Seinäjoen kaupunki lahjoittaa paikallisten miljonäärien lentoasemalle 250 000 euroa sillä lentojahan sieltä ei ole.
https://listat.seinajoki.fi/ktwebbin/ktproxy2.dll?doctype=3&docid=140482
Seinäjoki ostaa lentoasemapalveluita 0.25 MILJOONA
5
319
Vastaukset
- Täyspää
Älä huoli, sosiaalitukeasi ei leikata.
- Näinonn
Paikalliset miljonäärit ovat varmaan oman osansa jo veroina maksaneet joten hyvä että välillä saavat pientä korvausta takaisinpäin.
- Hulvatonta-johtoa
Kovaa se on tua seinäjoen isosten sekaan kurkottelu, pieni mikä pieni -vaikka ympäristökunnat kuinka puntaa -kuntayhtymillä luoden seinäjoelle työpaikkoja sekä valtion juketsit kaikki seinäjoelle ympäristökunnista koottu.
Silti kaikka valuu santaan.- mitäs-jääpi--velekaaa
Kylähän se on niin, jottei kannetu vesi kaivossa pysy ja seinäjoen kohdalla hyvin pitää paikkansa.
Kaikki hiekkaan painuu ( saveen )...
- Taastullaan
Pakolaislennot pian alkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671