veljet

ja siskot

Väkevät Herrassa

Uskon veljet ja siskot ollaan väkevät Herrassa ja todistetaan pelottomasti uskoamme. Meille on annettu tehtävä viedä evankeliumia eteenpäin. Kaikki maallinen mitä meille annetaan on vain väliaikaista kulutusta varten, siispä kerätkää aarteita Taivaaseen siellä kaikki on ikuista ja kestävää, niin viisas mies tai nainen tekee. Jeesus maksaa jokaiselle meistä meidän tekojemme mukaan, ei ole arvokkaampaa asiaa kuin saattaa ihminen Jeesuksen luo ja pelastukseen. Jumala kunnioittaa erityisesti niitä jotka tekevät Herran työtä. Ja Kruunaa voittajat mutta kaikki eivät voita.

Siunausta ja voimia päivääsi

2

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullerikki

      Viestisi on jo 'vanha' kun sen luin, mutta silti yhtä voimallinen rohkaisemaan uuteen päivään.
      Ylistys Jumalalle, että löytyy Hänen työntekijöitään jotka rohkaisevat toisiaan todistustyöhön tässä ajassa. Itse haluaisin kulkea puhumassa Jeesuksesta päivät pääksytysten, mutta olen sen verran vihreä kaikissa asioissa, että välillä "maailman henki" meinaa vallata ja viedä näkökykyä tärkeämmiltä asioilta.
      Kaipaisinkin ehkä ihmisiä, joilla olisi sama intohimo, jotta pääsisin kunnon oppiin.
      Onneksi työn tekee Jumala ja voin omaltakin osaltani jättää Hänen hoidettavakseen sen, missä, milloin ja miten Hän minua käyttää...
      Voimia sinullekin ja Jumalan rauhaa!

    • Sisaresi Herrassa

      - Tulta minä olen tullut heittämään, voi kuinka toivoisinkaan että se olisi jo syttynyt! Jotenkin näin sanoo Jeesus.
      Voi kun kaikki me siskot ja veljet saisimme tämän palon sydämmeeme voittaa= rakastaa sieluja Herralle Jeesukselle Kristukselle mahdollisimman paljon ennen kuin aika loppuu.
      Mukava lukea, että toisia rohkaisevia ja kannustavia uskovia löytyy! Siunausta ja voimia, ja ennen muuta todistamisrohkeutta tavalla tai toisella jokaiselle lyhyemmän tai pitemmän aikaa uskossa olleelle. Sanaa syömällä jokainen vahvistuu ja pääsee eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe