Otin jälkiehkäisypillerin noin 6 tuntia yhdynnän jälkeen, eli tehon pitäisi olla melko hyvä. Kumppanini ei myöskään lauennut sisälleni. Noin viikko pillerin ottamisen jälkeen alkoivat kuukautiset, jotka olivat runsaammat ja pidemmät kuin normaalit kuukautiseni. Kuukautiset loppuivat siihen aikaan, kun normaalin kuukautisvuodon olisi kuulunut alkaa. Nyt on viikko mennyt eikä normaalia vuotoa ole tullut. Apteekissa sanoivat, että raskaustesti kannattaa tehdä, jos kuukautiset myöhästyvät viisi päivää, mutta oliko minulla jo ollut vuoto tämän kuukauden normaali vuoto, joka vain tuli aiemmin jälkiehkäisypillerin takia?
tehosiko jälkiehkäisy?
1
404
Vastaukset
- neuvolantäti
Jälkiehkäisypilleri aiheuttaa erittäin usein kuvaamasi aikaistuneen kuukautisvuodon ja samalla se voi sekoittaa normaalin kuukautisrytmisi, johtuen tuotteen sisältämästä suuresta hormoni määrästä.
Tämä mainitaan myös tuoteselosteessa, johon et mitä ilmeisimmin ole tutustunut. Suosittelen lämpimästi tutustumista siihen edes näin jälkikäteen, niin moni asia voisi selvitä, eikä meidän täällä tarvitse asiaa puolestasi arvuutella.
Koska tämä tuntuu olevan kesän kestokysymys, oheisestan tähän linkin, josta löytyy tutkimustietoa mm. jälkiehkäisyn mahdollisista haittavaikutuksista:
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnus/hoi50039
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604