Kaappariovien idea

oopparikavet

Ovatko kaappariovet olevinaan jotenkin hienompi kuin tavalliset ovet autossa? Mitä hyötyä tai hyvää on kaappariovissa? Onko muka helpompi nousta autosta ulos?

9

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minä tiedä

Saattaisi kuvitella olevan helpompaa nousta autosta, jos ovi ei ole ojentuvan jalan edessä.
      Miksihän noista ovista on luovuttu, historiaa kai ne on?
      Lokinsiipiovia on vielä ainakin mersussa, ei ehkä huonot nekään?
      Tuntuu, että etuosastaan saranoidut ovet on kaikista huonoin ratkaisu, mutta silti yleisin.

• koomikkoovimikko

Kaappari ovista kun on ekat ovet avautuneet vauhdissa, senhän tietää mitä sitten on tapahtunut kaappari mallissa. Vähänkin raolleen niin sillon läks ovi juur´mutineen. Tavan ovi vain painuu kiinni.

• Anonyymi

Vanha ketju tajuan sen. Mutta se joka väittää kaappariovia vaaralliseksi on semmonen turvapertti itse joka hääsää autosta ulos ennen pysähtymistä. Mutta sain kerran tilaisuuden istahtaa kaapparimalliseen rolls royceen ja nyt tajuan. Yhtään ei tullu kiire ulos. Samaa eleganssia ei koe kuppasessa velkaskoodassa. Mutta ei paljon missään muuallakaan, kun kaljaa pitää hakea tuulipuvussa Latviasta. Onneksi edes isolla rahalla joku saa yhä jotain spesiaalia ja laatua. Onnittelen semmoista ilman yhtään kateuden häivääkään.

• Anonyymi

Enimmät kaljat tuon Latviasta, ihan vaan periaatteesta. Enkä tuulipuvussa. En vaan tajua miksi oluesta pitää maksaa nykyistä hintaa kun panimosta lähtee olutta maailmalle alle 20 senttiä purkki.

• Anonyymi

Noin pöljän olisi parempi olla kirjoittelemasta tänne. Takavuosina Latviasta sai halvempaa alkoholia kuin Virosta mutta ei enää !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin pöljän olisi parempi olla kirjoittelemasta tänne. Takavuosina Latviasta sai halvempaa alkoholia kuin Virosta mutta ei enää !!!

Vähänkö lipesi juttu asiasta, eli kaappariovista. Hienoa hönöt.

• Anonyymi

Lähes kaikissa uusissa traktoreissa on kaappariovet.

• Anonyymi

Lapsi lukot o syytä pitää päällä.⚠️

• Anonyymi

Kaappari ovet tarvitsevat isot tilat sivuilleen, että ne saa riittävästi auki, ainakin kuskin on vaikeapäästä sisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe