kertokaas nyt selvennystä penkkipunnerrukseen. Itse olen tosi pitkä, ja myös painava, en lihava. Pitkät kädet penkissä eikös haittaa nostoa = pitkä liikerata. eli jos painan 110kg niin ei se ilman treenamista mene, vaikka voimaa onkin, ja olen treenannut paljon, en enimmäkseen penkkiä. paras tulos oli 130kg jokunen vuosi sitten. alku oli 85kg. nyt menee 80kg 8x ja 100kg 2x
jos on joku 70/180 kokonen kaveri niin aika varmaan automaattisesti nostaa ilman treenejä sen 70kg. mitä merkitystä muka on omalla painolla jos olet helevetin pitkä ?
Tietysti on leveyttä josta etua, mutta esteenä ne tosi pitkät kädet, kuten minulla on. Pieni kaveri , on taas etua lyhyvistä käsistä. Helposti ne nostaa 100kg vaikka eivät ole treenanneet kauaa, vaikka oma paino olisi 70kg
Pitäisi se paino suhteuttaa pituuteen. Eri asia jos kaveri on 115kg/182cm niin on sillä varmasti massaa millä nostaa !?
pituus penkki ?
6
557
Vastaukset
- Tosi-iso
Paino on yhtä painava kaiken pituisille, pituus ei kumoa painovoimaa.
Nostakaa painoja älkää selittäkö. - Pikku-A
Oikeastaan tämä asia korostuu vain raskaissa sarjoissa...ainakin Pro-puolella on etua siitä, että maha on
melkonen "pötsi"...alemmissa sarjoissa ratkaisee taito ja voima, fyysisten ulottuvuuksien ero ei ole niin
selkeä.
Tässä pitää muistaa, että sen, minkä mahan koolla voittaa penkissä, häviää aina maastavedossa... - ote ote
penkissä, niin nostomatka lyhenee. Hapen kulutus on isolla miehellä suurta, joten aerobista harjoittelua kannattaa tehdä (lähtee samalla läski kropasta). Sitten kun kuntoa on ja palautuskyky hyvä, niin jaksaa harjoitella läpi raskaita treenejä raskailla liikkeillä ja tulosta rupeaa tulemaa. Eikä istuta salilla olo aikaa jossain laitteessa palautumassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822