netissa tapaaminen

Ihme juttu

Hei

Ajattelin kysellä ihmisiltä kuinka paljon saatte vastauksia deitti profiileista?
Itse olen pitäny ties kuinka kauan profiilia mut en oo kertaakaan saanut minkäänlaista vastausta.
Eniten mua vituttaa noissa se että laittaa viestejä naisille niin koskaan ei saa minkäänlaista vastausta.

41

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nightranger

Sama täällä. Ei mitään vaikka kuinka viilaa profiilia paremmaks. Ja monelle kymmenelle naiselle olen kirjottanu eikä yhtäkään vastausta. Voisi sen verran edes vastata että "ei kiitos", vaikka tosin vastaamattomuudellakin menee viesti perille mutta olisi mukavempaa jos tulisi edes vastaus.

• ihme juttu

Aivan totta

Olisi kiva että naiset edes sen verrran viitsisi sanoa että "kiitos ei tai vastaavasti" koska tulee aika hemmetin tyhmä olo kun ite laittelee viestejä mut sit ei saa mitään takas :(

• Dididiia
        ihme juttu kirjoitti:

Aivan totta

Olisi kiva että naiset edes sen verrran viitsisi sanoa että "kiitos ei tai vastaavasti" koska tulee aika hemmetin tyhmä olo kun ite laittelee viestejä mut sit ei saa mitään takas :(

No sitten taas jos jollekin tyhmälle miehelle sanoo ´´kiitos ei´´ hän saattaa ottaa sen syvänä loukkauksena, henkilökohtaisena tai agressiivisesti ja haukkua takaisin. Huoh!!!!!!! Vastaamatta mitään voimme välttyä yleensä niiltä hyvin.

• ...............

mä olen vastannut kaikille miehille, ketkä on kirjoitellut. Ainoa ongelma on se, ettei kaikki ymmärrä ettei minua kiinnosta.

• ihme juttu

ymmärrän mutta eikö se olisi reilua kuitenkin sanoa asiasta?
        Kun jäädä vastaamatta...

• luetunymmärtäminen
        ihme juttu kirjoitti:

ymmärrän mutta eikö se olisi reilua kuitenkin sanoa asiasta?
        Kun jäädä vastaamatta...

Luepas se edellinen viesti uudelleen: "minä olen vastannut kaikille..."

• Nainen minäkin

Minä olen 40 nainen, enkä saa vastauksia. Lähetän itse miehille vastauksia. Noin kolmannes miehistä ei ikänä vastaa siihen lähettämäänikään viestiin.

• Naurattaa:_

Tarkistapa 40 nainen profiilisi, löytyykö sieltä jokin seuraavista:
        - sinulla on lapsia ex-suhteistasi? Tämä on kaikkein PAHIN asia deittipalstoilla.
        - sinulla ei ole kuvallista profiilia?
        - ulkonäkösi on seinästä reväisty?
        - olet lisääntymiskyvytön nainen eli vaihdevuotesi ovat menneen talven lumia?
        Ikääntynyt nainen, jonka kanssa perheen perustaminen olisi pelkkä haave vain.
        - olet alkoholi- tai mielenterveysongelmainen.
        - olet feministi

Vieläkö ihmettelet, miksi miehet eivät ota sinuun yhteyttä?
        Huomaa varsinkin tuo ex-puolison kanssa tehdyt lapset. Niitä hyvin harva
        mies tai nainen haluaa.

• joku vaan...
        Naurattaa:_ kirjoitti:

- sinulla on lapsia ex-suhteistasi? Tämä on kaikkein PAHIN asia deittipalstoilla.
        - olet feministi

mies tai nainen haluaa.

"Vieläkö ihmettelet, miksi miehet eivät ota sinuun yhteyttä?
        mies tai nainen haluaa."

päteekö tämä vain nelikymppisiin? Itselläni on 2 lasta ja olen saanut erittäin paljon yhteydenottoja. Olen myös maininnut etten enään halua lapsia. Olen 30v.

• voi voi...

- olet feministi

mies tai nainen haluaa.

Kaikesta päätellen on hyväkin että naiset kuvailemasi naiset säästyvät yhteydenotoiltasi.
        Turha sinunkaan sitten ruikuttaa mikset saa vastauksia tai yhteydenottoja.

Sitä saa mitä tilaa, nääs.

Ja ei, en ole tuo jolle vastasit.

• Nainen minäkin
        voi voi... kirjoitti:

Kaikesta päätellen on hyväkin että naiset kuvailemasi naiset säästyvät yhteydenotoiltasi.
        Turha sinunkaan sitten ruikuttaa mikset saa vastauksia tai yhteydenottoja.

Sitä saa mitä tilaa, nääs.

Ja ei, en ole tuo jolle vastasit.

Ajattelin ihan samaa. Minä olen se jolle hän vastasi. Hoikka, lapseon, koulutettu ja työssä kävyä. Ja kyllä, ilmoitukseni on kuvaton, mutta ilmeisesti en ole riihen seinästä reväistyn näköinen, sillä jos käyn treffeillä niin treffiseura pyrkii erotessa suuhun.

Olen aina ihmetellyt miesten intoa suudella ventovierasta naista puolen tunnin tai tunnin kahvilla istumisen päätteeksi. Vai silläkö ne kuvittelee hurmaavansa naisen. Pelastaa tilanteen?

Siis olen käynyt kyllä treffeillä, KOSKA ITSE LÄHETÄN MIEHILLE VIESTEJÄ JA EHDOTAN TREFFEJÄ.

• aiempi
        Nainen minäkin kirjoitti:

Ajattelin ihan samaa. Minä olen se jolle hän vastasi. Hoikka, lapseon, koulutettu ja työssä kävyä. Ja kyllä, ilmoitukseni on kuvaton, mutta ilmeisesti en ole riihen seinästä reväistyn näköinen, sillä jos käyn treffeillä niin treffiseura pyrkii erotessa suuhun.

Olen aina ihmetellyt miesten intoa suudella ventovierasta naista puolen tunnin tai tunnin kahvilla istumisen päätteeksi. Vai silläkö ne kuvittelee hurmaavansa naisen. Pelastaa tilanteen?

Siis olen käynyt kyllä treffeillä, KOSKA ITSE LÄHETÄN MIEHILLE VIESTEJÄ JA EHDOTAN TREFFEJÄ.

Sama juttu, itse olin aktiivinen treffaillessa, ei sitä kannata miehiä jäädä pelkästään odottamaan. Ja eihän se oma aktiivisuus miesten yhteydenottoa estä. Jos joku ei kestä aktiivista naista, niin tämä on tod. näk. väärä henkilö.
        Veikkaanpa että meitä on aika paljon, ja me tiedämme että eivät ne miehetkään kaikkiin viesteihin vastaa. Eivät edes sanoakseen "Kiitos, mutta ei kiitos".

Kannattaa silti huomata, että tälle palstalle eksyy selvästi kaikkein mustavalkoisin ja itsekkäin osa miehistä, jotka ruikuttavat kun eivät saa seuraa vaikka heissä itsesään on selvästi hiukan "syytä": nainen pitäisi saada heti kun halutaan, ja tarvittaessa esitetään palstalla kaiken maailman juttuja jotta saataisiin seuraa, omien ehdottomien tarpeiden mukaisesti.
        Treffipalvelussa olevat miehet eivät kaikki ole onneksi samanlaisia.

• N40+

- olet feministi

mies tai nainen haluaa.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että kenen kanssa tehdyt lapset olisi hyväksyttävämpiä kuin ex-puolison kanssa tehdyt lapset...?
        Mietin vaan kun korostit tätä seikkaa niin kovasti :o

• 3454345

33% on aina eri asia kuin 100%:a.

• 54545454
        joku vaan... kirjoitti:

"Vieläkö ihmettelet, miksi miehet eivät ota sinuun yhteyttä?
        mies tai nainen haluaa."

päteekö tämä vain nelikymppisiin? Itselläni on 2 lasta ja olen saanut erittäin paljon yhteydenottoja. Olen myös maininnut etten enään halua lapsia. Olen 30v.

"Olen myös maininnut etten enään halua lapsia. Olen 30v. "

Harva mies ottaa tuota asiaa vakavasti ja tuskin sinäkään jos tilanne/ajatukset "muuttuukin" (joka tuntuu olevan tyypillistä naisilla).

• sonni liikenteessä
        aiempi kirjoitti:

Sama juttu, itse olin aktiivinen treffaillessa, ei sitä kannata miehiä jäädä pelkästään odottamaan. Ja eihän se oma aktiivisuus miesten yhteydenottoa estä. Jos joku ei kestä aktiivista naista, niin tämä on tod. näk. väärä henkilö.
        Veikkaanpa että meitä on aika paljon, ja me tiedämme että eivät ne miehetkään kaikkiin viesteihin vastaa. Eivät edes sanoakseen "Kiitos, mutta ei kiitos".

Kannattaa silti huomata, että tälle palstalle eksyy selvästi kaikkein mustavalkoisin ja itsekkäin osa miehistä, jotka ruikuttavat kun eivät saa seuraa vaikka heissä itsesään on selvästi hiukan "syytä": nainen pitäisi saada heti kun halutaan, ja tarvittaessa esitetään palstalla kaiken maailman juttuja jotta saataisiin seuraa, omien ehdottomien tarpeiden mukaisesti.
        Treffipalvelussa olevat miehet eivät kaikki ole onneksi samanlaisia.

"Kannattaa silti huomata, että tälle palstalle eksyy selvästi kaikkein mustavalkoisin ja itsekkäin osa miehistä, jotka ruikuttavat kun eivät saa seuraa vaikka heissä itsesään on selvästi hiukan "syytä":"

Eiköhän palstan kirjo perustu niistä miehistä jotka ovat yrittäneet tai yrittävät edelleen hakea netistä seuraa. Valtaosa hakuista vain epäonnistuu ja monet deittipalstat ovat niin täynnä "vakionaamoja", että pitäisi olla aikamoinen sonni että saa muutamankin vastauksen vakiopalstalaisilta.

• sama.
        sonni liikenteessä kirjoitti:

"Kannattaa silti huomata, että tälle palstalle eksyy selvästi kaikkein mustavalkoisin ja itsekkäin osa miehistä, jotka ruikuttavat kun eivät saa seuraa vaikka heissä itsesään on selvästi hiukan "syytä":"

Eiköhän palstan kirjo perustu niistä miehistä jotka ovat yrittäneet tai yrittävät edelleen hakea netistä seuraa. Valtaosa hakuista vain epäonnistuu ja monet deittipalstat ovat niin täynnä "vakionaamoja", että pitäisi olla aikamoinen sonni että saa muutamankin vastauksen vakiopalstalaisilta.

Ehkäpä nuo kuvailemani tyypit ovat sitten aktiivisempia kirjoittajia, innokkaampia syyttämään naisia kaikista maanvaivoista, sen sijaan että keskustelisivat itse asiasta.
        Tosin on myönnettävä, että palstan politiikassa on mielestäni tapahtunut jonkinlainen muutos, täällä ei ole ihan niin kitkerää kuin aiemmin, ja asiallista keskustelua löytyy enemmän.

Vakionaamojen määrä varmaan riippuu siitäkin missä päin Suomea asuu.
        Ja jos ei ole jäljellä muuta kuin vakionaamat, terve järki sanoo, ettei niitä uusia sada vanhoja haukkumalla vaan katselemalla muualta tai hankkimalla uusia naamoja palveluun.

• Kokenut_

Kuulostaa oudolta tuo, ettei yksikään nainen ole vastannut viestiisi.
      Laitoin v. 2010 yhden ilmoituksen deittipalstalle silloin, kun nettitreffeistä
      ei tiennyt juuri kukaan. Menin elämäni ensimmäisille nettitreffeille, samoin
      tapaamani nainen oli elämänsä ensimmäisillä nettitreffeillä. Tulos: menimme naimisiin.

Erosimme myöhemmin, mutta me kumpikin olemme etsineet nettitreffeiltä jatkossakin
      hyviä suhteita. Ja hyvin on käynyt meille kummalekin: Exäni löysi elämänsä miehen netistä vain 4 kk:n
      kuluttua, minullakin on yhteydenottoja ja nettitreffejä ollut aivan kiitettävästi, eli
      nettitreffit kyllä toimivat. Vika ei ole netissa vaan kirjoittajassa ja hänen profiilissaan,
      jos flaksi ei käy. Näin puhuu kokemus. Onko sinulla ylipainoa, oletko työtön tai mielenvikainen,
      ruma, lyhyeksi jäänyt (175 cm tai alle), yksinkertainen eli älykkyys ei kuulu ominaisuuksiisi,
      persoonaton perässähiihtäjä, aikaansaamaton, et tiedä kuinka naisten kanssa ollaan ja
      käyttäydytään, sivistyneisyys on sinulle tuntematon asia, et tiedä mitä haluat, et tiedä,
      mitä on olla mies?

Jos vastaat yhteenkään näistä myöntävästi, ei vika yhteydenottojen puutteeseen
      ole muissa, vaan sinussa itsessäsi.

• Höpöhöpöhöpö!

Oikeasti huono käytös, epäsiisteys ja addiktiot ovat ainoita tosi kattavia turn offeja. Ja kyllä aina joku samanlainen sellaisenkin huolii.

On täälläkin "asiantuntijoita", kun luulevat, että kukaan ylipainoinen, työtön, lyhyt, psyyken lääkkeitä nappaava, kuvaton, ruma, yksinhuoltaja, vanha, jälkeenjäänyt, FEMINISTI jne. jne. ei ole parisuhteessa! :D Nämä asiantuntijat sen sijaan itse taitavat olla yksinäisiä ja katkeria.

• voe voe..
        Höpöhöpöhöpö! kirjoitti:

Oikeasti huono käytös, epäsiisteys ja addiktiot ovat ainoita tosi kattavia turn offeja. Ja kyllä aina joku samanlainen sellaisenkin huolii.

On täälläkin "asiantuntijoita", kun luulevat, että kukaan ylipainoinen, työtön, lyhyt, psyyken lääkkeitä nappaava, kuvaton, ruma, yksinhuoltaja, vanha, jälkeenjäänyt, FEMINISTI jne. jne. ei ole parisuhteessa! :D Nämä asiantuntijat sen sijaan itse taitavat olla yksinäisiä ja katkeria.

He ovat nimen omaan katkeria: heillä on negatiivinen ja mustavalkoinen, ehdoton katsomus siitä, mitä halutaan ja miten asioiden tulee olla, muu ei käy, ja sitten kun yllättäen naiset eivät vastaa tai ota yhteyttä, ihmetellään mikä on vikana. Kuvitellaan että kun ei ole noita mainitsemiasi asioita ja pituus ja paino ovat kohdallaan niin naisissa on vika jos ei tärppää.

Ja tosiaankin, todellisessa maailmassa kumma kyllä monenlaiset ihmiset löytävät seuraa ja puolison. Mutta ehkä näiltä palstalla loistavilta äärettömä "syvällisiltä" miehiltä on todellisuus hukassa. Se on jo hiukan sairautta itse asiassa.

Noh, ainahan voi tulla Suoleen syyttämään naisia ja näiden asenteita ja maailmankatsomusta :D
        Sillähän ne asiat korjaantuvat.

• se paniikki-perse
        Höpöhöpöhöpö! kirjoitti:

ja mua ihmetyttää et miten maassa jossa varmaan puolet kansasta omaa jonkun mielenterveystaudin(kyllä,monet sairaudet ei näy ulospäin)ja..perus lekuri määrää psyykelääkkeitä vaivaan kuin vaivaan..inistään tosta ei saa olla mielenterveys-tapaus ja syödä lääkkeitä..mitä hittoa??skitsofreenikot on mun tietääkseni muualla kuin deittipalstoilla,meinaan jos vakavista häiriöistä puhutaan,lol..

• Niinpä...

Paitsi, että naimisiin ei mennä vain siksi, että myöhemmin voitaisiin erota.

• 4354534
        voe voe.. kirjoitti:

He ovat nimen omaan katkeria: heillä on negatiivinen ja mustavalkoinen, ehdoton katsomus siitä, mitä halutaan ja miten asioiden tulee olla, muu ei käy, ja sitten kun yllättäen naiset eivät vastaa tai ota yhteyttä, ihmetellään mikä on vikana. Kuvitellaan että kun ei ole noita mainitsemiasi asioita ja pituus ja paino ovat kohdallaan niin naisissa on vika jos ei tärppää.

Ja tosiaankin, todellisessa maailmassa kumma kyllä monenlaiset ihmiset löytävät seuraa ja puolison. Mutta ehkä näiltä palstalla loistavilta äärettömä "syvällisiltä" miehiltä on todellisuus hukassa. Se on jo hiukan sairautta itse asiassa.

Noh, ainahan voi tulla Suoleen syyttämään naisia ja näiden asenteita ja maailmankatsomusta :D
        Sillähän ne asiat korjaantuvat.

Varsin isolla osalla ihmisistä on ennakkoluuloja. Voisi sanoa että karkeasti arvioiden 95-99%:lla on. Noista voisi sanoa 90%:lla olevan semmoisia ennakkoluuloja jotka vaikuttavat suoraan kumppanin haussa.

• 546655654
        se paniikki-perse kirjoitti:

ja mua ihmetyttää et miten maassa jossa varmaan puolet kansasta omaa jonkun mielenterveystaudin(kyllä,monet sairaudet ei näy ulospäin)ja..perus lekuri määrää psyykelääkkeitä vaivaan kuin vaivaan..inistään tosta ei saa olla mielenterveys-tapaus ja syödä lääkkeitä..mitä hittoa??skitsofreenikot on mun tietääkseni muualla kuin deittipalstoilla,meinaan jos vakavista häiriöistä puhutaan,lol..

Oikeastihan kaikki taudit ovat sallittuja, kunhan niistä ei ilmoita heti ensimmäisessä viestissä muille ja ne eivät näy ulospäin.

• edellinen
        4354534 kirjoitti:

Varsin isolla osalla ihmisistä on ennakkoluuloja. Voisi sanoa että karkeasti arvioiden 95-99%:lla on. Noista voisi sanoa 90%:lla olevan semmoisia ennakkoluuloja jotka vaikuttavat suoraan kumppanin haussa.

Ennakkoluuloja todellakin on, onko prosenttimäärä tuota mitä sanot, on sitten toinen asia.
        Ihminenhän hakee helposti jotain tuttua ja turvallista, joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Tämä selittää sen miksi ne kumppanit ovat helposti samansorttisia tai ainakin muistuttavat jotain muuta henkilön lähipiiriin kuuluvaa ihmistä.

Ulkonäkö lienee se pahin tekijä näissä asioissa. Masennus on toinen, samoin työttömyys.
        On ymmärrettävää, että ihmiset haluavat hyvää elämää itselleen, samoin onnea, joten pyrkimys löytää hyvä kumppani on selviö.
        Ennakkoluulot ja "varoitusmerkit" toisen ulkonäössä tai käyttäytymisessä eivät muuten ole suinkaan aina turhia.

Nämä kuitenkin lienevät asioista, joita ei voi muuttaa noin vaan, se vaatii ihmiseltä itseltään halua ja rohkeutta ottaa selvää ja samalla asettaa siinä itsensäkin alttiiksi. Harva meistä haluaa ehdon tahdoin kolhia itseään.

• jeesus tulee

- sinulla on lapsia ex-suhteistasi?
      - olet feministi
      - olet persoonaton
      - olet yksinkertainen
      - seuraat salkkareita / luet seiskaa
      - uskot sinisilmäisesti kaiken mitä uutisissa ja lehdissä sanotaan ja tietämys maailmasta rajoittuu siihen
      - kuuntelet radionovaa ja lauri tähkä on lempiartistisi

minuakin nuorta miestä naurattaa yllämainitut asiat ja varsinkin se miten feminismi on sotkenu muijien päät, vai tekikö sen lauri tähkä? =D =D =D =D =D =D =D...

• dr. esperanto

Minä tässä parhaillaan odottelen, että joku kävisi edes vilkaisemassa profiiliani. Kuinkahan monta viikkoa siihen keskimäärin menee?

Olen ymmärtänyt tämän homman niin, että mies ei saa hyvääkään profiiliin juuri koskaan vastauksia. Kun taas nainen saa johonkin minuutissa hutaistuun profiiliin 10 vastausta päivässä.

Pitäisikö minun nyt sitten heittää sinne jonon jatkoksi 11. vastaus? Päkertää joku pitkä ja persoonallinen avaus sellaiselle naiselle, joka ei ole vaivautunut edes kertomaan itsestään mitään? Kylläpä menee työlääksi arpomiseksi!

• voe voe ..

Olet sitten noita kuvattuja tyhmiä, jotka uskovat kaiken mitä netistä on luettavissa.

Se on nääs niin, että omatoimiset saavat vastauksia ja kontakteja, se johtavatko ne mihinkään on sitten toinen juttu.

• N35*

Odottele sinä vaan. Missään nimessä ei kannata olla aloitteellinen tässä asiassa. Kyllä se joku vielä napsahtaa. Ehkä 10 vuoden aikana....

• 5434554

"Olen ymmärtänyt tämän homman niin, että mies ei saa hyvääkään profiiliin juuri koskaan vastauksia. Kun taas nainen saa johonkin minuutissa hutaistuun profiiliin 10 vastausta päivässä. "

No naiselle riittää kyllä 10-30 sekunttiakin tuommoisen profiilin tekemiseen ja vastauksia tulee enemmän kuin miehelle, joka tekee tasokkaan profiilin.

• Dremeli

Ei muuta ku lisää yritystä ja kärsivällisyyttä, moni muukin asia on tuolla lailla onnistunut. Tsemppiä kaikille!

• netticupido

Hei! Käy ensimmäiseksi läpi profiilisi. Tarkista myös deittisivustoltasi, jos he voivat katsoa profiilisi läpi ja antaa vinkkejä sen suhteen. Seuraavana mieti lähettämääsi viestiä. Kirjoitatko yksilöllisiä, naisen profiiliin viittaavia viestejä? Näe vaivaa ensimmäisen viestin kirjoittamisessa, se toivottavasti palkitaan!

Terveisin, Netticupido

• Itelläni on samajuttu.Profiili on ollut treffipalstalla melkein alusta lähtien enkä ole saanut yhtäkään vastausta.
      On mennyt jo usko täysin kokojuttuun mutta annan sen olla siellä kuitenkin.
      Olen laittanut treffi-ilmoituksen kaikille tuntemilleni palstoile ja tulos on jokapaikassa sama:Vastauksia 0kpl.
      Enää ei huvita edes kirjoittaa naisille kun tietää ettei kukaan vaivaudu vastaamaan mitään.

• 1risuparta

muut niin venäläiset naiset ottaa kyllä aika usein yhteyttä,suominainen hakee vain jännitystä, ajankulua ja mittauttaa omaa imagoaan sillä kuinka moni mies on antanut arvioin ko.naisen profiiliin.Sitten on niitäkin naisia jotka peruvat treffit tai eivät tule sovituille ensinkään syytä ilmoittamatta,ei ihme jos täällä turhautuu moni mies kuin nainenkin.

• VaraValita

Missä metsäkylillä te oikein asutte?

Olen 40 nainen ja feministi. (Täytyy olla joko hullu tai kokematon 40 nainen ellei olisi). Ja saan miehiltä yhteydenottoja enemmän kuin omiksi tarpeiksi.

No joo Lauri Tähkä ei kyllä ole lempiartistini....

• 54455454

Ei tuo ole mikään ihme juttu. Vastaajia on paljon ja joiltakin paikkakunnilta voi olla vaikeampaa saada vastauksia. Jos oma profiili ei ole erityisen vetävä niin vastauksia ei helposti tule ollenkaan (laitoitpa sitten mitä tahansa viestiin).

Usein jos ei tule minkäänlaisia vastauksia niin profiilissa on vikaa. Ei iske millään tavalla kehenkään. Toisaalta tuossa vaaditaan usein jo aikamoista kirjoitusvirtuoosia tai lipevää myyjää että saa itsensä markkinoitua naisille. Tärkeintä on juuri tuo markkinointi, se että minkälainen itse olet niin on lähes yhdentekevää. Valheellakin voi päästä pidemmälle kuin tosiasioilla (jos ne eivät miellytä naisia). Toki totuuden ilmitullessa on vaara yhteyden katkeamiseen.

• 54455454

Siis miesvastaajia naisten ilmoituksiin on paljon. Naisia on vähemmän etsijöinä mutta vastaavat vain sellaisiin ilmoituksiin jotka tuntuvat koskevan vain heitä (ja paria sataa muuta naista).

• Dremeli

Hyvä pointti tuo "lipevä myyjä". Mä ajattelisin että se vois olla melkeinpä mainio keino. Tuohan on sitä "pilkettä silmäkulmassa", mitä monet peräänkuuluttaa.

• Katkerakohan...

treffeillä roikuttuani olen saanut asiasta tarpeekseni....

Miehet ovat joko.......
      niin ujoja, etteivät halua muuta kuin kirjoitteluseuraa.....
      ovat naimisissa tai muuten vakisuhteessa, sen tietää mitä etsivät.....
      ovat alkoholiongelmaisia jollain tapaa, profiilissa alkoholin käyttö: ehdoton ei....kertoo jo paljon......

Itse normaali, viriili, hyvän näköinenkin, tosin tupakoiva, työssäkäyvä, juhliva, läheisyyttä kaipaava, fiksu, ajatteleva, empaattinen, ei nalkuttava, ei sylje lasiin, ei arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella....

Silti muutamia kriteereitä....kumppani ei saa olla mustasukkainen, täytyy olla myös oma elämä, ei halua eka treffien jälkeen muuttaa yhteen asumaan, antaa myös toiselle tilaa hengittää.....kaipaan aivan normaaleja asioita parisuhteessa, yhdessäoloa, läheisyyttä, hyvää seksiä, lämpöä elämään, yhteistä ELÄMÄÄ.

Mutta miehillä on ekoina kysymyksinä viesteissä se, onko kiinteät rinnat, mistä asennoista pidät, tuutko mun kaa tänne mökille...muija on poissa.....

EI todellakaan natsaa, joten parempi varmaan yhä yksin kuin paskassa parisuhteessa....
      Onneksi sitä maitoo saa myös litrakaupalla.....ei tartte koko lehmää....:-))

• Dremeli

Edellinen viesti meni pipariksi joten uusitaan.

"ovat alkoholiongelmaisia jollain tapaa, profiilissa alkoholin käyttö: ehdoton ei....kertoo jo paljon...... "

Onko tuosta ymmärrettävä että jos hakee ihmistä joka ei käytä alkoholia niin se on paha juttu?

• raittiusmiehiä
        Dremeli kirjoitti:

Edellinen viesti meni pipariksi joten uusitaan.

"ovat alkoholiongelmaisia jollain tapaa, profiilissa alkoholin käyttö: ehdoton ei....kertoo jo paljon...... "

Onko tuosta ymmärrettävä että jos hakee ihmistä joka ei käytä alkoholia niin se on paha juttu?

Entinen alkoholisti on usein nykyinen absolutisti. Alkoholista erossa pysyminen vaatii sen ettei kohtuukäyttö ole mahdollista. Jos sortuu lasilliseen, on vaarana, että se on sitten taas pitkä putki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4286
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4136
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2324
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      21
      1446
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1272
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      74
      1049
    Aihe