Mäenpää raivona

Tyrvään kommunisti

Kesälomalla lähtiessään (niin mistä töistä?) Ola kirjoitti blogiinsa vierailevansa Ari Laakson luona. Ehkäpä yökylässä. Nyt Ola on palannut kotiinsa, eikä mainitse käyneensä Arin luona, vaikka on jopa kummisetä.
Ari loikkaaminen Muutoksen riveihin näyttää saaneen Olan raivoihinsa ja viilentämään suhdettaan Laaksoon. "Turha pyydellä käymään".

Tätä vastoin Ola kertoo virailleensa mm. rapajuopon Heikki Turusen hökkelissä.

16

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistoissain vain

      Muistaako kukaan miten kävi kun Mäenpää ja Aalto sopivat pikatapaamisesta?

    • siitä mille
    • 2+13

      Kukas tällainen Heikki Turunen on?

    • A.L.

      kävikin? Kiemurtele siellä koneesi ääressä epätietoisuuden kourissa.

      • jaska parveke

        Odoyttelen kuvakollaashia..Ennen en nuku.


      • huikkamestari

        Otas Ola huikka taas, ettei promillet laske!


    • soosissa aina vaan

      Millä te kuvittelette, että Mäenpää olisi pystynyt autoa ajamaan?

      • Siepponen Unski

        Varmojen tietojen mukaan Mäenpää vieraili Kokkolassa viime viikonloppuna. Mitähän ne Laakson kanssa suunnittelevat? On sen verta äijiä!


      • Unski S.
        Siepponen Unski kirjoitti:

        Varmojen tietojen mukaan Mäenpää vieraili Kokkolassa viime viikonloppuna. Mitähän ne Laakson kanssa suunnittelevat? On sen verta äijiä!

        ja Ola valmistella ennenkuulumatonta polittista källitystä! Odotan mielenkiinnolla!


      • arskafani
        Unski S. kirjoitti:

        ja Ola valmistella ennenkuulumatonta polittista källitystä! Odotan mielenkiinnolla!

        Mäenpää näyttää vierailleen Laaksolla 7.8.10. Arin poika istuu kuvassa Olavin sylissä.
        http://arilaakso.blogspot.com

        Mitä miehillä mielessä? En usko että peli on pelattu.


      • Ikivanha kuva
        arskafani kirjoitti:

        Mäenpää näyttää vierailleen Laaksolla 7.8.10. Arin poika istuu kuvassa Olavin sylissä.
        http://arilaakso.blogspot.com

        Mitä miehillä mielessä? En usko että peli on pelattu.

        Kuva on vanha, otettu ennenkuin Laakso haistatti paskat Mäenpäälle.


      • 23746578
        Ikivanha kuva kirjoitti:

        Kuva on vanha, otettu ennenkuin Laakso haistatti paskat Mäenpäälle.

        joitain ikivanhoja kuvia nettiin. Älä jauha paskaa.


      • Sinivalkoiset kestää
        23746578 kirjoitti:

        joitain ikivanhoja kuvia nettiin. Älä jauha paskaa.

        Sinivalkoiset ei yhtä Laaksoa kaipaa!

        MÄENPÄÄ - MANNINEN - SALMINEN KETJU KESTÄÄ!


      • ne källittää meitin
        Sinivalkoiset kestää kirjoitti:

        Sinivalkoiset ei yhtä Laaksoa kaipaa!

        MÄENPÄÄ - MANNINEN - SALMINEN KETJU KESTÄÄ!

        Pojilla on jotakin vireillä. Siis Olalla ja Arskalla. Uskokaa pois.


      • Puutos 1102
        ne källittää meitin kirjoitti:

        Pojilla on jotakin vireillä. Siis Olalla ja Arskalla. Uskokaa pois.

        jotain kovia ylläreitä tulossa


      • Tyrvään luihu
        Ikivanha kuva kirjoitti:

        Kuva on vanha, otettu ennenkuin Laakso haistatti paskat Mäenpäälle.

        Pakko olla vanha foto. Välit paloi pahoin kun Laakso yritti tumpata Mäenpään muistelmien pariin ja eläkkeelle. Ola vastasi vittuilemalla ja levittämällä törkyä. Lopulta potki Arskan kokonaan puolueesta. "Löydän koska vain paremman sihteerin" teemalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe