Seinäjoella ratsastusmahdollisuuksia?

tulevasjkln

Niin, kartoittelen Seinäjoen ratsastusmahdollisuuksia, raviratahan siellä näkynnee olevan.
Itse muutan parin viikon päästä Sjoelle täältä P-Pohjanmaaltaa Haapavedeltä opiskelujen perässä, liiketalous. Ratsastusta olen harrastanut koko pienen ikäni (olen 23-vuotias), ollut oma hevonen joskus teinivuosina.

Jos joku haluaa, niin voin myuös liikuttaa jonkun hevosta, heittää mailia osoitteeseen [email protected]

37

6179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catiele
    • ruta

      www.tiinantalli.com myös hyvä paikka ja lähellä Seinäjoen keskustaa.

    • hepaahöperöinen

      Paras paikka. Hyvät ja rauhalliset hevoset, mukavat opettajat ja hyvä henki. Arvostan myös Cavallolaisten tapaa suhtautua hevosiin.

      • alkuperäinen kirjoit

        Onko Cavallo missä päin Seinäjokea?


      • ToTORi
        alkuperäinen kirjoit kirjoitti:

        Onko Cavallo missä päin Seinäjokea?

        Tai olisko Katilaa virallisesti.


      • Anonyymi

        mä tykkääsin ratsastaa risikolla


    • rkcavallo

      Ehdottomasti Ratsastuskoulu Cavallo! Mukava omistaja, turvallinen ja siisti talli sekä ystävälliset hevoset, joiden selkään uskaltaa hypätä. Tunnit ovat hyvin järjestettyjä ja ohjattuja. Talli on mukavalla paikalla! :) Suosittelen lämpimästi!

    • aikuisratsastaja

      Minä myös suosittelen Cavalloa. Vuosien kokemuksella täytyy kehua. :) Kysy tunteja syksyksi, nyt on kesätauko.

      • harrastelijako?

        Cavallo on kaikkein paras. :) Älä ainakaan Tiinan tallille mene... :(


    • millakatariina-96

      Joo todellakaan, älä vaan meee tiinantallille, ihan peCeestä koko paikka....

      • Anonyymi

        Miten on huono paikka mielen kiinnosta tietää 100% että miks en sinne mee


    • kesähevonen

      Cavalloa suosittelen minäkin.

    • memmulii

      Liputan Koivusalon tallin puolesta!! Erittäin pätevää opetusta, :)

    • Kysyvä

      Miksi ette suosittele Tiinan Tallia? Onko siinä jotain vikaa?

      • Anonyymi

        Tiinan tallilla ei korjata juurikaan istuntaa eikä käsiä


    • Manunkylä

      Suosittelen manunkylän tallia:) todella kiva paikka ja mukavat opettajat!:)

    • Uusikävijä

      Hei vanhaa keskustelu miksi ei tiinan tallia?

      • rekku_____

        Parhain on käydä kaikissa katsastamassa. En itse uskoisi noihin suositteluihin, arvioi paikat itse.


      • Uusikävijä

        No tietty joo. Seki vaa että alkaa joka paikkaan alusta ja kertoo millainen on ja jne rasittavaa. Mut eiköhän se oikee talli löydy :)


      • rekku_____
        Uusikävijä kirjoitti:

        No tietty joo. Seki vaa että alkaa joka paikkaan alusta ja kertoo millainen on ja jne rasittavaa. Mut eiköhän se oikee talli löydy :)

        Se on ainut oikea tapa löytää ITSELLEEN oikea paikka. Toisilla on eri mielipiteet.


    • Uusikävijä

      Tietenkin. On vaan kiva kuulla etukäteen ja voihan sitä olla totuutta mielipiteissä.

    • Minävaintäällä12

      Itse käyn Tiinan tallilla eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa.

    • Anonyymi

      Manunkylän Ratsutallia en suosittele! Pikku poneille laitetaan liian pitkiä ja painavia ratsastajia!! Ja pidetään epä sopivia satuloita joita yritetään korjata häntäremmillä! Näitä vastaavia videoita on tullut jatkuvasti lisää lisää ja lisää!!🙄🙄 En suosittele tallia

      • Anonyymi

        Tiktok made me do it


      • Anonyymi

        oletko kysynyt henkilöiltä heidän painoansa? kaikki vähän tuhdimman näköiset ihmiset ei välttämättä paina paljoa. pituus taas ei vaikuta mitään. häntäremmi on ainakin parempi kuin se, että satula on epäsopiva ja se valuu eteenpäin. pikkuponeille on todella vaikea löytää sopivaa satulaa.


    • Anonyymi

      Huumeet

    • Anonyymi

      Naapurin rouva, nurmolainen, antaa kyllä kovat kyydit noustessaan ratsuni päälle.

    • Anonyymi

      Cavallo on paras!

    • Anonyymi

      Moikka mulla on sama kysymys kun tuo mikä on laitettu v. 2010 😃
      Vähän erilailla esitän kysymyksen mutta siis mitä talleja suosittelette seinäjoelta, kurikasta ja kauhajoelta?
      Kiitos jo etukäteen heille jotka vastaa plussaa olisi se että saisin nopeasti vastauksia, on kiire löytää kavereiden kanssa ratsastustalli, kaikilla on hevosista parin vuoden kokemus! ❤️

      • Anonyymi

        Kannattaisko kysyä kauhajoki ja kurikka palstalta jos tietäisivät paikallisina hieman paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko kysyä kauhajoki ja kurikka palstalta jos tietäisivät paikallisina hieman paremmin

        😂😂 mistä sellasta löytäs? Kannattais sun kertoa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 mistä sellasta löytäs? Kannattais sun kertoa 🙂

        No vaikka ihan täältä suomi24 paikkakunnat palstalta. Miten ihmeessä olet edes tänne Seinäjoki palstalle eksynyt 🤷


    • Anonyymi

      Kauhajoella ei taida muita talleja olla kun kainaston ratsastustalli, keskustasta noin 15kilsan päässä.

      • Anonyymi

        Okei 🙂


    • Anonyymi

      Tiinantalli on huono paikka

    • Anonyymi

      cavalloon kannattaa mennä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe