MITÄ KIELTÄ TÄÄ O?

Auttakaa ny miästä

Sain tänä aamuna tämmösen viästin puhelimeeni (jossa on viä salanen numero ) eli: Xuan day, khang co so dt cua thang cai ko ? gui cho x voi ! Chac hom nay ko di lam dc roi !

Eli siis mitähän mulle on laitettu? Mul on kyl pari kiinalaistakin kaverii mut yleensä keskustellaan englanniks,ja toi ei tullu kenenkään niiden numerosta.Ja onko toi ees kiinaa vai mitä??? Tai joku "kännykkäviirus"???

13

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..se on kaukoitää kyllä muttei kiinaa eikä japskii se on sitä eteläistä kaukoitää luulen ma (vietnam,tahimaa) ..tai sitten se on viirus..niitäkin siellä on.-.

      • ------------------da

        et mitähän mulle on yritetty kirjottaa.tai si elän toivos et oli väärä nummeero.. mut oikeesti,aika härö viästi.


    • näkyy olevan, mutta ei sisällä mitään järkevää lausetta, joten odota mahdollista virusta....

      • tyhymä minä

        Voiks sellanen virus tarttuu tollaseen perus samsungiin ja jos,nii mitä se aiheuttaa? voiks se levitä ettepäin? Ja mistä tommosii ees tulee ku toi numero ei o mitenkää yleises jaossa? nää o sen luokan hämäriä juttuja et en tosiaankaan tiiä niist mitään,joten kaikki viisaammat ja fiksummat,auttakaa! Pliis (rukoilee polvillaan)


      • nokialainen 70
        tyhymä minä kirjoitti:

        Voiks sellanen virus tarttuu tollaseen perus samsungiin ja jos,nii mitä se aiheuttaa? voiks se levitä ettepäin? Ja mistä tommosii ees tulee ku toi numero ei o mitenkää yleises jaossa? nää o sen luokan hämäriä juttuja et en tosiaankaan tiiä niist mitään,joten kaikki viisaammat ja fiksummat,auttakaa! Pliis (rukoilee polvillaan)

        samsungii liian lähellä korvaa,mato luikertelee sisään


      • da da daa
        nokialainen 70 kirjoitti:

        samsungii liian lähellä korvaa,mato luikertelee sisään

        No,eipähä aiheuta suurta vahinko,.ku tua pää kopassa on aika avaraa ja tilavaa menetettyäni järkeni...


      • tarkistaa*
        tyhymä minä kirjoitti:

        Voiks sellanen virus tarttuu tollaseen perus samsungiin ja jos,nii mitä se aiheuttaa? voiks se levitä ettepäin? Ja mistä tommosii ees tulee ku toi numero ei o mitenkää yleises jaossa? nää o sen luokan hämäriä juttuja et en tosiaankaan tiiä niist mitään,joten kaikki viisaammat ja fiksummat,auttakaa! Pliis (rukoilee polvillaan)

        niitä ystävyys suhteuta?


      • habatitilallaa
        tarkistaa* kirjoitti:

        niitä ystävyys suhteuta?

        tarkistin mut ei ollu niiltä. eivätkä oo antanu mun numbeeroo mihkä ettepäin...


      • นักท่องเที่ยว
        habatitilallaa kirjoitti:

        tarkistin mut ei ollu niiltä. eivätkä oo antanu mun numbeeroo mihkä ettepäin...

        Thaimaasta käännetty englangiksi siinä ehdotetaan yhteistyötä ja henkilöitten nimet


      • ------pip...........
        นักท่องเที่ยว kirjoitti:

        Thaimaasta käännetty englangiksi siinä ehdotetaan yhteistyötä ja henkilöitten nimet

        kiitos vastauksista,eli tää o vähä samantyyppine viästi ku ne roskapostihässäkät mitä väliin tipahtelee sähkopostiin. "_olen mr chan ja kehoitan turvautua luotta minä sinun kanssa ryhtyä ystävyysbisnes suhde..." ?? ihme juttu vaa että puhelimeenki viä ja ku ei tosiaan oo mikään julkinen numero(salainen het alusta asti)enkä oo sitä levitelly mihkää.. osaavia ovat,pirulaiset. :/


    • bbbbbbbbbbbbbbbbb

      thaikkua. oudosti kirjoitettuna

      • mr_von.huuhaa

        "kaunista päivää ja yhteistyötä eri asioiden suhteen" ja loppu onkin hebreaa? eli olisiko jonkinlainen kerjuu juttu kysymyksessä? Sanat on todella asetettu väärinpäin ainakin loppuosassa.


      • OO¨¨¨
        mr_von.huuhaa kirjoitti:

        "kaunista päivää ja yhteistyötä eri asioiden suhteen" ja loppu onkin hebreaa? eli olisiko jonkinlainen kerjuu juttu kysymyksessä? Sanat on todella asetettu väärinpäin ainakin loppuosassa.

        seA3RSWJKT


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe