Aloittelijat, varokaa Googlea!

Anti-Google

13

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertghehteht

      Tuosta jäi vielä mainitsematta, että evästeitä ei tarvita selaimen/käyttäjän tunnistamiseen. Siihen riittää selaimen lähettämät tunnistetiedot.

    • olisi parempi

      hakukone, heitäppä vinkkiä?

      • No Bing on jossain jutuissa hyvä.


      • sssdfsdfs

      • MISSÄHÄN MIELESSÄ ?
        M-Kar kirjoitti:

        No Bing on jossain jutuissa hyvä.

        Eiköpä tuo liene Gatesin Billin vastine Googlen selaimelle.


    • 12

      Mitä sitten! G tietää, että tästä IP:stä on menty jollekin sivulle, jollain selaimella, käytetty jtn käyttistä, jonkin kielistä jne. Dynaaminen IP, joka sekin on ISP:n poolista, vaihtuu silloin tällöin ja jos et vanhaa keksiä käytä, taas on uusi kone G:lle. Kohdistakoon mainokset rauhassa verkkokäyttäytymiseni mukaan, en mainoksia koneelleni muutenkaan ota. Turhaa hysteriaa, yksityisyydestään voi omin keinoin pitää huolta.

    • huomautushox

      Suomen internetliikenne kulkee Ruotsin kautta, eli siellä voidaan tarkistaa Suomen nettiliikenne

      • 12

        Kyllä Suomellakin on ihan ikioma vakoilukeskus Jyväskylän Kanavuoressa.


      • Ja myös
        12 kirjoitti:

        Kyllä Suomellakin on ihan ikioma vakoilukeskus Jyväskylän Kanavuoressa.

        Riihimäellä.


    • Lisää kastiketta?

      että Hyppösen tähtäin ei ole seuraavaksi olla töissä Googlella.
      Seinä nousi pystyyn just.
      No, eiköhän sillä miehellä ole muutenkin töitä yllinkyllin.

    • vakoiltavapolle

      Just joo tosiaan - vai että vielä ameriikkalaisen terroristijahdin kouriin tässä joutuisi. Siinähän olisikin terroristijahtaajalla miettimistä, kun saavat tilastot, joiden mukaan olen käynyt retkeilysivustolla, remonttifoorumilla, tilannut nelly.comista vaatteita, hakenut piilolinssien tilauspaikkaa, etsinyt paikkakuntani lähintä geokätköä, kuvaa siitä miltä rhododendron näyttää tai robin hoodin sunnuntai-aukioloaikoja. Vapise ameriikka!!
      Vakoilkaa nyt ihan perhanasti, mutta helpompaa olisi jos lähettäisin vaikka tuon kirjanmerkkilistani suoraan, niin säästyy muutama liuska tulostetta ja vaivaakin.

    • osa Googlen vakoilua on nettiselain Chrome. Jos jonkun nyt on pakko, niin voi hakea MikroPC-lehden puhdistaman version nimeltään Kromi

      varmaan tätä on myös se että gmail'issa ei voi viestejä poistaa, ainoastaan siirtää roskakoriin

    • Kannattaa käyttää!

      Firefoxiin saa kätevän pikku lisäosan nimeltään Ghostery : sillä voi
      blokata pois kaikki Googlen applicationsit sekä muut
      seurantaohjelmat. Muitakin lisukkeita saa (esim GA , TMN)
      tämän ongelman hoitamiseen. IE:stä en tiedä onko siihen
      saatavilla tällaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe