Väkevät Herrassa
Uskon veljet ja siskot ollaan väkevät Herrassa ja todistetaan pelottomasti uskoamme. Meille on annettu tehtävä viedä evankeliumia eteenpäin. Kaikki maallinen mitä meille annetaan on vain väliaikaista kulutusta varten, siispä kerätkää aarteita Taivaaseen siellä kaikki on ikuista ja kestävää, niin viisas mies tai nainen tekee. Jeesus maksaa jokaiselle meistä meidän tekojemme mukaan, ei ole arvokkaampaa asiaa kuin saattaa ihminen Jeesuksen luo ja pelastukseen. Jumala kunnioittaa erityisesti niitä jotka tekevät Herran työtä. Ja Kruunaa voittajat mutta kaikki eivät voita.
Siunausta ja voimia päivääsi
veljet
2
312
Vastaukset
- pullerikki
Viestisi on jo 'vanha' kun sen luin, mutta silti yhtä voimallinen rohkaisemaan uuteen päivään.
Ylistys Jumalalle, että löytyy Hänen työntekijöitään jotka rohkaisevat toisiaan todistustyöhön tässä ajassa. Itse haluaisin kulkea puhumassa Jeesuksesta päivät pääksytysten, mutta olen sen verran vihreä kaikissa asioissa, että välillä "maailman henki" meinaa vallata ja viedä näkökykyä tärkeämmiltä asioilta.
Kaipaisinkin ehkä ihmisiä, joilla olisi sama intohimo, jotta pääsisin kunnon oppiin.
Onneksi työn tekee Jumala ja voin omaltakin osaltani jättää Hänen hoidettavakseen sen, missä, milloin ja miten Hän minua käyttää...
Voimia sinullekin ja Jumalan rauhaa! - Sisaresi Herrassa
- Tulta minä olen tullut heittämään, voi kuinka toivoisinkaan että se olisi jo syttynyt! Jotenkin näin sanoo Jeesus.
Voi kun kaikki me siskot ja veljet saisimme tämän palon sydämmeeme voittaa= rakastaa sieluja Herralle Jeesukselle Kristukselle mahdollisimman paljon ennen kuin aika loppuu.
Mukava lukea, että toisia rohkaisevia ja kannustavia uskovia löytyy! Siunausta ja voimia, ja ennen muuta todistamisrohkeutta tavalla tai toisella jokaiselle lyhyemmän tai pitemmän aikaa uskossa olleelle. Sanaa syömällä jokainen vahvistuu ja pääsee eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446