Fitnesstukku

Motivaatio huipussaa

Minkälainen palautusjuoma kannattasi tilata tuolta firmasta? Ajattelin kokeilla jotakin uutta.

Kysymykseen tulisi Fitnessin omat tuotteet kuten Whey-80. varsinkin kun saa isoissa säkeissä ostettua. Ilmeisesti laatutavaraa. Toimiva aine varmasti lisäproteiiniksi, mutta palautusjuomana ei varamaan toimi, kun puuttuu hiilarit. Mitä pitäisi ostaa lisäksi, jotta tulisi toimiva palkkari.

Kiitos vinkeistä jo etukäteen

6

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnbvn

No osta hiilaria eli maltoa, sen protskun lisäksi ja sekoita itse palkkari. Tai sitten annat jauhofirmojen sekoittaa ja ehkä vähän kusettaa sekoitussuhteessa; hera kallista malto halpaa ;-) Ei mutta, siis vaikka noin ei olisikaan, niin fiksuimmant sekoittaa itse. Näin voit vaihdella hiilarin määrä treenien suhteen, esim. jalkatreeneissä vähän enemmän jne.

Mutta ei sitä hiilaria paljon tarvita edes jalkatreeneissä: 50g riittää varmasti ja useimmissa muissa treeneissä 20-30g. Protskua noin 30g. Monissa valmispalkkareissa hiilaria aivan liikaa suhteessa protskuun.

Noiden lisäksi ainoa oikeasti toimiva lisäravinne on tietty kreatiini. Osta Creapurea jota tuolta saa Reflexin ja jonkun svedufirman purkittamana.

Lopuksi vielä muistutus. Vaikka motivaatio on huipussaan niin turha innoissaan ostella alan firmojen lisäravinteita. Ns. erikoislisäravinteet (testobuusterit, NO-tuotteet) eivät toimi. Perusravinteissa protsku, malto ja kreatiini ok ja näitä kannattaa ostaa edullisemmasta päästä erikseen isoja satseja.

• Motivaatio huipussa

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Täytyy sekoitella itse, niin saa sitä mitä haluaa. Omasta mielestä 50/50 suhteella pitäisi olla hyväa ja siihen kun heittää 5g crea.

En ole vielä tutkinut, että saako myös maltoa maustettuna? En mene siihen lankaan, että ostelen kaiken maailman buustereita. Itsekin ajatteelen että riittää säännöllinen treeni, palautusjuoma, riittävän proteiini painotteinen ravinto ja lepo. Niillä kai sitä pitäsi tulla tulosta kun jaksaa treenata muutaman vuoden.

Ilmeisesti fitnesstukun tuotteet on laatutavaraa?

• JORELANDIA
        Motivaatio huipussa kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Täytyy sekoitella itse, niin saa sitä mitä haluaa. Omasta mielestä 50/50 suhteella pitäisi olla hyväa ja siihen kun heittää 5g crea.

En ole vielä tutkinut, että saako myös maltoa maustettuna? En mene siihen lankaan, että ostelen kaiken maailman buustereita. Itsekin ajatteelen että riittää säännöllinen treeni, palautusjuoma, riittävän proteiini painotteinen ravinto ja lepo. Niillä kai sitä pitäsi tulla tulosta kun jaksaa treenata muutaman vuoden.

Ilmeisesti fitnesstukun tuotteet on laatutavaraa?

No eiköhän normaalin peruspertin pitäisi tajuta että halvalla ei saa hyvää. Esimerkiksi Massin ja Fitnestukun kaltaiset yritykset pumppaavat hemmetin halvoilla tuotteen ulos, JOS raaka-aineet olisivat laadukkaita eivät ne pystyisi tohon hintaan sitä myymään.

Mutta testaa itse, tilaa ja kokeile. Sitten tuut kertomaan että typettääkö proteiini hyvin lihaksissa. Vain hyvin harva protsku typettää kunnolla lihakset ja tekevät niistä kovat ja paineisemman tuntuiset. Vaikkakin sillä tavalla sen kuuluisi toimia.

• Motivaatio huipussa
        JORELANDIA kirjoitti:

No eiköhän normaalin peruspertin pitäisi tajuta että halvalla ei saa hyvää. Esimerkiksi Massin ja Fitnestukun kaltaiset yritykset pumppaavat hemmetin halvoilla tuotteen ulos, JOS raaka-aineet olisivat laadukkaita eivät ne pystyisi tohon hintaan sitä myymään.

Mutta testaa itse, tilaa ja kokeile. Sitten tuut kertomaan että typettääkö proteiini hyvin lihaksissa. Vain hyvin harva protsku typettää kunnolla lihakset ja tekevät niistä kovat ja paineisemman tuntuiset. Vaikkakin sillä tavalla sen kuuluisi toimia.

Kerropa sinä sitten hyvä palautusjuoma kun kerran tiedät? Älä pihtaa tietoa kun sitä näyttää sinulta löytyvän...

• ddfsf
        JORELANDIA kirjoitti:

Fitnesstukun halvat hinnat perustuvat isoihin myyntimääriin. Isoihin myyntimääriin taas ei päästä jos tavara olisi kuraa. Eihän sieltä sitten ostettaisi uudestaan ja uudestaan ja vielä kavereille suositeltaisi! Tämän nyt pitäisi normaalin perusperin tajuta...

Englantilaisista verkkokaupoista saa vieläkin edullisemmin protskua, tosin ostomäärät pitää olla silloin hiukan reippaammat. Jenkeissä on vielä halvempaa....Eli myyntimäärät ratkaiseen hinnat. Siksi ainakin itse epäilisin enemminkin pikkutoimijoiden "liian" edullisian hintoja.

Siinä osittain kirjoittaja on oikeassa, että jos haluaa kovat, paineiset lihakset niin ruoka ratkaisee. Nimittäin OIKEA RUOKA potkii parhaiten verratuna tilanteeseen, että litkitään protskujuoma satoja grammoja päivittäin. Tämä on todettu vuosikymmeniä treenaajien toimesta!!! Eli jauhoa vain palkkarissa ja "hätätilanteissa" paikkaamaan oikean ruuan puutteita.

• -
        ddfsf kirjoitti:

Fitnesstukun halvat hinnat perustuvat isoihin myyntimääriin. Isoihin myyntimääriin taas ei päästä jos tavara olisi kuraa. Eihän sieltä sitten ostettaisi uudestaan ja uudestaan ja vielä kavereille suositeltaisi! Tämän nyt pitäisi normaalin perusperin tajuta...

Englantilaisista verkkokaupoista saa vieläkin edullisemmin protskua, tosin ostomäärät pitää olla silloin hiukan reippaammat. Jenkeissä on vielä halvempaa....Eli myyntimäärät ratkaiseen hinnat. Siksi ainakin itse epäilisin enemminkin pikkutoimijoiden "liian" edullisian hintoja.

Siinä osittain kirjoittaja on oikeassa, että jos haluaa kovat, paineiset lihakset niin ruoka ratkaisee. Nimittäin OIKEA RUOKA potkii parhaiten verratuna tilanteeseen, että litkitään protskujuoma satoja grammoja päivittäin. Tämä on todettu vuosikymmeniä treenaajien toimesta!!! Eli jauhoa vain palkkarissa ja "hätätilanteissa" paikkaamaan oikean ruuan puutteita.

Itte tilasin Just Leaderin Recovery palkkaria Manninen nutraceuticalilta. Oli ainakin tarjouksessa jotain 28€/2kg kun normaalisti 10€ kalliimpi. Ite oon tykänny Leaderin tuotteista, laadukkaita ja hyvän makuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe