Lapua 24

analyysintekijä

Onko niin että täällä pyörii vain muutama henkilö? Kun seuraa kirjoitustyyliä ja kirjoitusten sanomia - ei täällä kovin moni kirjoittele. Sama henkilö laittaa näköjään monia viestejä.
Itse kysyy ja sitten vastaa, tai kirjoittaa monta viestiä eri nimimerkillä peräkkäin.

170

15302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös tutkinut

      Se on just niin. Jokainen järkevä sen ymmärtää.

      • SilTasaisenPäänomistajal

        Jes se on se muualta muuttanut lapualle,joka kirjoittaa ittestänsä kun sillon se Tasainen pää. Ottaa päivät pitkät osaa palstalle jonka on itse aloittanut. Kysyy ja vastaa itse, no huvinsa kullakin. Heh, heeh


      • Tallaajatasa

        Se tasapää on yhtenään kirjoittelemassa, tasaiseen tahtiin ihme kommenttejaan tavallinen tallaaja jolla ei muuta tekemistä.


      • tasaastaOn

        Sonkin niin tasaanen nottei mitää rajaa, ympäripyöreen tasaanen notta oikee


      • AikansaKutakinjust

        Joo sillon sormi pystys joka palstalla.


      • Vihapuheenaloittajalle
        SilTasaisenPäänomistajal kirjoitti:

        Jes se on se muualta muuttanut lapualle,joka kirjoittaa ittestänsä kun sillon se Tasainen pää. Ottaa päivät pitkät osaa palstalle jonka on itse aloittanut. Kysyy ja vastaa itse, no huvinsa kullakin. Heh, heeh

        Siis tämä sjoen trulli joka on itte lapualaanen vinkuu ku kumilelu ja haukkuu lapuaa milloin mistäkin asiasta VAIN JOTTA LAPUA LIITTYIS MAKSAJAKSI SJOKELAASILLE tällä palstalla 10kertoja pvä ssä. Täytyy olla enemmänkuin muutama ruuvi irti tai jopa pudonnutkin jo. Voisit jo lopettaa. Mee sjoki palstalle niin tulet huomaamaan kuinka sjokea oman paikkakunnan väki moittii.


      • Tyhmästäpiästäkärskroppa

        Äss joen trolli se on sama pönttöpää joka kuvittelee j.vapaavuoren kans että kaikki suomen immeiset pitäis muuttaa muutamaan kaapunkihin???? Vapaavuori varmaan s joen trollin kanssa sit hoitaa kansan ruokkimisen ja käy vilkasemas mitä tyhjillään olevissa muis kaupungeissa ja kylissä tapahtuu, jokos itänaapurit ja muut romanialaiset ymym ovat vallannneet paikkakunnat ja lypselevät lampaita molemmista päistä sillä aikaa kun s joen trolli haalii lissää väkeä pakolaisten romulaivoilta.....


      • AikansaKutakinjust kirjoitti:

        Joo sillon sormi pystys joka palstalla.

        Mene sinä sormettamaan isääs


      • Anonyymi

        On sulla hyvä vehje raimuli älä ny suutu.


      • Anonyymi
        tasaastaOn kirjoitti:

        Sonkin niin tasaanen nottei mitää rajaa, ympäripyöreen tasaanen notta oikee

        Pyllys sullon tasaanen.


    • Lapua 2017

      Tähän mennessä on tätä erotusjupakkaa koskevia kirjoituksia tullut yhteensä 172 kappaletta kahdessa päivässä. Jos yksi ja sama henkilö olisi kirjoittanut vaikkapa 10 viestiä niin silloin kirjoittavia henkilöitä olisi 17, jos viisi viestiä, niin 34. Olettaisin kuitenkin, että jotkut ovat kirjoittaneet yhden viestin ja jotkut toiset vaikkapa nuo 10, niin siitä seuraa jo aika monta eri kirjoittajaa, joten päätelmäsi taitaa perustua toiveajatteluun.

      • totuudentorvi234

        Minä ainakin olen kirjoittanut älyttömän määrän viestejä. Kysynyt ja vastaillut. Ehkä noin parikymmentä.
        Niin se vain on.


      • heh heh
        totuudentorvi234 kirjoitti:

        Minä ainakin olen kirjoittanut älyttömän määrän viestejä. Kysynyt ja vastaillut. Ehkä noin parikymmentä.
        Niin se vain on.

        koko päivä on kulut kirjeoitellessa, joten multa ainakin 50


      • istuu tietsikalla
        heh heh kirjoitti:

        koko päivä on kulut kirjeoitellessa, joten multa ainakin 50

        koko päivä on siis KULUNUT kirjoitellessa. Kun ei ole töitä eikä koulua. Joten multa ainakin 50 kpl per päivä.


      • monta ole
        istuu tietsikalla kirjoitti:

        koko päivä on siis KULUNUT kirjoitellessa. Kun ei ole töitä eikä koulua. Joten multa ainakin 50 kpl per päivä.

        Eli ei meitä kovin konta täällä ole:) Heh heh.


      • Anonyymi
        monta ole kirjoitti:

        Eli ei meitä kovin konta täällä ole:) Heh heh.

        Nyt on siis rappis, tuloo uloo suklaa!


    • Lapua 0000

      Asiaa koskevia viestiketjuja on luettu 3748 kertaa, joka on melkoinen urakka yhdelle ja viidennellekin lukijalle.

      • Laskija

        Kerran selvitin asiaa ja päädyin kaikki virhrmahdollisuudet huomioiden siihen, että täällä Lapua-saitilla kirjoittaa 30 henkilöä. Joskus on suma niin, että 10 minuutin sisällä on tullut johonkin tylsään WinCapital-ketjuu monta kirjoitusta - yksi ja sama on kirjoittanut koko suman. 30 toki sekin on monta.


      • 100>1
        Laskija kirjoitti:

        Kerran selvitin asiaa ja päädyin kaikki virhrmahdollisuudet huomioiden siihen, että täällä Lapua-saitilla kirjoittaa 30 henkilöä. Joskus on suma niin, että 10 minuutin sisällä on tullut johonkin tylsään WinCapital-ketjuu monta kirjoitusta - yksi ja sama on kirjoittanut koko suman. 30 toki sekin on monta.

        Yksi hyvä kirjoitus, jolla on sata lukijaa, on kai merkittävämpää? Sitäpaitsi täytyy ottaa huomioon sekin, että pienistä puroista syntyy isotkin virrat. Pieni murtuma vankassakin muurissa saattaa tuhota koko kaupungin.


      • neroista
        100>1 kirjoitti:

        Yksi hyvä kirjoitus, jolla on sata lukijaa, on kai merkittävämpää? Sitäpaitsi täytyy ottaa huomioon sekin, että pienistä puroista syntyy isotkin virrat. Pieni murtuma vankassakin muurissa saattaa tuhota koko kaupungin.

        Yllä olevista viesteistä päätellen täällä kirjoittelevia pössöjä täytyy olla korkeintaan muutama kymmenen, ja tästä päätellen niitä väkilukuun suhteuttaen on kuitenkin pieni määrä, ja jotakinhan heidänkin on päivän (ja yön) aikana puuhasteltava saadakseen aikansa kulumaan. Sitä en ymmärrä kuinka joku täysjärkinen (minun lisäkseni) viitsii heidän älynväläyksiin kommentoida.


    • ^^

      keksisi järkevämpää tekemistä siis se joka kysyy ja sitten vastaa, tai kirjoittaa monta viestiä eri nimimerkillä peräkkäin.

      • psykologi87

        Kirjoittelen tänne usein. Joka kerta kun klikkaan tänne tulee yksi kävijä lisää. Olen varmaankin yksi niistä (noin 20 -30) joka kirjoittaa tänne usein. Monta viestiä teen peräjälkeen, vaihdan nimmaria ja niin porukat luulee että täällä keskustellaan:)

        Mutta täällä on oppinut tuntemaan -kuka on taas kirjoittanut- sama tyyli, samat kirjoitusvirheet, samat ongelmavyydit. Ihminen pyörittää täälläkin omia juttujaa ja omia pettymyksiä.

        Niin se vain on.


      • hehhehheh
        psykologi87 kirjoitti:

        Kirjoittelen tänne usein. Joka kerta kun klikkaan tänne tulee yksi kävijä lisää. Olen varmaankin yksi niistä (noin 20 -30) joka kirjoittaa tänne usein. Monta viestiä teen peräjälkeen, vaihdan nimmaria ja niin porukat luulee että täällä keskustellaan:)

        Mutta täällä on oppinut tuntemaan -kuka on taas kirjoittanut- sama tyyli, samat kirjoitusvirheet, samat ongelmavyydit. Ihminen pyörittää täälläkin omia juttujaa ja omia pettymyksiä.

        Niin se vain on.

        Piiri pieni pyörii:):)


      • Sympioosissa
        hehhehheh kirjoitti:

        Piiri pieni pyörii:):)

        Ainaski joku paavon perseen-nuolija jaksaa äijää puallustaa . Muutamathan pääsevät hyötymään monenlaisista "lehemän kaupoosta" Kyllähän lypsävää lehemää pitää puallustaa?


      • ihme olet....
        psykologi87 kirjoitti:

        Kirjoittelen tänne usein. Joka kerta kun klikkaan tänne tulee yksi kävijä lisää. Olen varmaankin yksi niistä (noin 20 -30) joka kirjoittaa tänne usein. Monta viestiä teen peräjälkeen, vaihdan nimmaria ja niin porukat luulee että täällä keskustellaan:)

        Mutta täällä on oppinut tuntemaan -kuka on taas kirjoittanut- sama tyyli, samat kirjoitusvirheet, samat ongelmavyydit. Ihminen pyörittää täälläkin omia juttujaa ja omia pettymyksiä.

        Niin se vain on.

        tuollaista teet? Mikä vimma sulla on kirjoitella niin, että ihmiset luulee, että täällä keskustellaan? Toimitko vielä nimimerkiksi laittamassa ammatissa? Ettei vaan sulla oo " ruuvit löysällä"?


      • senäyttelijäkö
        Sympioosissa kirjoitti:

        Ainaski joku paavon perseen-nuolija jaksaa äijää puallustaa . Muutamathan pääsevät hyötymään monenlaisista "lehemän kaupoosta" Kyllähän lypsävää lehemää pitää puallustaa?

        kenenkä paavon


      • Paavolasta
        senäyttelijäkö kirjoitti:

        kenenkä paavon

        Paavo Jalasmokki. Mies jonka nerouden ymmärtää vain hän itse.


      • Paavo_
        Sympioosissa kirjoitti:

        Ainaski joku paavon perseen-nuolija jaksaa äijää puallustaa . Muutamathan pääsevät hyötymään monenlaisista "lehemän kaupoosta" Kyllähän lypsävää lehemää pitää puallustaa?

        Kyllä EU:lle ei €urolle !


    • en vastaile itselle

      monissa muissakin 24 palstoilla, ikä ja koira palstalla etenkin.

    • sanoa

      Ongelman tullessa lapualaiset kyyhöttävät kellokkaiden helmoissa ja odottavat, että pahin menee ohi. Sitten me-henki nostaa taas päätään. Tarvitaan suurta rohkeutta aukaista suunsa ja sanoa.

      • ajattelija.

        Ihmiset on pääsääntöisesti pelokkaita ja ne jotka eivät ole, pakkaavat puolestaan olla vähän samansorttista väkeä. Systeemin kannattajien ja status quon säilyttäjien kannalta katsottuna toisinajattelu näyttää tulevan yhdestä kahdesta suusta eli koneelta, mutta sehän ei välttämättä ole totta. Niitten ajattelu vain kulkee samoja ratoja.


      • seisovaa vetta
        ajattelija. kirjoitti:

        Ihmiset on pääsääntöisesti pelokkaita ja ne jotka eivät ole, pakkaavat puolestaan olla vähän samansorttista väkeä. Systeemin kannattajien ja status quon säilyttäjien kannalta katsottuna toisinajattelu näyttää tulevan yhdestä kahdesta suusta eli koneelta, mutta sehän ei välttämättä ole totta. Niitten ajattelu vain kulkee samoja ratoja.

        Samoja ratoja kulkee myös ulkopuolelta tulleiden ajattelu. Pyritään kehittämään kuntaa - ei onnistu! Pyritään avoimmuuteen, ja kolauttavat päänsä seinään. Sitä se on, lapualaisuus: ei kehitystä, ei muutosta.


    • On_aikaa_kirjoitella

      7 kirjoittelijaa.

    • minääåäo

      Minä olen minä ja kirjoitan sinulle nyt.

    • HarmaaPäivä

      Samoin minä. Loput viisi puuttuu vielä. Ilmoittautukaa pikimiten, että joku saa mielenrauhan kun huomaa olleensa oikeassa.

    • spermie

      Olen supermies tykkään olla täällä vuodesta toiseen.

    • usiamppi

      niin pöyrii joo

    • satun.nainen

      Kuka hullu tänne jaksaa vuosikausia kirjoitella? Koskahan mä kävin täällä viimeksi ja kirjoituksia oikein tulvi, nyt on aika vähän kirjoituksia.
      Taisi olla vaalien alla kun Pöntistä mollattiin, jos en väärin muista. Silloin en kirjoittanut mitään, kun jutut oli niin hulluja.
      Ei sillä, että nytkään paljon järkeä olisi, mutta vähän on rauhoittunut.

    • Sometusta

      Tuota mä ihmettelen että miten se Pöntinen kerkeää tehä oikeita töitä.kun pitää niin somettaa Facebookissa. Varmaan menee työpäivää 85% aikaa tähä.

    • Samatajatukset

      7 vakiokirjoittajaa, 11 käy lukemassa.

      • eipdäpaikkaansa

        Jaa sää oot hakkeroinut lokitiedot?


    • wank3r

      Elämäntapakirjoottajia on noin 10-20, jotka kirjoittaa päivätyökseen useita viestejä päivässä. Sitten satunnaisia kirjoittajia on loput, joille joku aihe pomppaa silmille ja siihen yhteen aiheeseen saattaa satunnaiseltakin kirjoittajalta tulla useampi viesti. Satunnaasia kirjoittajia on varmastikin nelinumeroinen luku, kuten jo kävijämäärä klikkaukset osoittavat. Toki yli puolet kävijöistä ei koskaan kirjoita mitään, vain lukee. Suomi24 on niin tunnettu sivu, vaikka muut sosiaaliset mediat ovatkin syöneet sen asemaa, niin se on vankkumaton, tai ainakin vankkuva ykkönen.

    • Vähäveristä

      Nykyisin täällä kirjoittelee pääosin enää 6 miestä.

      • siniveristä

        Tunnetko kuuluvasi joukkoon?


      • Meitäenääviisi

        Olen joukossa.


      • Poitsi47
        Meitäenääviisi kirjoitti:

        Olen joukossa.

        Hej jag ska flytta till lappo nästa månad och försöker hitta en tös.


    • MontaNumeroa

      Aloitus kirjoitukselle on vuodelta 2010. ja viimeisin vastaus kuten tämäkin kommentti vuonna 2016. jonka johdosta ulkopaikkakuntalaisena pohdin juttua lukemaan eksyneenä, onko Lapualla kaikki kotona, siis korvien välissä ihan 100 prosenttinen olo?

      • AjatustenTonava

        Sulla saattaakin kulua aikaa pohdintoihisi koska näyttää siltä, että ajatuksesi kulkevat sekavia reittejä. Tavataan taas muutaman vuoden kuluttua.


      • burginafaso

        Joo minä ja kaks mustapaitaa vuorotellaan. viikonloput vapaat.


    • Pareetuttujenkesken

      Ollaanko vielä samalla 7 hengen porukalla, vai onko tullu pari uutta?

      • Lapualaiset perimmäisten kysymysten äärellä! Mahdatteko erottaa venäläisen trollin joukosta?


      • missämaanpuolustus
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Lapualaiset perimmäisten kysymysten äärellä! Mahdatteko erottaa venäläisen trollin joukosta?

        http://yle.fi/uutiset/3-9492562

        Keskity nyt vaan omiin trolleihis, niiden kultamunien pitäs olla tuolla.

        Missä maan puolustus, no täällä puurosta valittamassa.


    • otetaanpaensin

      Jousikvartetto, kuusi miestä.

    • Asiansivusta

      Taso on vakio.

    • Lukuja

      Ainakin nimimerkki "Typerät" ja "Onnettomat" on sama henkilö. Kirjoittaa yhteen pötköön ilman pilkkuja ja pisteitä pitkän sepustuksen. Lapuan ja Kauhavan palstoilla, nyttemmin myös Seinäjoen.

    • Eiuskalletamuualla

      Täällä Lapuan tärkeimmät keskustelut!

      • Järkiohoiohoi

        Varmaan esim. parasta persettä ja loputtomat pelot maahanmuuttajia kohtaan ovat näköjäön joillekin tärkeimpiä asioita.


      • lukukerrat-ratkaisevat

        Aikoinaan kun laskurit oli satoja kävi lukemassa, mutta nyt varmaan vähemmän.


    • Jokunenpoistunut

      Tänne on tullut pari lisää.

    • Rohkeastiseinäjokeen

      1 mamuvastainen ja meitä muita 5-7.

      • YksiMuista

        1 pakkomielteinen mamuvastainen
        1 pakkomielteinen Seinäjokeenliittäjä
        kourallinen moniagendaisempia


      • miljardien-polttoa-turha

        Tanskan integraatioministeri Vasemmistopuolueen Inger Støjberg jyrisee, että tanskalaiset integraatioasiantuntijat ovat tietoisesti valehdelleet Tanskaan tulevien syyrialaispakolaisten taustoista.

        Støjberg kohdistaa kritiikkinsä yliopistojen professoreita ja muita politiikkoja kohtaan, jotka ovat vuosia vakuuttaneet, että syyrialaisilla turvapaikanhakijoilla on korkea koulutustausta.

        Uusi Rockwool-säätiön tekemä tutkimus on osoittanut, että vain noin 5 % Syyriasta tulleista on suorittanut jonkinlaisen sellaisen korkeakoulututkinnon, jota voidaan jollain tapaa verrata tanskalaisiin korkeakouluopintoihin. Vain kolmella sadasta syyrialaisesta on ylemmän korkeakoulutason tutkinto.

        Inger Støjberg kertoo:

        – Monet tanskalaiset keskustelijat, yliopistoprofessorit ja erilaiset integraation asiantuntijat ovat antaneet aivan liian ruusuisen kuvan, joka ei yksinkertaisesti vastaa totuutta millään tavalla.

        Ministeri kertoo, että keskustelu on ollut hyvin tunteisiin vetoavaa ja monien on ollut vaikea pitäytyä tosiasioissa.

        – Tanskaan tulleet ei-länsimaiset tulijat ovat maksaneet vuosittain 33 miljardia Tanskan kruunua (4,4 miljardia euroa).
        https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjtkrvO27XUAhUrD5oKHQdFALgQFggnMAA&url=https://www.kansalainen.fi/21171-2/&usg=AFQjCNFzVf1x35GghLzZIuPg0HfXf-YbQA&sig2=PQ_pEC0YqA8gFaoGBcPXxA


      • paljonkos-lukijoita

        Lukija määrät ratkaisevat, ei kirjoitelijoitten määrät ja miten ns. lehteä luetaan vaikutukset.

        RRRopakantistit yrittävät sitten sumuttaa todellisuutta kaikinkeinoin ja suvakit soluttajat valehdella suorastaan---lomailijoista ihannoiden ja kehuen näitten ainutkertaisuutta.


      • Anonyymi
        paljonkos-lukijoita kirjoitti:

        Lukija määrät ratkaisevat, ei kirjoitelijoitten määrät ja miten ns. lehteä luetaan vaikutukset.

        RRRopakantistit yrittävät sitten sumuttaa todellisuutta kaikinkeinoin ja suvakit soluttajat valehdella suorastaan---lomailijoista ihannoiden ja kehuen näitten ainutkertaisuutta.

        Mite te sanoe.


    • Pientävaihtuvuutta

      Mamuvastaiset ovat ilmeisesti porttikiellossa, onneksi. Nyt 2 seinäjonivastaista.

      • Anonyymi

        Saksa lähettää lisäjoukkoja estämään haittoja
        "Saksa lähettää apujoukkoja Puolan rajalleen – Valko-Venäjältä saapunut maahan vuoden aikana lähes 6 000 ihmistä
        Saksan sisäministerin mukaan 800 poliisia on lähetetty rajalle auttamaan Valko-Venäjältä Puolan kautta tulevien siirtolaisten valvonnassa."


      • Anonyymi

        Mä en silti juo enää maitoa. Syyn saat arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksa lähettää lisäjoukkoja estämään haittoja
        "Saksa lähettää apujoukkoja Puolan rajalleen – Valko-Venäjältä saapunut maahan vuoden aikana lähes 6 000 ihmistä
        Saksan sisäministerin mukaan 800 poliisia on lähetetty rajalle auttamaan Valko-Venäjältä Puolan kautta tulevien siirtolaisten valvonnassa."

        Nyt tulee miljoonia ja joka maa suorastaan kerjää heitä tulemaan. 😁


    • Rohkeastiseinäjokeen

      Seinäjokivastaisia on enää 0,5.

      • väärintulkittu

        Seinäjokisilla on vastenmielinen agenda ja yksjasama valheenlevittäjä asialla. Antaisit jo olla.


      • heisunheiluville

        Lapsellisia tuollaiset kylätappelut, joiden kuuluisi olla lopunut 1800-luvulla.


      • tyhyjäävä-hirviö

        Tosiasioita esitetään, mikä tämä seinäjoki on, kaikkien pitää tajuta mikä on naapurimme, sinne vedetään -jos mahdollista lapua tyhjäksi ja koko ympäristökunna, eihän tälle enään mikään piissaa.


      • Eitappeluaaikaiseksi
        heisunheiluville kirjoitti:

        Lapsellisia tuollaiset kylätappelut, joiden kuuluisi olla lopunut 1800-luvulla.

        Aika vähissä Seinäjoki-liitoksen vastustajat ovat tätä nykyä.


      • tähän-se-nyt-johti
        Eitappeluaaikaiseksi kirjoitti:

        Aika vähissä Seinäjoki-liitoksen vastustajat ovat tätä nykyä.

        Kaikki aavistaa jo -jotta seinäjoki on riisin partahalla, se se vaan -jotta kuinkas ympäristökuntien siotuksien tuohon pahhuuen pesään -miten niitten käypi, tyhyjääkös vouti kaikki, herskeles pussiisa-

        Siinä sitä onkin nielemistä ja varvistelua, miten tämän rahastatietämättömän hajasormien kanssa käypi.

        Voiii taivass


      • turpasauna
        heisunheiluville kirjoitti:

        Lapsellisia tuollaiset kylätappelut, joiden kuuluisi olla lopunut 1800-luvulla.

        Kyllä häjyily kuuluu 2000-luvulle ja hamaan ikuisuuteen siinä missä sodatkin. Seinäjoen torilla yksinäinen kulkija on aina saanut turpaansa, joten sinne on mentävä joukolla hauskaa pitämään. https://yle.fi/uutiset/3-9220220


    • katapultilla-ilmaan
      • osa-tyhyjiä-vuoroja

        Muukaman matkustajan lentokenttä -seinäjoen nousukiitoa hirviää.

        Aivan mahanpohojasta ottaa.


    • Eivertojavieläadressille

      Viime aikoina tullut mukavasti lisää uusia kirjoittajia. Jopa yksi savolainen.

    • entinenlapualaanen

      Olen joskus kirjoitellut tälle sivulle entisenä Lapualaisena.Jos yrittää olla asiallinen ja ottaa kantaa asiaan,sitä ala-arvoisempia vastauksia saa.Onhan asioita joissa ei ole yhtä oikeaa vastausta ja kyllä senkin pitää hyväksyä että on eri mieltä asioista.

    • SanonkoVapaasti

      Lapuasaitin on pilannut yksi ainut muukalaiskammoinen ja kirjoitustaidoton onneton yksilö, joka postailee kaikkiin mahdollisiin keskusteluihin omia yksityisiä pakkomielteitään pilaten sillä koko saitin asiallisuuden rippeetkin. Ihmetystä herättääkin, että tuollainen jatkuva häiriköinti ja sanomisen vapauden väärinkäyttö on sallittua.

      • Eihäriinnytä

        Jotenkin tämän saitin olemukseen kuuluu, että täällä saa toistaa milipiteitään uudestaan ja uudestaan mitenkään perustelematta tai sen verran sekavasti kirjoittaen, että lukija ei ymmärrä. Kyllä Lapualla osataan kirjoittaakin.


    • Mitäaattelette

      Täällä on muutama kirjoittaja vaihtunut. Tasokin on hiukkasen petraantunut. Ulkomaalaiskammoisetkin on ilmeisesti laitettu torjuttujen joukkon. Mitä mieltä nykytasosta, vastaako lapualisuuden monimuotoisuutta?

      • Mitäköaattelen

        En ole huomannut tason paranemista. Koko saitti vetelee viimeisiään, jos tuota joka ketjussa sekavilla horinoillaan hääräävää tyyppiä ei saada pois.


      • Äläleimaakaikkia

        Ketä sä oikein tarkootat?


      • Mitäköaattelen
        Äläleimaakaikkia kirjoitti:

        Ketä sä oikein tarkootat?

        Jokainen tällä saitilla käynyt tietää varmasti, kenestä on kyse. Älä teeskentele viatonta.


    • kunnanvaltuutettu

      Kunnanvaltuusto päästelee täällä höyryjään, kun se ei naamatusten ole sopivaa.

    • Liikenneympyrä

      Jouluvalosaitti on virkistävä kesäisen kukkaruukkukeskusteln jälkeen.

    • mihin-halutaan-vaikuttaa

      Mitäs väliä sillä on montakos täällä kirjoittelee, pääasi on jotta kirjoitellaan, mutta lukijat ja määrät ratkaisevat ---

      --Nuori nainen meni erikoisliikkeeseen ja halusi ns. "intiimilävistyksen".
      Vanhempi miesmyyjä; Noo,tuota, tavallaan "korvaanha" se tullee,mutta saat puoleen hintaan,jos ASENNAT ITSE !!!!!!!!!!!!!

    • Lukijapoika

      Vajaassa kahdeksassa vuodessa on muutama kirjoittaja vaihtunut. Kirjoitusten taso vaihtelee, mutta juuri se teker Lapua-palstasta viihdyttävän, jota lukiessa saa usein nauraa. Tosin välillä on todella masentavia parjauksia tai surullista rasismia.

    • ErikoistaTodellakin

      Sjokiset ne täällä sekoilee ja päällepäsmäröi

    • Mukavia-kiriootuksia

      Kirjottelijoota on 9, mutta lukuklikkauksia varmaan tuhansia. Lapua-saitti tunnetaan viihsyttävänä lukemistoa, josta tulee useimmiten hilpeä mieli.

    • TotinenTorvi

      Eipä ole tainneet kirjoittajat vuosien aikana vaihtua. Samat höpinät.

    • BlogiPertti

      Rajat kiinni

      • Hyvä_olisi

        Ja airat ympärille.


    • Sexy_panu

      Älkää mollatko Lapuaa. Me lapualla asuvat olemme fiksuja ja hyvännäköisiä uroksia. Välillä pippeli kiinnostaa mu ei haittaa isi saa siemensyöksyn

    • Hauskojakinkiriootuksia

      Hupaasi Seinäjoen vasttasia kiriootuksia on joka kesktelus. Ne on hauskan järiettömiä!

      • Anonyymi

        Järjettömiä mutta ei hauskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjettömiä mutta ei hauskoja.

        Mun mielestä ne on juurikin todella hauskoja, koska ne on niin järjettömiä. Täällä monet ei ymmärrä, että Seinäjoen kasvu on meille eduksi. Ilman Sinäjoen menestystä eläisimme kriisikunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ne on juurikin todella hauskoja, koska ne on niin järjettömiä. Täällä monet ei ymmärrä, että Seinäjoen kasvu on meille eduksi. Ilman Sinäjoen menestystä eläisimme kriisikunnassa.

        kylähän seiäjoki saa kasvaa omillaan, muttei lapuaa putsaamalla, olokoot eläkööt onnessaan, mutta mitä vinkuvat siitä ja vaativat jotakin lapualta E-Pon tyhyjääjä

        nuahan on aivan jo ruikkoitta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylähän seiäjoki saa kasvaa omillaan, muttei lapuaa putsaamalla, olokoot eläkööt onnessaan, mutta mitä vinkuvat siitä ja vaativat jotakin lapualta E-Pon tyhyjääjä

        nuahan on aivan jo ruikkoitta

        Sienijoki antaa sadoille lapualaisille töitä, joten pitäkää päänne kiinni.


    • Anonyymi

      Seinäjoen tullerot haluaa nielasta lapuan rahat, kun ovat niin kasvuhaluisia
      - muista piittäämatta,
      - tätä ulinaa onkin sitten tältäpalstalta saanut lueskella

      EI OOKKAAN IHME JOTTEI TÄNNE PALJON MUUTA VIITSI SITTEN NOITTEN SEKOTAJIEN TAKIA PISTÄÄ NÄYTILLE

      se on seinäjoki vaan seinäjokisten haparointi sinne kaikkialla, ilmajokiset näpäyttää noita nokanpäälle heti kun sinne tätä samaa hinkua pistävät esille seinäjoen ainutkertaisuuksista,
      - törnäinen kasvatus on tuota meiran kaikki tyliä

      • Anonyymi

        Lapuualla mitähän rahaa oo , tukiaisilla sielä oom aina eleetty.


    • Anonyymi

      Antakaa mäkin kirjoitan, mäkin oon kännissä

      • Anonyymi

        Mitäväliä pääasia että törnäiset pelkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäväliä pääasia että törnäiset pelkää

        Ja muut paskahusut


    • Anonyymi

      Seuraavan kirkollsikokouksen aikana Lapuan HOMOKÖRTTISET toimivat homolinkona Kirkolliskokouksessa!!!

    • Anonyymi

      Ne kirjoteloo, ken osaa. Suurin osa lapualaisista on kirjoitustaidottomia.

    • Anonyymi

      Ei EU:lle

    • Kummaa porukkaa Seinäjoki työllistää teidät ja te körtti hinttarit vikisette. Pitäis vähä läiskiä järkeä

      • Anonyymi

        Maakunta työlistää tuon sontiaisen joka muuten ei olisi mikään elli maakunnan rahoin rellestäisi, nyt se hulluuss sitten on lopetettu ja annetaan itsehyvän nyt keikaroija yksinään hekumassaan, tätähän onkin odotettu kuoppasa rakentajalle, tinat loppuu siltä tunkiosa väsääjältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maakunta työlistää tuon sontiaisen joka muuten ei olisi mikään elli maakunnan rahoin rellestäisi, nyt se hulluuss sitten on lopetettu ja annetaan itsehyvän nyt keikaroija yksinään hekumassaan, tätähän onkin odotettu kuoppasa rakentajalle, tinat loppuu siltä tunkiosa väsääjältä...

        Olen lapualainen työtön ja tykkään juoda. Kiva että saa välillä käydä grillillä tvistaamassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maakunta työlistää tuon sontiaisen joka muuten ei olisi mikään elli maakunnan rahoin rellestäisi, nyt se hulluuss sitten on lopetettu ja annetaan itsehyvän nyt keikaroija yksinään hekumassaan, tätähän onkin odotettu kuoppasa rakentajalle, tinat loppuu siltä tunkiosa väsääjältä...

        Kenestä puhut?


      • Anonyymi
        SONTlAlNEN kirjoitti:

        Kenestä puhut?

        Ilmajoen Ismo


      • Anonyymi

        Samoin Seinäjoki työllistää myös Ilmajokiset.
        Tänne ne tukkii töihin ja vie verorahat naapurikuntiin..Omassa kunnassa ei oo kun tukijusseja joilta ei saada edes kunnallisveroja
        Raja pintaan tukkivat asumaan kuin vanhat Nurmon Hyllykalliolaiset.Omas kuntakeskukses rakennukset retajaa sekä vain mummot kulkoo.


      • Anonyymi

        Ei se ole mahdollista, ei meillä päin ole järjen rippeitäkään!!!


      • Anonyymi

        Tuu rakas, tuu! Meillä on kauhea ikävä sua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu rakas, tuu! Meillä on kauhea ikävä sua!

        Menkää ulos joskus.


    • Anonyymi

      Kymmenessä vuodessa on sen verran tapahtunut parannusta, että kissajutuista on tullut meidän rakastamia kestosuosikkeja.

    • Anonyymi

      En tiedä moniko kirjoittaa kissoista, mutta melko varmasti vain yksi hokee tuhansia kertoja HEITTEILLÄ. Hänet kun saisi pois, niin loppuisi kissajututkin, kun trollinruokkija katoaisi.

      • Anonyymi

        Parasta kissanruokaa on Panadol 50 - 100mg silakan sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta kissanruokaa on Panadol 50 - 100mg silakan sisällä.

        Me suojelemme kissuja silakoilta


    • Anonyymi

      Jutut ei oo 10 vuodessa tulleet tasokkaammiksi!

      • Anonyymi

        Lopeta sitten kirjoittelu


    • Anonyymi

      Lapualaiset eivät uskalla kirjoittaa. Pelkäävät poliittista poliisia(PolPo) ja Pöntistä. Lapualaiset ovat vaijennettu "kuoliaaksi".

      • Anonyymi

        Totta. Asiasta kun kirjoittaa. Alkaa välittömästi vähättely. Vihapuhe. Herjaus. Uhkailu Lapuan lailla. Ei ole muuta oikeaa mielipidettä. Kuin MUN.


    • Anonyymi

      Naisilla on riipparit

      • Anonyymi

        mutta missä on riipputissi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta missä on riipputissi??

        Oisko suola ja rasva tehnyt tehtävänsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta missä on riipputissi??

        Keskustelun taso on romahtanut kun riipputissi vaivautuu iloksemme enään niin harvoin.


    • Anonyymi

      Kissijutut on jääny vähemmälle. Joiltakin taso laskenut.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Kissajutut framille. Kuinka unohdatte kaksi sankarillista kissaa. Palvontaa!


      • Anonyymi

        Älkäämme tosiaan unohtako sankarivainajiamme. Missä viipyy muistopatsas jonne voimme viedä kukkatervehdykset ja seppeleet?


    • Anonyymi

      Uteliaisuuttasiko seuraat vai onko jotain mielipahaa?

    • Anonyymi

      Kirjoitusten taso vain laskee vuodesta vuoteen!

      • Anonyymi

        Apuaapuapua! Kapiakapiakapua!!! VUODESTA VUOTEEN


        K A P I A!!! =D


    • Anonyymi

      Mää en tänne paljoa kirjottele mutta se Vikin kaivojen paskantelu oli kova juttu. Kehtasivat pilata ihmisiltä juomaveren.

      • Anonyymi

        Eihän siinä mitään, mutta pitikö sun idiootti vanhemmat juottaa sulle sitä vettä?😯😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään, mutta pitikö sun idiootti vanhemmat juottaa sulle sitä vettä?😯😫

        Maista sinäkin sitä vettä niin tiärät miltä se IKL:n paska maistu. Pahaa on!.


    • Anonyymi

      Vaikka muutama kirjoittelija on vaihtunut periytyvät kirjoittajien synkät mielialat edelleen.

    • Anonyymi

      Näin vaalien alla erottuvat persujen ammattiroskapostittajat hyvin muusta joukosta.

      • Anonyymi

        Venäläiset ja niiden hyödylliset idiootit pysyvät täällä vuodesta toiseen.
        Muut vaihtuvat jollain aikavälillä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ja niiden hyödylliset idiootit pysyvät täällä vuodesta toiseen.
        Muut vaihtuvat jollain aikavälillä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

        Näin vaalien alla sitä persujen pietarintavaraa on tullut kyllä jonkin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin vaalien alla sitä persujen pietarintavaraa on tullut kyllä jonkin verran.

        Venäläisiä kirjoittajia on Lapua sivulla koko ajan.


    • Anonyymi

      Sinun ei välttämättä tarvitse lukea näitä kirjoituksia. Pysy poissa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samat täällä kiriootteloo!

      • Anonyymi

        Muista en tiedä, mutta sinä tunnustit. 😅


    • Anonyymi

      No eikai suomi24:lla kirjoittele muuta kuin se pieni porukka, jotka ei oo syystä tai toisesta liittynyt facebookiin tai twitteriin, missä normaalit ihmiset keskustelee ja kertoo mielipiiteitään. Tietty jos ei ole kuin muutama kaveri, niin eihän sitä nää hyypiöt varmaan siitä syystä kehtaakkaan liittyä faceen, missä tää paljastuis heti, hahahahhaa.

      • Anonyymi

        Pitäis vähä läiskiä


    • Anonyymi

      Samantyyppisistä yhdyssanavirheistä voi päätellä, että palstalla ahkeroi yksi mieshenkilö.

      • Anonyymi

        Mies? Naiselta tehdyltä vaikuttaa kaikki kirjoitukset. Jos virheiksi lasketaan yhdyssanat, ison alkukirjain, piste, pilkku käyttäminen ja käyttämisen jättäminen ja lapualainen, ei kirjoiteta isolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies? Naiselta tehdyltä vaikuttaa kaikki kirjoitukset. Jos virheiksi lasketaan yhdyssanat, ison alkukirjain, piste, pilkku käyttäminen ja käyttämisen jättäminen ja lapualainen, ei kirjoiteta isolla.

        Ei täältä kyllä juurikaan löydy naisten kirjoituksia. Runsaat yhdyssanavirheet viittaavat vahvasti, että tänne kirjoittaa runsaasti yksi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täältä kyllä juurikaan löydy naisten kirjoituksia. Runsaat yhdyssanavirheet viittaavat vahvasti, että tänne kirjoittaa runsaasti yksi mies.

        Meidän pääministeri on kyllä kova kirjoittelemaan mitä sattuu Trump tyylillä.


    • Anonyymi

      Trolli

    • Anonyymi

      En ole seurannut kirjoituksia, mutta koska olen Entinen Lapualainen,ja juureni ovat Lapualla, Seuraan tapahtumia samoin tyttäreni seuraavat, vaikka he eivät ole koskaan asuneet Lapualla,mutta ilmi selvästi jotenkin kotiutuneet Lapualle, samoin vävyni, Jos täällä kirjoittelee vaan muutama henkilö, NYT SE MUUTTUU! Haluan lisätä vielä että jossain vaiheessa palaan vielä Lapualle! Mutta normaalisti ihmis elämä on aika lyhyt ja minäkin olen lähellä 70. tä Haluan tutudstuttaa kaikki Lapualaiset Raamattuun!" Aukaiskaapa Raamattu loppu päästä, Ilmestys kirjan, 20 luku kokonaan! NYT on aika kaikkien tietää mitä pian tapahtuu! tämä selittää kaikki hulluudet mitä tapahtuu! Ottakaapa kantaa! Mutta vasta kun olette lukeneet I Ilmestys kirjan 20 Terveisin Eila!

      • Anonyymi

        Mutta opettele oikein kirjoitus ennen kuin tulet takaisin


      • Anonyymi

        Tervehdys sinne Ruotsiin Eila! Hienoa että palaat Lapualle. Opetustasi kaipaavia on todella paljon. Synti on siinnyt Lapualla lähtösi jälkeen monenkertaiseksi.
        Ilmoittelethan itsestäsi kun palaat? Olisi hienoa jos kirjoittelisit tännekin Jehovan sanaa.


      • Anonyymi

        Tuu jo Eila pois sieltä Ruotsista, sinua tarvitaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta opettele oikein kirjoitus ennen kuin tulet takaisin

        Oikeinkirjoitus on yhdyssana!


    • Anonyymi

      Muutama seinäjokirasisti on väsynyt matkan varrella. Ennen heti jos Seinäjoesta kirjoitettiin jotakin myönteistä hyökkäsivät seinäjokirasistit. Onneksi ihmiset ovat fiksuuntuneet ja ymmärtävät lapualaisten hyvinvoinnin olevan pitkälle kiinni Seinäjoen menestyksestä.

    • Anonyymi

      Trollit ja botit Lapua-palstalla tunnistaa kirjoitusvirheistä, huonosta kielen ja kirjoituksen osaamisesta. Homovastaisuus sekä demokratiakritiikki kuuluvat myös automaattiboteille sekä trolleilulle.

    • Anonyymi

      Paikalliset tykkää patukasta (miehet) varsinkin

    • Anonyymi

      Peräkamaripoikien palsta. Saavat päteä sillä aikaa kun äitee on kaupas hakemas viimeisimmän Kallen ja kaliaa. Apteekista puranaa ja postis viemäs poijjan kirjeenvaihtoilmoituksen. Äitee ei päästä Tinteriin kun on kuulemma täynnä huijaria.

    • Anonyymi

      En saa olla enää äiteen kanssa ajoi minut parakkivaunuun asumaan.

      • Anonyymi

        Pitikö ryypätä juhannuksena?


    • Anonyymi

      On..

    • Anonyymi

      No voi halavatun pakanan pakana, terv. Seinämäen sepi

      • Anonyymi

        Mikä se Sepiä riepoo?


    • Anonyymi

      Kyllä niin tarvittaisiin Eilaa! Eila kom tillbaka till Lapua! Vi behöver dig! 🙏

    • Anonyymi

      nuorissa_on_tulevaisuus
      2017-03-05 15:13:53

      Lapualaiset perimmäisten kysymysten äärellä! Mahdatteko erottaa venäläisen trollin joukosta?


      "Лапуасы сталкиваются с фундаментальными вопросами! Интересно, вы можете отличить русского тролля?"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe