..uaveeta kaivataan mutta taitaapa säteillä uavee-säteitä ihan toisaalla..eipä tänne muutenkaan kananata säteillä jos ei nuita säteitä arvosteta..huuhha on pimeä paikka hykyjää..täällähän muttuu albiinoksi vaikka nahka on palanut
helloota uaveeta
17
144
Vastaukset
on ja tajutonta(huumori) porukkaa. Vastaat sitten myöntävästi tai kieltävästi aina olen pöljä tms.
Vai olisiko nyt pitänyt kirjoittaa, että tämä on hyvä palsta ja kaikkihan puhaltavat yhteen jutteluhiileen.
Vahinko vaan, kun hiili on sammunut jo ajat sitten. Ei edes kipunoita saada enää aikaan...että tuo ouatzakki kin saanut alapeukutusta vaikka on huuhaan vetäviä voimia..kaikessa suhteessa..luune ma.. valiettavasti aina vaan väärään aikaa liikkeeellä..
no en myökään viihtyis jos sais alapeukutusta..joku sanoiss että kävis jopa vanhanaaiaksesti kun jotkuu haluu harrastaastaa hillitöntä alapeukutusta..joku paikka tulee kipeeksi..LUULEN MA..pervokki kirjoitti:
..että tuo ouatzakki kin saanut alapeukutusta vaikka on huuhaan vetäviä voimia..kaikessa suhteessa..luune ma.. valiettavasti aina vaan väärään aikaa liikkeeellä..
no en myökään viihtyis jos sais alapeukutusta..joku sanoiss että kävis jopa vanhanaaiaksesti kun jotkuu haluu harrastaastaa hillitöntä alapeukutusta..joku paikka tulee kipeeksi..LUULEN MA..lukenut outzan kirjoituksia joskus täältä. Hän osaa keskustella ja keskustelee kenen kanssa vaan jakamatta ketään kuppikuntiin :) Tuo peukutus on kai harrastus joillekkin. Haöpa harrastus, mutta kuten sanoit joku paikka kipeytyy tai on jo kipeä. En oikein ole ajatellut koko peukkujuttua sen enempää.
Mirozio kirjoitti:
lukenut outzan kirjoituksia joskus täältä. Hän osaa keskustella ja keskustelee kenen kanssa vaan jakamatta ketään kuppikuntiin :) Tuo peukutus on kai harrastus joillekkin. Haöpa harrastus, mutta kuten sanoit joku paikka kipeytyy tai on jo kipeä. En oikein ole ajatellut koko peukkujuttua sen enempää.
..se peukkusysteemi vaan on josksu mielivaltainen.. no ketut.. outza juttelee oivatsi oluen kera.. my kind of woman..
en mä sua hylkäis;)
Tosi on ettei tänne nykyään kannata helmiä viskoa..
Kuis on ura urjennut, onko taiteilulla tarjennut?..elätä suomessa..pitää laajentaa internetin kautta maailmanlaajuisesti.. heti kun saa pari hommaa valmiiks.. tulet vielä kuulemaa musta.. LUULEN MAH..
pervokki kirjoitti:
..elätä suomessa..pitää laajentaa internetin kautta maailmanlaajuisesti.. heti kun saa pari hommaa valmiiks.. tulet vielä kuulemaa musta.. LUULEN MAH..
et riittää usko, voima ja rakkaus siihen mitä tekee.
Ja mä todella uskon kuulevani susta vielä, tulee olemaan ihanaa leuhkia meidän tuttavuudella;)a-v kirjoitti:
et riittää usko, voima ja rakkaus siihen mitä tekee.
Ja mä todella uskon kuulevani susta vielä, tulee olemaan ihanaa leuhkia meidän tuttavuudella;)..katotaan kuin käy..aina yritystä..,thats it.. maailma vaan on täynnä ihmisiä jotka..no hitto.. jotka haluu harrastaa sitä hillitöntä alapeukutusta.. persnahkat ei oo turvassa..
pervokki kirjoitti:
..katotaan kuin käy..aina yritystä..,thats it.. maailma vaan on täynnä ihmisiä jotka..no hitto.. jotka haluu harrastaa sitä hillitöntä alapeukutusta.. persnahkat ei oo turvassa..
et niillä on taitoa peukuttaa muita kuin omia perseitään.. pitäisivät vaan ne peukkunsa siellä jatkuvasti (niitten pääthän siellä jo onkin..) eivätkä tulis tänne oikeiden ihmisten harmiksi;)
a-v kirjoitti:
et niillä on taitoa peukuttaa muita kuin omia perseitään.. pitäisivät vaan ne peukkunsa siellä jatkuvasti (niitten pääthän siellä jo onkin..) eivätkä tulis tänne oikeiden ihmisten harmiksi;)
..wierd life wierder world.. näillä peukuilla tehdään ruokaa ja tsempataan.. ei paljoo rusehtavaa näy..
pervokki kirjoitti:
..wierd life wierder world.. näillä peukuilla tehdään ruokaa ja tsempataan.. ei paljoo rusehtavaa näy..
käytän peukkujani johonkin hyödyllisempään.
Ai hitsi kun on hankala näpyttää vastalakatuilla kynsillä. Eläköön naiseus ja sen mukanaan tuomat turhat ärsyttävyydet!;)a-v kirjoitti:
käytän peukkujani johonkin hyödyllisempään.
Ai hitsi kun on hankala näpyttää vastalakatuilla kynsillä. Eläköön naiseus ja sen mukanaan tuomat turhat ärsyttävyydet!;)..ketuilemasta kpäille hehehehehehehe.. no juu tarkotus on tehdä rutkasti projekteja (money money) kun nyt on kaverikin mukana.. kaks viisasta päätä kun lyö yhteen.. kuin käy?
pervokki kirjoitti:
..ketuilemasta kpäille hehehehehehehe.. no juu tarkotus on tehdä rutkasti projekteja (money money) kun nyt on kaverikin mukana.. kaks viisasta päätä kun lyö yhteen.. kuin käy?
tuloksena on kaksi kuhmua, kuhmu per pää siis;)
En mäkään muuten lakkaa, jatkan vaan, piruuttanikin. Paitsi kynsiä mä kyllä lakkaan, tasapuolisuuden vuoksi, omaksi kiusakseni;)a-v kirjoitti:
En mäkään muuten lakkaa, jatkan vaan, piruuttanikin. Paitsi kynsiä mä kyllä lakkaan, tasapuolisuuden vuoksi, omaksi kiusakseni;)on siirryttävä muiden epä-aktiviteettien pariin..
Paas kailottaen sitte kun jotain ratkaisevaa on tiedossa, mä oon kyllä kuulolla;)
Tsemppiä ja pirusti;)a-v kirjoitti:
En mäkään muuten lakkaa, jatkan vaan, piruuttanikin. Paitsi kynsiä mä kyllä lakkaan, tasapuolisuuden vuoksi, omaksi kiusakseni;)..musta tulee kuhmuinen nerokas pers..pää? kö? vai perpää?
a-v kirjoitti:
on siirryttävä muiden epä-aktiviteettien pariin..
Paas kailottaen sitte kun jotain ratkaisevaa on tiedossa, mä oon kyllä kuulolla;)
Tsemppiä ja pirusti;)..äläkä lakkaa..säteilemästä.. aavee-säteitä..
pervokki kirjoitti:
..äläkä lakkaa..säteilemästä.. aavee-säteitä..
äläkä sinäkään, nerokas kuhmupää;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882