin ja lemmenmatkalle. Ajoin auton miehen omakotitalon pihaan ja soitin ovikelloa, mies avasi kylpytakissa oven ja suuteli tulisesti. Eteisessä heitin vaatteita pois kunnen kuulin naisen äänen keittiöstä. Sieltä huhuiltiin että eihän minua haittaa jos syömme yhdessä ja tämä nainen (miehen exvaimo) kertoi sitten että menee omaan huoneeseensa jotta saamme olla rauhassa. Kiinnitin huomiota siihen että naisellakin oli kylpytakki päällä.
      Jäi monttu auki ja kysymysmerkki pään päällä toljottamaan. Mies kuiskasi, niin me ei olla viitsitty muuttaa erilleen kun meillä on niin hyvät välit. Lähdin sitten samalla oven avauksella enkä koskaan palannut, enkä myöskään miestä ole tavannut. Näin vain kauhukuvia silmissäni miten olisimme harrastaneet seksiä ja tehneet muuta kivaa ja exä olisi siellä omassa huoneessaan kuunnellut tuohujamme hyvien välien päässä.
      En löydä itselleni koskaan vastakappaletta, minussa on vika. Moraalinen pyhyyteni ei kestä minkäälaista valehtelua, juopottelua eikä mitään saamattomuutta. Miehen pitää osata olla mies, eikä mikään matonpuistelija. Helvetti, romantiikka pitää osua kohdalleen sitä ei voi viljellä joka käänteessä.
      Mukavaa kesää kaikille.

• Daiting Man

Hyvä ajatus, tehdä tällainen 'nettideitti' keskustelu ja onpa mielenkiintoisia tapauksia. Muutama case myös minulta, kun minulla on selkeästi suhdehakuisia- ja seksinettideittejä. Molemmissa hienoa ja huonoja hetkiä joita mukava muistella näin vuosien takaa :)

Olin vastannut erään neidon seksinhakuilmoitukseen ja mesessä tutustuttiin paremmin. Nähtiin ja silloin(kin) huomasin, ettei kuvalla paljoa ole virkaa, kun se aina valehtelee, enkä sitä nykyään edes välttämättä halua edes nähdä. Mutta neiti olikin n. 5 v nuorempi (kuitenkin täysi-ikäinen) kuin oli sanonut, ei puhunut sanaakaan, vain nyökkäsi kun kysyin ja yksinpuhelu rupeaa tuntumaan aika pitkästyttävältä jo puolen tunnin jälkeen :) Lupasin heittää kahvin jälkeen hänet asemalle mutta tarrautui kuin liima, eikä halunnut lähteä millään vaan olisi pitänyt hänet 'hoidella' heti. Hoitelematta jäi kuitenkin!

Toinen neito ajoi luokseni n. 500 km (edestakaisin) vain saadakseen uusia kokemuksia. Ei oltu nähty aiemmin vaan ajoi pihaan kun olin osoitteen tekstannut ja heti vaihtoi seksiasut päälle. Sai uusia kokemuksia ja paljon mutta kyllä oli tyhjä olo, kun aamulla lähti takaisin ajamaan. En suosittele kenellekään, että menee toisen kotiin heti vaikka ei minun kohdalla vaaraa ollutkaan. Mutta silti pitää tutustua julkisella paikalla, aina.

Sitten on myös niitä hienoja hetkiä jotka muistaa loppuelämänsä :)

• terevaanjamoi

näitä lukiessa tulee väistämättä mieleen että pitäiskö tarttua vanhaan kunnon tapaamiseen ja käydä puhumassa tuntemattomille, en halua tuommosia omallekohalle ollenkaan, yhesn kanssa ollu jo riittävän vaikeeta.

• lkjno

Olin liikkeellä seksimielessä, halusin yksinkertaisesti hyvän rakastajan, mielellään pidemmäksi aikaa. Viestiteltiin erään miehen kanssa ja viestien tyyli ja mieltymykset osoivat nappiin ja vaihdettiin kuviakin. Kuvasta päätellen ikan mukiinmenevä tyyppi. Päätettiin tavata eräässä kahvilassa. Laitoin päälle tiukat kuteet, muttei tosiaankaan mitään ylitseampuvan seksyä ja lähdin toiveikkaana deittaamaan. Olin juuri ostamassa kahvia, kun näin hintelän, huonoryhtisen hujopin lähestyvän tiskiä ja samassa tajusin , että se on SE. Oli valehdellut ikänsä n. 10 v. yläkanttiin ja minä (40v. lady) tunsin lähinnä jotain äidillistä häntä kohtaan. Sanoinkin sen hänelle ja liukenin paikalta. Vielä tuli perään viestiä, että mikä meni pieleen?

• malli-1984

Itseäni suoraansanottuna vituttaa tuollaiset miehet joita tässä keskustelussakin on. Itse olen nainen, 115 kg painava ja en ymmärrä miksi miehet lähtevät minua pakoon ulkonäköni vuoksi... Olen oikeasti hyvin mukavaa juttuseuraa ja seksikin on paljon parempaa minun kanssani kuin normaalikokoisten naisten, eli KAIKKI MIEHET JOTKA OVAT TÄHÄN KESKUSTELUUN OSALLISTUNUT, OKSETATTE MINUA

• tervevaanjamoi

jaa, minäkin vaikka en edes koko painoasiaan millään tavalla kommentoinu? eiköhän tuossa monella ollu pääpointtina se että on ihan jotain muuta kun mistä on ollu puhe ja valokuvat, eli suomeksi valehtelu! siitähän on hyvä jatkaa elämäänsä uuteen parisuhteeseen kun kaikki alkaa valheilla.

Kuinka seksi kanssasi voi olla parempaa kuin minun - pitkän 176, hoikan 58, kauniin ja halukkaan??

• Oh yeeees :D

Rakkaudesta se hevonenkin potkii sano, ovat ihastuneita sinuun, mutta kun ovat vielä niin nuoria niin eivät kehtaa tunnustaa.
        Usko pois, ihailua se vaan on :D

• ...:D...
        ***** kirjoitti:

Kuinka seksi kanssasi voi olla parempaa kuin minun - pitkän 176, hoikan 58, kauniin ja halukkaan??

Hän on paljon pehmoisempi kuin sinä.

• minä vaan

Miehen 1. tarve on: viehättävä puoliso ja seksuaalisesti tyydyttävä sänkyelämä. Tämän takia monet naiset kokevat miehet pinnallisina, koska eivät ymmärrä heidän erilaisia tarpeita.

Naisen 1. tarve on: Turvallisuus parisuhteessa. Miehet eivät ymmärrä tätä. Tämän takia naiset ovat kiukkuisia miehen katsellessa muita viehättäviä puolisoista. He haluavat parisuhteen, jossa voi luottaa miehen pysyvän suhteessa.

Ylipainoiset naiset eivät täytä miehen tarvetta numero 1.

• Morkkeli

Niinpä. Ei se paino välttämättä ole se juttu, vaan se valehtelu. Jos mies kertoo että on yllättynyt naisen pyöreydestä nähdessään hänet, niin jotainhan on jäänyt kertomatta. Tai sitten kuva on ollut väärä. Etenkin jos profiilissa on kuitenkin kerrottu olevansa normaalipainoinen ja urheilullinen.

Heti vain tulee mieleen että mitä muutahan sitä on jäänyt kertomatta, ja mitä on liioiteltu ja mitä valehdeltu.

Voihan ihminen olla pinnallinenkin, mutta eri ihmisillä on eri asiat jotka sytyttävät tai toimivat turn-offina. Mitäpä sille mahtaa jos vain ei vaikka pidä toista viehättävänä tai haluttavana, oli se paino mikä tahansa. Ja vaikka ulkonäön puolesta natsaisikin, niin turnoffina voi toimia vaikka joku luonteenpiirre. Ei kai sitä itseään voi pakottaa toisesta pitämään tai tätä haluamaan.

• näin.

Minusta ihminen joka syö itsensä huomattavan ylipainoiseksi,kärsii mielenterveydenhäiriöstä. Tällaista ylensyömistä voisi jo verrata epäsiisteyteen tms. Vielä pahempaa on se,että henkilö pitää itseään normi painoisena ja viehättävänä. Jos luo itselleen profiilin nettiin,kyllä siinä pitäis olla rehellisesti maininta,olen sitten ylipainoinen nainen. Tällaisen tonnikeijukaisen profiilin voisi sitten ohittaa olan kohautuksella,eikä tarvitsisi livenä nähdä ja järkyttyä.

• öpötin

Muakin oksettaa...nimittäin rahanahneet naiset! Mun kanssa paljon mukavampaa, koska minulla aikaa naiselle riittää kun en työssä käy! Enkä nyt lärvi..!

• hm,.kä.
        ***** kirjoitti:

176 senttii ja 58 kiloo? Se on alipaino. Varmaan sen vuoksi. Naisilla pitää olla muotoja.

• Chabera

Laitanpa minäkin omat kokemukseni nettideittailusta.

1. Olimme lähetelleet mailia muutamia viikkoja kun mies halusi tavata. Kävin silloin iltalukiota joten sovittiin että nähdään illalla kun pääsen koulusta. Tarkkaa aikaa ei sovittu etukäteen. Koulu loppui ja kun kysyin viestillä missä hän on, oli kuulemma vasta lähdössä kohta. Odottelin sitten kaupungilla kun tuli viesti jossa mies kysyi haittaako jos hän ottaa kaverin mukaan. Siinä vaiheessa ujona tyttönä löin täydet jarrut päälle ja lähdin kotiin. Jatkettiin sitten kuitenkin mailailua kunnes mies pian lopetti yhteydenpidon. Hän kertoi haluavansa typistetyn dobermannin johon asiallisesti kerroin oman eriävän mielipiteeni. En kuullut miehestä enää.

2. Ehdittiin lähetellä lyhyehköjä viestejä ehkä kolme kuukautta ennen kuin pyysin miehen luokseni kahville. Mies vastasi valokuvaa ja vaikutti "ihan mukavalta" joskin ujolta. Kaksi kertaa kävin sitten hänen luonaan ja siinä sitten istuttiin keittiössä pöydän vastakkaisilla puolilla ja käytiin jotain ihme vuorokeskustelua löytämättä yhteisiä aiheita. 3-4 tuntia vierähti ilman että noustiin pöydästä eikä mies edes tarjonnut kahvia. Jos olisin jatkanut juttua me kai istuttaisiin vieläkin siellä saatanan keittiössä. Viimeisellä tapaamisella minulta unohtui keittiöön ruokakassi ja mies mainitsi siitä ovella kun tein lähtöä. Seisoi sitten siinä kuin mikäkin idiootti kun itse riisuin kengät jalastani ja hain kyseisen kassin. Ei mitään tapoja. Suhde ei voi toimia jos mies tarvitsee naisen mukana käyttöohjeet...

3. Loin uuden profiilin 24:ään ja viidessä minuutissa löysin mielestäni aivan upean miehen. Tavattiin jo seuraavana päivänä ja heti synkkasi. Päädyimme luokseni ja pientä romantiikkaakin oli heti ilmassa. Seurustelimme kahdeksan kuukautta mutta olimme täysin eri maailmoista. Eniten häiritsi se että mies ei selvästikään ollut kovin älykäs. Kaikki tapaamiset sovittiin sillä varauksella että jos miestä sattuu huvittamaan ja usein hän myös ilmoittamatta jätti tulematta koska ei ollut sovittu varmasti että tavataan. Seksi oli hänellä vain ja ainoastaan omien halujensa tyydyttämistä, minulla ei ollut niin väliä eikä mielipiteitäni ja toiveitani kuunneltu. Parasta mitä hän minulle teki oli se että hän lopulta jätti minut...kolme kertaa.

4. Tätä en vielä kommentoi sillä seurustelemme edelleen :)

• KahviAlko

Mahto kahvihammasta kolottaa kun noin rupes kakkosen kohdalla ottaa päähän. Ruokakassit tapaamisiin on niin eilistä, että tottakai mies ajatteli sun olevan joku kassi-alma ja tyytyväisenä potkas pihalle. Taisit vielä olla päissään, kun noin vaan unohtu. Sun kohdalla käyttöohje lienee: 1. valuta alkoholi ulos ja tamppaa kunnes vikinä vaimenee.

• nettitreffikokemus

Välimatkan vuoksi juttelin erään mukavan ja fiksunoloisen miehen kanssa pari kuukautta ennen tapaamista. Hän oi minua reilusti vanhempi, mutta vaikutti niin kivalta, että en ruvennut niuhottamaan. Tykkäsimme toistemme seurasta ja kirjeistä tosi paljon - hän hurmasi minut kirjoittamalla pitkiä kirjeitä käsin ihkaoikealle paperille. Kuvissakin hän oli tosi miellyttävän näköinen, pitkä ja raamikas tummatukka.

Tapaamispaikalle ilmestyi mies, joka oli kyllä pitkä, mutta niin tavattoman lihava, että käveleminen ja istumaan nouseminen oli jo vaikeaa. Tukka oli suurimmaksi osaksi lähtenyt ja ikivanhan, vähän tuhruisen kesäpuvun takin napit tekivät kahdeksikkoja etumukseen. Kauluksen alta pilkotti reilun sentin pituisia rasvaluomia. Henki haisi niin hirveältä, että jouduin välillä pidättelemään hengitystä ja nojailemaan tiukasti seinää vasten. Hän kertoi, että oli vähän narrannut, koska kaveritkin olivat sitä mieltä, että hän ei näyttänyt päivääkään yli viisikymppiseltä - oikeasti hän oli 65-vuotias ja kuvat oli otettu parikymmentä vuotta aiemmin. Hän taisi panna merkille jähmettyneen ilmeeni, koska sanoi toivovansa, etten osoittautuisi turhantarkaksi tiukkapipoksi. En tiedä, miten hän oli ajatellut peitellä sen pikkuisen tosiasian, että hän oli tukevasti naimisissa.

Minä olen nyt nelivitonen, mutta hän täyttää kohta 75. Nettiprofiilissaan hän on vanhentunut vain muutaman vuoden.

• miuku45

tapasin ihanan miehen netistä, 2 vuotta jo seurusteltu,kaikki tosi kivaa ja ihanaa....ja hän piti ensi hetkestä minusta....

• -J-

En oo hetkeen saanu kyl näin hyvii naurui ku näit juttui täält luin :D
        Ja onha se helpottavaa, etten oo ainoo kenel on jääny enemmän tai vähemmä traumaattisii kokemuksii... ;)

Ja jos vaik ny itekki pari stoorii tähä välii kerron...
        1. Trauma: Tapasin jo useempi vuosi sitten mukavan olosen muijan ja siin keskusteltiin sit useempi kk puhelimen ja netin välityksel.. Tosiaan kuvaa en saanu mitä ihmeellisimmist syist, millon netti tai kamera kaatu yms. Noh kesäl sit sovittiin tapaaminen ja menin sin viel ihan hyvillä mielin. Noh bussiasemal aloin sit hiuka kattoo et missäs se tyttö on, joka oli kuvaillu itteensä perinteisest nätiks blondiks, tosin itekki myöns et pari kiloo on viel ylimääräst, mut eipä tollaset muotoseikat haittais, mutta kun... Kyseinen eukko olikin 20 kiloo ylipainonen ja muutenki ilmestys oli sellane et ei saatana, mihin tästäki ny karkais... Kahvil sit menin ja toivoin et pääsis karkuun, ja sit alko selviää et miten sekasin se muija oikeest on, ku alko sit pyytelee et jos hän tulis mun mukan kotiin ja vois olla siel vaik koko kesän ja mitä kaikkee muut mahto selittää..Join kahvit loppuun ja keksin tekosyyn ja häivyin siit mahdollisimman kohteliaast sen jälkeen ku olin todennu et tää oli varmaa täs... Noh puolen vuotta jakso pommittaa mua ja juttu alko menee vaan entist sairaammaks yms yms.

2. Laitin tänä kevään pitkäst aikaa tänne profiilin ja yks muija sit vastaski heti saman päivän, ja vaikuttiki alkuun heti tosi mukavalt ja näin..Kunnes tämä kyseinen tyyppi alko kyselee meseosotet ja sen nyt sit viel annoinki ku omastaki mielest helpompi sillai chätät yms.. Ja ei menny tuntiaka ku alkoi kinumaan puhelinnumeroo ku mese kuulemma pätki siihe mallii.. Vahingos menin antamaan ku tos vaihees viel vaikutti ihan tutustumisen arvoselta muijalta...Noh tästä alkokin sit sellane pommittaminen et ei jumalauta! Puheluu ja txt tuli kellon ympäri vaik olin todennu et ei ny pysty kokoajan olee puhelimes... Ja kehtas viel suuttuu ku en voinu puhuu tunnin puhelui töis ollessani..Noh juttu sit parani vaan kun kyseinen muija alko ehdottelee et tavattais ja oikeen väkisin yritti kutsuu itteensä tänne kämpille ja tosin mun ois pitäny hakee 100 km päästä.. Noh koitin siinä et joo ei, tänne et kyllä prkl tule, jos tavataan ekaa kertaa, ku oli jo tos vaihees ruvennu epäilyttää kyseisen tyypin mielenterveys ja halusin "takaoven" mist paeta, jos silt tuntuu...., Ku joka vitun viestis ja txt oli kasapäin sydämmii ja rakas oli melkee joka toinen sana, vittu oltiin tunnettu alle vko nii tota hiukan rajaa :D Ja muutenki ois nii nopeet tahtii halunnu edetä ja totes et joo seksi ei oo ongelma et jos mää vaan haluun :D Noh joo olis voinukki kelvata, mut joo kyseinen muija oli tosiaan valehdellu ikäs ja kuvaka ei ihan täsmänny (= lue: todellisuudes valtavan kokonen sisämerilaiva ja pussika ei olis sitä naamaa pelastanu tai kyl mitää muutaka! Noh totesin sit kohteliaast et joo ei tää juttu varmaa toimi, mut ei menny jakeluun puheluu ja txt tuli ovist ja ikkunoist vaikken edes jaksani vastata ku asia oli mun mielest sil selvä mut ei ku tämä alko sit häiriköimään mun sisaruksii seuraavaks ja siin vaihees tais mullaki kilahtaa ja haukuin kyseinen ääliön ihan lyttyyn ja taisin vissiin poliisijutullaki uhata kotirauhan häirinnäst :D Noh vähän aikaa jakso viel selittää et miten rakastunu on ja haluaa viettää loppuelämäs mun kans ja kaikkee yht häiriintynyt.. Kk verran jakso häiriköidä vaikken mihinkä mitää vastaillu tmv. Tais löytää sit seuraavan elämäs rakkauden, ketä vainot :D

Ja onha sitä niit jotai muitaki tapauksii ollu, mut tosiaan on niitä hyviiki kokemuksii löytyny, seurustelinki yhen s24 tapaaman muijan kans melkeen vuoden verran ja eipä oo mitää pahaa sanottavaa siitä, mut poikkeus vahvistaa vissii säännön.. Ja nyt pidän kyl taukoo ei oikee enää innosta nää nettitreffit ku mitään fiksuu suhdet täält ei tunnu löytävän ja seksiseuraa saa kyl baareistaki iha tarpeeks :)
        Ja pahottelen tätä kilometrin pitkää avautumista tänne :)

• TaiJaahas

Minäkin olin trefffeillä. Mies oli hurmaava netisssä ja kesti noin puolivuotta ennenkuin tapasin hänet. Mies tuli paikalle helmikuussa - kuminauhafarkuissa ja ilman sukkia. Ikivanha gollege oli parasta, mitä hän oli keksinyt eka treffeille ja minä siinä sitten bleiserissä jne...Hän käyttäytyi fiksusti, joten aioin jäädä illalisen ajaksi. Illan päätteeksi (olin jo ehkä huomannut) hän suuteli minua. Mädäntyneet hampaat haisivat ja olin ihan paniikissa. Onneksi pääsin kotiin, mutta ikinä en unohda noita nettitreffejäni.
        Toinen tapaus kerskui sinisillä pillereillä - joten niitä ei koskaan käytetty.
        Kolmas oli ihan mukava - aito vanhanajan kerrasto - ja yritettiin jopa seksiä. EI onnistunut. Kaverilla oli niin pieni penis, että ei se minnekään ylettynyt. Suuseksissä hän oli kyllä ihan hyvä.
        Neljäs oli todella fiksu puheissaan ja kaikessa. Tämän lespaavan, kuolaavan, karstaastavan miehen tapasin kahviossa. Hän oli määritellyt ikänsä noin 10 v nuoremmaksi.
        Viides on ihana... meillä tosi kivaa jutella. pelata ja joskus soitellaan. Ikinä en halua tavata, kun kaikki unelmat menee sen sileän tien. Nyt ollaan juteltu vuosi. EN halua enenmpää enkä vähempää.

• 86kg/191cm_Real

Hah...on täällä melkoisia juttuja :D
        Deittaajilla on ilmeisen hyvä mielikuvitus ja usko, että hyvä sisin kompensoi pienet puutteet luvatusta ulkoisesta olemuksesta.

Tuo tyyli kertoo, kuinka hetkessä nykyään eletään. Edetään viesti kerrallaan..päivä päivältä.
        Ei suostuta näkemään, että tapaaminen on vähintään toispuoleinen shokki.
        Nostaako se sen itsetuntoa, jonka ulkoinen habitus heitti luvatusta hieman sivuraiteille...
        Vai onko deittien takana huumormeininkiä - tapaaminen on tuolloin Vitsi. Mikäli niin, aika huono vitsi - koska toinen vähintään on oletettavasti liikkeellä aidoin elkein.
        Ehkä sittenkin tuollaiset tapaamiset selittää -- suomalaisten usko omaan itseen on luja :)

• -J- kirjoitti:

En oo hetkeen saanu kyl näin hyvii naurui ku näit juttui täält luin :D
        Ja onha se helpottavaa, etten oo ainoo kenel on jääny enemmän tai vähemmä traumaattisii kokemuksii... ;)

Ja jos vaik ny itekki pari stoorii tähä välii kerron...
        1. Trauma: Tapasin jo useempi vuosi sitten mukavan olosen muijan ja siin keskusteltiin sit useempi kk puhelimen ja netin välityksel.. Tosiaan kuvaa en saanu mitä ihmeellisimmist syist, millon netti tai kamera kaatu yms. Noh kesäl sit sovittiin tapaaminen ja menin sin viel ihan hyvillä mielin. Noh bussiasemal aloin sit hiuka kattoo et missäs se tyttö on, joka oli kuvaillu itteensä perinteisest nätiks blondiks, tosin itekki myöns et pari kiloo on viel ylimääräst, mut eipä tollaset muotoseikat haittais, mutta kun... Kyseinen eukko olikin 20 kiloo ylipainonen ja muutenki ilmestys oli sellane et ei saatana, mihin tästäki ny karkais... Kahvil sit menin ja toivoin et pääsis karkuun, ja sit alko selviää et miten sekasin se muija oikeest on, ku alko sit pyytelee et jos hän tulis mun mukan kotiin ja vois olla siel vaik koko kesän ja mitä kaikkee muut mahto selittää..Join kahvit loppuun ja keksin tekosyyn ja häivyin siit mahdollisimman kohteliaast sen jälkeen ku olin todennu et tää oli varmaa täs... Noh puolen vuotta jakso pommittaa mua ja juttu alko menee vaan entist sairaammaks yms yms.

2. Laitin tänä kevään pitkäst aikaa tänne profiilin ja yks muija sit vastaski heti saman päivän, ja vaikuttiki alkuun heti tosi mukavalt ja näin..Kunnes tämä kyseinen tyyppi alko kyselee meseosotet ja sen nyt sit viel annoinki ku omastaki mielest helpompi sillai chätät yms.. Ja ei menny tuntiaka ku alkoi kinumaan puhelinnumeroo ku mese kuulemma pätki siihe mallii.. Vahingos menin antamaan ku tos vaihees viel vaikutti ihan tutustumisen arvoselta muijalta...Noh tästä alkokin sit sellane pommittaminen et ei jumalauta! Puheluu ja txt tuli kellon ympäri vaik olin todennu et ei ny pysty kokoajan olee puhelimes... Ja kehtas viel suuttuu ku en voinu puhuu tunnin puhelui töis ollessani..Noh juttu sit parani vaan kun kyseinen muija alko ehdottelee et tavattais ja oikeen väkisin yritti kutsuu itteensä tänne kämpille ja tosin mun ois pitäny hakee 100 km päästä.. Noh koitin siinä et joo ei, tänne et kyllä prkl tule, jos tavataan ekaa kertaa, ku oli jo tos vaihees ruvennu epäilyttää kyseisen tyypin mielenterveys ja halusin "takaoven" mist paeta, jos silt tuntuu...., Ku joka vitun viestis ja txt oli kasapäin sydämmii ja rakas oli melkee joka toinen sana, vittu oltiin tunnettu alle vko nii tota hiukan rajaa :D Ja muutenki ois nii nopeet tahtii halunnu edetä ja totes et joo seksi ei oo ongelma et jos mää vaan haluun :D Noh joo olis voinukki kelvata, mut joo kyseinen muija oli tosiaan valehdellu ikäs ja kuvaka ei ihan täsmänny (= lue: todellisuudes valtavan kokonen sisämerilaiva ja pussika ei olis sitä naamaa pelastanu tai kyl mitää muutaka! Noh totesin sit kohteliaast et joo ei tää juttu varmaa toimi, mut ei menny jakeluun puheluu ja txt tuli ovist ja ikkunoist vaikken edes jaksani vastata ku asia oli mun mielest sil selvä mut ei ku tämä alko sit häiriköimään mun sisaruksii seuraavaks ja siin vaihees tais mullaki kilahtaa ja haukuin kyseinen ääliön ihan lyttyyn ja taisin vissiin poliisijutullaki uhata kotirauhan häirinnäst :D Noh vähän aikaa jakso viel selittää et miten rakastunu on ja haluaa viettää loppuelämäs mun kans ja kaikkee yht häiriintynyt.. Kk verran jakso häiriköidä vaikken mihinkä mitää vastaillu tmv. Tais löytää sit seuraavan elämäs rakkauden, ketä vainot :D

Ja onha sitä niit jotai muitaki tapauksii ollu, mut tosiaan on niitä hyviiki kokemuksii löytyny, seurustelinki yhen s24 tapaaman muijan kans melkeen vuoden verran ja eipä oo mitää pahaa sanottavaa siitä, mut poikkeus vahvistaa vissii säännön.. Ja nyt pidän kyl taukoo ei oikee enää innosta nää nettitreffit ku mitään fiksuu suhdet täält ei tunnu löytävän ja seksiseuraa saa kyl baareistaki iha tarpeeks :)
        Ja pahottelen tätä kilometrin pitkää avautumista tänne :)

Jos ihminen käyttää puhekieltä kirjoituksessaan ja jos teksti on muutenkin tajunnanvirtamaista, on se myös nettideittailussa varma merkki pysyä erossa tästä tyypistä.

• söööshi

Jaetaan jos jaetaan, annetaan jos annetaan, mutta silloin se tapahtuu minun omasdta tahdostani. Satakiloooset punnitahan neuvolaas... se kuulemma pätee miehiin, naisen tulee olla jotain ihan muuta kuin tonnikeijukainen!

Kun ilmoitukseessa lukee: Ihanne kumppanin paino: 45-55 kiloa ja treffeille tulee sata kiloinen möhkäle naista... onko ilmoitus ollut epäsekvä vai kanditaatin luulot itsestään hiukan liian suuret? Erä edellä mainituista näyttä kolmekymppisenä luvaansa kun oli ollut 17 vuotia. " Tällainen minusta voi vielä tulla, jos minua pidetään hyvänä ". Voi jeesus mitä juttuja!!!! Mutta niin totta ja arvaatte varmaan, miten vaikea oli olla möläyytämättä mitään! Pidettiin minua tyhmänä tai mitä vain, kyllä ojhmisen sisin sanoo kuka kolahtaa ja kuka ei.

• selkeää

Kyllä se sama kuule vaivaa miehiäkin, siis tuo tietojen valehtelu, erityisesti painon ja vanhoja valokuvia tyrkytetään tai sitten sellaisia joista ei saa liikaa selvää.

On oman järjen köyhyyttä jos ei tajua noin yksinkertaista asiaa, tai hyväksyy asian omalta sukupuoleltaan muttei toiselta.

• nainen netistä

Tämä on yksi parhaimpia ketjuja pitkään aikaan täällä :)
      Ehkä jaksan joku pvä avautua ja kertoa omat ihanan kaameat kokemukset.

• Ässädaami

joukkoon tummaan. ;)

• niinpä niin:)

nuori nainen etsii. tupakoimatonta, alkoholia kohtuudella käyttävää, fitnes kropan omaavaa, metroseksuaalista itsevarmaa, oman hasiendan 3:ssa maassa omistavaa "Espanja, Thaimaa, Brasilia" oman pörssinousun siivittämän tulevaisuuden nokian osakuus enemmistön omistamaa toimitusjohtajaa täyttämään 3:lle eri miehelle hankitun lapsen työttömän yh. äidin elämään romantiikkaa. etsin tosi tarkoituksella, joten vähempiosaiset duunari luuserit älkää vaivutuko.

• superhäirikkö

Kun lukee kolmea keissiä mieheltä, tulee mieleen, ovat nettideittailijat jotenkin häiriintyneitä sekoilijoita...

• blue or red pill?

Aika monelta nettideittaajalta on unohtunut todellisuus. Tämähän on vain virtuaalimaailma, mitä sen sitten on väliä...

• nauta

Suonette että kerron kaverin treffeistä, koska itselleni ei ihan hirvittävän kummallisia ole treffeillä tapahtunut. Tai sitten minä olen se omituinen treffikumppani, jota kauan kammolla muistellaan :D. Noh, kaveri sopi treffit naisen kanssa naapurikaupunkiin naisen kotiin. Olivat tavanneet asunnollaan ja menneet sitten johonkin lähistölle syömään. Hetken pöydässä istuttuaan nainen sanoi menevänsä käymään vessassa, meni eikä koskaan palannut pöytään takaisin. Kaveri meni asunnolle, soitti kelloa, ovea ei avattu. Oli nimittäin hieman hölmösti jättänyt jotain tavaroitaan naisen asuntoon. Kaveri muistaakseni yritti soitella ja vietti jonkin aikaa kaupungissa, palasi naisen oven taakse tuloksetta. Soitteli, viestitteli, mutta nainen ei millään tavalla vastannut. Kaveri kävi uudestaankin naisen kotikaupungissa, jossain vaiheessa sai vihdoin vastauksen että jättää tavarat oven taakse kunhan kaveri menee siksi aikaa ulos. Aika kummallista toimintaa, kun kyseessä ei ihan teinitkään olleet, kaveri oli silloin nelikymppinen ja nainen hieman nuorempi. Ei ehkä kannata ensitapaamista sopia kotiin ;) .

Itselle ei tosiaan mitään kovin kummallista ole niillä muutamilla treffeillä käynyt. Vain pari kertaa olen tavannut miehen vain lyhyen juttelun jälkeen, enkä sitä sen koommin suosinut. Noh, toinen halusi että vain tyydytän hänet, seksi oli mielessä minullakin, mutta itse jäin ilman. Sanoi itseään urheilulliseksi, olemuksesta ja vartalosta sitä ei kyllä huomannut, ehkä oli shakinpelaaja. (Urheilullisuus ei itselläni ole koskaan ollut kriteerinä, enhän kovin säännöllisesti itsekään liiku). Toinen taas oli hieman kypsymätön, ihan mukava ja ok kaikin puolin, mutta itsekin luonteeltani epävarmana ei vain oikein natsannut romanttisesti. Kannattaa paremmin ja pidempään jutella, mitä paremmin toiseen tutustuu ensin, sitä vähemmän pettymyksiä tulee, huomasin. Nyt olenkin perustanut perheen miehen kanssa, joka oli vuosikausia netistä tuttu, ensin kaverina. Mistään deittipalvelusta en siis häntä löytänytkään;).

• jepulis43

Juu´u, naisena hain s.seuraa, sitä sainkin, osoittautui vain ex-miehen kaveriksi jota en aiemmin ollut tuntenut.... pari kertaa kokeilin, itse piti hoitaa "kaikki" kun hän vain makas, mut kokemushan se oli sekin ;)

• aika parantaa

Että tälleen!
      Ex mieheni (avo-) jäi kiinni nettitreffeistään muutaman kerran. Ei tosin myöntänyt, selitykset olivat lähes "vedenpitäviä". Kunnes ystävättäreni kanssa laitettiin ilmoitus ko. palstalle, juuri exää ajatellen.
      Ei ollut yllätys, juuri ex oli ensimmäinen vastaaja molemmille. Muutamien viestien vaihdon jälkeen sovimme treffit. Ei ollut sattumaa että treffit tehtiin aikana jolloin olin kotona. Mies kulki aamupäivän kuin "kissa pistoksissa", vihdoin keksi syyn lähteä tapaamaan vanhaa työnantajaansa josko olis keikkatöitä tarjolla.
      Siinä tällätessään huomautin etteikö sitä nyt vähempikin riitä, töitähän olet menossa kyselemään.
      Ystävättäreni oli passissa treffi paikalla, ei tosin näyttäytynyt, mutta seurasi odottavan kärsimätöntä kävelyä :-).
      Kotiin tultuaan ei töitä ollut tarjolla. Kysyin viattomana näitkö treffikaverisi Pasilan asemalla ja sota oli valmis.... Erohan siitä ennenpitkää tuli.

Muutama muukin mies ystävä on vastannut syöttiin - vaikka ei ikinä ole "deittaillutkaan", joten mihinkään ei voi luottaa ... ja sitä saa mitä tilaa!!!

• erikoistapaus

siellähän ne tututkin surffailee ja toiset lupaa kysymättä,
        on niin helppo nakki löytää joku, mutta myös helppo alue löytää pöpöjä

• kokeiltu on

1. Tapasin miehen iskurissa. Muutaman lauseen jälkeen vaihdettiin puh numeroita ja samana iltana jo tavattiin. Mies oli sitä mitä oli sanonutkin, minusta komea :) Seksi oli hyvää ja vietettiin mukavat pari-kolme tuntia ja sitten hän ajoi minut autollaan kotiin. Tapailtiin about 3 kuukautta kerran viikossa ja ne hetket oli ihania. Olisin halunnut muutakin, mutta mies halusi pysyä sinkkuna. Oli huonoja kokemuksia naisista. Seksin saloista opin paljon ja kaikkea kokeiltiin, mukava kokemus siis.

2. Treffattiin järven rannalla. Pikaseksiä autossa ja kiitti moi. Tavallinen juntti äijä oli, ei häävi.

3. Suurperheen isä, paljon vanhempi kuin minä. Tyyppinä kiva ja seksi ok. Tapailtiin vuoden verran milloin missäkin, kerran jopa heidän kotonaan. Älyllisesti fiksu tyyppi, mut huonos parisuhtees. Parasta oli, kun hänen muijansa synnytys käynnisty ja me olimme heidän mökillään juuri tuolloin. Mies oli harmissaan, kun ei voitu tavata muutamaa vuotta aiemmin, olis tilanne ollut toinen. Kerran jäi vaimolleen kiinni, mut saivat asiansa selvitettyä.

4. Kamalan kovaotteinen, mutta ok mies. Pikaseksiä autossa ja kiitti moi.

5. Tapaaminen palomiehen kanssa. Vähän imelä tyyppi, mut osasi se seksiä sentään. Yhden kerran tappaminen ja toista kertaa ei olis kumpikaan haluttu.

6. Tavattiin puolen yön aikaan. Tyyppi ei tullut ajoissa vaan reilun tunnin myöhäs sovittuun paikkaan. Minä olin aika hiprakassa. Kivaa vissiin oli minkä muistan ja kait sekin mitä en. Tyyppi sanoi olevansa vapaa, mutta myöhemmin selvis et olikin vain tällä tavalla kostanut muijansa pettämisen.

7. Ihana mies ja kerran tavattiin. Samalla aalto pituudella oltiin kaikesta. Paljon puhuttuja tunteja puhelimessa ja text. Minä idiootti jäin kiinni valkoisesta valheesta ja se oli siinä... Se oli oikeesti aivan mitätön asia.

8. Tapasin chatissä ja tavattiin. Viikonlopun viivyin hänen luonaan. Se oli rakkautta heti ja ihana mies :) Olemme vieläkin yhdessä ja ensi tapaamisesta on noin 6 vuotta.

• Eat while you can

Lihavilla on aina jokin tekosyy olla lihava. Toisaalta heille kuuluu antaa myös kiitostakin. Lihavista on myös hyötyä, kesällä he antavat varjoa ja talvella lämpöä.

• aikuinen vai hu****a

Jokaisen kanssa tunnin kuluessa sänkyyn?
        Kuullostaa lähinnä maksulliselta naiselta - sitä tosiaan saa mitä tilaa!

• öhkötiöh
        aikuinen vai hu****a kirjoitti:

Jokaisen kanssa tunnin kuluessa sänkyyn?
        Kuullostaa lähinnä maksulliselta naiselta - sitä tosiaan saa mitä tilaa!

Millä vuosisadalla elät? Ei kai naisten tarvitse sen siveellisempiä olla kuin miestenkään. Harvemmin miestä huoraksi haukutaan, jos kertoo harrastavansa seksiä ensitreffeillä, vai mitä?

• nypistää

Aikamoiselta lutkalta kyllä kuulostaa... Etenkin tuo perheen isän kanssa vetelehtiminen. Ja valkoiset valheet, näinköhän liittynyt seksikavereiden tapaamiseen. Voi voi. Kyllä osaa nainen jakaa tavaraansa ja olla löyhä moraali.

• TaikaJimbo
        nypistää kirjoitti:

Aikamoiselta lutkalta kyllä kuulostaa... Etenkin tuo perheen isän kanssa vetelehtiminen. Ja valkoiset valheet, näinköhän liittynyt seksikavereiden tapaamiseen. Voi voi. Kyllä osaa nainen jakaa tavaraansa ja olla löyhä moraali.

Mikä sinä olet muita arvostelemaan, onko oma moraalisi muita parempi?

Minusta ihan asiallinen kirjoitus hänellä oli aiheeseen liittyen. Monilla naisilla on monta miestä ja monilla miehillä monta naista, on aina ollut.

• pulleat purjeet

Mielenkiintoinen keskustelu täällä käynnissä...laitanpa minäkin korteni kekoon. On tullut vuosien varrella käytyä rapiat 20 kertaa tapaamassa miehiä joitten kanssa olen ensin kirjoitellut n.viikon verran. En ole varsinaisiin valehtelijoihin törmännyt kovinkaan montaa kertaa mutta muuten kyllä on ollut monenlaisia tapauksia. Kuvista olen oppinut sen ettei niihin ainakaan kannata kovinkaan paljon luottaa. Olen itse 50v vuotias nainen ja kokoa xl jonka olen myös kertonut profiilissani. Koska tämä koko tuntuu olevan miehille monesti ykkösasia niin jokaiselta olen varmistanut vielä puhelinkeskustelussa (en lähde treffeille ilman sitä) huomasiko hän kokoni joten se ei ole koskaan muodostunut ongelmaksi. Muutenkin kerron rehellisesti minkälainen olen. Tosin olen todennut että vähättelen itseäni liikaa peläten että mies pettyy treffeillä ja näin on jäänyt varmastikin kenties hyvätkin treffit käymättä. Yleensä tapaamani miehet ovat olleet erittäin innokkaita tapaamaan uudelleenkin. Vika taitaa olla itsessäni kun ei vaan sitä "kipinää" tunnu kenestäkään löytyvän.

Pari tapausta on ollut semmoisia että miehiltä on puuttunut etuhampaita. En voi millään käsittää ettei joku välitä hampaistaan sen vertaa. Nyt joku varmaan ajattelee että haloo niillä ei ehkä ole ollut varaa käydä hammaslääkärissä mutta ainakaan näiden miesten kohdalla ei ollut näin. Kukapa haluaa suudella hampaattoman kanssa puhumattakaan siitä jos suusta näkyy mustat tyngät! En ainakaan minä!

Toinen asia mikä on tämän ikäisestä naisesta vaikea käsittää on se ettei mies tarjoa ensimmäisillä treffeillä edes sitä yhtä kahvikupposta. En tarkoita tällä sitä että miehen pitäisi aina maksaa naisen kulut vaan peräänkuulutan käytöstapoja. Jos joudun itse sen ensimmäisen kahvikupposen ostamaan niin minulle se merkitsee sitä etten ole herrasmiehen kanssa treffeillä joten todennäköisesti jatkoa ei tule seuraamaan.

Sitten on vielä nämä pahimmat tapaukset jotka alkavat ensimmäisillä treffeillä kertomaan omista seksimieltymyksistään ja kyselemään käykö sulle niin ja näin. Tärkeitä asioita mutta jos kummankaan profiilissa ei lue että etsii nimenomaan pelkkää seksiseuraa niin on todella typerää tehdä siitä kuulustelu ensimmäisillä treffeillä!!! Varmin tapa olla saamatta...kyllä ne asiat selviää aikanaan!

Muutama vuosi sitten sain vastauksen ilmoitukseeni. Viikon verran kirjoiteltiin kunnes vaihdettiin puh.numeroita. Muutama päivä soiteltiin ja sitten hän ehdotti tapaamista huoltoasemalla. Oli matkalla pohjoiseen ja halusimme tavata ennen sitä jotta tiedettäisiin missä mennään. Ajoin huoltoasemalle ja soitin hänelle missä hän on (kuvia ei oltu vaihdettu). Oli pesupaikalla pesemässä autoaan ja kun lähestyin häntä näin miten hänen päänsä liikkui ylös, alas, ylös, alas...eli siis mittaili minua. No jokainenhan meistä katsoo toista sillä silmällä vaan sen voi tehdä kyllä vähän hienotunteisemminkin. Eipä siinä mitään näin että herra oli tyytyväinen näkemäänsä. Mentiin sitten kahville ja juteltiin niitä näitä. En kokenut mitään suurta ihastumista mutta ajattelin että ehkäpä voisin tavata hänet uudestaankin. Mies oli kyllä innoissaan ja harmitteli kovasti kun oli luvannut sinne pohjoiseen lähteä. Kun kahvit oli juotu hän halusi vielä hetken rupatella ja koska oli aika kylmä niin istuimme autooni. Siinä sitten istuessa alkoi arvostelu! Hän kävi läpi hiukseni, nenäni, silmäni, kynteni, käteni siis kaiken mahdollisen ja kun päästiin hampaisiin niin siinä vaiheessa teki mieleni alkaa hirnumaan!!! Tuli tunne että hän oli tullut ostamaan hevosta!!! Kyllähän me kaikki katsomme toista sillä "silmällä" mutta harva alkaa sentään arvostelemaan jokaista yksityiskohtaa ääneen! Hän piti kyllä näkemästään mutta minä en kyllä tykännyt olla "karjana" karjamarkkinoilla! Soitteli perään monta kertaa vaikka ihan nätisti ilmoitin etten halua tavata uudestaan.

Että tämmöisiä kokemuksia ja kuitenkin olen taas tehnyt itselleni profiilin. Täytyy yrittää olla ottamatta asioita niin vakavasti...;)

• man 24

Kommentoisin tuota kahvikupposen jne. tarjoamista ekalla tapaamisella.. Itse ainakin arvostan naista, joka haluaa maksaa itse omansa. Itsenäisyyden merkki, josta annan ehdottomat plussan. Eikä ole tuolla linjalla, että "miehen pitää tarjota". Eletään kuitenkin 2000-luvun suhteellisen tasa-arvoisessa Suomessa. Kuitenkin naiset, joita tapaan, ovat yleensä aivan samalla tulotasolla. Muuten kyllä, osaan "käytöstavat" mallikkaasti ja muistan ottaa toisen huomioon.

• TaikaJimbo
        man 24 kirjoitti:

Kommentoisin tuota kahvikupposen jne. tarjoamista ekalla tapaamisella.. Itse ainakin arvostan naista, joka haluaa maksaa itse omansa. Itsenäisyyden merkki, josta annan ehdottomat plussan. Eikä ole tuolla linjalla, että "miehen pitää tarjota". Eletään kuitenkin 2000-luvun suhteellisen tasa-arvoisessa Suomessa. Kuitenkin naiset, joita tapaan, ovat yleensä aivan samalla tulotasolla. Muuten kyllä, osaan "käytöstavat" mallikkaasti ja muistan ottaa toisen huomioon.

TaikaJimbo on myös vanhanaikainen ja maksaa omasta pussistaan naisten kestitykset. Sellainen kyrsii, jos tämän jälkeen ei tule esim. meilillä kiitosta tyyliin "kiitos illallisesta, vaikka en olekaan jatkosta kiinnostunut". Käytöstavat ei välttämättä ole siis naisilla samalla tasolla, pitänevät kestitystä normikäytäntönä.

Huvikseni olen joskus kutsunut naisia esim. teatteriin tai tilaisuuksiin, joihin pääsyliput ovat kalliita (tuoden tietysti hienovaraisesti esille, että tarjoan tilaisuuden ilman muita edellytyksiä). Hassua on, että vaikka naisen kanssa on ollut vakituista viestinvaihtoa ja ko. tilaisuus on hänen kirjeissä ilmoittaman makunsa mukaan valittu, kaikilta ei löydy silti aikaa. Ilmeisesti osalle tulee tarjouksia 50-100 euron pääsylippuisiin tapahtumiin niin usein, ettei kaikkiin jaksa mennä. Todennäköisemmin kyse on kuitenkin oman egonsa pönkittäjistä, joilla ei ole haluakaan tavata ketään.

Jos nainen kutsuisi minut vaikka Amin Asikaisen nyrkkeilyiltaan viulut tarjoten, mielelläni lähtisin.

• Ässädaami
        man 24 kirjoitti:

Itse olen aina treffeillä omat kuluni maksanu. Joskus mies on halunnut maksaa, tämä myös OK eli yhtä monta tyyliä kuin taaplaajaa. Ed. kirjoittaja arvosti herrasmiesmäisyyttä, mitä se sitten merkitsee onkin toinen juttu.

• Ässädaami
        TaikaJimbo kirjoitti:

TaikaJimbo on myös vanhanaikainen ja maksaa omasta pussistaan naisten kestitykset. Sellainen kyrsii, jos tämän jälkeen ei tule esim. meilillä kiitosta tyyliin "kiitos illallisesta, vaikka en olekaan jatkosta kiinnostunut". Käytöstavat ei välttämättä ole siis naisilla samalla tasolla, pitänevät kestitystä normikäytäntönä.

Huvikseni olen joskus kutsunut naisia esim. teatteriin tai tilaisuuksiin, joihin pääsyliput ovat kalliita (tuoden tietysti hienovaraisesti esille, että tarjoan tilaisuuden ilman muita edellytyksiä). Hassua on, että vaikka naisen kanssa on ollut vakituista viestinvaihtoa ja ko. tilaisuus on hänen kirjeissä ilmoittaman makunsa mukaan valittu, kaikilta ei löydy silti aikaa. Ilmeisesti osalle tulee tarjouksia 50-100 euron pääsylippuisiin tapahtumiin niin usein, ettei kaikkiin jaksa mennä. Todennäköisemmin kyse on kuitenkin oman egonsa pönkittäjistä, joilla ei ole haluakaan tavata ketään.

Jos nainen kutsuisi minut vaikka Amin Asikaisen nyrkkeilyiltaan viulut tarjoten, mielelläni lähtisin.

naisia on, jotka lähtevät mieluummin nyrkkeilyiltaan kuin oopperaan. Kai olen rahvasta, mutta ooppera on jotain liian korkealentoista. Lätkämatsit ja nyrkkeilyillat ihan hauskoja. Ja totta hemmetissä jos toinen osapuoli tarjoaa, siitä kiitetään kohteliaasti!

• :-:-:-:
        TaikaJimbo kirjoitti:

>>Ilmeisesti osalle tulee tarjouksia 50-100 euron pääsylippuisiin tapahtumiin niin usein, ettei kaikkiin jaksa mennä.

Kuule näissä on luultavasti kyse siitä, että nainen ei halua joutua sinulle kiitollisuudenvelkaan jonkun pääsylipun vuoksi. Näkyy jo viestistäsi tuo todella vastenmielinen asenne, että haluat välttämättä tuputtaa naiselle HUVIKSESI jotain kallista, jotta voit sitten odottaa kiitoksia ja ylistystä. Se on ainakin minulle ihan pahimpia turn-offeja (epäsiistin olemuksen ja huonon käytöksen jälkeen). Ihan kuin yrittäisit ostaa seksipalveluja tai ystävällisyyttä noilla hemmetin teatterilipuillasi.

Sitten kun tunnetaan vähän paremmin ja seurustellaan, voi hemmotella vähän kalliimmillakin huomionosoituksilla jos siltä tuntuu. Mutta ihan tuntemattomalta ei kukaan vähänkään fiksumpi nainen ota vastaan tuollaisia lahjuksia, vaikka kuinka "hienovaraisesti antaisi ymmärtää" että ei ole "muita edellytyksiä". Ilmaisia lounaita ei ole, niin se vaan menee.

• nättejä tosin olivat

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, kohdalleni on sattunut kaksikin naista, jotka eivät olleet käyneet hammaslääkärissä ajoissa ja heidän hengityksensä haisi pahalle. Toiselle asiasta varovaisesti huomautin, ja ennen seuraavaa tapaamista hän haki apteekista SB12-liuosta. Hänellä oli karmaiseva nauru. Oli vaikeaa puhua niin että mikään ei naurattaisi ja emme tavanneet montaa kertaa

• Hyvin menee

Olen tavannut useita naisia netin kautta, enkä ole koskana törmännyt minkäänlaisiin huijareihin. Nykyisen tyttöystävän tapasin S24:n treffeillä, hän oli juuri sitä mitä oli puhunutkin. Kuvat tietty vaihdan aina eka ja nykyisenkin kanssa mesetettiin 1,5kk ennen treffejä.

Moni haluaa lähteä mahdollisimman nopeasti treffeille, mutta itse tykkään kirjoitella netin kautta jonkin aikaa ennen tapaamista, näin välttynee aika hyvin tilanteilta joissa vastassa on mörkö tai muu mutantti.

• ***serious***

kun on liian tiukat kriteerit voi nettideittailussakin tulla "pettymyksiä"...,tosielämässä mikään ei oo kiiltokuvaa vaan meitä on erikokoisia ja erinäköisiä ihmisiä joka lähtöön ja on se vaan surulista todeta, että jos ei tässä nettideittailussa pärjää valehtelematta omaa ulkonäköä ja ikää niin silloin ei kohtaa hakija eikä vastaaja.....joskus ihmettyttää miksi ulkoäkökriteerit on niin tiukkoja nettideittailussa, koska luulisi että hyvännäköinen nainen tai mies saa seuraa jo muualtakin............... ?????????

• nii'ikkeesti
        ***serious*** kirjoitti:

kun on liian tiukat kriteerit voi nettideittailussakin tulla "pettymyksiä"...,tosielämässä mikään ei oo kiiltokuvaa vaan meitä on erikokoisia ja erinäköisiä ihmisiä joka lähtöön ja on se vaan surulista todeta, että jos ei tässä nettideittailussa pärjää valehtelematta omaa ulkonäköä ja ikää niin silloin ei kohtaa hakija eikä vastaaja.....joskus ihmettyttää miksi ulkoäkökriteerit on niin tiukkoja nettideittailussa, koska luulisi että hyvännäköinen nainen tai mies saa seuraa jo muualtakin............... ?????????

Puhut ehdottomasti asiaa. Ei nettitreffeiltä haeta seuraa niin kuin arkielämästä, onko se sitten ihme että tulee törmäyksiä ja pettymyksiä?
        Ne harvat jotka ovat tosissaan täällä ja joilla on järki ja suhteelisuudentaju mukana, joutuvat joko pelaajien kohteeksi tai muuten toteamaan ettei täältä hirveästi löydy niitä muita jotka ovat samalla asenteella liikkeellä. Ja on selvää ettei näiden joukosta välttämättä löydy sellaista kullekin sopivaa.

Suolen treffipalvelussa pitäisi olla noin 100 000 profiilia. Näistä osa feikkejä, ja kun ne jaotellaan alueittain, niin määrä ei ole kovin suuri. Ei tietnekään tuosta määrästä välttämättä löydy sopivaa ihmistä. Ei vaikka sovittelisikin.

Kyllä sitä ihmistä pitää hakea nettideittailun ulkopuolelta.

• näinpävaan

Olen 17 vuotias ja pari nettitreffiä takana.

Ekan tapasin kun olin nuorempi, 15 vuotias, olihan se hurjaa tavata sen ikäisenä. Nyttemmin kaduttaa aikuisen miehen tapaaminen, niin nuorena. ONNEKSI kaikki meni hyvin ja käytiin vaan kahvilla ja näin :) jutellaan vieläkin silloin tällöin kavereina :)

Tokan tavatessa olinkin jo 16, mies oli ihan sen näköinen kuin kuvassakin ja oli ihan kivaa. Toisia treffejäkin suunniteltiin, mutta niihin mies ei saapunut koskaan... Sinänsä harmi...

Kolmas on vielä edessäpäin :) ollaan tunnettu melkein vuosi, nähty toisemme webbikameroissa ja juteltu useamman kerran puhelimessa. Tässä lähiaikoina tavataan :)

• Näinkin_voi_käydä

Vuonna 2001, jolloin tätä Suomi24:n deittipalstaa ei ollut olemassakaan eikä paljon muitakaan, kirjoitin elämäni ensimmäistä kertaa City-lehden deittipalstalle aivan ummikkona. Siihen aikaan City-Lehden deitttipalsta oli ehkä Suomen ainoa tällainen www-sivu. Minulle vastasi muutaman viikon päästä nainen, joka myös oli deittipalstalla elämänsä ensimmäistä kertaa. Olimme molemmat n. 35-vuotiaita.

Tapasimme melkein heti ja nopeaksi kahvilatapaamiseksi tarkoitettu ilta kesti lopulta lähes kolme tuntia, niin hyvin tulimme juttuun keskenämme. Siitä alkoi heti välittömästi suhde, joka johti muutaman vuoden kuluttua avioliittoon. Seksiä emme harrastaneet ennen kuin vasta n. kuukauden kuluttua ensitapaamisesta. Emme myöskään suudelleet ensitapaamisella, vaan vasta viikon kuluttua kolmansilla treffeillämme. Näin pidättyväinen käytös johtui ainakin minun osaltani siitä, että huomasin heti ensitreffeillä edessäni olevan aivan poikkuksellinen nainen, johon olin heti välittömästi rakastunut enkä halunnut pilata mitään.

Näinkin elämässä voi siis käydä. Ei ole mielestäni mitään väliä, onko kyseessä netti- vai ihan perinteiset lavatanssi-treffit. Deitillä voi koska tahansa tulla vastaan ties mikä mörkö tai hampaaton kummajainen, tai sitten unelmiesi elämänkumppani. Kokemukseni perusteella uskon puhtaaseen sattumaan ja hyvään onneen. Hyvät kokemukset johtavat uskallukseen kohdata uusia ihmisiä, josta seuraa lisää hyviä kokemuksia. Ja päinvastoin.

• Sekoa seurakuntaa

Mulla on aika paljon ollut niitä nettikontakteja jotka eivät ole koskaan johtaneet treffeihin. Yksi mies mm. piti hirveän puhuttelun jo eka puhelun aikana että hänen kesämökillään ei sitten olla laiskana vaan siellä pitää tehdä töitä. Hän ei hyväksy että naisystävä tulee vaan aurinkoa ottamaan. Ihan säikähdin moista puhuttelua ja lopetin yhteydenpidon.

Yhden miehen jutut oli lähinnä sitä että haukku exäänsä ja kertoi kaiken mahdollisen heidän huoltajuuskiistoistaan. Kaipasi varmaan kuuntelijaa, mutta lapsettomana sinkkunaisena mua ei ihan loputtomiin se tilanne jaksanut kiinnostaa.

Treffeillekin asti on joskus päästy kun eräs "herrasmies" kutsui mut kotiinsa parin tapaamisen jälkeen. Mies teki itselleen ruokaa, söi ja rupes sitten ehdottamaan seksiä. Kävelin ulos ja ei enää nähty.

• aikuinen nainen

tapasin netin kautta miehen, ja parien treffien jälkeen hän kutsui kotiinsa iltapalalle.

Olin hiukan yllättynyt, kun mies alkoi samantien käskyttämään:
        "Ota jääkaapista sitä ja tätä. Eti jostain lautaset ja tuo ne tänne."

Toki mielelläni autan, ja tykkään kultaani passata, mutta tuntui omituiselta alkaa etsiä vieraan kaapeista lautasia, kun toinen siirtyi sohvalle lokoisasti odottelemaan tarjoiluja.
        Mies totesi ykskantaan, ettei hän ala ketään passaamaan.

Mukavasti alkanut suhde loppui siihen iltaan.

• Elokuva_ohjaaja
        aikuinen nainen kirjoitti:

tapasin netin kautta miehen, ja parien treffien jälkeen hän kutsui kotiinsa iltapalalle.

Olin hiukan yllättynyt, kun mies alkoi samantien käskyttämään:
        "Ota jääkaapista sitä ja tätä. Eti jostain lautaset ja tuo ne tänne."

Toki mielelläni autan, ja tykkään kultaani passata, mutta tuntui omituiselta alkaa etsiä vieraan kaapeista lautasia, kun toinen siirtyi sohvalle lokoisasti odottelemaan tarjoiluja.
        Mies totesi ykskantaan, ettei hän ala ketään passaamaan.

Mukavasti alkanut suhde loppui siihen iltaan.

Anteeksi että kysyn, mutta mistä ihmeestä sinä löysit tällaisia? Kertokuksesi kuulostaa ihan joltain 1950-luvun lainaukselta satiirisesta elokuvasta. Ei ole tästä maailmasta. En ole ikinä nähnyt enkä kuullut mitään tuollaista.

Meidän perheessämme ei kukaan passannut eikä käskenyt ketään. Olen aina luullut, että tällaisiä tapauksia löytyy vain jostakin työläiskaupunginosan kurjimmasta loukosta, sivistymättömimmän ihmiskunnan joukosta viime vuosisadan puolivälistä. Tai Aki Kaurismäen elokuvista.
        Kuinka olet onnistunut? Miten teit sen? Haluaisin kirjoittaa siitä kirjan tai novellin. Tai ohjata elokuvan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      10117
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4221
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3486
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      103
      2834
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      433
      2148
    6. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2140
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1577
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1371
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      75
      1198
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1145
    Aihe