Elämäni Käännekohta?

Neiti -77

Se tapahtui parisen viikkoa sitten, kun tuskailin hikisenä töissä. En jaksanut tehdä töitä kun kunto on niin saat--an huono. Painoa tällä hetkellä 116kg.
Silloin tapahtui se odottamani "naksahdus" päässäni ja sanoin mielessäni "ei j-lauta..nyt loppuu tää helkkarin lyllerrys!" Olen 33-vuotias ja tunnen olevani lähempänä 7kymmentä! Kaikkia paikkoja särkee, jalat ja kädet (sormet) turvoksissa, kokoajan yököttävä nihkeä hiki ja naama turpea ja punainen ja kiiltelevä...mitään ei jaksa, rappuset kun kävelee ylös niin puuskuttaa kuin joku hemmetin juna...verenpaine korkea, muut arvot päin p-settä...

Näin kauan se kesti mutta vihdoin olen tajunnut, että tapatan itseäni pikkuhiljaa olemalla tällainen läski.
Joten nyt alkoi elämäntaparemontti ja uusi elämäni.

2

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Terees-

      Oma "käännekohtani" tapahtui n. 10 vuotta sitten kun olin vakavasti masentunut. Tulin jätetyksi ensimmäisestä pitkästä suhtestani, enkä millään tahtonut asiaa hyväksyä. Ammattikoulu jäi kesken kun terveys petti. Noin vuosi meni ihan sumussa jatkuvasti itsemurhaa ajatellen ja suunnitellen. Ammattiauttajalle en päässyt pitkien jonojen vuoksi, ja seisoinhan minä "kokonaisena" ja kahdella jalalla vielä pystyssä. Asuin vielä tuolloin kerrostalossa ( seitsemännessä kerroksessa) äitini kanssa, eikä päivää ollut milloin en olisi suunnitellut hyppääväni alas ja helpottavani elämääni sekunnissa. Äitini on kokenut elämässään valtavasti surua ja tiesin ettei hän tule selviämään itsemurhastani, joten rupesin miettimään miten saisin sen näyttämään onnettomuudelta.
      En vielä tänä päivänäkään tiedä miten siitä olen selvinnyt, koska silloin 10 vuotta sitten se tuntui aivan täysin mahdottomalta. Nyt olen onnellisesti kihloissa enkä voisi ihanempaa miestä toivoa. Yhteisiä vuosia takana jo 6

    • Miksi näin

      Hei, luin juuri kirjan nimeltään Dieettitytön huimat seikkailut
      Kirjoittanut Shauna Reid, omakohtaisia kokemuksia, hyvin mukaansatempaava
      ja hauska kirja, suosittelen ! Lähtöpaino 159,5 , loppupaino 79,8 !
      Tsemppiä ja iloista mieltä ! Ei saa masentua !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe