korvista aina silloin tällöin,kun on jollakin keskustelualueella täällä netissä....Milloinkas teillä pihisee kiukku niin paljon,että tekisi mieli raivosta heittää kone ikkunasta pihalle tai lyödä nyrkkiä pöytään?(ei se mitään auta,mutta helpottaa :) )
Tuli tää mieleen,ku olin tuolla yhdellä asiapalstalla ja siellä joku idiootti taas heitti semmosen lauseen,että mä näin punasta..:/
Kiukkunen savu nousee...
22
359
Vastaukset
nykyään poskiin nousee kiukun puna palstakirjoittelun vuoksi, kait sitä on jo turtunut tähän. Tai sitten ollut pitkään niin seesteistä ettei muistakaan miltä palstakiukku tuntuu :) Käyn aika vähän asia- tai harrastepalstoilla, siellä saattaa ollakin kiivaampaa puolesta-vastaan keskustelua.
Sensijaan juuri äsken sain olin haljeta raivosta itselleni, kun pudotin mustikkahilloa melkein uudelle puserolle :(( Tuolla se nyt likoaa pesuvadissa, saa nähdä tuliko entinen pusero. Ahneella näet ON paskanen loppu, paistoin lättyjä ja tungin lätyn väliin ison keon hilloa ja käärin rullalle. Ensimmäisellä haukkauksella oli soosit rinnuksilla.näistä normaaleista pikkujutuista enää enää riemastu,mutta joillakin palstoilla saa ihan fiksuun kysymykseen niin älyttömiä vastauksia..:/
:))) Vähän mua nauratti,ku kuvittelin sut hillot rinnuksilla..:DD
Kyllä se oikeesti harmittaa,kun vaatteelle putoaa jotain.Mulla on usein sumpit rinnuksilla,kun saatan yhtäkkiä jonkun jutulle päästää sellasen röhönaurun,ettei enää pysy suussa mikään.:))mii-su kirjoitti:
näistä normaaleista pikkujutuista enää enää riemastu,mutta joillakin palstoilla saa ihan fiksuun kysymykseen niin älyttömiä vastauksia..:/
:))) Vähän mua nauratti,ku kuvittelin sut hillot rinnuksilla..:DD
Kyllä se oikeesti harmittaa,kun vaatteelle putoaa jotain.Mulla on usein sumpit rinnuksilla,kun saatan yhtäkkiä jonkun jutulle päästää sellasen röhönaurun,ettei enää pysy suussa mikään.:))on vielä niin kehitysvaiheessa että sekaan sopii jos vaikka minkälaista suunpieksäjää. Jotkut tekevät sitä ihan huvikseen, netissä on niin helppo huudella :( Nappasin tuolta toiselta palstalta linkin jossa keskustelupalstakulttuurimme tulee mahtavasti esille :)
http://www.youtube.com/watch?v=XcVBW9JMYdQ
Onneksi se mustikkatahra lähti pois, kun heti pistin likoamaan puseron :)TaikisN kirjoitti:
on vielä niin kehitysvaiheessa että sekaan sopii jos vaikka minkälaista suunpieksäjää. Jotkut tekevät sitä ihan huvikseen, netissä on niin helppo huudella :( Nappasin tuolta toiselta palstalta linkin jossa keskustelupalstakulttuurimme tulee mahtavasti esille :)
http://www.youtube.com/watch?v=XcVBW9JMYdQ
Onneksi se mustikkatahra lähti pois, kun heti pistin likoamaan puseron :)Tuo linkki on kyllä niin mainio!! :D On kyllä tosi hyvin osattu kuvata tätä nettikeskustelumaailmaa...:))
Onhan se kyllä niinkin,että kun me ihmiset ajatellaan asioista niin eri lailla,niin sattuuhan niitä yhteentörmäyksiä.Ei vaan aina oikeen taho ymmärtää,miten jotku ajattelee joistaki asioista nii omituisesti..:)
Kiva,että sait puseron puhtaaksi.Muista laittaa seuraavan kerran ruokaliina eteen,kun alat naatiskelemaan lettuja..;))
...tommonen kuumakipa on muka tullu? Ü
Eipä näillä palstoilla viitsi närvejään polttaa. Sitä vaihtaa noileesti osoitetta jos alkaa käämit lämpiään.yhdellä asiapalstalla veti esiin miten 1900-luvun alkupuolella oli niin ja näin..Voi herrajee..eihän mikään ole enää kuin silloin..Se mua nii kiukutti...:/
Oon joskus aatellu,että jos sellanen urpo tulis nenun eteen sanomaan tollasta,nii en tiiä mitä tekisin..:/
Kuis nyt joku saa sut noin pois tolaltas? Keltanokathan ne vaan ottaa kierroksia toisten tyhmäilyistä. Seuraavalla kerralla kun alkaa itsellä ottaan kierroksia niin ajatteleppa mimmonen fiilis on sillä toisellä joka siellä kirjoittelee. Mulla ainakin heti helppaa ja suuttumuksen tilalle tulee yleensä sääli.
Oon kans huomannu että asia- ja harrastepalstoilla on ihan sairaan ilkeetä porukkaa, varmaan niitä jotka ei mitenkään pääse pätemään reaali elämässä. Joskus aikanaan luulin kaikkien usvakaalien kokoontuneen tänne kahvilaan, mutta laajennettuani reviiriäni totesin täällä olevan harvinaisen tervepäistä porukkaa ;)kyllä usein miettinyt sitä,että kiertääkö joku vaan urpoilemassa eri paikoissa huvikseen vai vastaavatko ihan tosissaan nii typerästi...
Tää on jääny erityisesti mieleen,kun olen kesät talvet pyöräilevä ihminen...
Kevätpuolella kaupunkipalstalla kirjoitin tuosta pyöräteiden hiekottamisesta,kun se oli niin huonolla tolalla.Silloin joku "fiksu" vastasi,että kulje potkukelkalla ja että mitä yhteiskunta on minulle muka velkaa?!? Huoh...:P
Voi hitsi..usvakaalit..:DDD...Mistä ihmeestä sä tollasen nimen oot keksiny? :DD- usvakaali?
Uusi vihannes vai?
- ?
usvakaali? kirjoitti:
Uusi vihannes vai?
Kuinka niin uusi?
Zone kirjoitti:
...tolkun tyypin vastakohta.
tietämättömälle ;)
Usvakaalin synonyymi vois vaik olla sekopää.BonnieBonBon kirjoitti:
tietämättömälle ;)
Usvakaalin synonyymi vois vaik olla sekopää.oppii uutta kieltä...;) Voinkin alkaa sanomaan mun pomoa usvakaaliks,ku ei se kumminkaa ymmärrä mitä se tarkottaa..:D
mii-su kirjoitti:
oppii uutta kieltä...;) Voinkin alkaa sanomaan mun pomoa usvakaaliks,ku ei se kumminkaa ymmärrä mitä se tarkottaa..:D
kun ei tiedä sun pomos kaalin tilaa ja tilavuutta ;)
Mulle toi usvakaali sana tuli tutuks sillon joskus kun alettiin Zonen kanssa privasti kirjotteleen ja suunnitteleen tapaamista. Koskaanhan sitä ei pelkkien kirjoitusten perusteella voi olla varma onko toinen usvakaali, varsinkin kun on tullut suollettua kaikenkarvaisia tuotoksia tänne palstoille. Onneks oli molemmilla vain sopivasti usvaa päässä ;) kait se mikä eniten jännitti oli se et jos toinen oliskin joku usvakaali mikä sit levittelis täällä tietoja tai alkais livessä häiriköimään jos kemiat ei osuiskaan kohilleen.BonnieBonBon kirjoitti:
kun ei tiedä sun pomos kaalin tilaa ja tilavuutta ;)
Mulle toi usvakaali sana tuli tutuks sillon joskus kun alettiin Zonen kanssa privasti kirjotteleen ja suunnitteleen tapaamista. Koskaanhan sitä ei pelkkien kirjoitusten perusteella voi olla varma onko toinen usvakaali, varsinkin kun on tullut suollettua kaikenkarvaisia tuotoksia tänne palstoille. Onneks oli molemmilla vain sopivasti usvaa päässä ;) kait se mikä eniten jännitti oli se et jos toinen oliskin joku usvakaali mikä sit levittelis täällä tietoja tai alkais livessä häiriköimään jos kemiat ei osuiskaan kohilleen.miesten nupissa ole paljon tilaa,kun siellä ei noi aivosolut paljon juhli..;))
Mukavaa,että teidän usvakaalit osu sopivasti kohilleen..;))
- p.z
joskus vuosi sitten yhdellä vauvapalstalla, kun joku teki avauksen, jossa ihmetteli yhtä asiaa (tämä kyseinen aihe on mulle erittäin tuttu ja todellakin tiedän siitä "kaiken"). Vastasin asiallisesti, niin aloittaja hermostuikin täysin mun vastauksestani, koska se ei häntä miellyttänyt ja aloitti sellaisen räksyttämisen, että oksat pois. Siinä vaiheessa vihelsin jo pelin poikki ja lopetin inttämisen hänen kanssaan, koska totesin mielessäni, että vastapuoli on sen verran vainoharhainen, että ei luovuta. Niin, tosiaan vihelsin pelin poikki, mutta mieli teki siinä vaiheessa heittää suosiolla kone ikkunasta läpi pihalle. :D
Oisit sanonut sille tyypille suorat sanat...:P Kaikenlaisia taaplaajia kyllä riittää.Jotku on kyllä niin hankalia tapauksia. :/
Eihän tollasilla sais nostaa verenpainettaan,mutta minkäs sille voi,kun on välillä niin kuumakallena..:D
- Mil-laN
...vaan sinulle ja kaikille muille.:)
Ei nouse savu kun en muista milloin viimeksi palstoille kirjoitellut.- ilmaantunu?
uusia rinssejä ja vauvoja
Mukavaa,että sinäkin tupsahdit tänne ilmoille...:)) Onkos sulla nykyään kiirus,ettet enää ehdi vai muutenko vaan huilaat? :)
- epäasiallinen
Kiukkuinen savu?
Entäs näin: savu nousi kiukkuisista korvista. Vaan voivatko korvatkaan olla kiukkuisia?
Hauskalta kuulostavat molemmat ilmaisut, vaikka korvien omistaja olikin kiukkuinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164