Peruutin Knaus -92 vaunun puuhun ja takaikkuna lohkesi ylhäältä 40 cm. Onko kenelläkään tietoa, mistä voisi kysellä varaosia (ikkuna, ehkä takapuskurikin)?
Knausin takaikkuna
5
608
Vastaukset
- tane 56
kävi aivan samalainen vahinko. Laitoin aaltopeltiä ikkunaaukkon ,ja maalia päälle . Tuli muuten hyvä
Peltiin liimaa sitten vaan tarroja kovasti. Otin vanhat tarrat pois rikkinäisestä ikkunasta ja liimasin uudestaan peltiin kiinni - 76553
Katso vaikka reimon tuotteiden luettelosta vastaavan kokoinen uusi ikkuna ja asenna/ asennuta se hajonneen paikalle. Reimo toimii jälleenmyyjien kautta, esim www.caravanmarket.fi tms.
Ikkuinoiden mallit ovat vaihdelleet eikä Knausilta enää osia saa. Mutta vaunutehtaat käyttävät Seitzin tms tehtaiden ikkunoita joten tilaa sellainen sopiva.
Puskurin kanssa on hankalaa juuri siksi että edes 10v vaunuun ei tahdo enää löytää oisa. Ainoa konsti on vaunupurkaamo tai jostain toisesta puskurista rakentelu- laittelemassa
meikäläinen ja mistä noita vaunupurkaamoita löytyy pääkaupunkiseudulta, olisko jollain antaa vinkkiä?, kun en niitä netistä löydä, kaiken maailman uusia osia kylläkin, mutta minulle kelpais käytetyt osat.
- 76553
laittelemassa kirjoitti:
meikäläinen ja mistä noita vaunupurkaamoita löytyy pääkaupunkiseudulta, olisko jollain antaa vinkkiä?, kun en niitä netistä löydä, kaiken maailman uusia osia kylläkin, mutta minulle kelpais käytetyt osat.
Ei niitä vaunupurkaamoita ole koko maassa kuin kaksi kappaletta. Tietysti joku muukin purkaamo voi satunnaisesti purkaa vaunujakin ja onhan niitä joskus yhteisvarastollakin Juvanmalmilla. Ne Suomen 2 vaunuihin erikoistunutta purkaamoa ovat molemmat maakunnissa. Tässä tiedot:
Kisalo Ky, Lapua, puh. 0400 661 242.
T:mi Veijo Rajamäki, Ylistaro, puh. 0400 619 408. - vastauksestasi
76553 kirjoitti:
Ei niitä vaunupurkaamoita ole koko maassa kuin kaksi kappaletta. Tietysti joku muukin purkaamo voi satunnaisesti purkaa vaunujakin ja onhan niitä joskus yhteisvarastollakin Juvanmalmilla. Ne Suomen 2 vaunuihin erikoistunutta purkaamoa ovat molemmat maakunnissa. Tässä tiedot:
Kisalo Ky, Lapua, puh. 0400 661 242.
T:mi Veijo Rajamäki, Ylistaro, puh. 0400 619 408.uutena karavaanarina en tuota(kaan) tiennyt, pitää soitella kys. firmoihin.
Hyvät kesän jatkot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181