´Pettynyt aikakaus/naisten lehtiin

Enostaenää

Olen aina ostanut muutaman naisten lehden kuussa, muka viikonlopun viihdykkeeksi.
Olen huomannut että yleensä olen lehden selattuani vain taas pettynyt, nämä lehdethän jauhaa samoja juttuja vuodesta toiseen. Kolestroli, omegaöljyt, allit pois ja peppu kiinteäksi. Miten pidän miehen/miesten mielenkiinnon yllä. Onko mies tai pomo narsisti tai olenko kenties itse liian kiltti?
Elä näin, syö näin, sisusta näin. Eri asiantuntijain ohjeita, jotta olisin hyväksytympi tai osaisin jotenkin paremmin nauttia elämästäni, jossa niin moni asia vaatisi näköjään kohentamista.

Sitten haastatellaan jotain näyttelijää tai taiteilijaa. Samat naamat kiertää kaikki lehdet kerran vuodessa vähintään: Riitta Väisänen kertoo vaihdevuosista ja laihdutuksesta (?!), Mattilan siskokset sisaruudestaan, Ritva Oksasen ja Pirkko Mannolan ura kerrataan kerran vuodessa, Jari sillanpäätä ja Marko Bjurströmiä haastatellaan pinnallisesti (X on Suomessa yhä tabu, eli vain niitä näitä kevyesti, ei mitään syvällistä siis, josta lukija kentis närkästyisi tai saisi sitten jotakin uutta) ja taas Katri Helenan elämän kertaus ja jonkun uuden laulajatähtösen haastattelua, tai sen saman naisnaäyttelijän haastattelu taas joka näyttelee joka ainoassa kotimaisessa elokuvassa näköjään..hoh hoijaa..Tavallisten ihmisten elämänkokemukset olisi paljon mielenkiintoisempaa luettavaa kun nämä samat kelailut ja iänikuiset elämänohjeet!!!

10

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • booooring

      jutut todella loppunu kesken. ymmärtäs jos teineille omat ja muille omat mutta kun kuitenkin sama puheen aihe vuodesta toisee. jotain uutta kiitos haatetta ehkä lehdille. tilaan ja ostan kun paskan jauhantan kuten 7 juorut loppuu ja puheen aihe vaihtuu. asiaa kiitos. keksikää joskus jotain omaa eikä matkita. kuten ohjelmat telkussa huh hu jenkit tekee tekee muu eurooppa ja ku ruotsi tekee tekee suomi. ja kaikki katottu jo jenkki telkusta joten ei jaksa kiinnostaa. meidän perheessä ei tv aukee lehtii ei lueta ei tilata nii kauan kun joku tekee jotain omaa. lapsetkin samaa mieltä ja meidän perhe 1965-2004 syntyneitä.

    • satunnainen vieras

      Oot siis viisastunut! Hanki parempaa luettavaa ;)

    • .

      Käsityölehdet, Tieteen kuvalehti ja yleensä harrastelehdet ovat hyviä. Mikä itseäsi kiinnostaa.

    • mammamimma

      miksi ostaa mainoksia.... niitähän ne lehdet on täynnä ja sitten joku pikku juttu jostain aiheesta ja sekin niin lyhyt kuin olisi kirjaimet kortilla...

    • JK22

      VAI NIIN

    • 6+6

      kauneus ja terveys-lehdestä laskin mainos sivut ennen joulua, 19 kokosivun mainosta, 12kpl 1/2-sivun mainosta, 12kpl kokosivun kuvaa, tekstimainontaa yli 10sivua, joten jutuille ei oikein sijaa jäänyt, pari pientä pätkää....sitten mitä seuraavassa numerossa..... jne.. sisältöä ei mitään ja kiiltävälle kalliille paperille painettu kaikki roska, niinkuin me niitä säilyttäisimme,,, on kuin jokin taide julkaisu ulkoasultaan, mutta vain ja ainoastaan mainoksia... kiitos ei enää koskaan... ja lähes kaikki aikakauslehdet samaa mainosten oheis kirjoitelmia... miksi me yleensä niitä ostaisimme, minä en ainakaan enää ainuttakaan tilaa.

    • näinpä ...

      Minua kiinnostaa aikakauslehdistä käsityö-ja ruokalehdet ,muuten kotiin liittyvät lehdet,sekä historialehti.Muille ei kiitos.

    • ts

      ahaa

    • rekisteröitymätön**

      Luin joskus ET-lehteä, vaikka olin parikymppinen, koska siinä oli vaan enemmän ja fiksumpaa luettavaa kuin naistenlehdissä - ne kun olivat ja ovat aivan tyhjäpäistä höpötystä merkityksettömistä aiheista. ET-lehtikin on alkanut toistaa itseään... luulen, että se yrittää olla liian nuorekas ja siksi sortuu siihen samaan kuraan kuin naistenlehdet.

      Nykyään haen mieluummin kirjastosta kirjan tai äänikirjan, tai sitten ostan jonkin tiedelehden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe