suomen leikkiköyhä vihaa oikeesti köyhiä. leikstiköyhä hamuaa kaikkee roinaa tauluteeveestä etelännatkoihin arvostelee -koulua -päiväkotia -terveyskeskusta -wanhainkotia -sossuluukkua, nämä kaikki tötätekevät tarjoaa anatanalla sossu-kerjäys-hattuun joka työpäivä noin kolmentunnin palkansa. Mutta sitten kun tämä loinen kivisydän about soinismi bakteerin saastuttama tapaa suomessa OIKEESTI KÖYHÄN. hän alkaa mellastamaan, EIKÄ ANNA kerjäämästään saaliista yhtikäs mitään Oikeesti köyhälle. kuvittelee, että vain hän itse on oikeutettu leikkimään köyhää. minä annan vain oikeelle köyhälle exstraa. ps. "kammottava joukkio nämä leikkiköyhät"" maailmassa yli 2 miljardia oikeeta köyhää. näistä ei yksikään asu suomessa..
Suomen leikist köyhä törkeä juntti..
4
132
Vastaukset
- synkeää porukkaa..
suomen must sorry vaikeesti työllistettävä, tottunut olemaan -vapaamatkustajana- ensin on äiti makasnut gauskanpidon senjälkeen sossu.. oikeasti (köyhä) häiritsee tämän pummin (ajopuuteoriaa)
- tähänkö on tultu ?
Missä on kirjoitus- ja lukutaito? Kenen on vastuu?
Jospa aloittajakin mongertelisi näppiksensä kanssa luettavaa tekstiä.
Toivotaan, että ajattelukin kehittyisi tasolle jolla käsitetään kuinka epätasaista tulonjako todellisuudessa on. Rikkaalle sopii hyvin, että köyhät ovat toistensa kurkussa ;)- sat ajatella?
jakoa. ei todellakaan, mä otan duuniin sellaisen henkilön, joka tuottaa kitisemättä minulle työllään esm. 20€/h. muutoin ei kannata palkata ketään, ellei tämän työläisen tekemää työpanosta pysty myymään eteenpäin voitolla.. siksi täällä globaali pallolla työt tehdäänkin siellä, missä ihmiset haluavat tehdä työtä suomessa työnteko Intoa vauhdittaisi, jos Sinnemäki yms haaveilijat ymmärtäisi lopettaa ulkomaan velan ottamisen "vaikeastityöllistettävien" viinaan ja cannabikseen, nyt hallitus ottaa velkaa noin 200 miljoonaa euroa/vrk. pian korot hyppää 15 % iin. PS. kuka nämä loosereille jaettavat velat ja korot maksa?
- Hyvinvointi kaikille
sat ajatella? kirjoitti:
jakoa. ei todellakaan, mä otan duuniin sellaisen henkilön, joka tuottaa kitisemättä minulle työllään esm. 20€/h. muutoin ei kannata palkata ketään, ellei tämän työläisen tekemää työpanosta pysty myymään eteenpäin voitolla.. siksi täällä globaali pallolla työt tehdäänkin siellä, missä ihmiset haluavat tehdä työtä suomessa työnteko Intoa vauhdittaisi, jos Sinnemäki yms haaveilijat ymmärtäisi lopettaa ulkomaan velan ottamisen "vaikeastityöllistettävien" viinaan ja cannabikseen, nyt hallitus ottaa velkaa noin 200 miljoonaa euroa/vrk. pian korot hyppää 15 % iin. PS. kuka nämä loosereille jaettavat velat ja korot maksa?
Nuo ovat juuri niitä ahneita ja itsekkäitä yksityisyrittäjiä, jotka äänestävät rotuvihalla perussuomalaisia ja samaan aikaan haluavat ilmaista työvoimaa elättääkseen monikulttuuriset perheensä ulkomailla.
Äärioikeistolaisia, jotka vihaavat Suomen kansaa. Vasemmalta äänestetään ja vasemmalla pysytään näissä asioissa.
Suomessa on kohta kaksi miljoonaa ihmistä, Suomen kansalaista, köyhyysrajan alapuolella vastoin Suomen Perustuslakiakin, johon on säädetty kunnollinen perusturva ja toimeentulo kaikille suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617