http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2231779
Hauskoja sanomisia tuolla Soinilla, mutta olihan niitä aikoinaan Pellehermannillakin pikkukakkosella !
Timppa alkaa olakin jo siinä kunnossa, jotta häntä ei kanneta ulos apinahäkistä, kuten esi isäänsä Veikko Vennamo kannettiin !
Late Lapista.
KÄKÄTIN TUKITTIIN TENAVATÄHDELTÄ !
11
257
Vastaukset
- Timo on ok
Mistä moinen viha, saitko lapin keskustalta soppakuponkin.
Nyt jää rahaa olueeseen ja pää senkun turpoaa, ei taida neljäntuulen lätsä päähän mahtua.- Late Lapista.
Oliko jutussani jotakin joka ei pitänyt paikkaansa ?
http://naurunappula.com/534325
Late Lapista.
- Late Lapista.
UPPIS !!
Late Lapista, Lapin upparit RY !- ******
Lapin keskusta on työntänyt Johanna Korhosen kouluttamaan Latea tosiasioiden journalismissa! Late on onnesta sekaisin eikä tiedä, meneekö vihille neutraalista tunturin juurella vai Helsingin maistraatissa!
- Late Lapista.
****** kirjoitti:
Lapin keskusta on työntänyt Johanna Korhosen kouluttamaan Latea tosiasioiden journalismissa! Late on onnesta sekaisin eikä tiedä, meneekö vihille neutraalista tunturin juurella vai Helsingin maistraatissa!
Kuka on Johanna Korhonen? Ei kuulu varmaankaan tuttavapiiriini, koska en tunnista nimeä! Tosin minulla onkin tuttavia niin helevetin paljon, jotta en kaikkia tunnekaan !
Late Lapista.
- Mäntyniemi 2
yrittää saada homot ja lesbot äänestämään itseään, mikä tapahtuu harkitusti paljon ennen vaaleja.
Uskonpa, että jos Katainen yrittää sanoa samaa lähellä vaaleja, puolueen sisältä tulee käsky tukkia suuri suu.
Kokoomuksen sanomana homomyönteisyys ennen vaalipäivää olisi puolueelle kuolinisku. Minä olen tehnyt jo valintani, Kokoomus on viimeisenä listallani.- Late Lapista
Minun ei tarvitse edes valita, sekoomus, kepu, ja RKP ovat aina poissa listoiltani !
Late Lapista.
- sanoisin
jokin pieni puolue, josta ei ole niin suurta vaaraa Suomelle kuin kokoomuksesta.
Niinistö oli valopilkku ko. puolueessa ja nyt hänkin jää pois.- Late Lapista.
Mites olisi perus suomalaiset tai muutos 2011 puolue?
Late Lapista. - sanoisin
Late Lapista. kirjoitti:
Mites olisi perus suomalaiset tai muutos 2011 puolue?
Late Lapista.linjoilla ollaan. Olen pitänyt vaihtoehtoina tällä hetkellä perussuomalaisia tai kristillisiä. Räsänen on myös sellainen, joka esittää vielä ihan terveitä suomalaisia ajatuksia.
Useimmat puolueet ovat saastuneet kaikenlaisella ulkomailta tulleella saasteella. - Late Lapista.
sanoisin kirjoitti:
linjoilla ollaan. Olen pitänyt vaihtoehtoina tällä hetkellä perussuomalaisia tai kristillisiä. Räsänen on myös sellainen, joka esittää vielä ihan terveitä suomalaisia ajatuksia.
Useimmat puolueet ovat saastuneet kaikenlaisella ulkomailta tulleella saasteella.Eiköhän nuo ole ihan sisäpiirinsä saastuttamia, veivikaula vanhanen saastutti kepun, kiviniemi jatkaa saastuttamistaan ja tenavatähti katainen saastuttaa edelleen kokoomusta!
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648