..tännekin.. että kasvais sieniä..pääsisi sieneen? ei vaan sienen alle.. hehhee ja suojaan sateelta.. tänään on pikkutorstai ja taitaa olla iltapäiväoluen aika..
tulis nyt sade
10
126
Vastaukset
ainakaan kovaa sadetta toivo viikonlopulle. Voi olla rallipolut vähän liukkaita. Ei tietty kuumakaan hääviä ole tulenkestävät rentut niskassa.
Nyt muuten on pikkulauantaikin, vaikka sulla on pikkutotstai. Mitä sen on päivän väliä, kunhan itse tykkää just tästä päivästä.- ;)
Millä ajat jyskyn ?
- ;)
michaelone kirjoitti:
oikeella rallipiilillä meinaan ainakin ;)
N 4 vai A 6
- ;)
michaelone kirjoitti:
ilmoittautumislistasta ;) Ei täällä saa mainostaa.
100 joukkoon sulla mahiksia jos ette pyllähdä tuttuun puskaan ;)
- -varoittelija-
michaelone kirjoitti:
ilmoittautumislistasta ;) Ei täällä saa mainostaa.
ettei se oo puskis digi kuvaamas, jos on kurvaa sille soraa silmille.
- lukko hukku
syksyllä lappiin ja ollaan niin sienissä kun pieni ihminen vaan voi olla
omenapuussa näkyy jo kuivia lehtiä, piti ihan kastella vaikka ei taida 10 litraa riittää puulle alkuunkaan .,
muttei oel sieniä.
Eikun ompas, torilla.Tai on siellä ainakin yleensä ollu.
Emmä kyllä tiedä.
Valehtelen...
meen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221