Onko lihavat lepposia????

arkkimedes

En tiedä palstalaisten elopainoja mutta olen jo vuosikymmeniä kuullut että niin olisi ja ihmettelenkin, että miksi se ei sitten täällä tai tuolla ulkona kävellessä näy.

Mitä suuremman kokoinen ihminen, sitä häjympi se on muita kohtaan, ja mitä paksumpi sen omistajan koira on, kuten nuo kaksikymmentäsenttiset rottakoirat, sun muut lattialuutut, niin paino niillä saattaa nousta jopa indeksiin 40, ja mitä paksumman yhdistelmän näkee ja tapaa. sitä varmemmin voidaan sanoa, ettei lihavat suinkaan ole lopposia vaan kaikkea muuta.

Kertokaahan te "oikeiden koirien omistajat", mitä mieltä olette tästä nykyajan suunnasta, ettei noita hiirulaisia tarvi enää ensinkään opettaa koirien tavoille, vaan että suuret egot omaava pikkupiski saa tehdä mitä haluaa omistan luvalla mutta kaikki suurmmat koirarodut tarvitsee opettaa niin, ettei se ole vaaraksi muille????

Ymmärrän kyllä että useat ihmiset pelkää koiria jopa kuollakseen mutta onko oikein, että kun suuri paimenkoira käyttäytyy hyvin ja opetuksen mukaan, vastaantuleva lauma kääpiöitä tappaisi jokaisen vastaantulijan, jos vain siihen suinkin pystyisi????

31

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi♥muru

mun mitat o 167 / 59 ♥ aikak hyvät♥ mites sun mittas? ja HALIPUSUMUISKIS ♥
      mä oon ny ruokatunnil ja vähä aikaa sun kaa♥♥♥ ihanaa♥♥♥

• arkkimedes

No, vaikka en saakkaan niin silti nauran=))))))))))))))))))))

Olen nimittäin aivan varma että sinun ruokatuntisi kestää aamusta myöhään yöhön eikä siinä millään jää aikaa mihinkään työntekoon.

• viikon takaa

"Vaikka toisaalta sympaattinen henkilö oletkin, niin pahaksi asian tekee se, ettei sinulla ole identtiteettiä ollenkaan.

Et ole töissä, et elä omalla palkallasi, et käy missään etkä harrasta mitään ja todennäköisesti olet hyvin yksinäinen ihminen, kun faktan ja fiktionkin sekoitat toisiinsa.

Olet myöskin typerin netissä kirjoittava henkikö senkin vuoksi, että istut koneesi edessä vuorokauden ympäri ja vastaat aina lähestulkoon minuutin päästä viestiini siitä, kun itse sanottavani sanoin.

Uskon siis, että istut joko pyörätuolissa tai olet muuten vammainen. Ei sillä että sinua sen vuoksi pilkkaisin, pois se minusta, vaan siksi, ettei noin pysähtynyttä ihmistä ole olemassakaan, jos hänen raajansa liikkuvat tai edes aivot jollaintapaa pelaavat."

• T. Amminen
        arkkimedes kirjoitti:

Olen nimittäin aivan varma että sinun ruokatuntisi kestää aamusta myöhään yöhön eikä siinä millään jää aikaa mihinkään työntekoon.

Olet typerin netissä kirjoittava henkikö senkin vuoksi, että istut koneesi edessä vuorokauden ympäri ja vastaat aina lähestulkoon minuutin päästä viestiini siitä, kun itse sanottavani sanoin.

Uskon siis, että istut joko pyörätuolissa tai olet muuten vammainen. Ei sillä että sinua sen vuoksi pilkkaisin, pois se minusta, vaan siksi, ettei noin pysähtynyttä ihmistä ole olemassakaan, jos hänen raajansa liikkuvat tai edes aivot jollaintapaa pelaavat.

• arkkimedes
        T. Amminen kirjoitti:

Olet typerin netissä kirjoittava henkikö senkin vuoksi, että istut koneesi edessä vuorokauden ympäri ja vastaat aina lähestulkoon minuutin päästä viestiini siitä, kun itse sanottavani sanoin.

Uskon siis, että istut joko pyörätuolissa tai olet muuten vammainen. Ei sillä että sinua sen vuoksi pilkkaisin, pois se minusta, vaan siksi, ettei noin pysähtynyttä ihmistä ole olemassakaan, jos hänen raajansa liikkuvat tai edes aivot jollaintapaa pelaavat.

Vai miksi jälleen kerran heitit tuollaisen limbon????

BUUUUUUAAAAAAAAAAHHAAAAAHHAAAAAAAAA!!!!

• ihmettelen jälleen
        arkkimedes kirjoitti:

Sinun käytöstäsi.
        MIKSI sinä haluat loukata kirjoittajia? Miten sinulle kuuluu istuuko joku tuolissa jossa on rullat tai ei, ei se tee kirjoittajasta yhtään sen parempaa tai huonompaa vaikka mitä väität.
        Miten se, pitääkö ruokatuntia klo 11-12 vai 12-13 tai ei ollenkaan, miten se vaikuttaa kirjoittajan kirjoituksiin?
        Samoin voisit kertoa hieman siitä kun jouduit pakkohoitoon, miltä tuntui? mitä silloin ajattelit ?
        Muistan sinun kertoneen, että istut itse sellaisella tuolilla, jossa on rullat selässäkin ;) ja hieroo yhtä sun toista paikkaa, tekeekö se sinusta paremman vai vaikuttaa kyllä huonomman kirjoittajan. Eihän sinuakaan siitä muistuteta - vai ?
        Jos jollain on ystävä kentän laidalla tai ei ole, miten se tekee kirjoittajasta paremman tai huonomman?
        Olisi mukavaa jos kerrankin vähän selittäisit jotta logiikkasi hieman edes avautuisi muillekin.

• limmmmmmmmmmbo
        arkkimedes kirjoitti:

Vai miksi jälleen kerran heitit tuollaisen limbon????

BUUUUUUAAAAAAAAAAHHAAAAAHHAAAAAAAAA!!!!

Tuo on kuule omaa kirjoitustasi, limboko si nyt sitten onkin.

• arkkimedes
        limmmmmmmmmmbo kirjoitti:

Tuo on kuule omaa kirjoitustasi, limboko si nyt sitten onkin.

Kerro nyt hyvä tavoton vähän tarkemmin????

• hulluhanski
        arkkimedes kirjoitti:

Kerro nyt hyvä tavoton vähän tarkemmin????

oot sakuliakin parempi, se ei tiijä mitä sen edelliset nikit on puol vuotta sit kirjottanu, sää et muista mitä nykynen nikkis eilen kirjotti, BUHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA

• arkkimedes
        ihmettelen jälleen kirjoitti:

Sinun käytöstäsi.
        MIKSI sinä haluat loukata kirjoittajia? Miten sinulle kuuluu istuuko joku tuolissa jossa on rullat tai ei, ei se tee kirjoittajasta yhtään sen parempaa tai huonompaa vaikka mitä väität.
        Miten se, pitääkö ruokatuntia klo 11-12 vai 12-13 tai ei ollenkaan, miten se vaikuttaa kirjoittajan kirjoituksiin?
        Samoin voisit kertoa hieman siitä kun jouduit pakkohoitoon, miltä tuntui? mitä silloin ajattelit ?
        Muistan sinun kertoneen, että istut itse sellaisella tuolilla, jossa on rullat selässäkin ;) ja hieroo yhtä sun toista paikkaa, tekeekö se sinusta paremman vai vaikuttaa kyllä huonomman kirjoittajan. Eihän sinuakaan siitä muistuteta - vai ?
        Jos jollain on ystävä kentän laidalla tai ei ole, miten se tekee kirjoittajasta paremman tai huonomman?
        Olisi mukavaa jos kerrankin vähän selittäisit jotta logiikkasi hieman edes avautuisi muillekin.

Ei kai minun sinulle mitään kertoa tarvitse; riittää kun ihan ite siitä selvää otat!!!

• arkkimedes
        hulluhanski kirjoitti:

oot sakuliakin parempi, se ei tiijä mitä sen edelliset nikit on puol vuotta sit kirjottanu, sää et muista mitä nykynen nikkis eilen kirjotti, BUHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA

Mutta sinulla kun ei ole nikkiä laisinkaan, niin miten itse omat raapustuksesi tunnet?????

Meneekö se HAJUN puolelle?????

• Eiköhän toi "lihavat on lepposia, "("ei ne keksi muille kepposia"" taida olla ihan hauska vanha slougani jostain historian havinasta.Taisi olla peräisin Seitsemän Seinähullulta ;=)

Kuka sitten ottaakin tosissaan,ihan huumorilla tai millä ottaakin.
      Mutta yleistys on minun mielestäni ylipäätään yleistystä,ja harvemmin mihinkään osuu aina kohdalleen...
      Vähän kuin kaikissa asioissa,sekä että löytyy,hyvässä ja vähemmän hyvässä ym.

En tiedä lasketaanko itseäni "oikeitten koirien omistajaksi" ,kun en tiedä,mitä se kellekkin tarkoittaa,ja "lattialuuttujakin" löytyy,tosin aikas huonosti pyyhkiviä,kun siihen ei ole koskaan niitä harjoitettu...

Mutta ei,en pidä koirien lihottamista kivana,vaan vääränä koiraa kohtaan.Se sitten mitä itselleen tekee,on oma asiansa.

Tuo taas käyttäytymisestä koirista puhuttaessa on myös yleistystä.Aivan samalla lailla löytyy niitä vähemmän fiksusti käyttäytyvia koosta riippuen.Jos vaikka suhteuttaa vielä siihen,mitä määrällisesti ylipäätään näkee,jos niputtaa yhteen haluaa välttämättä.
      Ja siihen ei pahemmin mitään voi,ellei ole vaaraksi muille,miten toiset koiransa handlaa.
      Eli se nyt mitä voi tehdä,jos haluaa asioihin puuttua,niin koettaa vaikka kun keskittyä ne omat pitämään suht järjestyksessä,ja jos oikein vielä on kiinnostusta muittenkin tekemisiin,niin voi vaikka mennä yhdistystoimintaan ja kouluttautua muita ohjaamaan ja opastamaan koulutuspuolella :)
      On hyödyllistä ja saa muuten "irtikin" enemmän kuin pelkistä nettikirjoitteluista.Ihan positiivistäkin :)

Ja juu,paino-indeksin mukaan normaalin alarajoilla.Ei siis oma lehmä ojassa ;DDD

• arkkimedes

ja vieläpä vääränlaistakin, kerroit aloitukseni olevan mutta miksi siis joka saatanan kerta kun koiran kanssa lähden pihalle, tantta toisensa perään tullee kävelytiellä vastaan hirveän pikkukoiramäärän kanssa ja voin vakuuttaa, ettei niistä yksikään tiedä käskyistä mitään.

• manse_´rock
        arkkimedes kirjoitti:

ja vieläpä vääränlaistakin, kerroit aloitukseni olevan mutta miksi siis joka saatanan kerta kun koiran kanssa lähden pihalle, tantta toisensa perään tullee kävelytiellä vastaan hirveän pikkukoiramäärän kanssa ja voin vakuuttaa, ettei niistä yksikään tiedä käskyistä mitään.

Oleksää muuttannu jäkärlään turkkuseen?

• arkkimedes kirjoitti:

No en osaa sanoa,miksi siellä on tuollainen "trendi".Riippuu vissiin,mihin mitäkin milloinkin osuu.
        Täällä esim.kun lähtee tuonne eräälle asuinalueelle kaupunkikierrokselle :D kiertämään,vastaan tulee eniten suuria sekarotuisia,ja maailman parhaan pk-rodun edustajia melkoisia määriä useinkin.
        Ja ei voida kun pikkufifin kanssa hämmästellä sitä metelin määrää,kun ne meidät suihinsa haluaa ihan selvästi pistellä o_O
        Pakkohan se sitten on omistaa vähän isompaakin luokkaa,sellainen bodikuaard koissutyyppiä,oiskohan sellaista oikeaa sitten,että uskaltaa omasta lintukodosta edes ulos lähteä :D
        Ne siellä olevat hyvät koiranulkoitusmettätkin on niin vaarallisia,kun ne pedot siellä juoksentelee ihan pois kontrollista,että se "oikea koirakin " pitää olla vähintään taistelukoirageeneistä sarjaa,että riskaa sieltä luutun kanssa kulkea pieni naisihminen o_O

ps.Meillä löytyy "lattialuuttukategoriasta" sen verran koetuloksia,ihan tottelevaisuuspuoleltakin,että hitaampia voi hirvittää,mutta ei auta,kun noit pedot isoine miehineen meidät syödä meinaa o_O

• arkkimedes
        manse_´rock kirjoitti:

Oleksää muuttannu jäkärlään turkkuseen?

Kirjoita suomea, pyydän!!!!

• arkkimedes
        molossi kirjoitti:

No en osaa sanoa,miksi siellä on tuollainen "trendi".Riippuu vissiin,mihin mitäkin milloinkin osuu.
        Täällä esim.kun lähtee tuonne eräälle asuinalueelle kaupunkikierrokselle :D kiertämään,vastaan tulee eniten suuria sekarotuisia,ja maailman parhaan pk-rodun edustajia melkoisia määriä useinkin.
        Ja ei voida kun pikkufifin kanssa hämmästellä sitä metelin määrää,kun ne meidät suihinsa haluaa ihan selvästi pistellä o_O
        Pakkohan se sitten on omistaa vähän isompaakin luokkaa,sellainen bodikuaard koissutyyppiä,oiskohan sellaista oikeaa sitten,että uskaltaa omasta lintukodosta edes ulos lähteä :D
        Ne siellä olevat hyvät koiranulkoitusmettätkin on niin vaarallisia,kun ne pedot siellä juoksentelee ihan pois kontrollista,että se "oikea koirakin " pitää olla vähintään taistelukoirageeneistä sarjaa,että riskaa sieltä luutun kanssa kulkea pieni naisihminen o_O

ps.Meillä löytyy "lattialuuttukategoriasta" sen verran koetuloksia,ihan tottelevaisuuspuoleltakin,että hitaampia voi hirvittää,mutta ei auta,kun noit pedot isoine miehineen meidät syödä meinaa o_O

Siis isot miehet ja isot koirat ovatkin sinun mielestäsi tarkkailun alla.

Täytyy sanoa että niin voi todellakin joissain kaupunginosissa olla mutta ei täällä, missä minä vaikutan.

Pienet lihavat koirat sekä niiden ylisuuret taluttajat ovat syy ja seuraus koirien vihaamiseen.

• arkkimedes kirjoitti:

Siis isot miehet ja isot koirat ovatkin sinun mielestäsi tarkkailun alla.

Täytyy sanoa että niin voi todellakin joissain kaupunginosissa olla mutta ei täällä, missä minä vaikutan.

Pienet lihavat koirat sekä niiden ylisuuret taluttajat ovat syy ja seuraus koirien vihaamiseen.

Ei ole tarkkailun alla minun puolestani.Muiden puolesta toki en voi puhua.
        Viestistä ilmeni,jos sen kokonaan luit ,missä asian yhteydessä tuota sivuuttiin ja millälailla :)

"Pienet..." Tuo oli varmaan tsoukki,heh :P.Itse luulen,että eiköhän se ole lähinnä syntynyt,kun ei muita huomioonoteta tavalla tai toisella ylipäätään eli niitä kooranomistajia löytyy,ja varmaan suurin syy on kun liian usein saa lehdistä lukea,kun joku iso koira on tikannut jonkun ihmisen tai pikkumoppen.

Meillä noit lattialuutut on pystynyt ohittamaan vaikka auki rähisevät vieraat koirat.Ei kiinnosta.
        Mistähän se vois johtua? Ilmeisesti kun ne ei ole ylipainoisia,emäntäkin vähän kuivemman sorttinen,pieni egoisia vai mistähän voi johtua? Todennäköisesti omasi hallitsevat varmaan moiset pikkujutut jo ihan takaraivosta,kun oikeita koiria on :D

• täällä päin Suomea

On kyllä aivan sääntö, että jos koiran taluttaja on selvästi ylipainoinen niin sitä on koiraparkakin. Ja lihavia, sairaan lihavia koiraparkojoa näkyy vain ylipainoisten ihmisten hinoissa. Leppoisuudesta en tiijä, olen vain luonut säälittäviä katseita koiriin.

• arkkimedes

vain muuttuvat äkkiä vihaisiksi, kun lauma pikkujättiläisiä hyökkää kimppuun joka kerta kerta kun niitä vastaan tulee!!!!

Puolusta sitten koiraihmisiä koirista itsestä puhumattakaan!!!!

• :)))

• arkkimedes

olet siis kaikesta huolimatta ymmärtänyt yskän?????

• arkkimedes kirjoitti:

olet siis kaikesta huolimatta ymmärtänyt yskän?????

Juu juu tottakai, yleensä yskän ymmärrän...nytkin...

• Ne sen leppoisempia ole kuin hoikatkaan. Ajattelitko ehkä, että ihmisen tuntemukset ja luonne muovautuvat sen mukaan mitä kukin painaa.
      Jaa kyllä minä olen omin silmin nähnyt useinkin lihavia koiria milloin minkäkin painoisten omistajien kanssa.

Mikä sitten on se oikea koira. Eiköhän kaikki koirat ole niitä ihan oikeita koiria kokoon katsomatta jotka hengittävät. Lelukoiria myydään lelukaupoissa ja tavarataloissa.

Jotenkin viestiäsi lukiessa tuntui kuin toistaisit itseäsi??? Taitavat aiheet loppua ja on pakko palata entisiin.

Vinkkinä sulle että et ole pitkään aikaan "käsitellyt" koiranäyttelyitä...suurella asiantuntemuksellasi.
      Taitaa muistini tehdä tepposia, mutta en muista sun koskaan keskustelleen palvelukoirakokeista......tai yleensäkään palvelukoiraharrastuksesta ....tokosta, tai vaikkapa palvelukoirien koulutuksesta. Kuitenkin olettaisin niiden olevan tuttua kamaa sulle palvelukoira omistajana.

Onneksi tunnen joitakin sakemannin omistajia ja täytyy sanoa että ovat erittäin mukavia ihmisiä......ompa jotkut heistä ottaneet sellaisen koiran sakemannien kaveriksi joita sinä kutsut rottakoiriksi ja lattialuutuiksi.

• Täysin turha hatami

On käsitellyt palveluskoirakokeita,näyttelyitä ja koulutusta vain siltä pohjalta että on haukkunut SAKULIN ettei hän osaa tai tiedä mitään.
        Outoa sillä minä olen nähnyt sekä sakulin että hänen koiransa kokeissa ja kentällä ja jopa ulkomuotopuolella näyttelyssäkin. Kentällä kouluttajanakin mennä vuosina.

• 6+32
        Täysin turha hatami kirjoitti:

On käsitellyt palveluskoirakokeita,näyttelyitä ja koulutusta vain siltä pohjalta että on haukkunut SAKULIN ettei hän osaa tai tiedä mitään.
        Outoa sillä minä olen nähnyt sekä sakulin että hänen koiransa kokeissa ja kentällä ja jopa ulkomuotopuolella näyttelyssäkin. Kentällä kouluttajanakin mennä vuosina.

Eksää enää nää sakulii pk-kokeis tai missähää muualkaa, vinkki sulle, osta peili.

• hanki ihmeessä elämä
        6+32 kirjoitti:

Eksää enää nää sakulii pk-kokeis tai missähää muualkaa, vinkki sulle, osta peili.

että kyllä nään ja en peilin kautta lainkaan. Onkohan sinulle tuo oikea elämä täysin outo asia kun kuvittelet että kaikki täällä harrastavat kaltaistasi itselleen vastaamista? Minulla ei vaan ole mitään tarvetta tuoda kenenkään oikeaa henkilöllisyyttä eikä mitään mistä sen voisi päätellä tälle palstalle. On muuten ihan kivaa katsella tuolta Sakulin profiilista sitä nykyistä koissua toivotaan että laittaa lisää kuvia. Saitte pitkän nenän te ja etupäässä tuo arkkimedes joka väitti etti Sakulilla mitään koiraa tai muutakaan ole!!

• hanki ihmeessä elämä kirjoitti:

että kyllä nään ja en peilin kautta lainkaan. Onkohan sinulle tuo oikea elämä täysin outo asia kun kuvittelet että kaikki täällä harrastavat kaltaistasi itselleen vastaamista? Minulla ei vaan ole mitään tarvetta tuoda kenenkään oikeaa henkilöllisyyttä eikä mitään mistä sen voisi päätellä tälle palstalle. On muuten ihan kivaa katsella tuolta Sakulin profiilista sitä nykyistä koissua toivotaan että laittaa lisää kuvia. Saitte pitkän nenän te ja etupäässä tuo arkkimedes joka väitti etti Sakulilla mitään koiraa tai muutakaan ole!!

Joko sakuilla on hyväksytty se pitkäkarvaisuus??? Muistelisin aiemmin lukeneni koirammelehdestä asiasta.

• x x x x
        hanki ihmeessä elämä kirjoitti:

Aloit sitte oikein vitsikkääksi vaihteeksi :=DDDDDD olet vaan niin läpinäkyvä. Kehu reilusti mitä siellä puskassa puherrat, minä en sinun galleriaasi tule kurkkii vaikka kuinka mainostat. EVVK.

• 1617

Varmaan jokainen toistaa itseään, joka ei yrityksistään huolimatta pääse tavoitteeseensa.

Niin sinäkin toistat. Joka päivä olet sitä mieltä että koirasi ovat maailman parhaita ja niiden kohtelu parasta mitä elukoille voi koskaan antaa, mutta samaan hengenvetoon kerrot ettei sinusta ole niitä ulos kuljettamaan vaan tyydyt siihen, että sairas miehesi hoitaa sen puolen.

Todellisuussa en käsitä.

Miksi pitää tusinaa koiraa jos ei edes sitä yhtä ainutta pystyisi ulos lenkille viemään????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe