neloselta tuli jokunen aika sitten 4D dokumentti maailman hauskimmasta vitsistä... itse en sitä katsonut, ja nyt pyytäisinkin kaikkia ketkä sen katsoivat, kertomaan, mikä se maailman hauskin vitsi on..? kiitos jo kaikille etukäteen..!!!
4D: Maailman hauskin vitsi ???
35
15296
Vastaukset
- Noniin
Maailman hauskin vitsi on se vanha Monty Pythonin keksimä juttu. Se tuli vuonna -69 kaikkien aikojen ensimmäisessä Monty Python's Flying Circus -ohjelman jaksossa.
Sitä ei voi kertoa, koska se on niin hauska, että kaikki vitsin kuullet ovat kuolleet nauruun. Vitsi käännettiin myös saksankielelle, jolloin sen saattoi kertoa, jos ei itse ymmärrä saksaa.- CeCeCaNi
Kerro!!!!!!!!!!!!
mä kuolen suruun jos sä et kerro! - heijjoo
mikä on se vitsi?9(88
- Tipi79
En nähnyt itse ohjelmaa, mutta erään tutkimuksen mukaan tämä:
Maailman parahaimmaksi äänestetty vitsi.
Famed fictional detective Sherlock Holmes and his gruff assistant Doctor Watson pitch their tent while on a camping expedition, but in the middle of the night Holmes nudges Watson awake and questions him.
HOLMES: Watson, look up at the stars and tell me what you deduce.
WATSON: I see millions of stars, and if there are millions of stars, and if even a few of those have planets, it is quite likely there are some planets like earth, and if there are a few planets like earth out there there might also be life.
HOLMES: Watson, you idiot! Somebody stole our tent.- Ville_87
Ja suomentaisitko ton vitsin, niin voisin sen lukea.. ku mun englanninkielen taidot on hatarana;)
- Micce
Ville_87 kirjoitti:
Ja suomentaisitko ton vitsin, niin voisin sen lukea.. ku mun englanninkielen taidot on hatarana;)
Tämä ei ole aivan sanatarkka suomennos, mutta perusidea on tässä:
Sherlock Holmes ja tohtori Watson lähtevät telttailemaan. Illan tullen he pystyttävät telttansa tähtitaivaan alle.
Keskellä yötä Holmes herättää kaverinsa ja sanoo: "Watson katso ylös tähtiin ja kerro, mitä voit päätellä."
Watson vastaa: "Näen miljoonia tähtiä, ja jos vaikka vain muutamalla niistä on planeettoja, on varsin todennäköistä, että jotkut niistä ovat aivan Maan kaltaisia planeettoja. Ja jos tuolla on muutama Maan kaltainen planeetta, saattaa siellä olla elämääkin."
Holmes tuhahtaa: "Watson, senkin idiootti! Joku on varastanut telttamme." - MAIJAA MOITULAINEN ....
Micce kirjoitti:
Tämä ei ole aivan sanatarkka suomennos, mutta perusidea on tässä:
Sherlock Holmes ja tohtori Watson lähtevät telttailemaan. Illan tullen he pystyttävät telttansa tähtitaivaan alle.
Keskellä yötä Holmes herättää kaverinsa ja sanoo: "Watson katso ylös tähtiin ja kerro, mitä voit päätellä."
Watson vastaa: "Näen miljoonia tähtiä, ja jos vaikka vain muutamalla niistä on planeettoja, on varsin todennäköistä, että jotkut niistä ovat aivan Maan kaltaisia planeettoja. Ja jos tuolla on muutama Maan kaltainen planeetta, saattaa siellä olla elämääkin."
Holmes tuhahtaa: "Watson, senkin idiootti! Joku on varastanut telttamme."Siis ihan huono! Olen kuullut varmaan 100 tuosta parempaa vitsiä!!
Muka maailman ''hauskin vitsi''!!! On outoo, vai eikö mulla ole huumorintajuu....
no, mun huumori perustuu pieruhuumoriin.... XD
- haha
http://www.cnn.com/2002/TECH/science/10/03/joke.funniest/
En tiä mikä se nelosen juttu oli. - funnyman
Tutkitusti maailman hauskin vitsi:
Kaksi metsästäjää kulkee metsässä kun yhtäkkiä toinen heistä tuupertuu maahan. Hän ei vaikuta hengittävän ja hänen silmänsä ovat lasittuneet.
Toinen metsästäjistä tarttuu puhelimeen ja soittaa välittömästi hätänumeroon.
- Ystäväni on kuollut! Mitä minä teen, hän kysyy hädissään hätäkeskuksesta.
- Rauhoittukaapa nyt, neuvoo keskus ja jatkaa: varmistetaan ensin, että hän on todella kuolla.
Hetken hiljaisuuden jälkeen puhelimesta kuuluu laukaus. Sen jälkeen miehen ääni palaa linjalle:
- Selvä, mitäs nyt tehdään?
(-:- toi oli
kyl hyvä :)
- possu pulla
toi oli kirjoitti:
kyl hyvä :)
1
mitä yhteistä on golf pallolla ja miehellä
2iksi laihialla lauletaán nuotin vierestä
3
kaksi miestä käveli polulla mitä toinen sanoi
vastaukset alhaalla=
1 vastaus ne kulkee reijältä reijälle
2 vastaus ettei nuotit kuluisi
3 vastaus anna titä läski ahteri - Perse
possu pulla kirjoitti:
1
mitä yhteistä on golf pallolla ja miehellä
2iksi laihialla lauletaán nuotin vierestä
3
kaksi miestä käveli polulla mitä toinen sanoi
vastaukset alhaalla=
1 vastaus ne kulkee reijältä reijälle
2 vastaus ettei nuotit kuluisi
3 vastaus anna titä läski ahterisurkea toi edellinen viesti.Fuk! oot selvästikin nälkäinen mies!
- Hiumor
Tuo ylempänä oleva Sherlock Holmes-vitsi oli minusta kyllä parempi.
- so funny
hah hah haa tää on paras
- Santtu
Pistin suoraan suomennoksen koska kaikki ymmärtävät tämän paremmin suomeksi: 2 metsästäjää on metsällä kun toinen kaatuu. Hän ei tunnu hengittävän ja hänen silmänsä ovat lasittuneet. Toinen heistä ottaa kännykkansä ja soittaa hätänumeroon. Hän sanoo: "Minun kaverini on kuollut Mitä minä voisin Tehdä?" Operaattori sanoo: "Rauhoitu, Minä voin auttaa. Ensiksi varmista että hän on kuollut." On hiljaistaa ja sitten kuuluu laukaus. Mies sanoo puhelimeen: "OK, mitä nyt?"
- hah hah hah hah haa
tää on paras
- JOOO-O
maailman hauskin vitsi oli.. SUCK MY BALLS.com JUU.. ei sit tartte kiitellä :) kun olit laittanu jo etukätee
- kaarle kustaa
Maailman hauskin vitsi on : "Olipa kerran Kaarle. Hänen sukunimensä oli Kustaa ja siitä tuli Kaarle Kustaa the kaljumäääään!"
- GUGGO12
No tässä on yksi vitsi.
Olipa kerran kolme poikaa, joiden nimet olivat Suu Kiinni, Vaikeuksia ja Hyvät Tavat. Kaikki kolme kävelivät metsässä kunnes Vaikeuksia katosi. Suu Kiinni ja Hyvät Tavat menivät poliisiasemalle tekemään katoamisilmoitusta. Suu Kiinni meni sisään ja Hyvät Tavat jäi ulos. Poliisi kysyi: Mikä nimesi on?
- Suu Kiinni
Mitä! Missäs hyvät tavat on!
- Ulkona oottamassa
Taidat etsiä vaikeuksia!
- Mistä arvasit? - No comments
O.o
- hautuujuttu
Kiinalaiskaverukset Bu, Fu ja Chu matkustivat siirtolaisiksi Amerikan Yhdysvaltoihin. Maahantulomääräykset edellyttivät nimen muuttamisen amerikkalaisempaan muotoon. Bu sanoi: "Ookee, minä olen sitten Buck." Chu sanoi: "Minä olen Chuck." Fu palasi takaisin Kiinaan.
- Jännäääääää!
Hauska vitsi: -Hei, tiesitkö että liiallinen seksi heikentää kuuloa? -Häh, mä en kuullu!
- oioiuoiu
Minä olen kuullut tuon tällaisena versiona:
-Hei, tiesitkö että liiallinen itsetyydytys heikentää kuuloa? -Häh, mä en kuullu!
- Jännäääääää!
On myös:-Hei, tätä hajua ei kuulemma tunnista jos tupakoi.-Ai mitä hajua?
- Jännäääääää!
Ja: Mikä kirjain puuttuu? _uck
Vastaus:L
- kokkelikakkeli.
Tää on paras:
Matti meni mansikkaan. Teppokin yritti, muttei mahtunut. Haha- haaaa! - Nimimerkki100
"Kalle ja Hilja olivat järvellä soutelemassa, Hilja sanoi: Tämä venehän menee ihan kalleleen! Sitten Kalle sanoi: kyllähän me tästä päästään hiljalleen!"
- Nimimerkki100
*Kallelleen
- Pilkunnussia
Ihan tälläisenä tavallisena pilkun nussiana sanon, että maailman hauskinta vitsiä ei ole olemassakaan, sillä kaikilla on erilainen huumorintaju. :)
- Hells Kitchen
parhaat vitsit on mtv3 sarjassa Kauhukeittiö.
Sitä kukaan ei voi kieltää.
Gordon Ramsay:" ...Look! Look! What the fu*k is this??...
Hah hah hahahahahhaaa
- jässä on yks
mies tuli lääkäriin ja sanoi mulla on niska kipeänä. lääkäri kysyi mistä se kipeäksi tuli?
ajoin hirvikolarin 2 viikkoa sitten. eikos sitä ruukata tulla heti kun on ajanut kolarin lääkäri ihmetteli. En minä uskaltanut ju jepari tuli paikalle ja hirvi se siellä ojan pahjalla potki. jepari tasku aseen taskusta kaivo ja ampu hirven ja kysy onkos muita haavoittuneita
en oikee muista sitä mut jotenki nui se meni :D Mies tuli kotiin lääkäristä:
-Mitä sinulla oli kysyi nainen?
-90 euroa vastasi mies.
-Eikun mitä lääkäri sanoi?
-100 euroa
-Ei, vaan mikä sinua vaivasi?
-No se puuttuva 10euroa.- välimäki.casper
Miksi lehmän maidossa on rasvaa?
Siksi että utareet eivät vinkuisi - hauskaa on
mun mielest hyvä vitsi on tää:
matti kuoli ja kun se pääs taivaan portille nii se kysy pietarilta "enkö mä mitenkää pääsis takasi tonne maaha ko jäi pari kaverii hyvästelemättä?" siihen pietari "no sitä mun täytyy mennä kysyy jumalalta" *pietari menee* *pietari tulee takaisin* "no kyllähän sinä pääset takaisin mutta vain yhdellä ehdolla" matti kysyy "mikäs se on?"
pietari sanoo "sun pitäis mennä sitte hämähäkkinä" matti sanoo "no mikäs siinä sitte" matti muuttuu hämähäkiksi ja lähtee. kun maahan on kilometri loppuu seitti kesken ja matti sanoo "jos minä nyt tipun nii varmasti kuolen" *matti miettii miten sitä seittiä saa lisää ja pieraisee oikee kunnolla. matti menee taas mutta kun maahan on 5metrii nii seitti loppuu taas. *matti pieraisee taas* sitten kun maahan on enää metri niin seitti loppuu jälleen ja taas matti pieraisee... "MATTI MATTI!!! HERÄÄ MATTI SUN SÄNKYS ON TÄYNNÄ PASKAA!!!" *matti herää*
xDDDDDDD LOL - Mielikäinen(Kummeli)
Mökkinaapurilla Kiviapajalta on parhaat vitsit.
"... että ketulla ei seiso!"
"... jaa mää vai?"
"... Piä tunkkis perkele!"
Tiivistin pelkät punch-linet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723