ja siellä oli koira, jonka silmä oli vaurioitunut tappelussa. En ikinä osta siitä linjasta mitään.
luin juuri jalostusnettiä
10
225
Vastaukset
Oletko sitämieltä, että tappelussa vaurioitunut silmä periytyy jälkeläisille ;))
- roskapostirobotti!
sitä mieltä että tappeluherkkyys periytyy, pälli
roskapostirobotti! kirjoitti:
...ehkä hän ei kuitenkaan sitä tappeluherkkyyttä tarkoittanut, kun puhui vaan silmästä...ei luonteesta...ymmärsitkö pälli pällinen...
- jfdjjfl
Sikra kirjoitti:
...ehkä hän ei kuitenkaan sitä tappeluherkkyyttä tarkoittanut, kun puhui vaan silmästä...ei luonteesta...ymmärsitkö pälli pällinen...
usein palstalle?
- fdln
Sikra kirjoitti:
Höh...etkös sinä kirjoittele ???
syytteleen syyttömiä
roskapostirobotti! kirjoitti:
Riippuu mistä tappeluherkkyys johtuu,ei siis välttämättä periydy ;)
Jos menettää silmänsä tappelussa,niin sekään ei tarkoita,että olisi tappeluherkkä.
Koira kun voi joutua tappeluun,ja harva koira jättää itseään puolustamatta...
- 6+2
provo-aloituksia, vaihda jo levyä, ihan selkeetä Uman mustamaalausta taas!!!!
- sekasioooooootte
Umallako se silmä olikin musta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502