Pussailu ällöttää

hellppppp

Mulla on ongelma, joka ei todellakaan ole mukava. Aloitin juuri suhteen yhden pojan kanssa ja tänään sitten pussailimme ensimmäisen kerran.. se ei todellakaan ollut mukavaa, päinvastoin. Se oli ällöttävää ja kaiken lisäksi, musta tuntu et mä en osaa edes suudella (varsinkin kun en oo ikinä aiemmi sitä tehnyt) Joten, voisko joku vähän kertoo miten siinä toimitaan. Kyl se poika hyvin pussaili mut ite en osannu tehä mitään.

20

5291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pusuttelija1

      Ensinnäkin pitää rentoutua ja sun pitää ottaa eri asenne. Nyt varmasti suhtaudut kauhulla heti kun jätkä rupeaa suutelumielessä lähestyä. Sun pitää ajatella että okei, tää on kivaa. Ei kannata miettiä että mitä tässä "pitäis" tehä, vaan teet mikä tuntuu hyvältä sillä hetkellä.

      Tottakai vika voi olla myös pojassa, jos tunkee kieltä heti kurkkuun tai nuolee puoli naamaa märäksi niin ei se ole kenenkään mielestä silloin kivaa vaan juurikin ällöttävää. Suudelkaa hitaasti, pehmein rauhallisin liikkein. Ei sitä kieltä tarvii olla mukana välttämättä ollenkaan, tai jos on, niin silleen kivasti vähän koskee omalla kielellä toisen huulia siinä muun suutelun yhteydessä. Ei kuitenkaan kannata mennä työntämään sitä kieltä toisen suuhun.

      Tää kuulostaa hassulta, mutta siis kannattaa kokeilla suudella sekä ylä- että alahuulta, eli vaihdella. Siis vaikea selittää mitä tarkoitan, mutta suudellessa toinen tavallaan suutelee joko ala- tai ylähuulta. Kuulostaa hassulta mutta siis joo. :D Ja sama juttu, käännä välillä päätäs toiseen suuntaan, välillä painat huulet tiukemmin pojan huulia vasten, välillä tosi hellästi, suutele todella hitaasti tai sitten kiihkeämmin, näin pussailuun tulee vähän "eloa" ja vaihtelua. Mutta ei sitä kannata kauheesti suunnitella, teet vaan mikä tuntuu hyvältä.

      Sitten tärkeä! Tehkää muutakin kuin vain suudelko, kädet ja koko kroppa peliin, paina ittes jätkää vasten, huomaat että se ottaa susta heti automaattisesti tiukemman otteen. Silitä sen niskaa, hiplaa hiuksia, käsivarsia jne. Jos istutte niin nosta jalat sen syliin, tai istu ihan suoraan sen syliin. Pussailuun saa heti astetta enemmän nostetta kun ottaa koko kropan mukaan, ei vaan huulia.

      Toivottavasti tästä nyt oli edes jotain hyötyä, vähän vaikea neuvoa kun ei tiedä mikä siinä teidän suutelussa sitten oikeastaan oli vikana. Muista kuiten ottaa eri asenne, ei suutelu ole ällöttävää vaan tosi kivaa! Parin suutelukerran jälkeen varmasti rentoudut ja siitä tulee heti helpompaa. Ei muuta kun suutelemaan ja pidä hauskaa! Toivottavasti alkaa pian sujua! ;)

      • Anonyymi

        Kuinka monta vuotiaita olitte kun pussasitte ekaa kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotiaita olitte kun pussasitte ekaa kertaa

        Hehe


    • kokemusta on...

      että et oikeasti ole kunnolla ihastunut tyyppiin? Voin kertoa, että silloin kun olet rakastunut toiseen niin suutelu sen ihmisen kanssa tuntuu taivaallisen hyvältä! Ja sitä ei malttaisi millään lopettaa. Joidenkin kanssa suutelu taas ei tunnu yhtään miltään, suorastaan ällöttää vaikka miehessä ei muuten vikaa olisikaan. Kyllä suudelmien hyvältä tuntuminen on aika paljon verrannollinen siihen, mitä itse tunnet kyseistä ihmistä kohtaan.

      • rajoittunut

        Uskallan olla eri mieltä. Olen ollut mieheni kanssa 11 vuotta, ja rakastan häntä aivan valtavasti, mutta en silti tykkää suudella häntä. Pieni pusu on ok, muut yäk. En ole koskaan tykännyt nuolla kenenkään suun ympäristöä (enkä varsinkaan sisustaa) enkä siitä tule koskaan pitämäänkään. Se vaan on ällöttävää. Suutelen kyllä miestäni kun hän sitä kaipaa, mutten siitä pidä. Tiedän että olen todella pienessä vähemmistössä tässä, mutta meitäkin on. Se, kuuluuko aloittaja samaan kategoriaan on hankala sanoa, ehkä hän oppii pitämään siitä ajan kanssa. Minä en oppinut.


    • kolkyt ja risat

      pyydäppä suutelemaan ei pussailemaan. Ei tarvitse suulle.Kädelle, niskaan, kaulalle, jalkoihin, nenän päähän. Pussaaminen on märkää ja lässähtävää tiskirättimäistä touhua. Ei syvällistä tutkislkelua. Suuteleminen on näykkivää, kiusottelevaa, sukeltavaa kielien seikkailua, ahmivaa ja hengen salpaavaa. Ensisuudelmat aina karmeita nuorena muistan. Nenät kolisivat ja toinen joko söi elävältä tai nuoli kuin koira. Itse ei parempi versio tosiaankaan. Kyllä se siitä. Sano hitaasti tai ei noin jne miltä tuntuu. Sormiakin voi suudella, miehen kaulaa, näykkiä niskaa jne. Mielikuvitusta ja ajatustenvaihtoa peliin.

    • xcvxv

      millo ootte eken kerran suudellu

      • onnellinen11

        mä suutelin ekan kerran 13- vuotiaana :)


      • Anonyymi
        onnellinen11 kirjoitti:

        mä suutelin ekan kerran 13- vuotiaana :)

        Ok oon kai liian nuori sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok oon kai liian nuori sitten

        Oon 10


    • miehen puolikas

      Jos pussailu ällöttää niin sulla tulee olemaan hyvin yksinäinen ja vaikea elämä.
      Koitas ottaa erilainen asenne. Taidat olla tosi epävarma itsestäsi. E taloakaan opita rakentamaan yhessä päivässä. Sitä pitää harjoitella monta päivää ja viikkoa. Ihan kuin pussailu, pitää harjoitella ja siinä oppii mikä tuntuu luontevalta.

    • 235375876

      Ei se mistään taidoista ole kiinni, vaan siitä, pitääkö toisesta. Ilmeisesti et ole kovin ihastunut häneen.

    • asaa

      Eli niin kerran mulle kävi niin et ku mää ja mun poikaystävä silloin joskus 16v oltiin jovittaan alusvaate liikkeessä jätkälle pippelin päälysyä eli niinku poksereita ja mulle rintsikoita niin sit se myyjä veti verhot auki ja tuli sit mun piti pitää joakimin pippeliä kun se täti tunki poksereita jalkaa ja koko kauppa näki sit se ne rintsikatki mulle laitto ja alko kattoon niitä en mä ollu edes ikinä joakimin pippeliin koskenu

    • hanhiemoxd

      pussailu on kivaa monett saattavat aloittaa sen jo ala-asteelle :)) itse olin 5lk. kun ensimmäisen kerran seurusteli ;D

    • tietämätön

      miten eka kerran kun pussaa niin pittää tehä tai miten ? miten jos se tunkee kieltä suuhun ?

      • simasuuneiti

        Ei heti alkuun kannata ryhtyä tunkemaan kieltä suuhun.

        Opettele pussaamalla omaan kämmenselkään. Vaikka se ei pussaakaan takaisin niin saat tuntuman siihen, miltä huulet tuntuvat ja toisaalta miten niitä voi käyttää.

        Ja rakkaat nuoret: älkää koskaan suostuko mihinkään sellaiseen, mihin ette ole valmiita! Jos pussaaminen ei tunnu hyvältä niin se on lupa sanoa. Sitten opetellaan yhdessä sitä niin, että se tuntuu hyvältä, tai jätetään se toistaiseksi kokonaan pois yhdessäolosta. Aloittajan ongelma lienee ratkennut jo monta vuotta sitten, mutta muille muistutukseksi että sitä pussaamista ei todellakaan tarvitse osata vielä viidennellä tai kuudennellakaan luokalla.


      • realityzerogravity
        simasuuneiti kirjoitti:

        Ei heti alkuun kannata ryhtyä tunkemaan kieltä suuhun.

        Opettele pussaamalla omaan kämmenselkään. Vaikka se ei pussaakaan takaisin niin saat tuntuman siihen, miltä huulet tuntuvat ja toisaalta miten niitä voi käyttää.

        Ja rakkaat nuoret: älkää koskaan suostuko mihinkään sellaiseen, mihin ette ole valmiita! Jos pussaaminen ei tunnu hyvältä niin se on lupa sanoa. Sitten opetellaan yhdessä sitä niin, että se tuntuu hyvältä, tai jätetään se toistaiseksi kokonaan pois yhdessäolosta. Aloittajan ongelma lienee ratkennut jo monta vuotta sitten, mutta muille muistutukseksi että sitä pussaamista ei todellakaan tarvitse osata vielä viidennellä tai kuudennellakaan luokalla.

        Ihmeen hyvin se niiltä kuitenkin onnistuu...


    • jeiiiiiii

      Its kun ekan Kerman suutelin se oli saunassa mökil me martini lautella me oltiin saunas joke 30 min suudeltiin saunas 30 min

    • ilskuli

      Jos se on sun mielestä liian ällöä niin sun ei oo pakko pussailla!

    • Jos yhtään basillia ei olisi niin ei olisi kyllä sinuakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe