FB:stä puuttuu ryhmä ...

-Breeze-

Toivon, että joku perustaa Facebookiin ryhmän siskoille ja veljille, joiden sisko tai veli on tehnyt itsemurhan. Ryhmä tulisi olla avoin.

Meitä on paljon, jotka ovat kokeneet siskon tai veljen itseurhan, sen tiedän. Ehkä noin 2000-3000 siskoa tai veljeä kokee tämän vuosittain Suomessa.

25-vuotias pikkuveljeni teki itsemurhan ja se on ollut elämäni raskain ja vaikein asian. Myös sen johdosta, mitä kaikkea siitä on seurannut ja tapahtunut sen jälkeen perheemme sisällä ja muutenkin.

Itselläni ei voimat riitä ryhmän perustamiseen, mutta haluaisin kuulua sellaiseen ryhmään.

Olen tätä nykyä enemmän asioiden suunnittelija, kuin niiden toteuttaja. Ennen se oli mulla toisinpäin.

Monenlaisia ihmisiä tarvitaan.

Veljeni itsemurha on asia, joka kulkee mukanani elämäni läpi. Sen olen omalta kohdaltani tajunnut.

Uskon, että ryhmän anti voisi olla hyvä myös yhteiskunnallisesti.

2

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vrumvrum

      Huumevalistusta: "Meth - not even once"
      Internetvalistusta: "Facebook - not even once"

      Jos haluat että ryhmä on AVOIN, niin se ei voi olla Facebookissa, joka EI OLE AVOIN. Perusta(kaa) se ryhmä jollekin internetin monista palveluista, jolloin se on kaikille avoin. Facebookkiin ei tulisi toisia ihmisiä kannustaa liittymään, ja siksi VAIN sinne luotava ainesto on pahasta. (Sorry, en jaksa nyt kertoa kaikkea mikä facebookissa on vikana, ja miksi sinne ei tulisi rekisteröityä ensimmäistä kertaakaan, vaan vain muistutuksena että se avoin ja ainut vaihtoehto).

    • tuulihaukatar

      Laheiseni teki itsemurhan 5 vuotta sitten,siita ei toivu milloinkaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe