Niin, kartoittelen Seinäjoen ratsastusmahdollisuuksia, raviratahan siellä näkynnee olevan.
Itse muutan parin viikon päästä Sjoelle täältä P-Pohjanmaaltaa Haapavedeltä opiskelujen perässä, liiketalous. Ratsastusta olen harrastanut koko pienen ikäni (olen 23-vuotias), ollut oma hevonen joskus teinivuosina.
Jos joku haluaa, niin voin myuös liikuttaa jonkun hevosta, heittää mailia osoitteeseen [email protected]
Seinäjoella ratsastusmahdollisuuksia?
40
6642
Vastaukset
- Catiele
http://www.rkcavallo.fi/
http://www.netikka.net/manunkylanratsutallit/
http://www.netikka.net/koivusalon.talli/
Siinä lähialueen parhaimmat tallit. Tunneille tosin on tunkua mutta jos haluat hyvään opetukseen ja ilmapiiriin kannattaa pysyä noilla talleilla :)
Lista Etelä-Pohjanmaan ratsastustalleista löytyy os.
http://www2.hevostalli.net/tallit/selaa?action=province&area=3 - ruta
www.tiinantalli.com myös hyvä paikka ja lähellä Seinäjoen keskustaa.
- hepaahöperöinen
Paras paikka. Hyvät ja rauhalliset hevoset, mukavat opettajat ja hyvä henki. Arvostan myös Cavallolaisten tapaa suhtautua hevosiin.
- alkuperäinen kirjoit
Onko Cavallo missä päin Seinäjokea?
- ToTORi
alkuperäinen kirjoit kirjoitti:
Onko Cavallo missä päin Seinäjokea?
Tai olisko Katilaa virallisesti.
- Anonyymi
mä tykkääsin ratsastaa risikolla
- rkcavallo
Ehdottomasti Ratsastuskoulu Cavallo! Mukava omistaja, turvallinen ja siisti talli sekä ystävälliset hevoset, joiden selkään uskaltaa hypätä. Tunnit ovat hyvin järjestettyjä ja ohjattuja. Talli on mukavalla paikalla! :) Suosittelen lämpimästi!
- aikuisratsastaja
Minä myös suosittelen Cavalloa. Vuosien kokemuksella täytyy kehua. :) Kysy tunteja syksyksi, nyt on kesätauko.
- harrastelijako?
Cavallo on kaikkein paras. :) Älä ainakaan Tiinan tallille mene... :(
- millakatariina-96
Joo todellakaan, älä vaan meee tiinantallille, ihan peCeestä koko paikka....
- Anonyymi
Miten on huono paikka mielen kiinnosta tietää 100% että miks en sinne mee
- kesähevonen
Cavalloa suosittelen minäkin.
- memmulii
Liputan Koivusalon tallin puolesta!! Erittäin pätevää opetusta, :)
- Kysyvä
Miksi ette suosittele Tiinan Tallia? Onko siinä jotain vikaa?
- Anonyymi
Tiinan tallilla ei korjata juurikaan istuntaa eikä käsiä
- Manunkylä
Suosittelen manunkylän tallia:) todella kiva paikka ja mukavat opettajat!:)
- Uusikävijä
Hei vanhaa keskustelu miksi ei tiinan tallia?
- rekku_____
Parhain on käydä kaikissa katsastamassa. En itse uskoisi noihin suositteluihin, arvioi paikat itse.
- Uusikävijä
No tietty joo. Seki vaa että alkaa joka paikkaan alusta ja kertoo millainen on ja jne rasittavaa. Mut eiköhän se oikee talli löydy :)
- rekku_____
Uusikävijä kirjoitti:
No tietty joo. Seki vaa että alkaa joka paikkaan alusta ja kertoo millainen on ja jne rasittavaa. Mut eiköhän se oikee talli löydy :)
Se on ainut oikea tapa löytää ITSELLEEN oikea paikka. Toisilla on eri mielipiteet.
- Uusikävijä
Tietenkin. On vaan kiva kuulla etukäteen ja voihan sitä olla totuutta mielipiteissä.
- Minävaintäällä12
Itse käyn Tiinan tallilla eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa.
- Anonyymi
Manunkylän Ratsutallia en suosittele! Pikku poneille laitetaan liian pitkiä ja painavia ratsastajia!! Ja pidetään epä sopivia satuloita joita yritetään korjata häntäremmillä! Näitä vastaavia videoita on tullut jatkuvasti lisää lisää ja lisää!!🙄🙄 En suosittele tallia
- Anonyymi
Tiktok made me do it
- Anonyymi
oletko kysynyt henkilöiltä heidän painoansa? kaikki vähän tuhdimman näköiset ihmiset ei välttämättä paina paljoa. pituus taas ei vaikuta mitään. häntäremmi on ainakin parempi kuin se, että satula on epäsopiva ja se valuu eteenpäin. pikkuponeille on todella vaikea löytää sopivaa satulaa.
- Anonyymi
Huumeet
- Anonyymi
Naapurin rouva, nurmolainen, antaa kyllä kovat kyydit noustessaan ratsuni päälle.
- Anonyymi
Cavallo on paras!
- Anonyymi
Moikka mulla on sama kysymys kun tuo mikä on laitettu v. 2010 😃
Vähän erilailla esitän kysymyksen mutta siis mitä talleja suosittelette seinäjoelta, kurikasta ja kauhajoelta?
Kiitos jo etukäteen heille jotka vastaa plussaa olisi se että saisin nopeasti vastauksia, on kiire löytää kavereiden kanssa ratsastustalli, kaikilla on hevosista parin vuoden kokemus! ❤️- Anonyymi
Kannattaisko kysyä kauhajoki ja kurikka palstalta jos tietäisivät paikallisina hieman paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko kysyä kauhajoki ja kurikka palstalta jos tietäisivät paikallisina hieman paremmin
😂😂 mistä sellasta löytäs? Kannattais sun kertoa 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 mistä sellasta löytäs? Kannattais sun kertoa 🙂
No vaikka ihan täältä suomi24 paikkakunnat palstalta. Miten ihmeessä olet edes tänne Seinäjoki palstalle eksynyt 🤷
- Anonyymi
Kauhajoella ei taida muita talleja olla kun kainaston ratsastustalli, keskustasta noin 15kilsan päässä.
- Anonyymi
Okei 🙂
- Anonyymi
Tiinantalli on huono paikka
- Anonyymi
cavalloon kannattaa mennä
- Anonyymi
EI VITUSSA SIT AINAKAAN SIIRILÄÄN!!
Mut Tiinis on ihana paikka, sopivat tuntihinnat, ja estekorkeudet, osaava opetus, asiallinen henkilökunta, luottoratsut, ja lista vaan jatkuu!:D - Anonyymi
Tiinan talli, ehdottomasti!
- Anonyymi
Tiinan tallille menee ääni täältäkin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391