Miksi juuri tuo vodka on suomalaisten matkailijoiden keskuudessa eniten tuotua Virosta Suomeen varsinkin 80%:sena? Mikä siitä tekee niin suositun? Mistä saisi tarkempaa tietoa tuosta juomasta?
Saarenmaa vodka
7
3104
Vastaukset
- fwefewf0+ew8f+w0fw
Juntit ostaa koska siitä saa halvan kännin. Mitään muuta syytä ei ole. Kaikki tuollaiset paskat perusviinat on ihan samanlaisia.
- Votkavotjakki
Saaremaa Vodkan valmistaja Altia Eesti AS on suomalaisen valtionyhtiö Altian tytäryhtiö.
Altia muodostui 1990-luvulla, kun entisaikojen kaikkivaltias Alko pikottiin EU:n vaatimuksesta valmistaja- ja maahantuojayhtiöksi (Altia) ja vähittäismyyntiyhtiöksi (jolle jäi nimi Alko).
Votka on pelkkää viljaväkiviinan (spriin, pirtun) ja veden sekoitusta. Ihan yks' lysti, tislaako Altia spriinsä Virossa vai Suomessa ja länttääkö se putelin kylkeen Dry Vodka-, Finlandia Vodka- vai Saaremaa Vodka -etikettinsä.
Jos votkaa juo sellaisenaan, saattaa tarkka-aistinen juuri ja juuri havaita eroja eri merkkien välillä. Kun sitä juodaan normaaliin tapaan pitkänä, jollakin mikserillä jatkettuna, niin ainakin minulle on se ja sama, mitä etiketissä sanotaan.- Potentilla E.
Minä maustan itse snapsini, joten haluaisin vahvempaa kuin Alkon 40% juomat. Liotukseen 60%:nen olisi hyvin riittävä. Vettä lisään sitten ennen juomista tai pullotusvaiheessa että tulee n. 35-40%:sta.
- Mara5109
Saarenmaa votka on suomalaista rajamäen pirtusta samaa kuin koskenkorva.Viron muistakin votkista ja viinoista on 72 prosenttia koskenkorvan pirtua.
- suosikkijuoma
tuliaisjuomien Toyota... kaikkein suosituin. Antaa luotettavasti hyvän kännin ja helposti.
- ViinaaRannasta
'Jos votkaa juo sellaisenaan, saattaa tarkka-aistinen juuri ja juuri havaita eroja eri merkkien välillä.'
Ette kyllä tiedä vodkasta tuon taivaallista. Halpavodkat on kissankusta maultaan verrattuna laatuvodkaan. - MakunsaKullakin
Hyvää vodkaa en ole vielä maistanut, kaikki haisevat enemmän tai vähemmän sairaalalle ja maku neutraali tai paha, hyvää ei ole vielä tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818