olemaan niinku ennen myrskyjä.. Raivas, rapsutti ja leikkas nurtsin niin hyvä tuli.. ;)
Alkaa pihamaa
5
150
Vastaukset
tää oli mun puolest ilmeisest täs tään päivän huuhailut.. pitäs jaksaa tunnin lenkki viel.. jos oikein rehellisiä ollaan niin ei jaksas mut pakko.. mieli muuttuu matkalla ku musat korville ja menoks.. ;D
leikistä suuta, luulen parhaiden palojen olevan vielä edessä, ihan saippuasarjan mukaisesti näyttää ilta alkavan jälleen. Verta, hikeä ja kyyneleitä varmaan valuu taas ennen kuin vuorokausi vaihtuu :)))
Mullakin aikainen herätys 04.30 pitäis olla jo skarppina menossa, joten ei tässä enää montaa olutta lipitetä :)))kerbiili62 kirjoitti:
leikistä suuta, luulen parhaiden palojen olevan vielä edessä, ihan saippuasarjan mukaisesti näyttää ilta alkavan jälleen. Verta, hikeä ja kyyneleitä varmaan valuu taas ennen kuin vuorokausi vaihtuu :)))
Mullakin aikainen herätys 04.30 pitäis olla jo skarppina menossa, joten ei tässä enää montaa olutta lipitetä :)))Ai se on illat tätä ja tota.. Aikasimpa sulla on herätys.. ne on nuo aamuhukit kovia.. varsinkin jos tulee valvottua.. bissee en kyl litkis yhtään tossa tilanteessa..
Ja se olla tulossa "hallitus" kohta töista mun iloks tai suruks.. Liekö millane raskas työpaiva olunna.. Jännityksellä ootttelen.. Tuleeko suukkoja vai puukkoja.. ;D
- TaivaItaja
pihassa. Mökillä on 60 puuta nurin ja sähköt poikki. Onneks olin Neste Rallissa niin ei kaatunut puu auton päälle niinkuin mökkinaapurilla.
Huomenna pitää raivata piha ja käydä lenkillä.Meillä ei mitään pahempaa.. mitä nyt roskaa ja isoja oksia pitkin terasseja ja pihoja.. puut kaatuili naapureissa.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316266- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 132984
- 292302
- 122297
- 1621926
- 251822
- 281564
- 1051392