KYLLÄ

on niin MUKAVA tulla taas HUUHAApalstalle :) Täällä on aina niin HYVÄ fiilis ja paljon UUSIA kirjoittajiaKIN ilmestynyt. POSITIIVISET, HUUMORIA sisältävät viestit LISÄÄNTYVÄT päivä päivältä. Kaikki ILKEILY ja NIMITTELY on taakse jäänyttä ELÄMÄÄ. SOPU on antanut sijaa NIKITTÖMILLE ja NIKILLISILLE. Rintarinnan ja alekkain ;))
On tämä niin HIENOA, kun "PUSKIAKIN" KUNNIOITETAAN ja heidän HYVILLE aloituksilleen vastaillaan. Oli se ennen TYLSÄÄ, kun iänikuinen LUULOTAUTISUUS vaivasi MUUTAMIA kirjoittajia.
Kaikki ollaan SAMANARVOISIA kokoon, ÄLYKKYYTEEN tai SUKUPUOLEEN katsomatta.
Olemme "ME" OIKEITA HUUHAALAISIA ihan KAIKKI ;))

Tottakai HYVÄÄ musiikkia HIENOILLE palstalaisille :))
http://www.youtube.com/watch?v=fKj_EZ7zGKI&feature=related

Ps. Edellisestä aloituksestani ei pidetty ;(( Nyt varmasti KAIKKI HYMYILEVÄT ja katsovat vaikka ihan äkkiä peiliin. Sieltä ne ÄLYTTÖMÄT ajatukset tulevat, millaisia tänne KUULUUKIN kirjoittaa !

44

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

jotenkin toistat itseäsi, mutta haitanneeko tuo...

• olet kyllä loistava kirjoittaja. Jatka vaan noilla hyvillä vastauksillasi. Kyllä se siitä :)

• Kerro nyt.
        michaelone kirjoitti:

olet kyllä loistava kirjoittaja. Jatka vaan noilla hyvillä vastauksillasi. Kyllä se siitä :)

sulla on, kun puhuvat sinun olevan sairas?

• Kerro nyt. kirjoitti:

olevani älykkyysosamäärältä heikonpuoleinen, kun kirjoittelen kanssasi :)

• kiittäjä.
        michaelone kirjoitti:

olet kyllä loistava kirjoittaja. Jatka vaan noilla hyvillä vastauksillasi. Kyllä se siitä :)

kiitos, kiitos..

• kiittäjä. kirjoitti:

kiitos, kiitos..

kiitos kiitos. Huuhaa on tosi hauska palsta, kunhan muistetaan kirjoittaa puutaheinääkin välillä :)

• Vilma.
        Kerro nyt. kirjoitti:

sulla on-----kun puhuvat sinunkin olevan saisas ?
        kerro nyt--häh ?

• Vilma. kirjoitti:

sulla on-----kun puhuvat sinunkin olevan saisas ?
        kerro nyt--häh ?

ei kannata edes kysyä :)) Tiedätkö miksi? Tulee niin pitkä luettelo, että palsta menee tukkoon.

• Vilma.
        michaelone kirjoitti:

ei kannata edes kysyä :)) Tiedätkö miksi? Tulee niin pitkä luettelo, että palsta menee tukkoon.

se ei edes kerro----pitää meitä hulluja jännityksessä
        ihan varmasti sillä on joku vika---ko täällä kerrottiin, niin se pitää varmasti paikkansa
        minä ainakin luen täältä kaikki uutiset ja uskon niihin

• Vilma. kirjoitti:

se ei edes kerro----pitää meitä hulluja jännityksessä
        ihan varmasti sillä on joku vika---ko täällä kerrottiin, niin se pitää varmasti paikkansa
        minä ainakin luen täältä kaikki uutiset ja uskon niihin

ihmetellyt, että mistä ihmeeltä sä tiedät niin paljon asioita ;)) Se on tämä kuuluisa huuhaapalsta mistä luet uutiset. Sä olet kyllä Ladyjen Lady. Hoksaat hyvät ja halvat ideat nopeesti.

• Vilma.
        michaelone kirjoitti:

ihmetellyt, että mistä ihmeeltä sä tiedät niin paljon asioita ;)) Se on tämä kuuluisa huuhaapalsta mistä luet uutiset. Sä olet kyllä Ladyjen Lady. Hoksaat hyvät ja halvat ideat nopeesti.

ja jos tuntuu ettei jostain oo mitään nekatiifista kerrottavaa---nii voihan sitä itekkin saada *etäisen* ja kertoo---------ettei vaan kukaan jää paitsi
        nii ja jos jotain positiifista kuulet jostakin------nii se kannattaa kysenalaistaa
        jotain rotia sentään......mut täällä on tuotettavia lähteitä----usot sie minnuu

• ???
        michaelone kirjoitti:

ja aina vetää vakavat asiat huuhaaksi. oletko huomannut ?
        et kai sä usko vilmaa ?

• 19+3
        ??? kirjoitti:

et kai sä usko vilmaa ?

mitäs vakavaa tuossa nyt oli?sä taidat itse olla ihan liian vakalla naamalla huuhaapalstalla :dddd

• Vilma. kirjoitti:

ja jos tuntuu ettei jostain oo mitään nekatiifista kerrottavaa---nii voihan sitä itekkin saada *etäisen* ja kertoo---------ettei vaan kukaan jää paitsi
        nii ja jos jotain positiifista kuulet jostakin------nii se kannattaa kysenalaistaa

Ja mä en sit sulle naura vilmuska;) Säki katot aina rumasti. Noi Miken sihteeriköt kerto.

• Vilma. kirjoitti:

Löysin sulle miehen taikka naisen, en ole varma ..,., :

http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=Jessica.maid

• Vilma.

• Vilma.
        ainailonasi kirjoitti:

Ja mä en sit sulle naura vilmuska;) Säki katot aina rumasti. Noi Miken sihteeriköt kerto.

jos kattoo pahasti-----näin kauniilla silmillä
        sihteeriköt on aina rollimassa

• Vilma. kirjoitti:

sä oot ällöttävä-----------tuuppa tänne niin lätäsen

.,mullon kolmen päivän sänki ., piikikäs kuin vastaniitetty ohrapelto .,

tuolla on sun toinen kenkäs ., miten se sille on joutunut ., selitäppäs se .,

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

.,mullon kolmen päivän sänki ., piikikäs kuin vastaniitetty ohrapelto .,

tuolla on sun toinen kenkäs ., miten se sille on joutunut ., selitäppäs se .,

teillä tietimättömillä----se kävis kun yritin heittää erästä ja se väisti
        nii se lensi ikkunasta ulos jonkun päähän---meni pään kanssa menojaa
        on mulla vielä toinen

• Vilma. kirjoitti:

teillä tietimättömillä----se kävis kun yritin heittää erästä ja se väisti
        nii se lensi ikkunasta ulos jonkun päähän---meni pään kanssa menojaa
        on mulla vielä toinen

kai sulla on varakenkiä kuitenkin .,. niinkuin sillä ex-diktaattorin muijalla oli .,
        mikä Imelä Marcos se nyt olikaan .,

• Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

kai sulla on varakenkiä kuitenkin .,. niinkuin sillä ex-diktaattorin muijalla oli .,
        mikä Imelä Marcos se nyt olikaan .,

sä loukkaat mun kengän tunteita-----mä oon tyylille uskollinen
        enkä oo ollenkaan ahne----yks kenkä riittää

• Vilma.
        ??? kirjoitti:

et kai sä usko vilmaa ?

ko kaikki paan plörinäksi----sinuahan se uskoo sehän on selvä
        hyvä että varoitit tuota mikee

• Pedalbox

nykyään. Viimeks sun rakentava ja hieman kritisoiva avaus tyrmättiin MUUTAMAN kirjoittajan toimesta. Mutta eihän heille käy oikein mikään. Tai paremminkin yhden kirjoittajan toimestahan se tyrmättiin.

Kahvitunnilla tässä, raivaussaha soi taas kohta ja hiki virtaa. Mutta ihan kivaa kuntoilua ja ainakin työn jälki näkyy.

• en kai osaa tehdä aloitusta, joka kelpaisi kaikille.
        Pitäisi saada haukut ja kehut mahtumaan samaan, niin saisi valita kumpaa kukin kaipaa :))
        Raivaussaha on kätevä kapistus. Miten sitä ennen onkaan pärjätty pelkillä "puukoilla ja puntareilla"?
        Hyvä kantoremmi sahassa helpottaa paljon. Hikihän siinä tulee, mutta saa kuntosalin siltä päivältä unohtaa. Piankos sitä sahaa, mutta se jälkien siivoaminen onkin jo "naisten" hommaa :))))

• äsken kaatamassa ison pihakoivun broidin pihalta. Tuovat illemmalla sinne pihasaunan, niin piti tehdä sille tilaa, että mahtuu tuomaan saunan omalle paikalleen kokonaisena. Oli se hiukan lahokin tyveltä, niin jouti pois ja vaarallisiahan ne ovat myrskyllä. Vielä se Husqu näkyy pysyvän munkin kädessä, eikä rakennuksiakaan tuhoutunut kaadon yhteydessä, vaikka ahdas paikka olikin kaataa puu.

• kerbiili62 kirjoitti:

äsken kaatamassa ison pihakoivun broidin pihalta. Tuovat illemmalla sinne pihasaunan, niin piti tehdä sille tilaa, että mahtuu tuomaan saunan omalle paikalleen kokonaisena. Oli se hiukan lahokin tyveltä, niin jouti pois ja vaarallisiahan ne ovat myrskyllä. Vielä se Husqu näkyy pysyvän munkin kädessä, eikä rakennuksiakaan tuhoutunut kaadon yhteydessä, vaikka ahdas paikka olikin kaataa puu.

tarkkaa hommaa siinä vaiheessa, kun isoo puuta alan kallistamaan. Varsinkin jos on rakennukset lähellä ja tietysti itseääänkin pitää varoo.
        Onko se tynnyrisauna vai joku muu?
        Äidillä oli sellainen jalaksilla oleva ja hyvä siinäkin oli saunoa. Muistan, kun kannettiin sinne vettä ja lattiassa oli sellainen pieni kouru mistä vesi meni ulos. Hmmm ne on niitä hyviä lapsuusmuistoja.
        Etupuolella oli pieni "terassi" :))

• Pedalbox
        kerbiili62 kirjoitti:

äsken kaatamassa ison pihakoivun broidin pihalta. Tuovat illemmalla sinne pihasaunan, niin piti tehdä sille tilaa, että mahtuu tuomaan saunan omalle paikalleen kokonaisena. Oli se hiukan lahokin tyveltä, niin jouti pois ja vaarallisiahan ne ovat myrskyllä. Vielä se Husqu näkyy pysyvän munkin kädessä, eikä rakennuksiakaan tuhoutunut kaadon yhteydessä, vaikka ahdas paikka olikin kaataa puu.

ja tietysti vänkää käytän jos pitää rakennusten tai sähkölinjojen läheltä kaataa isompi puu. Sen verran epävarma kuitenkin oon varsinkin jos oksapaino on rakennuksen puolella.
        Kummalles puolen se kaatokolo muuten oikeaoppisesti tehdään, ylä- vai alapuolelle? Kerran kysyin oikealta metsuriltakin, sanoi ettei väliä.

• Pedalbox
        michaelone kirjoitti:

en kai osaa tehdä aloitusta, joka kelpaisi kaikille.
        Pitäisi saada haukut ja kehut mahtumaan samaan, niin saisi valita kumpaa kukin kaipaa :))
        Raivaussaha on kätevä kapistus. Miten sitä ennen onkaan pärjätty pelkillä "puukoilla ja puntareilla"?
        Hyvä kantoremmi sahassa helpottaa paljon. Hikihän siinä tulee, mutta saa kuntosalin siltä päivältä unohtaa. Piankos sitä sahaa, mutta se jälkien siivoaminen onkin jo "naisten" hommaa :))))

onneks välittää siivoomisesta; ei ole paikat ihmisten ilmoilla. Lumi painaa kyllä sitten talvella risuläjät maata vasten. Ihan tien varrelta vähän siivoon niin ei ole niin törkyisen näköinen.

Mut ei auta lähtee jatkamaan, jos parituntisen jaksais vielä.

• Pedalbox kirjoitti:

ja tietysti vänkää käytän jos pitää rakennusten tai sähkölinjojen läheltä kaataa isompi puu. Sen verran epävarma kuitenkin oon varsinkin jos oksapaino on rakennuksen puolella.
        Kummalles puolen se kaatokolo muuten oikeaoppisesti tehdään, ylä- vai alapuolelle? Kerran kysyin oikealta metsuriltakin, sanoi ettei väliä.

ainakaan tiedä tuosta puunkaadosta paljon mitään. Kunhan joskus omia puita kaatelen saunapuiksi. Ihan omalla "taitavalla" tyylilläni, etten puunalle jää :)

• Pedalbox kirjoitti:

onneks välittää siivoomisesta; ei ole paikat ihmisten ilmoilla. Lumi painaa kyllä sitten talvella risuläjät maata vasten. Ihan tien varrelta vähän siivoon niin ei ole niin törkyisen näköinen.

Mut ei auta lähtee jatkamaan, jos parituntisen jaksais vielä.

työ ei etene itsestään. Mä kerään karsitut oksat kasoille ja talvella ajan kelkalla sitten jemmaan.

Kyllä tästä pitää kans mennä höpisemästä. Menee niin äkkiä nämä pari vapaata.

• michaelone kirjoitti:

tarkkaa hommaa siinä vaiheessa, kun isoo puuta alan kallistamaan. Varsinkin jos on rakennukset lähellä ja tietysti itseääänkin pitää varoo.
        Onko se tynnyrisauna vai joku muu?
        Äidillä oli sellainen jalaksilla oleva ja hyvä siinäkin oli saunoa. Muistan, kun kannettiin sinne vettä ja lattiassa oli sellainen pieni kouru mistä vesi meni ulos. Hmmm ne on niitä hyviä lapsuusmuistoja.
        Etupuolella oli pieni "terassi" :))

taloa se puu oli ja tuulesta johtuen kaadettava vielä vastatuuleen. Sahailin ensin vastakkaisen puolen raskaat oksat pois ja ei kun kaatovänkää apunakäyttäen nurin parin metrin päähän talon terassiaidasta. liekkö tuuria vai taitoa, mut just meni siihen rakoon mihin pitikin :)
        Mahtuu sinne neljä raavasta ukkoa saunomaan ja roikalla saa vedettyä virran ledivaloillekin, joten iltojen pimetessä on hieno tunnelmavalaistus taattu. On siinä pienoinen terassikin saunan edessä ja vieressä on mutterikota, johon voi piipahtaa saunaolusille huonomalla säällä :)
        Mulla on käytössä kolme eräkämppää täs 10km säteellä, jossa jokaisessa on ulkosauna. Ovat sellaisia altahengittäviä saunoja, niissä jos missä on mailman parhaat löylyt :)

• Pedalbox kirjoitti:

ja vänkää käyttäen minäkin on noita kaadellut, joskus jopa metrin pätkissä katkonut latvasta alkaen puun paikalleen. Joskus tehnyt tuota hommaa puoli ammatikseni, mutta täs välillä meni kuus vuotta etten sahaan juuri koskenut. Nyt saatan sen tehdä huvikseen, kun ei ole enää pakkoa sahata :))
        Kyllä mä sen kaatokolon pyrin tekemään alapuolelle, mutta loppuinlopuksi pitopuustahan se kiinni, ettei puu lähde väärään suuntaan. Olen käynyt kursseilla, missä opetettiin eritasosahaus, juuri noille kallellaan oleville puille, jotka on saatava kaatumaan just muualle suuntaan.

• tuntis sua, nii kysysin et ookko sä saanu liikaa aurinkoo:) Ei sillä ettet sä tosissas olis tossa alotuksessas;) Täähä o kyl ihku palsta ja tääl on nii paljo sellast mikä tarvis karsia veks et tääl viihtys.
      Noi mä ymmärsin sun kirjotukse ku luin rivienki välit.

Namimusaa linkitit

• jaa. Mitenkähän tuon nyt sanoisi, ettei taas joku vedä hernettä nenäänsä ?
      Olkoon sanomatta. Niin kai paras.
      Oikeanlainen aloitus kuitenkin huuhaalla kirjoittaville. Etenkin niille kellä ei ole nytkään hyvä päivä.

Tottakai hyvää musiikkia minäkin. Osahan on täällä niin tavattoman lapsenmielisiä.
      http://www.youtube.com/watch?v=hs51NQMX78Q&feature=related

• up

up

• =:^)

oikea huuhaa-aloitus.tenholla on kans hyviä juttuja.shellin asiakas on kolmas hyvä aloitustentekijä

• .

hienoa

• up

up

• miksi?

olla rasittava ihminen, mä en jaksa edes lukea sun sontaasi.

• .?????

kaikki ei osaa olla yhtä ilkeitä niinkuin sä.oletko nyt kamalan rasittunut taas?

• plussaa...

aloitukselle.:-DD

• selvennettyä....

kirjoitusta.:) Jos joku ei näe koko tekstiä, niin pääasia ainakin selviää.! Ja se on POSITIIVISUUS.:-DDDDDD

• katsella uutta galleriaa ja sieltähän löytää helposti hyviäkin keskusteluja mihin on itse ottanut osaa.

• ´?´
        OlenOtto kirjoitti:

katsella uutta galleriaa ja sieltähän löytää helposti hyviäkin keskusteluja mihin on itse ottanut osaa.

Olet omanh galleriasi piilottanut. Miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162