ja lupasi tarjota kyydit. Mitähän kyytiä hän mahtaa tarkoittaa? Mopokyytiä vai kävelykyytiä?
Toivottavasti ei ainakaan kylmää kyytiä.
En taida uskaltaa mennä.:D
Yx mies kutsui minut
22
287
Vastaukset
- ?
niin ootkos sä mies itekkin
- ihan olen
nainen, oikea nainen.:D
- vanhapoika ;)
ihan olen kirjoitti:
yökylässä annetaan kyllä naisille yleensä sellaista kyytiä joista ei äidille kerrota.
- huuhaata...
ihan olen kirjoitti:
nyt kirjottaa.:-DDDDDDD Narraat.:)
- mun kertoa
vanhapoika ;) kirjoitti:
yökylässä annetaan kyllä naisille yleensä sellaista kyytiä joista ei äidille kerrota.
ukolle mitään?
- kirjotetakaan
huuhaata... kirjoitti:
nyt kirjottaa.:-DDDDDDD Narraat.:)
huuhaata?:D
- vanhapoika ;)
mun kertoa kirjoitti:
ukolle mitään?
jaa omalle ukolle vai, no ehkä parasta jättää kertomatta. Vaarille voi kertoa jos se on umpikuuro.
- yökylään.
vanhapoika ;) kirjoitti:
jaa omalle ukolle vai, no ehkä parasta jättää kertomatta. Vaarille voi kertoa jos se on umpikuuro.
ehkä se on viisainta etten sille kerro mitään.;)
- ykstoinen
Mitäs Kerttu siitä tykkää?
- kysyttyä Kertulta
Onko se miehen vaimo vai?
- ykstoinen
kysyttyä Kertulta kirjoitti:
Onko se miehen vaimo vai?
En tiedä, sen nimisestä se jutteli rakkausrunopalstoilla, voisko olla eksä tai pitkäikäinen haave?
- juttele noilla
ykstoinen kirjoitti:
En tiedä, sen nimisestä se jutteli rakkausrunopalstoilla, voisko olla eksä tai pitkäikäinen haave?
eikä näillä palstoilla, sillä on live-elämä.;)
- ykstoinen
juttele noilla kirjoitti:
eikä näillä palstoilla, sillä on live-elämä.;)
no höh, ei saa käyttää toisten nikkiä :(
- yökylään.
ykstoinen kirjoitti:
no höh, ei saa käyttää toisten nikkiä :(
sellaista, ihan omalla nikillään on.
Taidan sittenkin mennä.;)
- mounlex
Tähän tyyliin: http://www.youtube.com/watch?v=16eeHNcRleM
- yökylässä.
pääsen mopon tarakalle istumaan?:D
kyydeistä kannate kieltäytyä, olipa kyyti mitä tahansa, kunhan ei tota kylmää kyytiä :) Rohkea rokan syö :))
http://www.youtube.com/watch?v=LFezuC1yrm8- yökyläänkö?
ei kovin kylmää ole kyyti.;)
Täytyy miettiä...hmmm..;)
- mies yli laidan
se tarkoittaa vaikka hevoskyytiä valkoisella ratsulla mikäs sen romanttisempaa tai sit jotain tosi tosi tuhmaa kyytiä ei voi tieta! :)
- yökyläänkö?
olen menossakin, vaikken tänään pääsekään.;)
vähän kyytipoikaa, sitten muuta kyytiä. Ei siinä vielä mitään, mutta jos ehdottaa muilutusta, niin pakene.
- Vanhahko mikälie
Höh tuota miehenlogiikkaa, ei sillon voi ajjaa jos on ottanna, mennöö mopo ojjaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714575Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464342SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564121SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502423Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131199