Onko kellään palstalla kokemuksia otsikon Bravo-mallista?
Kiinnostaisi tuo dieseli-sportti jo hintansakin puolesta kun vertailee VW:n ym. muiden vastaavia.
Bravo Sport 2.0 MultiJet 165hv Diesel
8
885
Vastaukset
- puutteesta
päätellen täällä ei ole edes niin varakkaita tyyppejä joilla olisi kyseiseen pikkusporttiin varaa :)
mene merkkiliikkeeseen ja koeaja, niin mäkin olen tehnyt jos tutuilla ei etsittyä automerkkiä ole ollut. - fiiun pikkusportti
onki persaukisille tuunaajille hyvä pirssi. Mutta muista että laatua ei tolla rahalla saa vaan kaikki on vähän niiku "sinnepäin". On meinaan kokemusta muutamasta fiiusta vaikka ei tosta otsikon mutta yleistäähän noita laatuasioita yleensä voi.
- tojoterolla
"täällä ei ole edes niin varakkaita tyyppejä joilla olisi kyseiseen pikkusporttiin varaa :) "
Taisi osua -92 corollanruppanalla ajavalle tojoterjolle aika pahasti nahan alle.
Juuei, ei näillä suoli24 -foorumeilla juuri pyöri kuin amisviiksiä ja tojouskovaisia uskontoaan tyrkyttämässä.
xxx Tuning Club Finland on parempi osoite. Tosin taida sieläkään vielä hirveästi tietoa löytyä tuosta uudesta dieselistä. - 6kpl
tojoterolla kirjoitti:
"täällä ei ole edes niin varakkaita tyyppejä joilla olisi kyseiseen pikkusporttiin varaa :) "
Taisi osua -92 corollanruppanalla ajavalle tojoterjolle aika pahasti nahan alle.
Juuei, ei näillä suoli24 -foorumeilla juuri pyöri kuin amisviiksiä ja tojouskovaisia uskontoaan tyrkyttämässä.
xxx Tuning Club Finland on parempi osoite. Tosin taida sieläkään vielä hirveästi tietoa löytyä tuosta uudesta dieselistä.1kpl otsikon mukainen bravo on yksityiskäytössä. Suomessa kaikkiaan 6kpl
- tertusi
6kpl kirjoitti:
1kpl otsikon mukainen bravo on yksityiskäytössä. Suomessa kaikkiaan 6kpl
päivitystä. 7kpl suomessa joista 2kpl yksityisomistuksessa. Loput "herrain" käytöissä. Todellinen helmi ja harvinaisuus siis kyseessä.
- tolla hinnalla
tertusi kirjoitti:
päivitystä. 7kpl suomessa joista 2kpl yksityisomistuksessa. Loput "herrain" käytöissä. Todellinen helmi ja harvinaisuus siis kyseessä.
kun hinnat tais lähtee jostain 25k eurosta.
tota autoo ei vaan kukaan halua, ehkä. - jumpis
tolla hinnalla kirjoitti:
kun hinnat tais lähtee jostain 25k eurosta.
tota autoo ei vaan kukaan halua, ehkä.Auron hinnat lähtee 28000€ siihen sitten metallivärit ja muut tilpehöörit, niin keskimäärin järkevällä varustelulla tulee helposti hintaa 32000€
- mjet165
jumpis kirjoitti:
Auron hinnat lähtee 28000€ siihen sitten metallivärit ja muut tilpehöörit, niin keskimäärin järkevällä varustelulla tulee helposti hintaa 32000€
Itse olen nyt puoli vuotta ajellut tuollaisella, eikä voi valittaa. Hyvä auto ajella ja kulkuakin on ihan mukavasti. Edellinen auto oli Vw suunnilleen samoilla varusteilla ja tekniikalla, ainoa ero oli, että hintaa sillä oli n. 9000€ enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510