Oikean jalan jalkapöytä kipeytyi jokunen päivä sitten. Kipua on tullut vähän lisää, sillä nyt kävelykin on vähän vaikeata kun pitää varoa miten astuu. Turvotustakin on, mutta väri on suht normaali. Ehkä vähän punertaa. Kipu ja turvotus on vain jalkapöydässä keskikohdan vasemmalla puolella. Kipua ei ole varpaissa eikä muualla.
Mistä tämä voi johtua? Luin verihyytymistä, mutta ne näyttivät yleensä olevan pohkeessa... eli voiko tämä olla sellainen jos on vain jalkapöydässä?
Olen muutoin normaali, terve, 30 vuotias mies joka tosin polttaa. Olin myös hammaslääkärissä nukutuksessa, kun poistettiin kaikki viisaudenhampaat. Suu alkaa olemaan kunnossa, mutta voiko tämä jotenkin liittyä tähän?
Ideoita? Ei huvittaisi mihinkään läärärille vaivautua, jos ei ole mikään vakava juttu.
Jalkapöydän kipu ja turvotus?
3
11985
Vastaukset
- Jalpapöytä
Siis kipu enemmän jalkapödän oikealla puolella, ei vasemmalla kuten kirjoitin :) Jos tällä on nyt merkitystä. Jalka on myös oikea joss turvotus ja kipu.
- akupunktiolla
Mortonin syndrooma tai joku sen tapainen oli nimike.
Minulla oli vastaavanlaisia oireita enkä saanut sitten mitään apua
lääkäriltä, paitsi kortisonivoidetta joka ei tietenkään auttanut.
Turvauduin kiinalaisen lääketieteen asiantuntijaan
ja sain sitä kautta jalkani kuntoon.
Täytyy ihmetellä että mitä lääkärikoulutuksessa opetetaan
paitsi kortisonin ja mielialalääkityksen määräämistä ja verikokeiden ottamista.
Nykyisillä lääkäreillä ei ole mitään käsitystä ihan perusoireiden hoitamisesta.
Ai niin..... luupiikki oli kaverilla joka neuvoi minulle tämän asiantuntijan.
Hän sai vain venyttelyohjeita lääkäriltä mutta tämä akupunktioasiantuntija
hoiti vaivan kerralla pois.- Mehiläinen*
Huippuortopedi laittoi tarkasti siihen kipupisteeseen kortisonipiikin. Oli kuin hyttysen pisto.
Sen jälkeen menin ostamaan kunnon lenkkarit.
3 päivän kuluttua uudet tossut jalkaan ja sauvakävelemään. Taas mentiin kuin uusilla jalkapöydillä. Ei kipuja.
Nyt kuukausi menty ihan oireettomasti,tosin tossuillakin on osuutta asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757