Halal-lihan teurastus

kammmottaa

Tiedättekö miten muslimien syömä halal-liha teurastetaan, jos ette tiedä tässä video siitä. En suosittele herkkänahkaisille, on sen verta kammottavaa katsottavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=6U3hAeD6jq0

22

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kammottavaa

      Muslimithan ovat erikoistuneet panttivankien ja eläinten kurkkujen auki viltämiseen.

    • llaan...

      mä kanaa kirvaan kanssa halailen.

      HAL_LAI_LEN!

      • Hal-Lai-Llaan

        Mä kirveen kanssa kanaa halailen.


    • Ruoka on ruokaa.

      Raakaa peliä se on lihaksi tulevan eläimen osa joka tapauksessa, koko elämä high-tech keskitysleirillä ja lopussa viilletään kurkku auki, isketään myrkkyä suoneen, sähköisku, nuijalla ikiuneen....

      • aivopesua

        kerran yhen linkin puolivahingossa mitä ei olisi koskaan pitänyt katsoa, siinä yksi muslimipoika alkoi
        sahata joltain vangilta kurkkua auki,aikuiset miehet katsoivat päältä,ei meinannu voimat riittää
        mutta vihdoin oli pää irti,voin pahoin monta päivää
        sen jälkeen,ja tämä kuvaus kummittelee joskus
        vieläkin ajatuksissa,kumpa en olisi koskaan sitä nähnyt.
        Ja poika oli voitonriemuisen näköinen.
        Ne on tottunu veren näkemiseen ja kaulojen
        katkomiseen lapsesta asti.
        Aivan yököttävää.


    • primitiivistä

      yäk yäk yäk

    • Näihin ei viherpiipertäjät puutu lainkaan....miksiköhän.

    • minävaan.

      Kuvittelevat vielä olevansa parempia ihmisiä. Primitiivisiä ne on.

    • mies..

      Miks pitää kituen tappaa nuo elukat? Joku muhametti tietekin käy vielä nussimassa spermat noihin?

    • lailla

      Suomessa ei pitäisi sallia turhaa kiduttamista ollenkaan. Kehitysmaiden tavat saa pysyä siellä mistä niitä on lähdetty pakoon.

      • hallajalla

        Tuota "halal-teurastusta harrastetaan mm. Nummi-Pusulassa(7 km Karkkilasta). Eräällä hepulla on hoitamaton lammaslauma, jota joku bosnialainen muslimi käy sitten harventamassa perinteiseen tapaansa. Taitaa muutenkin olla ihan "pimeitä" elukoita, kun niillä ei ole mitään korvamerkkejä. Eihän niitä mihinkään teurastamoon edes saa kun ovat rekisteröimättömiä elukoita.


      • hallajalla
        hallajalla kirjoitti:

        Tuota "halal-teurastusta harrastetaan mm. Nummi-Pusulassa(7 km Karkkilasta). Eräällä hepulla on hoitamaton lammaslauma, jota joku bosnialainen muslimi käy sitten harventamassa perinteiseen tapaansa. Taitaa muutenkin olla ihan "pimeitä" elukoita, kun niillä ei ole mitään korvamerkkejä. Eihän niitä mihinkään teurastamoon edes saa kun ovat rekisteröimättömiä elukoita.

        Jos teurastaja osaa asiansa, ei se kurkun leikkaaminen kauan kestä ja eläin kuolee melko nopeasti, mutta kuitenkin ne loppukorinat ja sätkimiset(jotka ovat tosin vain heijasteliikkeitä). Heijastinliikkeitä on, vaikka eläin olisi tainnutettukin ennen tappoa.
        Lainsäädäntöä on kuitenkin noudatettava, niinkuin se on ko. maassa säädetty.


      • hallajalla
        hallajalla kirjoitti:

        Jos teurastaja osaa asiansa, ei se kurkun leikkaaminen kauan kestä ja eläin kuolee melko nopeasti, mutta kuitenkin ne loppukorinat ja sätkimiset(jotka ovat tosin vain heijasteliikkeitä). Heijastinliikkeitä on, vaikka eläin olisi tainnutettukin ennen tappoa.
        Lainsäädäntöä on kuitenkin noudatettava, niinkuin se on ko. maassa säädetty.

        En ole kuvannut ainoatakaan teurastusta, vaikka olen ollut monissa läsnä niin "halal"- että kotimaisessa teurastuksessa. No, kukapa niitä katsoisi? No ne jotka luulevat, että kaikki liha ja kala tulee pakastealtaasta...piip..piip piip!...
        Näin se vaan on.


    • Jjeeves

      Saisimmeko videon myös lempeästä ja ystävällisestä tavisteurastuksesta.

      • .

        Et ilmeisesti katsonut videota.


      • Jjeeves
        . kirjoitti:

        Et ilmeisesti katsonut videota.

        Enkä myöskään usko, että minkään tyyppinen teurastus tekee elikolle gudaa, jollei sitä ensin nukuteta nätisti.


    • asdfghj/8745

      mutta ei ero juutalaisten tekemästä kosher teurastuksesta mitenkään,kaikkeen ihminen sortuukin uskomusten vuoksi.

    • 18+1

      Eläinten teurastaminen oli Suomenkin maatiloilla ihan normaali tapahtuma, ei niin kauan sitten. Mitenkäs niiltä kantturoilta muuten henki saatiin ja lihat ruokapöytään? Nyt teollisen tutannon aikana ihmiset ovat unohtaneet mistä se liha tulee, eivätkä ne tykkää että sellaisesta barbariasta muistutetaan.

      • syökää vegaania

        No eiks joku valopää todennut, että miksi niitä elikoita teurastaa, kun lihaa saa pakastimesta!
        Että siliviliviissiin!
        Ennenvanhaan arkipäivää oli eläinten teurastus(syksy). Mistäpäs luuletten lihan tulevan?
        Ravinnon kiertokultku oli ihan selvä, eikä sitä voivoteltu. Syökää' vaikka kengänpohjia ne, jotka piipitätte liharuoasta. Purkaa vaikka männyn kaarnaa, so what, mutta turha tulla vinkumaan lihasta ja sen jalostuksesta.
        Syökää vegaania!


    • jee jeeee

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe