Kuollut painaa

vähemmän-.,

"Neuvostoliitossa tutkittiin taannoin paljon parapsykologiaa ja ns. psi-maailmaa. Asiasta olisi paljonkin kerrottavaa, mutta tyydymme vain nyt puhumaan ns. energiaruumiista. Nimittäin kun neukut tekivät kokeita kuolleilla ihmisillä niin he havaitsisvat että kuollut mies painaa 50 grammaa vähemmän kuin vielä äsken elänyt. Tätä ruumista neukkutiedemiehet ja vastaavat naisetkin kutsuivat ns. energia-ruumiiksi. Naisten energia-ruumis painoi vain 18 grammaa."

13

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!??!!

      kuollut menettää painoaan ihan luonnostaan ... onpa uutinen... ehehehehhehe.

      • ^^^^^^^^^^!!!!!!!!!!

        Se oli todella hyvä uutinen joka paljastaa hyvin pitkään kiistakapulana olleen tosiasian, jota ei mm, adventismi lahko ymmärrä.


    • enpä tiedä

      Että ihminen laskee alleen kuollessaan, jospa se onkin muuta kuin energiaruumista. Vakava asia, mutta vähän epäilyttävä.

      • korkki kiinni

        Jos peräsuoli tyhjennetään tai tyhjenee kuollessa, niin ruumiin paino kyllä kevenee paljon enemmän.
        Keskiverto täysikasvuisen ihmisen suoli on n. 5m pitkä, joten tavaraa mahtuu.

        Luulenpa että venäläiset tutkijat ovat pistäneet korkin peräpäähän, jotta "viemäri" pysyy kiinni.


    • Filadelfi

      Kuollessaan ihmisen paino kevenee välittömästi jopa 180g, tieteellisesti monet ovat sen tutkineet.
      Ihmisessä on kolminaisuus; henki, sielu ja ruumis. Henki/sielu iänen, Jumala loi omansa kaltaisen.
      Se merkitsee että sielu erkanee, uskossa Kristukseen siirtyy kolmanteen taivaaseen, jumalattoman taas odottamaan tuonelan tuskiin ylösnousemusta, josta tuomiolle (toinen kuolema), ja siitä loputtomaan kalvavaan tulikivijärveen.

      • !!??!!

        tuo on platonismia eli pakanuuden ihmiskuva.


      • löpön, höpön;))

        ei henki mitään paina. ainoastyaan materiaali voi painaa jotakin. Varmaan paino kevenee kun elintoiminnot laukeaa ja menee hyvänsä ja huononsa housuihin. Siinä sinulle sielun painoa. kyllähän tässä maailmassa kaikkea humpuukkia julkaistaan, ei pidä ihan kaikkia löpinöidä uskoa. Lisäksi kun ihminen kuolee niin hänen ruumiinsa JÄÄHTYY, eli hänestä haihtuu nestettä. Siinä syy.


      • sda.manager
        löpön, höpön;)) kirjoitti:

        ei henki mitään paina. ainoastyaan materiaali voi painaa jotakin. Varmaan paino kevenee kun elintoiminnot laukeaa ja menee hyvänsä ja huononsa housuihin. Siinä sinulle sielun painoa. kyllähän tässä maailmassa kaikkea humpuukkia julkaistaan, ei pidä ihan kaikkia löpinöidä uskoa. Lisäksi kun ihminen kuolee niin hänen ruumiinsa JÄÄHTYY, eli hänestä haihtuu nestettä. Siinä syy.

        Jos ruumis on vakuumiin pakattu, niin ei sieltä pääse haihtumaan mitään.
        Kaikki on tutkimuksessa kyllä huomioitu.


      • Hölöpölöhölö
        sda.manager kirjoitti:

        Jos ruumis on vakuumiin pakattu, niin ei sieltä pääse haihtumaan mitään.
        Kaikki on tutkimuksessa kyllä huomioitu.

        Eihän ihmistä mihinkään vaakumiin pakata ennen kuolemaa! Se neste haihtuu sillä hetkellä, kun henkikin lähtee. Kuivuminen alkaa välittömästi.


      • mannaakkeri
        Hölöpölöhölö kirjoitti:

        Eihän ihmistä mihinkään vaakumiin pakata ennen kuolemaa! Se neste haihtuu sillä hetkellä, kun henkikin lähtee. Kuivuminen alkaa välittömästi.

        Ehkä manageri kokeesaan laittaa ihmisen jo elävänä vakuumiin.

        Mistäköhan se mahtaa johtua, että toisten sielu on heti toistasataa grammaa painavampi kuin toisten? Onkohan toiset olleet vähän kevytmielisiä ja toiset raskasmielisiä? Ja naiset kaikkein kevytmielisimpiä.

        Sitäköhän se sitten tarkoittaakin Raamatussa; punnittu punnittu ja kevyeksi havaittu.


    • Taannoin Suomen Kuvalehti todellakin julkaisi artikkelin, jonka mukaan
      kommunistiset tiedemiehet olivat todenneet ihmisen kuollessa kevenevän
      23 grammaa, riippumatta ihmisen painosta tai keuhkojen koosta.
      Minä ajattelen että voisi kuvitella kyseessä olevan se jokin, mikä pitää
      ihmisen koossa. Onhan ihminen enemmän kuin hengittävä ruumis.

      En tiedä mistä sinun lukusi 50 / 18 ovat peräisin.

      1. Tess. 5:23
      Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

    • Liikapainoa

      Ei 23 g vaan 21 grammaa.

    • Totuus julki

      Kuoleman porteilla käyneet kertovat yhteen ääneen näkemästään tunnelista, jonka päässä näkyy kirkas valo ja jota valoa kohden ovat matkanneet. Tämä siis tapahtuu kaikille ruumistaan erkaantuville sieluille, henkilön maailmankatsomuksesta riippumatta. Sielu voi tosin palata takaisinkin kohden ruumistaan.

      Eli siis se sielu palajaa ruumiin kuollessa Jumalan luokse, joka on sen antanutkin ja ruumis palajaa maan tomuun, joka on sen antanutkin.

      Ei ole siis orjaa ei vapaata, eikä muitakaan mittareita. Kaikki ovat tässä suhteessa tasavertaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe