Clinic Estetic

smartlipo

Onko kellään kokemuksia Clinic Esteticistä ja smartliposta? Olen ajatellut poistattaa rasvaa sisäreisistä ja polvista. Kuitenkin epäilyttää klinikan laatutaso. Taitaa olla hyvinkin pieni paikka. Tälläkään palstalla ei ole montaakaan kommenttia ko. paikasta.

172

12393

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.vyölaukku

      siellä kuukausi sitten vatsa jenkat smartlipo.suosittelen! olen niin tyytyväinen jo tämänhetkiseen tulokseen..ja jos se tästä vielä paranee niin aina parempi.klinikalla vain lääkäri ja avustaja,molemmat mukavia ihmisiä ja rentoja.pieni,mutta tehokas tiimi,siksi hinnatkin halvemmat kuin muualla.

      • smartlipo

        Kiitos vastauksesta! On sitten todella pieni paikka. Onko mitään tietoa kirurgista, missä toiminut aikaisemmin? Laitoin kyselyn smartliposta Eiran sairaalaan, onko jollain kokemuksia sieltä?


      • GoingThin

        Olen myös menossa samaan paikkaan.. juuri osaksi edullisen hintatason vuoksi ja koska se on hellempi (jos mahdolista) kuin normaali rasvaimu. Kysyin hinnoista, miksi niin edulliset, kun soitin sinne ja kertoivat syyksi juuri sen että klinikka on niin pieni. Nuo nettisivut eivät vaan ole päivittyneet ja ihmetyttää, miksei niitä tehdä vähän enemmän luottamusta herättäviksi.. on olleet jo 2 kk päivityksen alla.

        Riski on aina olemassa, että jokin menee pieleen, menipä minne tahansa. Kannattaa mennä sinne, mihin itse tuntee luottamusta, ei yleisen mielipiteen johdattelemana.


      • Anonyymi

        Ja kys.klinikan lääkärillä rajoitettu ammatinharjoittamisoikeuksia. En menisi jo tuolla perusteella


      • Anonyymi
        GoingThin kirjoitti:

        Olen myös menossa samaan paikkaan.. juuri osaksi edullisen hintatason vuoksi ja koska se on hellempi (jos mahdolista) kuin normaali rasvaimu. Kysyin hinnoista, miksi niin edulliset, kun soitin sinne ja kertoivat syyksi juuri sen että klinikka on niin pieni. Nuo nettisivut eivät vaan ole päivittyneet ja ihmetyttää, miksei niitä tehdä vähän enemmän luottamusta herättäviksi.. on olleet jo 2 kk päivityksen alla.

        Riski on aina olemassa, että jokin menee pieleen, menipä minne tahansa. Kannattaa mennä sinne, mihin itse tuntee luottamusta, ei yleisen mielipiteen johdattelemana.

        Kannattaa miettiä miksi edullinen hintataso??


    • VAROITUS !

      10. Palvelun käyttö
      Käyttäjä saa käyttää Palveluita vain omaan henkilökohtaiseen käyttöönsä. Palveluita ei saa hyödyntää muulla tavalla kuten esimerkiksi elinkeinotoiminnassa. Käyttäjälle ei ole oikeutta il-man erillistä sopimusta käyttää Palvelun sisältämiä tietoja Palvelun kanssa samanlaisen palvelun kehittämiseen, tuottamiseen tai markkinoille saattamiseen, jälleenmyydä Palvelun sisältämiä tietoja kolmannelle osapuolelle tai käyttää Palvelua muuhun kaupalliseen tarkoitukseen. Lisäksi Käyttäjä sitoutuu olemaan ottamatta yhteyttä kehenkään palvelun käyttäjään kaupallisessa tai muussa elinkeinon harjoittamisen tarkoituksessa.
      16. Viranomaisasiat
      Suomi24:llä on velvollisuus luovuttaa viranomaisille näiden pyytäessä lain kulloinkin sallimat tai edellyttämät tiedot Käyttäjästä, liikenteestä tai muusta seikasta

      • varoitus edellä

        Mitä tarkoittaa tuo varoitus? Vai oliko tyhmä kysymys?


    • Kahvat Pois!

      Olin Smart Lipossa tanaan, ja kaikki meni todella hienosti. Tuli todella hieno fiilis, kun hommaan oli kulunut jo reilut kaksi tuntia, niin minulta kysyttiin onko kiire, koska rasvani on kovaa (miehille normaalia) ja lopputuloksesta halutaan moitteeton ja aikaa tarvitaan siksi enemman. Laserointia siis jatkettiin ja hommaan meni lopulta 3 ja puoli tuntia arvioidun kahden tunnin sijaan. Hintaan asialla ei ollut vaikutusta ja alueitakin tuli suunniteltujen lisaksi 2 lisaa. Kokemus oli todella hieno ja jokseenkin kivuton. Koko hommasta jai sellainen kuva, etta lopputuloksesta oltiin aidosti kiinnostuneita enemman kuin rahasta. Suosittelen 110%:sti Clinic Esteticia.

      • Infoa

        Onko henkilökunnan kohdalla oleva lääkäri erikoistuva (lukee erikoist). Hänestä ei löydy mitään aiempia toimintatietoja netistä, muuta kun, että on ilmeisesti yrityksen omistaja myös. Jos Ruotsissa tehnyt laserrasvaimuja, niin missä? Tekeekö myös listalla oleva plastiikkakirurgi näitä toimenpiteitä?


      • Oma valinta

        Tässä iässä - olen pian 54 vuotta täyttävä nainen - ruokavalio ja liikunta eivät aina riitä. Mikä riittää kenellekin, on tietysti jokaisen oma valinta. Oma valinta on myös se, mitä remonttia haluaa teettää, missä ja millä hinnalla.

        Olin jo pitempään harmitellut alleja, jotka eivät mielestäni istuneet ollenkaan imagooni, sillä olen hoikka ja sporttinen. Päätin hankkiutua niistä eroon, mutta järkihintaan. Niinpä ajattelin mennä tutulle klinikalle Tallinnaan, ja aloin etsiä siitä tietoa netistä. Huomasin Clinic Esteticin, josta en ollut ennen kuullutkaan (paikka on pieni sekä melko uusi).

        Luin esittelyn Smartliposta, ja se vaikutti nimensä veroiselta eli fiksulta. Varasin ajan konsultaatioon, ja niin sovittiin ensimmäinen käynti jolla tehtiin neljä aluetta. Toiset neljä tehtiin toisella kerralla, ja kolmannella käynnillä vielä neljä. Ensimmäiseksi tietysti piti saada käsittelyyn ne kirotut allit. Muut hoidetut alueet ovat kahvat, alavatsa, peffan alaosa, ulko- ja sisäreidet.

        Ensimmäisestä käynnistä on nyt muutama viikko ja kolmannesta muutama päivä. Tulokset näkyvät, ja lopputulos paranee vielä lisää ajan myötä. Kun kroppa on kunnossa, keksin kasvoista pientä korjattavaa: poskipäät (muotoiltu Perlanella) ja nasaalijuonteet (aika varattuna).

        VAROITUS: Tähän voi jäädä koukkuun! MUTTA: Elämme vain kerran!


      • ottaa päähän!
        Oma valinta kirjoitti:

        Tässä iässä - olen pian 54 vuotta täyttävä nainen - ruokavalio ja liikunta eivät aina riitä. Mikä riittää kenellekin, on tietysti jokaisen oma valinta. Oma valinta on myös se, mitä remonttia haluaa teettää, missä ja millä hinnalla.

        Olin jo pitempään harmitellut alleja, jotka eivät mielestäni istuneet ollenkaan imagooni, sillä olen hoikka ja sporttinen. Päätin hankkiutua niistä eroon, mutta järkihintaan. Niinpä ajattelin mennä tutulle klinikalle Tallinnaan, ja aloin etsiä siitä tietoa netistä. Huomasin Clinic Esteticin, josta en ollut ennen kuullutkaan (paikka on pieni sekä melko uusi).

        Luin esittelyn Smartliposta, ja se vaikutti nimensä veroiselta eli fiksulta. Varasin ajan konsultaatioon, ja niin sovittiin ensimmäinen käynti jolla tehtiin neljä aluetta. Toiset neljä tehtiin toisella kerralla, ja kolmannella käynnillä vielä neljä. Ensimmäiseksi tietysti piti saada käsittelyyn ne kirotut allit. Muut hoidetut alueet ovat kahvat, alavatsa, peffan alaosa, ulko- ja sisäreidet.

        Ensimmäisestä käynnistä on nyt muutama viikko ja kolmannesta muutama päivä. Tulokset näkyvät, ja lopputulos paranee vielä lisää ajan myötä. Kun kroppa on kunnossa, keksin kasvoista pientä korjattavaa: poskipäät (muotoiltu Perlanella) ja nasaalijuonteet (aika varattuna).

        VAROITUS: Tähän voi jäädä koukkuun! MUTTA: Elämme vain kerran!

        Kiitos ihanasta ohjeesta miten hakuedutaan Clinic Esteticiin!!! Ja kiitos, että samalla mainitsit mitä kaikkea muuta ¨sinulle" vielä tehdään... tämä on taas tätä markkinointia pahimillaan, oksettaa ihan oikeasti!

        Ei se lekuri ole koskaan Ruotsissa edes rasvaimuja tehnyt, puhumattakaan smartliposta! Hänet koulutettiin tähän toisella helsinkiläisellä klinikalla.


      • Oma valinta
        ottaa päähän! kirjoitti:

        Kiitos ihanasta ohjeesta miten hakuedutaan Clinic Esteticiin!!! Ja kiitos, että samalla mainitsit mitä kaikkea muuta ¨sinulle" vielä tehdään... tämä on taas tätä markkinointia pahimillaan, oksettaa ihan oikeasti!

        Ei se lekuri ole koskaan Ruotsissa edes rasvaimuja tehnyt, puhumattakaan smartliposta! Hänet koulutettiin tähän toisella helsinkiläisellä klinikalla.

        Olet aivan selvästi kilpailijan edustaja ja pyrkimässä luomaan hintakartellia. Mitä enemmän alalla on yrittäjiä, sitä pienemmät mahdollisuudet kartellien ylläpitämiseen on. Siksi ymmärrän hyvin, että sinua ottaa päähän. Asiakkaan kannalta vapaa yrittäjyys on tervetullutta. Keskity sinäkin vain hoitamaan työsi äläkä jauha soopaa. Sillä tavoin saat asiakkaita.


      • omalle valinnalle ..
        Oma valinta kirjoitti:

        Olet aivan selvästi kilpailijan edustaja ja pyrkimässä luomaan hintakartellia. Mitä enemmän alalla on yrittäjiä, sitä pienemmät mahdollisuudet kartellien ylläpitämiseen on. Siksi ymmärrän hyvin, että sinua ottaa päähän. Asiakkaan kannalta vapaa yrittäjyys on tervetullutta. Keskity sinäkin vain hoitamaan työsi äläkä jauha soopaa. Sillä tavoin saat asiakkaita.

        !!!!!


      • Mainosvastainen
        omalle valinnalle .. kirjoitti:

        !!!!!

        Jotta tämä mainostaminen loppusisi täällä oitis!!!! IP osoitteet tutkitaan ja kaikki selviää aikoinaan!!!!


      • oma valinta
        Oma valinta kirjoitti:

        Olet aivan selvästi kilpailijan edustaja ja pyrkimässä luomaan hintakartellia. Mitä enemmän alalla on yrittäjiä, sitä pienemmät mahdollisuudet kartellien ylläpitämiseen on. Siksi ymmärrän hyvin, että sinua ottaa päähän. Asiakkaan kannalta vapaa yrittäjyys on tervetullutta. Keskity sinäkin vain hoitamaan työsi äläkä jauha soopaa. Sillä tavoin saat asiakkaita.

        Nyt kyllä erehdyit - olen todellakin asiakas, ja kirjoitin kokemuksistani siksi että olen tyytyväinen. Kirjoitin omasta aloitteesta kenenkään pyytämättä. Siinä ei nähdäkseni ole mitään laitonta, mutta hintakartellit - vaikka ovatkin "maan tapa" - ovat laittomia.


      • ent.vyölaukku
        Mainosvastainen kirjoitti:

        Jotta tämä mainostaminen loppusisi täällä oitis!!!! IP osoitteet tutkitaan ja kaikki selviää aikoinaan!!!!

        poliist selvittämään..taidat vaan itse joutua kiipeliin.. Minua ei pelota yhtään,kun kehun klinikkaa jossa kesällä kävin(3kk sitten) ja josta sain avun roikkuvatsaani ja jenkkoihin. Sekä vyötäröltä että lantiolta on hävinnyt 6cm ja paino pudonnut pari kiloa. Kannattaa ottaa mitat ennen kuin menee toimenpiteeseen jotta näkee sitten ihan selkeästi. Suosittelen...Clinic Estetic!


      • nyt sitten

        Nyt nämä asiattomukset saavat sitten loppua!


      • olet hoitanut asian
        nyt sitten kirjoitti:

        Nyt nämä asiattomukset saavat sitten loppua!

        saadaan sinut pois näiltä sivuilta ja me muut saamme vapaasti kertoa kokemuksiamme täällä.


      • Oma valinta
        olet hoitanut asian kirjoitti:

        saadaan sinut pois näiltä sivuilta ja me muut saamme vapaasti kertoa kokemuksiamme täällä.

        Katsokaapa toista keskustelua otsikon "Saako klinikkaa arvostella julkisesti palstalla?" alta. Tyyppi uhittelee poliisilla myös omia - nyt entisiä - asiakkaitaan.


      • pelkään poliisia
        Oma valinta kirjoitti:

        Katsokaapa toista keskustelua otsikon "Saako klinikkaa arvostella julkisesti palstalla?" alta. Tyyppi uhittelee poliisilla myös omia - nyt entisiä - asiakkaitaan.

        (Katsokaapa toista keskustelua otsikon "Saako klinikkaa arvostella julkisesti palstalla?" alta. Tyyppi uhittelee poliisilla myös omia - nyt entisiä - asiakkaitaan)

        Onko se Botu/Cityklinikka?


      • Oma valinta
        pelkään poliisia kirjoitti:

        (Katsokaapa toista keskustelua otsikon "Saako klinikkaa arvostella julkisesti palstalla?" alta. Tyyppi uhittelee poliisilla myös omia - nyt entisiä - asiakkaitaan)

        Onko se Botu/Cityklinikka?

        On se.


      • oma valinta
        Oma valinta kirjoitti:

        Tässä iässä - olen pian 54 vuotta täyttävä nainen - ruokavalio ja liikunta eivät aina riitä. Mikä riittää kenellekin, on tietysti jokaisen oma valinta. Oma valinta on myös se, mitä remonttia haluaa teettää, missä ja millä hinnalla.

        Olin jo pitempään harmitellut alleja, jotka eivät mielestäni istuneet ollenkaan imagooni, sillä olen hoikka ja sporttinen. Päätin hankkiutua niistä eroon, mutta järkihintaan. Niinpä ajattelin mennä tutulle klinikalle Tallinnaan, ja aloin etsiä siitä tietoa netistä. Huomasin Clinic Esteticin, josta en ollut ennen kuullutkaan (paikka on pieni sekä melko uusi).

        Luin esittelyn Smartliposta, ja se vaikutti nimensä veroiselta eli fiksulta. Varasin ajan konsultaatioon, ja niin sovittiin ensimmäinen käynti jolla tehtiin neljä aluetta. Toiset neljä tehtiin toisella kerralla, ja kolmannella käynnillä vielä neljä. Ensimmäiseksi tietysti piti saada käsittelyyn ne kirotut allit. Muut hoidetut alueet ovat kahvat, alavatsa, peffan alaosa, ulko- ja sisäreidet.

        Ensimmäisestä käynnistä on nyt muutama viikko ja kolmannesta muutama päivä. Tulokset näkyvät, ja lopputulos paranee vielä lisää ajan myötä. Kun kroppa on kunnossa, keksin kasvoista pientä korjattavaa: poskipäät (muotoiltu Perlanella) ja nasaalijuonteet (aika varattuna).

        VAROITUS: Tähän voi jäädä koukkuun! MUTTA: Elämme vain kerran!

        Perlane on nyt laitettu, mutta varasin uuden ajan ensi viikolle: smartlipolla lähtee pussukka leuan alta, ja samalla käynnillä laitetaan botoxia otsaan.


      • Kahvat Pois!

        No terve pettynyt.

        On se nyt kumma, etten saisi suositella paikkaa, jossa kaikki meni hyvin ja jossa todella oltiin aidosti kiinnostuneita lopputuloksesta. Nyt aikaa kulunut 16 vrk. Mustelmat on jo poissa, mutta turvotusta hiukan edelleen. Olen noin pari cm isompi kui aikaisemmin, mutta tunnen selvasti sen olevan vain nestetta. Eli pari- kolme viikkoa lisaa niin pitaisi olla kahvat pelkka muisto :)

        Itse en ole kuullut negatiivista palautetta. Minut hoiti ruotsalainen kirurgian erikoislaakari, joka oli kaiken lisaksi todella mukava kaveri. Pitaisiko Suomessa siis vain valittaa?? Olen ainakin itse tyytyvainen, ja siina kaikki.


      • 6-pack tiedossa
        Mainosvastainen kirjoitti:

        Jotta tämä mainostaminen loppusisi täällä oitis!!!! IP osoitteet tutkitaan ja kaikki selviää aikoinaan!!!!

        Hah hah kun naurattaa...laitonta...poliisit paikalle...heh heh. Netissä saa kirjoitella firmoista aika vapaasti ja varsinkin saa kertoa omia mielipiteitään eri firmoista! Positiivisia ja negatiivisia, tästä löytyy jopa ennakkotapauksia Suomesta, jotka on käsitelty oikeudessa. Jos kertoo omia kokemuksia tai mielipiteitä niin aika vapaasti saa kirjoitella, kunhan ei ala kirjoitella suoria valheita tai käytä ihmisten nimiä. Ei ole olemassa mitään lakipykälää Suomen laissa, joka kieltäisi myöskään näillä palstoilla "mainostamisen" jos joku sitä haluaa tehdä, se on korkeintaan tämän palstan omien sänntöjen vastaista ja mainos korkeintaan poistetaan palstalta.

        Että ihmiset älkää nyt olko naurettavia, kyllä täällä saa kirjoitella.

        Clinic Esteticistä, kävin konsultoinnissa aikaisemmin, ja näin todella vakuuttavia ennen ja jälkeen kuvia. Olen mieshenkilö ja haluan vatsan ym litteämmäksi. Lukuisat kuvat olivat niin hyviä ja vakuuttavia että varasin heti ajan. Ilmapiiri oli ystävällinen ja rento, ja hinnat kohtuulliset.
        Lisäksi tuli mukava vaikutelma että esim. pienehköt rasvaimut eivät nyt ole niin valtavan kummallinen toimepide, kuten joittenkin klinikoitten sivuilta saa kuvan, että on kysymys jostain monimutkaisesta ja isommastakin toimenpiteestä.

        Aika on varattuna ja menen innoissani, saan vihdoinkin vatsalihaksia paremmin näkyviin koska vaikea poistaa keskivartalorasvaa likunnalla. Smartlipo kuulemma sopii erinomaisesti, koska olen aika hyvässä kunnossa, ja poistettavaa rasvaa ei ole niin valtavia määriä.

        Hyvä että tulee uusia firmoja ja kilpailua. Kyllä nämä kauneustoimenpiteet tulevat lisääntymään koko ajan. Ei muuta kuin konsultointiin ja katsomaan hyviä kuvia ennen ja jälkeen toimenpiteistä.


    • tyynesofia

      Olen menossa kuukauden kuluttua pienennyttämään vatsaani smart lipoon kyseiselle klinikalle.
      Asun kaukana helsingistä,joten laitoin kuvat vatsasta sähköpostilla lääkärille ja sain tarkan

      hinta-arvion.Se oli edullisin,mutta ei halpa.Laina rahalla menen.
      Saan jopa yöpyä hesassa ilmaiseksi hotellissa pitkän matkan takia-klinikka tarjoaa yöpymisen.
      Mulla takana useita raskauksia ja vatsa yhä sen näköinen kuin raskaana.Tiedän etten tule
      pääsemään siitä koskaan omin avuin eroon,siksi tämä ratkaisu.
      olen ihan tavallinen kotiäiti,en mikään mainostaja-ja eka kertaa elämässäni keskustelupalstalla
      että jos joku epäilee jotain.ilmoittelen sitten miten kävi jos jotakuta kiinnostaa.

      • kiinnostunut myös

        Mikä klinikka?


      • tyynesofia
        kiinnostunut myös kirjoitti:

        Mikä klinikka?

        clinic estetic.


      • kiinnostunut myös
        tyynesofia kirjoitti:

        clinic estetic.

        ok! Kiitos=)


    • marrumaa

      Kävin pienentämässä vatsaa ja jenkkoja Smartlipon avulla Clinic Esteticissä. Siitä on nyt 9 päivää ja olo alkaa olla melko normaali. Vähän vielä kolottaa, mutta vatsa on huomattavasti pienempi ja jenkkoja ei näy lainkaan. Operaatio oli aika iisi, puudutus sattui eniten. Henkilökunta oli todella pätevää ja mukavaa. Sain vielä jutustelun jälkeen luomen poiston kasvoista ilman lisämaksua. Tällä hetkellä luomen paikalla on lähes näkymätön ja vielä parantuva arpi.
      Smartlipon jälkeen uskaltauduin jopa Hulluille Päiville, kreisiä! :D Seuraavat pari päivää oli kuitenkin aika kivuliaita, mutta siedettäviä. Kipu kuulemma johtuu siitä, että olin aika hoikka jo ennen operaatiota, jolloin huolellinen rasvanpoisto tuntuu kovemmin. Sain kuitenkin salattua operaation jopa asuinkumppaniltani!
      Smartlipo on yllättävän halpaa kyseisellä klinikalla, mutta selvästi tehokasta ja laadukasta. Sain hoikkuuteni ansiosta myös alennusta. Suosittelen kovasti, että menette ilmaiseen konsultaatioon niin he kertovat operaatiosta ja hinnasta enemmän. Mut niinkuin jo sanoin, SUOSITTELEN!

      • vai sellaista

        joo!


      • pulassa?

        Hei! Haluaisin tietää, kun itse menossa viikon päästä smart lipoon ottamaan kyljet ja vatsan...Niin pitääkö syömistottumuksia muuttaa sen jälkeen?Koska mihin keho sen jälkeen varastoi rasvan kun kys.alueelta rasvasolut poistettu...Mitä js lihoo,niin meneekö suoraan pehvaan yms.....Tarvitseeko keho smartin jälkeen vähemmän kaloreita????


      • ent.vyölaukku
        pulassa? kirjoitti:

        Hei! Haluaisin tietää, kun itse menossa viikon päästä smart lipoon ottamaan kyljet ja vatsan...Niin pitääkö syömistottumuksia muuttaa sen jälkeen?Koska mihin keho sen jälkeen varastoi rasvan kun kys.alueelta rasvasolut poistettu...Mitä js lihoo,niin meneekö suoraan pehvaan yms.....Tarvitseeko keho smartin jälkeen vähemmän kaloreita????

        syömisiä ei tartte muuttaa..rasva ei varastoidu minnekkään vaan tulee luikkaasti ulos normaalia reittiä.itselläni on käynyt niin että bileillan jälkeisenä päivänä on taattu tyhjennys edessä.alkuun tuntui tosiaan ettei edes pystynyt syömään niin paljon kuin ennen..2kk oli hurjaa muutosta kehossa(otettiin vatsa ja jenkat) ja nyt pysynyt niissä mitoissa.Painoni putosi n.2kg,lantiolta ja jenkoista lähti 6cm molemmista.ihana pitää matalavyötäröisiä farkkuja kun vatsa ei röllötä siinä päällä! kävin clinic esteticillä,jota myös suosittelen muille.


      • pulassa?
        ent.vyölaukku kirjoitti:

        syömisiä ei tartte muuttaa..rasva ei varastoidu minnekkään vaan tulee luikkaasti ulos normaalia reittiä.itselläni on käynyt niin että bileillan jälkeisenä päivänä on taattu tyhjennys edessä.alkuun tuntui tosiaan ettei edes pystynyt syömään niin paljon kuin ennen..2kk oli hurjaa muutosta kehossa(otettiin vatsa ja jenkat) ja nyt pysynyt niissä mitoissa.Painoni putosi n.2kg,lantiolta ja jenkoista lähti 6cm molemmista.ihana pitää matalavyötäröisiä farkkuja kun vatsa ei röllötä siinä päällä! kävin clinic esteticillä,jota myös suosittelen muille.

        Kiitos!Ihana kuulla.....jännitti toi asia tosi paljon,mut nyt taas mahtava fiilis eikä millään jakja odottaa vielä viikkoa=)


      • snowroses

        Heip!
        Olen kanssa todella kiinnostunut tästä smartliposta kamalan kaksoisleukani kanssa x)
        Olen hoikka mutta kaksoisleuka ei vaan lähde vaikka mitä tekisi. Olen tässä jahkaillut ecteticin ja cityklinikan välillä. Kuinka hyvin mahtaa moisella toimenpiteellä läskit lähteä ja tehdäänkö ihan suomessa?
        Kauanko teillä kesti saada lipo aika?
        Tiedättekö onko mahdollista kenties maksaa erissä?
        Kiitos :))


      • Reklamaation paikka

        Kyllä käsittääkseni jonkinlaista muutosta pitäisi tuossa ajassa näkyä, varsinkin aamuisin, jos olet yön pitänyt tukihousuja. Päivän mittaan tulee turvotusta, joka suurentaa mittoja.

        Ota ilman muuta yhteyttä klinikkaan, jos tilanne ei korjaannu esim. kuukauden sisällä. Kyllä heidän pitäisi jotenkin tulla asiassa vastaan, jos olet kuitenkin maksanut tyhjästä sievoisen summan.


      • melkein ex-pussukka
        snowroses kirjoitti:

        Heip!
        Olen kanssa todella kiinnostunut tästä smartliposta kamalan kaksoisleukani kanssa x)
        Olen hoikka mutta kaksoisleuka ei vaan lähde vaikka mitä tekisi. Olen tässä jahkaillut ecteticin ja cityklinikan välillä. Kuinka hyvin mahtaa moisella toimenpiteellä läskit lähteä ja tehdäänkö ihan suomessa?
        Kauanko teillä kesti saada lipo aika?
        Tiedättekö onko mahdollista kenties maksaa erissä?
        Kiitos :))

        Omani smartliponi kaksoisleukaan ja hamsteripusseihin tehtiin ensin mainitsemallasi klinikalla. Siitä on nyt tasan kaksi viikkoa. Tulos näkyy kyllä jo, ja on ehdottomasti lähtötilannetta parempi. Parannusta pitäsi vielä tapahtua kuukauden - parin ajan. Leuan alla on vielä hieman turvotusta (niin vähän ettei kukaan huomaa), ja samalla alueelle ilmaantuu pieniä pahkuroita. Niistä kerrottiin, ja kehotettiin hieromaan ahkerasti. Niin olen tehnytkin. Siitä on ollutkin apua, tosin uusia pahkuroita ilmaantuu, joten hieronta jatkuu...

        Ehdottomasti olen sitä mieltä jo nyt, että toimenpide kannatti. Minäkin olen melko hoikka, eikä muuten ole tarpeen laihduttaa. Epäilenpä, että olisiko pussukka lähtenyt laihduttamallakaan.

        Sen verran varoituksen sanaa, että minulle tuli melkoiset mustelmat, jotka kestivät n. 1,5 viikkoa
        ahkerasta Trombosolin käytöstä huolimatta. Onneksi tähän vuoden aikaan on luonnollista käyttää poolopaitaa.

        Tuosta erissä maksamisesta en tiedä, koska itse maksoin toimenpiteen saman tien (1120 euroa).


      • Oma valinta

        Itselläni tapahtui selvä muutos. Entiset farkkuni olivat kokoa 30 ja 31, nyt ostin uudet kokoa 29. Alussa tosin harkitsin napin siirtämistä, mutta hyvä etten siirtänyt, sillä nyt ei tee tiukkaakaan. Kun olin smartlipossa, näin omin silmin, miten rasvaa kertyi pulloon, ja se rasva ei taatusti takaisin tule. Jos sen sijaan syö suolaisia ruokia, turvotusta tulee varmasti. Samoin jotkin lääkkeet turvottavat.


      • juupadii
        melkein ex-pussukka kirjoitti:

        Omani smartliponi kaksoisleukaan ja hamsteripusseihin tehtiin ensin mainitsemallasi klinikalla. Siitä on nyt tasan kaksi viikkoa. Tulos näkyy kyllä jo, ja on ehdottomasti lähtötilannetta parempi. Parannusta pitäsi vielä tapahtua kuukauden - parin ajan. Leuan alla on vielä hieman turvotusta (niin vähän ettei kukaan huomaa), ja samalla alueelle ilmaantuu pieniä pahkuroita. Niistä kerrottiin, ja kehotettiin hieromaan ahkerasti. Niin olen tehnytkin. Siitä on ollutkin apua, tosin uusia pahkuroita ilmaantuu, joten hieronta jatkuu...

        Ehdottomasti olen sitä mieltä jo nyt, että toimenpide kannatti. Minäkin olen melko hoikka, eikä muuten ole tarpeen laihduttaa. Epäilenpä, että olisiko pussukka lähtenyt laihduttamallakaan.

        Sen verran varoituksen sanaa, että minulle tuli melkoiset mustelmat, jotka kestivät n. 1,5 viikkoa
        ahkerasta Trombosolin käytöstä huolimatta. Onneksi tähän vuoden aikaan on luonnollista käyttää poolopaitaa.

        Tuosta erissä maksamisesta en tiedä, koska itse maksoin toimenpiteen saman tien (1120 euroa).

        Mietin vaan että pitääkö se hassu kiristys side hässäkkä laittaa samantien naamalleen kun liposta lähtee? :D Missä kävit? Esteticillä?


      • melkein ex-pussukka2
        Reklamaation paikka kirjoitti:

        Kyllä käsittääkseni jonkinlaista muutosta pitäisi tuossa ajassa näkyä, varsinkin aamuisin, jos olet yön pitänyt tukihousuja. Päivän mittaan tulee turvotusta, joka suurentaa mittoja.

        Ota ilman muuta yhteyttä klinikkaan, jos tilanne ei korjaannu esim. kuukauden sisällä. Kyllä heidän pitäisi jotenkin tulla asiassa vastaan, jos olet kuitenkin maksanut tyhjästä sievoisen summan.

        Joo, sideharsosta tehtiin jonkinmoinen sidos klinikalla (Estetic). Huivin alle sen sai melko hyvin piiloon. Vuorokausi sitä on pidettävä yhtämittaa, sen jälkeen 5 yötä. Itse vaihdoin sen heti kotiuduttuttuani omaan, netistä tilaamaani tukiviritykseen, joka on tarkoitettu käytettäväksi kasvojenkohotuksen jälkeen. Se oli huomattavasti napakampi ja parempi.


      • Hoitaja ja hoidettu

        Minulle tehty vastaava toimenpide hieman uudemmalla menetelmällä, mutta periaatteessa sama jälkihoito. Sinulle olisi pitänyt olla jo omien mittojen mukaiset paine-/tukitekstiilit heti toimenpiteen lopuksi laitettuna. Mahdollisesti uudet erityyppiset paineeltaan ja kooltaan parin viikon kuluttua. Nämä tulee yleensä hoitavan laitoksen kautta. Toipumiseen menee muutamasta viikosta jopa kuukausiin (lopputulos paranee vielä hieman lisää). Epätasaisuutta voidaan hoitaa eri menetelmin. LPG-hoitoa käytetään paljon (kiinteyttää ja poistaa turvotusta), lisäksi on tullut paljon muita uusia menetelmiä tähän tarkoitukseen. Kysy sinua hoitaneelta yksiköltö mitö suosittelevat ja erityisesti missä vaiheessa. Malttia ja toipumisia.


      • hoitaja ja hoidettu

        Smart lipon jälkeen tullut useita eri laserrasvaimuja, joita vielä ei taida olla Suomessa. Itse kävin maailmalla uusimman 'hittituotteen' käsittelyssä eli RF-rasvaimussa. Se lämmittää, sulattaa, kiinteyttää ja samalla imee. Jenkkien naistenlehden mukaan toimii kuin silitysrauta... Nyt jo aikaa yli 3 kk:tta ja paikat ovat kyllä tasoittuneet. Yhteen kohtaan kyllä haluaisin vielä lisäkäsittelyä vaikka pitäisi odotella puolivuotta, kun tiivistyy vielä lisää.

        Noi tukisukkahousut ei kyllä ole oikein riittävä alkuvaiheessa. Sinun mitoille tehdyt tukitekstiilit olis pitänyt olla ja vaikka parit, jotta voit välillä pestä. Jälkihoitoja on LPG:n lisäksi ihoon tiivistävät ja tasoittavat (esim. RF laitteet - kysy tehokasta, kaikkea on markkinoilla) ja rasvakudosta poistavat kavitaatiolaitteet. LPG toistaiseksi eniten käytetty, joskin noi tehokkaat RF systeemit saattavat olla vielä parempia...


      • onerva58
        melkein ex-pussukka kirjoitti:

        Omani smartliponi kaksoisleukaan ja hamsteripusseihin tehtiin ensin mainitsemallasi klinikalla. Siitä on nyt tasan kaksi viikkoa. Tulos näkyy kyllä jo, ja on ehdottomasti lähtötilannetta parempi. Parannusta pitäsi vielä tapahtua kuukauden - parin ajan. Leuan alla on vielä hieman turvotusta (niin vähän ettei kukaan huomaa), ja samalla alueelle ilmaantuu pieniä pahkuroita. Niistä kerrottiin, ja kehotettiin hieromaan ahkerasti. Niin olen tehnytkin. Siitä on ollutkin apua, tosin uusia pahkuroita ilmaantuu, joten hieronta jatkuu...

        Ehdottomasti olen sitä mieltä jo nyt, että toimenpide kannatti. Minäkin olen melko hoikka, eikä muuten ole tarpeen laihduttaa. Epäilenpä, että olisiko pussukka lähtenyt laihduttamallakaan.

        Sen verran varoituksen sanaa, että minulle tuli melkoiset mustelmat, jotka kestivät n. 1,5 viikkoa
        ahkerasta Trombosolin käytöstä huolimatta. Onneksi tähän vuoden aikaan on luonnollista käyttää poolopaitaa.

        Tuosta erissä maksamisesta en tiedä, koska itse maksoin toimenpiteen saman tien (1120 euroa).

        olin eile smatlipos hamsteripussit ja kaksosleuka olen 58vja turvotus on ja kipu vähä vaan ei tulosta minkään laista vielä näy haluaisin kysyä kuka on köynyt ja kertois milloin alkaa näkyä tuloksia parempaan päin olisin tiedosta kiitollinen.


      • wwwwwwwwccccccccc
        pulassa? kirjoitti:

        Hei! Haluaisin tietää, kun itse menossa viikon päästä smart lipoon ottamaan kyljet ja vatsan...Niin pitääkö syömistottumuksia muuttaa sen jälkeen?Koska mihin keho sen jälkeen varastoi rasvan kun kys.alueelta rasvasolut poistettu...Mitä js lihoo,niin meneekö suoraan pehvaan yms.....Tarvitseeko keho smartin jälkeen vähemmän kaloreita????

        Se on selvä, että rasvat varastoituu, ts. valitsevat uuden, mukavan paikan. Mulle tehty useita imuja ja aina alkaa joku uusi paikka turvota. Tämä on ihan faktaa. Jos et halua uusien paikkojen lihoavan, on ilman muuta vähennettävä inputtia.


    • Päärynä1

      Hei kaikki! On kokemusta, mutta en uskalla kommentoida tähän ketjuun... jos vaikka lähtee tutkintapyyntö poliisille! XD Kun nyt valitettavasti näyttäisi siltä, että Clinic Estetic on jälleen onnistunut tekemään asiakkaan tyytyväiseksi. Jaoin kokemukseni tuohon toiseen, tuhansien kilometrien mittaiseen ketjuun vuodelta 2009..

    • JEn-z

      Lopputulos on ok, mutta muuten en ole tyytyväinen. Ihmiset ovat omituisia.

    • Suosittelen CE:tä!

      Palvelu oli asiantuntevaa ja erittäin ystävällistä.
      Lääkärillä oli yli 10 vuoden opinnot takana ja hän selvästi tiesi mitä teki.

      Asiakkaan olo saatiin tuntumaan rennolta (olen aika vaativa asiakas),
      eikä toimenpide pelottanut tai ollut kivulias.

      Kirurgi suoritti toimenpiteet rauhallisesti, eikä hosumalla kuten useissa toimenpidettä esittelevällä videolla.

      Palvelun saa lähes täydellisellä Suomen ja Ruotsin kielellä.
      Klinikalta saa ostaa painetekstiilit.

      Olen todella tyytyväinen valintaani. Laatu oli mielestäni paljon parempaa kuin mitä edullisen hinnan perusteella voisi kuvitella. Vastinetta rahalle!

      Eivätkä tilat olleet mitenkään liian pienet, vaan juuri sopivat ja viihtyisät tuollaiseen.
      Tilat sijaitsevat kivasti aivan Helsinkin keskustassa, joten sinne pääsee hyvin esim. junalla ja voi käydä samalla shoppailemassa.

      • halloo!

        NOoo,,, LK mainostaa täällä jo! Ei enää toista!


    • Todella tyytyväinen

      Sori nyt mutta jos joskus harvoin törmään sellaiseen palveluun johon olen todella tyytyväinen niin aion sen vastaisuudessakin kertoa!

      Yleensä olen joutunut pettymään, mutta tällä kerralla yllätyin positiivisesti.

      Voin laittaa omat mahakuvani todisteeksi jollette muuten usko että kyseessä on todellinen asiakas, eikä mikään maksettu mainos.

      Nyt jo turvotus on laskenut sen verran että selvästi näkee huomattavasti litteämmän mahan, joka ei roiku. Olin nimittäin huolissani että jääkö vatsanahkani löysäksi.

      Miten muuten ihmiset voisivat päättää mihin menevät hoidattamaan itsensä jollei hoidoissa käyneet asiakkaat saisi kertoa omista kokemuksistaan?

      Muut klinikathan voivat itsekin tekemällä hyvin työnsä, saada positiivisia lausuntoja.
      Ei se että haukkuu toisia, tee teistä yhtään sen parempia.

      "Hyvä kello kauas kuuluu..."

    • Maharazja

      Hei kaikille ahkerille lukijoille! Päätinpä itsekin laittaa kokemuksiani tänne, jos vaikka olisi joillekin hyötyä. Kävin vatsan Smart Lipossa kaksi viikkoa sitten, ja toimitus oli minulle aika kamala. Puudutusainetta lisäiltiin koko ajan, koska tunsin kipua. Rasvaa lähti paljon, melkein kaksi litraa. Otettiin viisi aluetta. Heti toimenpiteen jälkeen(mikä kesti 2,5 tuntia) koin kovaa kipua, johon sain särkylääkettä. En olisi millään itse selvinnyt kotiin,esim. linja-autolla tai junalla, onneksi mieheni oli mukana matkassa ja pääsin heti omaan autoon. Kotimatka kesti kolmisen tuntia. Varsinainen yllätys oli ensimmäisena yönä kun olin kotona: mustelma valui alapäähän ja aiheutti valtavaa paineentunnetta. Yöllä heräsin vessaan, ja melkein pyörryin vessan lattialle. En ehtinyt vielä pissalle, ja rakko meinasi tyhjentyä vessan lattialle..onneksi jotenkin pääsin pytylle! Seuraavat yöt olivat hieman helpompia, tai ainakin helpottuivat siihen asti, kunnes aloin tuntea kylmänhikeä, eli oli kuuma ja kylmä yhtaikaa. Tätä kesti useita päiviä, ja laitoin sähköpostia lääkärille. Hän sanoi, että kroppani reagoi jotenkin poistettuun rasvaan. Nyt on kylmänhikikin loppunut, ja vatsa on kova, litteä levy. Olen aloittanut hieronnan viikko sitten , mutta se on vaikeaa. sitkeästi vain yritän. Minun piti mennä selän/kylkien Smart Lipoon elokuussa, mutta vaihdoin ajan lokakuulle, koska haluan parantua ensin tästä kunnolla.

    • extratyytyväinen

      Minä ainakin olen saanut ensiluokkaista palvelua ce:stä.
      Vatsan smart lipo tehtiin ja kun puolen vuoden jälkeen oli vielä alavatsalla
      ylimääräistä,se otettiin ilmaiseksi pois.Lääkäri pitää lupauksensa,eli kun haluat
      litteän mahan,saat myös sen.En epäröi mennä jatkossakin mikäli tarvetta
      ajan myötä ilmenee.

    • Wannabebeauty

      Onko kellään kokemusta "ratsastusreisien" rasvaimusta? Siis sellaiset suht kovat rasvakertymät ulkoreisissä, pepun alapuolella? Olen kuullut että näistä paikoista rasvaa on mahdotonta saada urheilulla pois, paitsi jos laihduttaa siihen kuntoon että luut alkaa törröttää. Meidän suvussa kaikilla naisilla on tämä epäesteettinen kiusa, olen normaalipainoinen (163 cm/ 52 kg), urheilen mutta reidet... :'(

      • Anonyymi

        Kokemusta löytyy, ja olen todella tyytyväinen, että kävin. Kavitaatiomenetelmän tulokset jäivät "laihoiksi" ja sain tästä syystä alueiden rasvaimun WAL-menetelmällä alennettuun hintaan. Aikaa tästä on jo kymmenisen vuotta, kävin Helsingin KL-klinikalla. Tulos nykyisin tasainen, alkuun kudosnesteen vuotelu, turvotus ja mustelmat ovat voimakkaat. Lisäksi vielä puoli vuotta operaatiosta toinen arpi oli kuopalla. Mahdollisimman laajoja ja napakoita tukivaatteita kannattaa pitää jopa yli suositusaikojen. Käyttäisin nykyisin myös kompressiosukkia, jos menisin nyt uudelleen.
        Nimim. Nyt 33v.


    • molluska

      Terve !! Haluaisn tietää, tekeekö kipeää se puudutus...miten se tehdään?

    • Wendelaz

      No se puudutus ei satu ollenkaan niin paljon kun sattuu se häpeä mitä kohtelu klinikalla aiheuttaa.

      • mahalasku

        Jaa, että on ongelmia tuolla henkisellä puolella. Itse koin asian aivan päinvastaisesti. Olipa kerrankin luontevaa olla vatsaröllykkänsä kanssa lääkärin silmäiltävänä, ei kyllä hävettänyt yhtään ja kohtelu ei myöskään antanut moitteelle sijaa. Asiallista ja ystävällistä oli alusta loppuun.
        Itse toimenpide sitten tietenkin hieman tuntuu ja sattuukin vähän välillä, mutta kyllä se on aika pientä, vähän niinkuin paarman puraisuja silloin tällöin. Nyt olen vielä tässä tukisiteessä, turvoksissa ja mustelmilla, mutta paranemaan päin. Lopputuloksen onnistumisesta en kanna minkäänlaista huolta, sen näkee jo nyt.


    • annamaija56v.

      Olen mielenkiinnolla lukenut smartlipo rasvaimusta, sillä olen menossa eka kertaa ko. klinikalle. Kaksoisleuka hamsteriposket , pakarat ja roikkuvat luomet ajattelin kerralla.Menen klinikalle 12.09. Olisin kiitollinen, jos joku minulle vastaisi, saisin viestistä vielä henkistä tukea ja varmuutta asialleni. Uskallan todella mennä toimenpiteisiin. Pelotta hieman. En ole hirveän ylipainoinen, mutta astma, hieman vaikeuttanut kunnon "hikiliikuntaani".

    • mahalasku

      Ei ehkä kannata noita kaikkia teettää samalla kerralla, on sitä toipumista kuitenkin ihan yhdessäkin osa-alueessa. Mutta kyllä ne siellä tietävät ja itsehän sitten päätät. Minulla on mennyt hyvin. Olen mielestäni toipunut paljon nopeammin kun kerrottiin sen tapahtuvan, eikä jäljellä ole enää käsittääkseni muuta kuin nestettä, joka häipynee suht nopeasti. Toimenpiteestä aikaa vasta reilu viikko.
      Tsemppiä

    • tosi tyytyväinen=)

      olen käynyt ce llä ja smart lipolla hoidettiin kaksoisleuka ja vatsa, jenkat vielä edessä. Mä olen ainakin todella tyytyväinen tuloksiin! Lääkäri on mukava ja asiantunteva, ja apuna on aina jompikumpi klinikan tytöistä. Otsalta multa poistettiin laser-hoidolla rypyt ja se on nyt sileempi kun parikymppisenä. Itse hoitajana en tosta vaan suosittele mitään paikkaa mutta ce tä voin suositella ja lämpimästi! Mä ainakin olen super-tyytyväinen.

    • aaaabeeeceee

      Hei tosi tyytyväinen.

      Kauanko ihon kesti parantua tuosta laser-hoidosta. Itseäni todella kiinnostaisi mennä, mutta jännittää toipumisaika :/

      • tosi tyytyyväinen

        laser hoito oli sillai et 4 päivää piti olla ilman meikkiä, pien turvotus joka tuli laski päivässä. mulla se uuden ihon vaihtuminen oli suht huomaamatonta, mutta nyt kun toimenpiteestä on muutama kuukausi niin otsa on "kiristynyt" selkeesti.


    • Pullaposki

      "tosi tyytyväinen=)", kertoisitko hieman enemmän tosta kaksoisleuan poistosta? Olen itse 19vuotias nainen ja minua on lähes koko nuoren elämäni vaivannut kaksoisleuka. Olen muuten suht hoikka, mutta kasvoissa leuan alla on ylimääräistä ja pullaposket häiritsevät suunnattomasti. Vakavissani olen harkinnut kaksoisleuan poistoa ce:llä, mutta jännittää kamalasti. Haluaisin tehdä toimenpiteen salassa läheisiltä ihmisiltäni, onnistuuko tämä? Olen lukenut, että jotain tukisidettä täytyisi pitää joten onkohan mitään mahdollisuutta käydä toimenpiteessä kenenkään tietämättä...? Ja pelottaa myös, että jos jokin menee pieleen.. :s Kuulisin mielelläsi tarkemmin kokemuksistasi :)

    • smartliposta selvity

      heippa pullaposki,
      olen 20 vuotias tyttönen, kävin otattamassa vatsasta rasvat pois. Kämppis tai perhe ei huomannut mitään. Mutta pystyin peittämään alussa tukisiteen paidalla/hupparilla jne, mutta tukisidettä leuan alla pidetään silleen, että side menee koko pään ympäri tai näin olen ymmärtänyt.. Ja jotn 7 pv sitä pitää kai pitää, että semi vaikeata se olisi pitää piilossa.

      ja ps. jos oot hoikka muuten, uskon että kuvittelet koko "pullaposkesi" ja olet oikeasti sievä tyttö :) Mutta jos vielä kiinnostais kysellä tosta mun operaatiosta, nii laita vaan viestiä nii laitan meiliosotteen!

    • tosi tyytyväinen

      pullaposki =)
      mä olen itsekin hoikka mutta sukuvikana on iän myötä paheneva kaksoisleuka. toimenpide kesti noin 45 minuuttia, klinikalla laitettiin tukeva sidos ja sit sai lähteä. Viikon ajan piti pitää sidosta ja sit piti aloittaa hierominen. Mä oon ainakin älyttömän tyytyväinen, kaksarista ei tietookaan vaan leuka on "hoikempi" kun se on ikinä ollut ees muksuna. Parantui tosi nopeesti, mulla meni noin 3 viikkoa kun oli kokonaan parantunut. Muutti ulkonäköä aika lailla nuorekkaammaksi. Salassa toimenpidettä on ehkä hiukka vaikeeta tehdä kun sitä sidosta piti viikko pitää

    • yks vaan

      itsekin tosi tyytyväinen ce:n toimintaan. kaksoisleuka lähti ja nuorensi 10 vuotta. asiantuntevaa palvelua, ei moitteen sanaa.

    • mahakka

      Hei,
      Olen menossa huhtikuussa koko vatsan smartlipoon, jännittää kovasti ja toivoisinkin että, ihmiset jotka ovat käyneet koko vatsan smartlipossa kirjoittaisivat mulle, että onnistuiko se ja kuinka nopeasti tuloksen näkyvät? Myös, että oletteko tyytyväisiä tulokseen :)

    • pullukka

      menen kahden viikon päästä vatsan smart lipoon. Kerron sitten miten meni. Viime kesänä operoitiin kaksoisleuka ja hamsterin posket clinic esteticissä ja loppu tulos tosi hyvä. Siksi uskallan nyt vatsaa poistattaa. Ylipainoa on noin 20 kg.

      • mahakka

        Pullukka, odotan innolla vastaustasi miten sulla meni?


    • tyytyväinen10+

      Kävin kk sitten alavatsan ja sisäreisien smartlipossa sekä esteettisistä että käytännöllisistä syistä.
      Vatsa pömpötti haitaten kumartumista ja reidet hankasivat toisiinsa kävellessä.
      Toimenpiteen alussa puudutus sattui hieman mutta muuten toimenpide oli lähes kivuton, osittain nipisti ikävästi kun imulaite liikkui alueen reunoilla.
      Lääkäri oli erittäin asiallinen ja huolehtiva, kysyi usein että sattuuko. Sain puudutusta pari kertaa lisää.
      Toimeenpiteen loputtua oloni oli mainio, olin energinen ja olisin voinut lähteä heti ulos.
      Jäin kuitenkin lepäämään rauhassa, nautin juotavaa nestehukan välttämiseksi ja lueskelin lehtiä.
      Lähtiessä kävely tuntui oudolta, sillä jalat olivat vielä puuduksissa ja turvonneet.
      Pystyin lähtemään illanviettoon jo 2pv:n kuluttua toimenpiteestä ja palauduin seuraavana päivänä nopeammin kuin yleensä. Saattaa johtua siitä, että ikää vain 20v, niin keho reagoi hyvin toimenpiteeseen.
      Paikkoihin tuli kellertäviä mustelmia vasta 3pv:n kuluttua toimenpiteestä, saattoi johtua siitä että hieroin niitä liian kovaa.. arkuus kesti noin 2 vkoa.
      Tukihousut auttoivat valtavasti, sillä olo oli aika kankea ekan viikon ajan.
      Tikkien jäljet ovat lähes parantuneet tässä kk kuluessa, kolmesta ehkä jää laimeat arvet, en tiedä, aika näyttää.
      Vatsan iho on 'kiinnittynyt' takaisin, eli pysyy paikoillaan ilman tukea ja voin venytellä vatsaa ilman että se tuntuisi 'lähtevän irti' jne, mitä en aikaisemmin pystynyt. :D
      Tulos on luonnollisen tasainen, itselleni ei ilmestynyt muhkuroita.
      Vatsan alueelta meni ihon tuntoaisti, joka on palautunut kk sisällä jo lähes ennalleen.
      Olen valtavan tyytyväinen tulokseen jo tässä vaiheessa, en olisi mitenkään saanut vuosien varrella pinttynyttä vararengasta sulatettua vyötäröltä ja nyt kävelykin luistaa paremmin. Kohdallani tulos oli hintansa arvoinen:))
      Aion mennä uudestaan muun alueen smartlipoon syksyllä.

    • missä?

      Moi tyytyväinen 10
      Missä klinikassa toimenpide tehtiin?

      • hih123

        Katsoppas keskustelun otsikko... ;) Clinic Estetic ;D


    • cathrine7000

      Tänään oli ottamassa pois jenkkakahvat. turvonnut olo ja vettä on kun kamelilla kropassa viellä. parin kuukauden päästä allit pois, vähän kyllä jännittää allit koska se on niin lähellä kainaloa...en tiedä miksi pelkään että se terävä puikko vahingossa menee kainaloon...Karl Johan oli tai tekee ainakin rauhallisesti työnsä ja se on hyvä. En pidä hosupelleistä. Jengi ainakin pitää paikasta tai lekurista kun on parin kuukauden jonot ja porukkaa on odotustilassa, Ihan yees paikka.

      • Pims

        Ainakan minä en halua odotustilaan jossa jokainen näkee ja tunnistaa naamani...joten menen johonkin rauhallisempaan paikkaan..


    • piippi67

      moi,useita kauneusklikoita käyneenä voin todella suositella clinik estetikkii.
      useati laitettu botoksia,joko johan tai sofia.lopputulos ollut aina todela hyvä ja kestävä.(noin 6 kk),också på svenska.

    • cathrine7000

      just det ! en ole kokeillut botox tai muita fillers mutta ajattelin kyllä tehdä sen mutta en tiedä viellä mitä....? ne ovat Tai sofia on voittanut jonkun ison kilpailun pistoskilpailun, se sanoo jo paljon eks yeh?

      • hoh,hoijaa teitä

        Hyvinhän se menee taas tämä.
        Itse kysyy ja itse vastaa nimimerkkiä vaihdellen.


      • Cathrine7000
        hoh,hoijaa teitä kirjoitti:

        Hyvinhän se menee taas tämä.
        Itse kysyy ja itse vastaa nimimerkkiä vaihdellen.

        Miten olette muuten tehneet kun otatte tikit pois? Lapussa luki 8-9 päivän päästä otettava pois mutta lääkäri Sano 12 päivän päästä...?viimekerralla ei noin kauvaa kyllä tikkejä pidetty? Sanoin että tulen heille ottamaan tikt pois, vähän vaikeeta itse ottaa ristiselän luota. Jo isot laastarit on ongelma saada päälle ha haaa


    • pomppis5

      Liittyikö teillä ns. alakuloisuutta/jonkinlaista häpeää tai huonoa omatuntoa operaation jälkeen? Odotin toimenpidettä 6kk kuin kuuta nousevaa mutta nyt 1pv sen jälkeen olo on alakuloinen.
      Todella kipeä olo ja tukiliivi ahdistaa. Minulle tehtiin siis koko vatsan alue. En tiedä kuinka voin käyttää tukiliiviä 5vkoa?!

      Kamala olo, odotin tätä niin kovasti. :( En ole uskaltanut katsoa tuloksia.

      • oj se ei kuullosta hyvältä. ehkä kannattaisi etsiä uutta tukiliiviä? Minulla on sellainen joka on aika mukava pitää päällä.


      • expömppis

        HEI

        Lähde ulos kävelemään ja siis säännöllisesti, ei vain satunnaisesti.Liikunta ja raikas ulkoilma tekee hyvää.Minä pidin tukivaatetta 6 kk, eli sanoisin, että älä ajattele niin paljon sitä vaatetta, vaan anna mennä tavalliseen tyyliin.
        Kokemusta löytyy.


    • pomppis5

      Koska olit catherine toimenpiteessä? vatsan alue?

      Mulla on jo vähän parempi mieli, nyt kun operaatiosta on muutama päivä. Kivut vähän hellittävät. Minulle lääkäri sanoi että tikit voi poistaa 10 pv päästä, se on kuulemma "ihanneaika" pitää niitä.

      Sitä ihmettelin kun tikit on itsestään sulavat mutta ne kannattaa kuulemma itse poistaa 10 pv päästä. Miten tikit poistetaan itse? Lapussa lukee "tikin solmun voi poistaa 10-12pv päästä." Onko jollain kokemusta tästä? Lääkäri sanoi että se on suositeltavaa siksi ettei jää niin isoa arpea jos ne poistaa ajoissa.

    • rokkimimmi123

      Kävin eilen Smartlipossa. Käsiteltiin koko maha, lähti lähes 2 litraa. Lisäksi siirrettiin omaa maharasvani peppuun.

      Lääkäri oli aivan upea! Taustatietona että, olen hyvin lääkäri- ja kipupelkoinen. Hän otti sen hienosti huomioon ja kyseli vähän väliä, onko kaikki hyvin ja sattuuko :).

      Puudutuspiikki nipisti, viilto myös, puudutuksen laittaminen koko mahan nahan alle kävi välillä kipeeää. No eihän tuo tietysti ihme kun yli 30 senttinen rautaputki tungetaan nahan alle kokonaan. Onneksi en tiennyt tuota etukäteen... Lähinnä vaan hikoilin pelosta että jos sattuisi ja ällötti ajatus siitä että mahanahkani liikutellaan isoja vehkeitä. Pian maha oli kuitenkin kuin tunnoton lyijylevy vatsan päällä eli isitten tse laserointi ja imu ei juurikaan sattunut. Jos sattui, laittoi heti lisää puudutetta. Teki rauhassa ja huolella ja juteltiin kaikenlaista. Lääkäri pyrki selvästi rentouttamaan minua. Niin jännittynyt välillä olin. Mutta kaikkineensa tosi tyytyväinen mieli :). Vielä tosi turvoksissa, eikä tuoksia siksi vielä näy, mutta lopulliset tuloksethan näkyvät vasta jopa 6kk päästä. Maltan odottaa :).

      Sitten peppu... Taas puudutepiikki, viillot, puudute aivan kuin vatsassakin. Sitten iiiisolla ruutalla omaa rasvaa reijistä pakaroihin. Tämä sattuikin sitten, varsinkin oikealle puolelle, Noh hengissä selvittiin siitäkin :). Tällä kertaa täytettiin "hymykuopat" eli tyhjät kohdat jenkkojen ja alapakaroiden välissä. Tulos näkyy heti! Jeee! :)

      Sitten tikit, laput ja liivit päälle. Tuotiin juomaa ja odoteltiin 20 min. Sitten siirryin omaan huoneeseen pukemaan ja juomaan lisää. Oli olo hiukan kuin synnytyksen jälkeen. Heikotti, kädet vapisi ja hiukan huono olo (johtuu puudutteesta) N. ½ tunnin päästä oli olo sellainen, että voisin lähteä. Lääkäri antoi vielä lääke-, hieronta- yms. ohjeet. Maksoin ja eikun kotiin matkaamaan :)

      Jouduin matkustamaan 5 tuntia junalla. Olo oli lähinnä tukala, ei kipuinen. Asennonvaihdot tosin hiukan koski. Yö meni asentoa etsien, varsinkin peppu välillä kipeä. Olo on hiukan kuin viimeisillään raskaana eli hiukan kömpelö, koska varon kipua. Lähinnä kosketusarkuutta, muuten ei koske mihinkään. Käytän siis 3 krt pvässä 800mg buranan ja 1000mg panadolin. Lisäksi Ketorin antibioottikuuri. Aamulla otin laput pois ja kävin suihkussa. Sitten pienet laastarit reikien päälle ja tukiliivi takasin päälle.

      Toukokuussa menen uudelleen, jolloin käsitellään selkäläskit, kyljet, jenkat ja taas siirretään lisää pakaroihin.

      Odotan innolla kun tulokset alkavat loppukesällä-syksyllä näkymään :).

    • rasvansiirto

      Siirrettiinkö siis samaa rasvaa, jota oli jo laserilla käsitelty?

      • rokkimimmi123

        Kyllä. Eli ensin puudutetaan, sitten laaseroidaan, sitten imetään rasva pois. Tämä imetty rasva otettiin talteen ja ruutattiin kannikoihin.


      • samaa kysyn
        rokkimimmi123 kirjoitti:

        Kyllä. Eli ensin puudutetaan, sitten laaseroidaan, sitten imetään rasva pois. Tämä imetty rasva otettiin talteen ja ruutattiin kannikoihin.

        Mutta eikös sen laserin ole tarkoitus hajottaa rasvasoluja. Miten niitä sitten voi vielä siirtää? Kun ne ei ole enää ehjiä.


    • rokkimimmi123

      Enpä tiedä tarkemmin, kannattaa kysyä lääkäriltä :). Mut sen verran kuulin että sulatti sen siirrettävän rasvan pienemmällä lämmöllä, että ei mene niin juoksevaksi. Ja imi sen sitten isommalla putkella pois. Kyllähän toi vähän tuntu (lähinnä sen rasvan laittaminen pakaroihin) mut ihan jees kokemus. Heti hävis tyhjät kohdat jenkkojen ja alapakaroiden välistä (hymykuopat??). Tosi tyytyväinen olen. Sama uusitaan toukokuussa, kun käsitellään selkä ja jenkat. Siirretään sitten tämäkin rasva peppuun jotta saan vieläkin lisää muhkeutta peppuun ja olen siihen ihan valmis :). Johann osaa varmasti vastata sinulle tarkemmin.

    • siirrosta vielä

      Ok. rasvansiirtoa miettinyt.netistä lukeneena ymmärsin, että pitäis olla mahdollisimman hellävarainen imu ja ei sais käyttää mitään energiaa eikä oikein puudukettakaan. Mutta jos näin toimii niin sittenhän sen näkee.

      • rokkimimmi123

        Minulla käytettiin siis myös puudutetta sekä kun rasvaa imettiin että kun sitä siirrettiin pakaroihin. Ja tulos tästä siirrosta näkyi siis heti :).


      • vaikutuksen kesto
        rokkimimmi123 kirjoitti:

        Minulla käytettiin siis myös puudutetta sekä kun rasvaa imettiin että kun sitä siirrettiin pakaroihin. Ja tulos tästä siirrosta näkyi siis heti :).

        Juu siirrosta näkyy heti vaikutus, mutta kuinka se pysyy niin sen näkee vasta puolen vuoden kuluttua. Alkuun turvoksissa ja vaikuttaa hyvältä, mutta sitten katoaa vähitellen. Kokemuksesta...


      • USKOKAA JO
        vaikutuksen kesto kirjoitti:

        Juu siirrosta näkyy heti vaikutus, mutta kuinka se pysyy niin sen näkee vasta puolen vuoden kuluttua. Alkuun turvoksissa ja vaikuttaa hyvältä, mutta sitten katoaa vähitellen. Kokemuksesta...

        ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TEETTÄKÖ RASVAN SIIRTOA TUOLLA SMARTLIPO KÄSITELLYLLÄ RASVALLA. MITÄÄN MUUTA KUIN MENETÄTTE RAHANNE. EI TULE ONNISTUMAAN. TÄMÄ ON VAROITUKSEN SANA.


    • smartlipo hinta?

      Paljonko smartlipo maksaa per alue?

    • no haloo

      Lääkäri keroin näin minulle:
      Ei sulatettu sitä rasvaa mitä siirrettiin mun rintoihin. smart-laserilla kiristettiin ihoa (alavatsa) ja sitten rasva imettiin ja siirettiin WAL-tekniikalla..... Eli rasvaa ei varsinasesti käsitelty laserilla.

      • kokemus

        SMART LIPO EI KIRISTÄ IHOA!!!!kysykää muilta lääkäriltä!!! EI KIRISTÄ !!!! uskoin sen tarinaan ja sain roikuvan pussin leuan alle!!! Kävin nyt Bodytitessa korjaamassa odotan tuloksia ...


    • Pakarat

      Onko nyt muhkeat pakarat?

    • rasvansiirto

      Hei rokkimimmi ja muut.
      Millä klinikalla rasvansiirto vatsasta pakoroihin tehtiin? Itseä kiinnostaa vastaavanlainen toimenpide.

    • TulevaTiimalasi

      Heippa ! Olen menossa smartlipoon CE lle viikon päästä poistattamaan jenkkakahvani :) jännittää kovasti ! Kerron tänne sitten kuinka meni jos ketään kiinnostaa :D

    • Pettynyt75

      Mulla meni rahat hukkaan. En huomannut mitään muutosta vartalossa. Lompakko kyllä kapeni ja keveni. Kaikki rasvan poistot on huijausta. Parasta vain laihduttaa. Noi klinikathan ei tee ilmaiseksinuutta toimenpidettä, vaikka muutosta ei kroppaan oo tullut.

      • TulevaTiimalasi

        Jos se rasva imetään pois ja varsinkin kun näet sen tulevan ulos.niin kyllä varmasti jotain pitäisi näkyä... Mittasitko itsesi ennen ja jälkeen? :) vai oletko.vain niin laiha että ei ole paljoakaan poistettavaa? Klinikka minulla ainakin lupasi imevän rasvaa uudestaan jos.eroa.ei näy... Minulla kylläkin on niin isot jenkkikset että jo on kumma jos muutosta ei näy.:D harmi jos kokemuksesi oli huono.. Kerron sitten keskiviikkona miten meni :)


    • Pettynyt75

      Mitat samat kuin ennen. Minulle luvattiin selkeää muutosta, jota en saanut. Klinikka taas väitti, että on selkeä muutos eikä uusi toimenpide ole heidän mielestään tarpeen. Helppohan se on etukäteen luvata kaikkea, jos he kuitenkin itse päättävät onko muutosta tapahtunut. Niin, en ole laiha vaan normaali ja etukäteen sanottiin, että ihanteellinen lipoon.

      • TulevaTiimalasi

        Höh.. Harmi että et ole tyytyväinen :( mistä sinulla rasvaa poistettiin? Kävitkö ce llä?


    • tatjaana

      Heippa! Ei kukaan vaihtaisin aikaa Clinic Esteticin Smart Lipoon?
      Minulla aika vasta 22.8.2012 ja haluisin aikaisemmin päästä toimenpiteeseen.

      • TulevaTiimalasi

        Heippa ! Nyt on smartissa käyty ja makaan tunnin tässä toipilaana ennekö läjden kauppoja kiertelemään. Kipuja on nyt. Sitä en kiellä mutta sietää kyllä. Toimenpide oli PALJON KIVUTTOMAMPI mitä luulin :) rasvaa lähti litran verran muutoksen näki jo heti :) tosi mukava henkilökunta ja kodikas paikka ! Päivittelen tänne sitten tuloksia :)


    • pipsa10

      Mä olen menossa kaksoisleuan hamstereiden poistoon Esteticille ja en malta odottaa... Niin paljon oon mokomista roikuista kärsinyt jo 8 vuotta. yäk. Lääkäri oli tosi mukavan oloinen. Mutta mietityttää lähteä klinikalta tukiside turvan alla. Linja-autolla pitäis matkustaa kotiin. Eikä kesällä oikein voi huiviakaan pitää päässä kait?

      Tuleekohan tuosta mustelmia miten pitkäksi aikaa, millä meikillä olette saneet peittoon?

      • N 55

        Kävin vastaavassa toimenpiteessä 1,5 vuotta sitten, ja se tosiaan kannatti. Näin jälkeenpäin en muista, että olisi ollut ongelmia, kuten pahempaa turvotusta tai hirveitä mustelmia. Huppari tai hupullinen takki on kätevä, tosin ei erityisen mukava kuumalla ilmalla. "Naamioitumisessa" on vain mielikuvitus rajana, ja huiveja voi kietoa monin eri tavoin.

        Erilaisia peitevoiteita olen kokeillut lukuisia, kunnes löysin suosikkini: Couvrance Fluid foundation corrector. Löytyy ainakin Yliopiston apteekista, muista en tiedä. Levittyy nätisti ja pysyy hyvin. Eikä maksa maltaita (17 euroa ja jotain päälle, putkilossa 30 millilitraa).


      • pipsa10
        N 55 kirjoitti:

        Kävin vastaavassa toimenpiteessä 1,5 vuotta sitten, ja se tosiaan kannatti. Näin jälkeenpäin en muista, että olisi ollut ongelmia, kuten pahempaa turvotusta tai hirveitä mustelmia. Huppari tai hupullinen takki on kätevä, tosin ei erityisen mukava kuumalla ilmalla. "Naamioitumisessa" on vain mielikuvitus rajana, ja huiveja voi kietoa monin eri tavoin.

        Erilaisia peitevoiteita olen kokeillut lukuisia, kunnes löysin suosikkini: Couvrance Fluid foundation corrector. Löytyy ainakin Yliopiston apteekista, muista en tiedä. Levittyy nätisti ja pysyy hyvin. Eikä maksa maltaita (17 euroa ja jotain päälle, putkilossa 30 millilitraa).

        KIITOS N55 vinkeistä, käväisempä apteekin nettisivustoilla


      • TulevaTiimalasi
        pipsa10 kirjoitti:

        KIITOS N55 vinkeistä, käväisempä apteekin nettisivustoilla

        Heippa ! Onko niillä jotka ovat tehneet smartin yli kuusi kuukautta sitten tietoa että kestääkö merkittävään lopputuloksen näkemiseen oikeasti sen verran? Vai näkyykö se lähin lopputulos esim. 2kk päästä? :)


      • N 55
        TulevaTiimalasi kirjoitti:

        Heippa ! Onko niillä jotka ovat tehneet smartin yli kuusi kuukautta sitten tietoa että kestääkö merkittävään lopputuloksen näkemiseen oikeasti sen verran? Vai näkyykö se lähin lopputulos esim. 2kk päästä? :)

        Tulos näkyy, heti kun turvotus häviää, mutta paranee ajan myötä vielä lisää, kun iho kiinteytyy. Prosessi on jokaisella yksilöllinen. Vaikka olen hoikka, minullakin oli jenkkakahvat vielä 1,5 vuotta sitten, mutta onneksi ei ole enää! Olen tyytyväinen sopusuhtaiseen kroppaani, vaikka ihan ampiaisvyötäröä ei olekaan. Hoikka kuitenkin, ja jenkkakahvaton! :)


      • TulevaTiimalasi
        N 55 kirjoitti:

        Tulos näkyy, heti kun turvotus häviää, mutta paranee ajan myötä vielä lisää, kun iho kiinteytyy. Prosessi on jokaisella yksilöllinen. Vaikka olen hoikka, minullakin oli jenkkakahvat vielä 1,5 vuotta sitten, mutta onneksi ei ole enää! Olen tyytyväinen sopusuhtaiseen kroppaani, vaikka ihan ampiaisvyötäröä ei olekaan. Hoikka kuitenkin, ja jenkkakahvaton! :)

        Kiitoksia vastauksestasi :) voisitko vielä tarkentaa että kuanko sinulla meni ns.lopullisen tuloksen näkemiseen? :) vaikka on minullakin jo tuloksia. Jenkkikset on vielä tunnottomat ja jos painaa niistä nii kyllä vähän uppoaa.että en ole täysin kiinteä vielä. Osaatko sanoa että tuleeki se olemaan ikinä kiinteä? Lääkäri myöskin sanoi että tulee olemaan ns.perunapeltoa sekä tuntuu myöhemmin että ihon alla olisi kova lauta.. Ei mitään ole muuta kuin tunnottomuutta.. Huolestuttaa hiukan.. Mustelmat ja.sellaiset ovat jo kohta unholaa..


      • N 55
        TulevaTiimalasi kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksestasi :) voisitko vielä tarkentaa että kuanko sinulla meni ns.lopullisen tuloksen näkemiseen? :) vaikka on minullakin jo tuloksia. Jenkkikset on vielä tunnottomat ja jos painaa niistä nii kyllä vähän uppoaa.että en ole täysin kiinteä vielä. Osaatko sanoa että tuleeki se olemaan ikinä kiinteä? Lääkäri myöskin sanoi että tulee olemaan ns.perunapeltoa sekä tuntuu myöhemmin että ihon alla olisi kova lauta.. Ei mitään ole muuta kuin tunnottomuutta.. Huolestuttaa hiukan.. Mustelmat ja.sellaiset ovat jo kohta unholaa..

        Sanoisin, että kun puoli vuotta on kulunut, lopullisen tuloksen näkee jo aika hyvin, Itselläni jenkkikset olivat melko pienet, mutta hoikassa vartalossa niiden epäesteettisyys vain korostui (hyi olkoon!). Koska poistettavaa rasvaa oli suhteellisen vähän, tuloksesta tuli kerralla hyvä. Mitään kovalta tuntuvaa kohtaa ei ihon alla ole. Jos nyt oikein tarkkaan syynää, pientä epätasaisuutta ihossa näkyy, mutta pitää ottaa huomioon, että olen 55-vuotias enkä mikään parikymppinen.

        Selkä- ja vatsalihaksia kannattaa treenata säännöllisesti, vinoja lihaksia unohtamatta. Sillä tavoin keskivartaloon muodostuu "sisäinen tukiliivi", joka pitää kehon kuosissa. Tsemppiä!


      • TulevaTiimalasi
        N 55 kirjoitti:

        Sanoisin, että kun puoli vuotta on kulunut, lopullisen tuloksen näkee jo aika hyvin, Itselläni jenkkikset olivat melko pienet, mutta hoikassa vartalossa niiden epäesteettisyys vain korostui (hyi olkoon!). Koska poistettavaa rasvaa oli suhteellisen vähän, tuloksesta tuli kerralla hyvä. Mitään kovalta tuntuvaa kohtaa ei ihon alla ole. Jos nyt oikein tarkkaan syynää, pientä epätasaisuutta ihossa näkyy, mutta pitää ottaa huomioon, että olen 55-vuotias enkä mikään parikymppinen.

        Selkä- ja vatsalihaksia kannattaa treenata säännöllisesti, vinoja lihaksia unohtamatta. Sillä tavoin keskivartaloon muodostuu "sisäinen tukiliivi", joka pitää kehon kuosissa. Tsemppiä!

        Kiitoksia kovasti vastauksistasi ! :) oli vain jotenkin vaikea uskoa että tuloksissa oikeasti menee se puoli vuotta... Itse olen parikymppinen että varmaan paraneekin nopeammin.. Ainakin on todella nopeasti vartalo parantunut.. Tulokset siis kyllä näkyy jo ja jenkkkisten kohdalta on jo suora mutra toivoisin että menisi sillein sisäänpäin että olisin muodokkaampi :) kiitoksia kovasti vinkeistä :)


    • pipsa10

      Mulla on muutama viikko operaatioon, siis leuanalus hamsteripussit poistetaan. Oon 48 v ja jännitän kyllä kovasti auttaako tuo juttu mua. Oikein painajaista näin yks yö että kun poistin siteen niin kaikki roikut oli jäljellä... Siis toivon tosi paljon että tulos olisi hyvä mut en silti usko . Toisaalta jännitän kun tiedän et työkaverit huomaavat ja täällä sit on sellaista sakkia jotka eivät ko operaatioita hyväksy. Huh

      • TulevaTiimalasi

        Hyvin se menee ! =) Ja tulokset varmasti näkyy kun omin silmin näet rasvan siellä purkissa ! :D en ymmärrä kun jotkut väittävät että tuloksia ei tullut? kuinka se voi olla mahdollista !!? Jos se rasva kerran on purkissa ja itestä imetty niin pakko on ! Ellei sieltä sitten saa mitään irti ja rasva on vaan pään sisällä :D
        Olen ainakin itse ensimmäistä kertaa elämässäni hyvällä itsetunnolla vähissä vaatteissa ulkona !! =) kireä toppi ja legginssit ja mikään ei pursua !!! operaatiosta kohta viisi viikkoa ;) tunto alkaa pikkuhiljaa palailla. Innolla odotan lisätuloksia jos kerran lopullinen tulos näkyy vasta puolen vuoden päästä :)
        Älä välitä työkavereistasi ! tämä on sinun elämä !! :) Nauti siitä kauniilla kasvoilla.. Heitä vaan potuttaa kun itsellään ei ole varaa moiseen ;) !! Johan on myöskin todella hyvä lääkäri ! huolehtii kokoajan että ei satu ja rupattelee kaikenlaista :) Hoitajatkin on oikeita supertyyppejä ! =) Tsemppiä ! :)


    • kasvojen kohotus?

      Kyllä jo tulos pitäisi näkyä vaikka toki ilmeisesti paranee hieman kuukausien myötä. Voi olla että kudos jo sen verran löysää että smartlipon teho ei riitä vaan tarvitset lisäksi kasvoja tai kaulaa kohottavan toimenpiteen. Kysy kirurgiltasi niin hän varmaa osaa valita sinulle sopivan jatkohoidon.

    • pipsa10

      Tehty! Kaula on täynnä mustelmia vielä ja leukaperät kipeinä, mutta kannatti kyllä.
      Ihan selkeä muutos jo ja toivottavasti paranee vielä.
      Mutta ei mikään miellyttävä operaatio ollut tuo kaulan alue. Kynnet uppos käden sisään kun toivoin et loppuis jo. Putki rassas kurkunpäässä niin tuntui että kohta tukehtuu. Tietty siinä sit jännittikin niin paljon. Mut lääkäri oli tosi kiva. Antibiootit ja kipulääkkeet sai mukaan.

      Olen kyllä tyytyväinen nyt

    • NT

      Eikö sinua puudutettuttu ja lääkitty?
      Itselle tehty saman alueen rasvaimu,( ei smartlipo) ja nukuin esilääkkeen vaikutuksesta koko homman ajan...

      • pipsa10

        ihan hereillä olin koko ajan. Sain ennen operaatiota kipulääkkeen ja antibiootin Mä tunsin sen putken kaulan sisällä mutta ei se sattunut. Mut koko ajan olin tietoinen misää rassattiin. ja välillä valui kaulaa pitkin jotain, olisko ollut sitä suolaliuosta mut kyllä vertakin tuli.
        Tossa toisenkin keskusteluketjun aloitin kun kyselin siitä jälkihieronnasta. Että mahtaisko olla mitään laitetta siihen hommaan olemassa. kaulanhierontalaite... no heh en oo kyllä kuullut mut jos olis. Tai jokin kiinteyttävä voide mitä kantsis käyttää


    • hyvilläni

      Kävin viime Marraskuussa/Minulla oli pienet "jenkkakahvat n6desiä yhteensä poistettiin.Nyt olen käynyt jälkitarkastuksessa ja olen todella tyytyväinen.Hyvä Ruotsalainen lääkäri osaava hoitohenkilökunta ja siisti klinikka.Hintakin edullinen/Vertailin kyllä hintoja..Suosittelen lämpimästi.Olen 54vuotias mies 175cm 65kg

    • Blamejane

      Hei kaikki,

      Olen 23-vuotias 60kg/170cm neiti ja mulla ei kerry oikein minnekään muualle rasva kuin vatsan alueelle. Se oli ongelma jo painaessani kymmenen kiloa vähemmän.

      Kävin viime viikon tiistaina Smartlipossa vuoden harkinnan jälkeen ja aion todellakin käydä hoitelemassa jenkkikset ensi vuoden alussa.

      Moni sanoo, että liikkumalla se läski lähtee... Saisi kyllä näännyttää ja rääkätä itseään vuoden ajan että kova, kertynyt rasva lähtisi pois sieltä mihin se on tullut ja sitäpaitsi - en haluaisi missään nimessä menettää naisellisia kauniita muotojani. Läskivatsa ei mahdu kauneuskäsitteeseeni.

      Tuo vatsasta poistettu kova rasva oli kertynyt sisäelimieni ympärille, ja koen että se oli niin terveysriski kuin kosmeettinen häiriö. Nämä jenkkikset tulen poistattamaan ihan vain kosmeettisista syistä, elleivät ala häviämään säännöllisellä lenkkeilyllä.

      Olen aina syönyt terveellisesti, mutta vatsan alueen Smart Lipon kokeneena kiinnitän nykyään tarkemmin huomiota syömäni rasvan laatuun ja ruuan tuoreuteen.

      Ps. aiemmin olen käynyt klinikalla plumppaamassa huuliani ensin Restylanella ja sitten Juvadermillä, suosittelen paikkaa lämpimästi. Esiintyisin muuten nimelläni, mutta ahdasmielisen yhteiskuntamme vuoksi koen parhaaksi olla asiasta hissukseen sillä olisinhan samantien "pinnallinen ja muovinen, huonon itseluottamuksen omaava nuori nainen". ;)


      Kiitos ihanalle henkilökunnalle, olette parhaita!

      • väärä info!

        Kuulehan "Blamejane"
        Ns. viskeraalinen rasva on tosiaan kertynyt sisäelimien ympärille. Se ei ole imettävissä millään tempulla, rasvaimulla.


      • pattileuka
        väärä info! kirjoitti:

        Kuulehan "Blamejane"
        Ns. viskeraalinen rasva on tosiaan kertynyt sisäelimien ympärille. Se ei ole imettävissä millään tempulla, rasvaimulla.

        Minulle tehtiin smartlipo hamsteripusseihin ja liikaleukaan n.vuosi sitten.Hamsterit ovat poissa mutta leuka näyttää vasemmalta puolelta olevan ennallaan,oikealta on loivempi.
        Toimenpiteen jälkeen oikealla puolella oli n.kolme kuukautta kananmunan kokoinen möykky,joka vähitellen lähti pois mutta nyt koko leuan alusta on kuin kyntöpelto.Lihava sileä leuka oli paremman näköinen.
        Kävin loppukesästä näyttämässä ja silloin lääkäri sanoi,että paranee vielä 1-1,5 vuotta.
        No semmoisista parantumisajoista ei ollut missään vaiheessa puhetta,joten nyt aion mennä jonnekin muualle korjauttamaan sen.Osaako joku suositella minne?
        Sain klinikan virolaisittain puhuvalta naiselta ohjeet,että pitää hieroa alaspäin kun soitin puolen vuoden kuluttua toimenpiteestä kun ei tuloksia näkynyt,joten olen kai itse venyttänyt kaulanahkaa,sekin on alkanut lepattaa uudestaan.


      • pipsa104
        pattileuka kirjoitti:

        Minulle tehtiin smartlipo hamsteripusseihin ja liikaleukaan n.vuosi sitten.Hamsterit ovat poissa mutta leuka näyttää vasemmalta puolelta olevan ennallaan,oikealta on loivempi.
        Toimenpiteen jälkeen oikealla puolella oli n.kolme kuukautta kananmunan kokoinen möykky,joka vähitellen lähti pois mutta nyt koko leuan alusta on kuin kyntöpelto.Lihava sileä leuka oli paremman näköinen.
        Kävin loppukesästä näyttämässä ja silloin lääkäri sanoi,että paranee vielä 1-1,5 vuotta.
        No semmoisista parantumisajoista ei ollut missään vaiheessa puhetta,joten nyt aion mennä jonnekin muualle korjauttamaan sen.Osaako joku suositella minne?
        Sain klinikan virolaisittain puhuvalta naiselta ohjeet,että pitää hieroa alaspäin kun soitin puolen vuoden kuluttua toimenpiteestä kun ei tuloksia näkynyt,joten olen kai itse venyttänyt kaulanahkaa,sekin on alkanut lepattaa uudestaan.

        Mulal kyllä on tulos nyt ihan nyvä ja olen tyytyväinen. Ei jäänyt mitään patteja ja operaatiosta on siis puolisen vuotta kun hamsterit ja kaksoisleuka poistettiin.
        Olen nyt ns. " normaalin" näköinen eli kukaan ei ole kiinnittänyt mitään ylimääräistä huomiota mutta itse huomaan eron . Asia häiritsi tosi paljon aiemmin itseäni.

        Hieroin muuten puolisen vuotta ylöspäin ja pieniä patteja oli silloinkin vaan


      • pirttihirmu3
        pattileuka kirjoitti:

        Minulle tehtiin smartlipo hamsteripusseihin ja liikaleukaan n.vuosi sitten.Hamsterit ovat poissa mutta leuka näyttää vasemmalta puolelta olevan ennallaan,oikealta on loivempi.
        Toimenpiteen jälkeen oikealla puolella oli n.kolme kuukautta kananmunan kokoinen möykky,joka vähitellen lähti pois mutta nyt koko leuan alusta on kuin kyntöpelto.Lihava sileä leuka oli paremman näköinen.
        Kävin loppukesästä näyttämässä ja silloin lääkäri sanoi,että paranee vielä 1-1,5 vuotta.
        No semmoisista parantumisajoista ei ollut missään vaiheessa puhetta,joten nyt aion mennä jonnekin muualle korjauttamaan sen.Osaako joku suositella minne?
        Sain klinikan virolaisittain puhuvalta naiselta ohjeet,että pitää hieroa alaspäin kun soitin puolen vuoden kuluttua toimenpiteestä kun ei tuloksia näkynyt,joten olen kai itse venyttänyt kaulanahkaa,sekin on alkanut lepattaa uudestaan.

        Olen 37.v ja minulle tehtiin hamsteripussien ja kaksoisleuan smart lipo Clinic Esteticillä toukokuussa 2010. Toimenpide oli suurempi kuin kuvittelin, jotenkin sain sen mielikuvan että rasva sulatetaan ja sitten imetään pienelä ruiskulla pois jostain reiästä, muttä rasva poistettiinkin perinteisesti sillä kamalalla edestakaisin huitomisella. Ja kun kyse oli kaulasta niin todella luulin että kohta puhkeaa vähntäänkin ruokatorvi tai keuhkot, tuntui ainakin siltä ja jännitin niin että meinasin pörtyä, oli pakko lopettaa toimenpide hetkeksi. 1.5dl rasvaa imivät kaulalta ja näkyyhän se, mutta mielestäni olisivat voineet ottaa hieman vähemmän että sopisi paremmin ulkonäkööni, koska en ole mitenkään laiha. Menin kuitenkin imuun koska laihduttamallakaan kaksari ei ole hävinnyt, vaikka laihdutin 30kg. Tuo kaksari on sukukirous ja AIVAN JÄRKYTÄVÄ jo kolmekymppisenä meidän suvussa. Veltto hyllyvä kasa. Nyt kun toimenpiteestä on kulunut melkein 2.v, on iho edelleen ja tuntuu että lisääntyvässä määrin löysä ja kurttuinen, voi tietysti johtua huonoista geeneistäni ihon kimmoisuuteen nähden. Yhteen kohtaan en ainakaan ole tyytyväinen, alusta asti kaksarissa ollut ns. pitkä "viiva", ihan kuin ko. kohdasta olisi livennyt imuri nappasemaan puoli senttiä syvemmältä kuin muualta, ja olen hieronut ja hieronut leukaani vaikka kuinka, mutta "viiva" ei lähde.


      • Pipsalle tai svedull
        pipsa104 kirjoitti:

        Mulal kyllä on tulos nyt ihan nyvä ja olen tyytyväinen. Ei jäänyt mitään patteja ja operaatiosta on siis puolisen vuotta kun hamsterit ja kaksoisleuka poistettiin.
        Olen nyt ns. " normaalin" näköinen eli kukaan ei ole kiinnittänyt mitään ylimääräistä huomiota mutta itse huomaan eron . Asia häiritsi tosi paljon aiemmin itseäni.

        Hieroin muuten puolisen vuotta ylöspäin ja pieniä patteja oli silloinkin vaan

        Hei Pipsa! Oletko vaihanut nimen 10 104-ksi? Ja oletko vieläkin tyytyväinen vai alkaako iho pikkuhilja roikkua? Niin kuin kaikkilla muilla Ce leuan poiston jälkeen?Tiiän yhden paikan miss vois korjata . Oma Svedjeholmin jälkiä oli järkyttävä, se yritti korjatakin ,mut sekin päin veetä...Nyt korjattu.


      • korjattu
        pirttihirmu3 kirjoitti:

        Olen 37.v ja minulle tehtiin hamsteripussien ja kaksoisleuan smart lipo Clinic Esteticillä toukokuussa 2010. Toimenpide oli suurempi kuin kuvittelin, jotenkin sain sen mielikuvan että rasva sulatetaan ja sitten imetään pienelä ruiskulla pois jostain reiästä, muttä rasva poistettiinkin perinteisesti sillä kamalalla edestakaisin huitomisella. Ja kun kyse oli kaulasta niin todella luulin että kohta puhkeaa vähntäänkin ruokatorvi tai keuhkot, tuntui ainakin siltä ja jännitin niin että meinasin pörtyä, oli pakko lopettaa toimenpide hetkeksi. 1.5dl rasvaa imivät kaulalta ja näkyyhän se, mutta mielestäni olisivat voineet ottaa hieman vähemmän että sopisi paremmin ulkonäkööni, koska en ole mitenkään laiha. Menin kuitenkin imuun koska laihduttamallakaan kaksari ei ole hävinnyt, vaikka laihdutin 30kg. Tuo kaksari on sukukirous ja AIVAN JÄRKYTÄVÄ jo kolmekymppisenä meidän suvussa. Veltto hyllyvä kasa. Nyt kun toimenpiteestä on kulunut melkein 2.v, on iho edelleen ja tuntuu että lisääntyvässä määrin löysä ja kurttuinen, voi tietysti johtua huonoista geeneistäni ihon kimmoisuuteen nähden. Yhteen kohtaan en ainakaan ole tyytyväinen, alusta asti kaksarissa ollut ns. pitkä "viiva", ihan kuin ko. kohdasta olisi livennyt imuri nappasemaan puoli senttiä syvemmältä kuin muualta, ja olen hieronut ja hieronut leukaani vaikka kuinka, mutta "viiva" ei lähde.

        Smart Lipo ei kiristä ihoa! Ainoa millä pystyt korjamaan sen jälkiä joko veitsillä plastiikkakirurgeilla tai BodyTite-lla, silloin radiofrekvenssienergialla pystyy lämmitämään kudosta niin et se aktivoi kollageenin ja sidekudoksen muodostumista sekä kiinteyttää ihoa. Ja huom!! EI enää yleislääkäreille! Ja huom smart lipon kuopat tulee esille vasta 1--2 v päästä. Nyt korjattu Bodytitella leuan. 7 pvä tänään.Turvotusta vielä . Mutta iho hyvin tasainen. Reidet tulossa.


      • roikkukaula
        korjattu kirjoitti:

        Smart Lipo ei kiristä ihoa! Ainoa millä pystyt korjamaan sen jälkiä joko veitsillä plastiikkakirurgeilla tai BodyTite-lla, silloin radiofrekvenssienergialla pystyy lämmitämään kudosta niin et se aktivoi kollageenin ja sidekudoksen muodostumista sekä kiinteyttää ihoa. Ja huom!! EI enää yleislääkäreille! Ja huom smart lipon kuopat tulee esille vasta 1--2 v päästä. Nyt korjattu Bodytitella leuan. 7 pvä tänään.Turvotusta vielä . Mutta iho hyvin tasainen. Reidet tulossa.

        Hei.
        Mulle tehtiin leuan ja hamstereiden smartlipo syyskuun alussa.
        Patteja tuli ja kudosten kireyttä. Olen hieronut ja käynyt lpg:ssä.

        Oikeaan puoleen olen tyytyväinen, mutta vasen puoli oli heti alussa huonompi ja on sitä edelleen.
        Vasemmalta puolelta leuan päältä liikaa otettu ja kaulalta liian vähän.
        Iho roikkuu.

        Saan korjauksen samaan hintaan, mutta epäilyttää tuleeko tuloksesta parempaa.

        Olsiko tuo body tite parempi?
        Missä kävit toimenpiteessä?

        Mitä kokemuksia on Cityklinikasta ja Skikorskista?


    • pipsa104

      Svedjeholm oli mun lääkäri ja tykkäsin kovasti sekä lääkäristä että tuloksesta

      • pipsa 104:lle

        no tietenkin SINÄ Svedjeholm tykkäät itsestäsi! :) pipsa-hahahahahahaaa!


      • utelias5

        Ja huom! kyseisen lääkärin koulutus on?


    • "manboobs"
      • Fi-loppuinen on Sofian paikka ja alkuperäisesti nimi on Sofian. Eli suosittelen menemään hänelle. Svedjeholm yrittää sekoittaa kuluttajia saman tyyppisellä nimellä.
        Sofia on todella ammattitaitoinen ja voin todellakin suositella häntä. Olen käynyt ottamassa Botox ja restylane pistoksia ja olen todella tyytyväinen laatuun.


    • eas1

      Moikka! Olen 21 vuotias nainen ja olen ajatellut mennä Clinic Estetic Smartlipo rasvanpoisto laserilla. Tarkotus olis kaksoileuka, alavatsa ja allit saada pois.. luin koko palstan ylhäältä saakka ja ilmeisesti ei kannata kaikkia kolmea samaan aikaan tehdä. Ilmeisesti suurimmalla osalla hyvät kokemukset joten ehkä uskaltaudun menemään.. olen siis toooosi sairaalakammoinen ja pelkään kaikkia tuommoisia toimenpiteitä.. :)

      • stop tuollaiselle

        Voi hyvää päivää taas teidän kanssa.
        Ensinnäkin, jos aiot hoidattaa noin monta aluetta, tai mielestäsi olisi tarvetta, niin olet todennäköisesti vain ylipainoinen. Näitä paino/löysyys ongelmia hoidetaan, pystyy tehokkaasti halutessaan hoitamaan ihan muilla keinoin.Painonhallinnalla,laihduttamalla. Siiderit vähemmälle ja pussikaljat pois.

        Tuo mainitsemasi toimenpide on hyvin epävarma, tai sanotaanko paremminkin hyvin varma pilaamaan koko vartalosi.
        Mietipä vielä kerran, kannattaako pilata koko vartaloaan noin nuorena epätasaiseksi ja muhkuraiseksi. Se tasainen, hieman pullea ihokudos on taatusti paremman näköinen kuin tuolla imutuksella pilattu.
        nimimerkki "huonot kokemukset"


    • pipsataas

      Hei eas1. Älä usko näitä elämäänsä kyllästyineitä hörhöjä jotka pyörivät näillä sivustoilla häiritsemäässä. Jos ko tyyppi ei ole kiinnostunut ulkonäöstänsä ja siihen liittyvästä kaikesta muusta niin ei todellakaan jaksa myöskään mollata täällä ihmisiä jotka asiallisesti kyselevät neuvoja ongelmiinsa. Tekemisen puute...

      Kuten tässä ketjussa olen todennut niin olen ihan oikeasti käynyt smartlipossa Svedjeholmilla. Hamsteripussit poistettiin ja ne myös ovat nyt poissa ja olen tooosi tyytyväinen ulkonäkööni.
      Todella helppo operaatio verrattuna isompaan leikkaukseen.
      Kannustan sinua eas1. Ja olen varma että myös muilla klinikoilla operaatio tehdään yhtä tyydyttävästi

      -pipsa

      • kuopainen

        ...en usko sua!! Kuulin muiltakin et kuopalle jäi tää smart lipo . Epäilen vahvasti et "Pipsan" takana on joku muu...edelleen pystyn laittaa kuvia tulemaan. Reidet näyttää siltä että ois revitty palat irti!!!


    • kiitollinen1

      Kyseisellä klinikalla on Uusi lääkäri eikä tämä svedu enää työskentele siellä. Tilalla on hyvä suomalainen lääkäri.
      Hoitaja (Sofia) on tehnyt minulle kasvoihin pientä piristystä ja seuraavaksi on suunnitteilla silmienalue. Luottavaisin mielin menen heidän käsitteleyyn sillä palvelu ja tulokset ovat olleen todella vakuuttavia. Eikä heidän hintasa ole todellakaan kalliita!

      • Haisee pahalle

        Kiitollinen1 työntekijä! HYVÄ MAINOS! tätä "pientä piristystä" on joka kerta kun hoitaja kirjoittelee ihan itse näitä kehuja...


      • HaiseePahalle
        Haisee pahalle kirjoitti:

        Kiitollinen1 työntekijä! HYVÄ MAINOS! tätä "pientä piristystä" on joka kerta kun hoitaja kirjoittelee ihan itse näitä kehuja...

        Ja muutenkin tämä "Sofia" joka paikassa, ärsyttämässä, siis TV:ssä, lehdissä, keskustelupalstoissa ja Stockmanilla, kuka tämä ihmenainen josta kaikki puhuu ja kehuu?

        Kuka minä olen? olenko Piotr, vai Svedu? , vai kenties joku muu :)


    • hannnannaa

      En ole nähnyt Sofiaa yhdessäkään lehdessä tai Stockalla "ärsyttämässä". Tykkään käydä hänellä piikillä, ainoa haittapuoli on et on aina myöhässä sovitusta ajasta. Osaa hommansa, samaa ei voi sanoa hänen ex-kollegasta.

    • Kiinnostunut82

      Ootteko huomannut että näitä clinic esteticcejä on kaksi kappaletta samalla kadulla. clinic-estetic.com ja www.clinicestetic.fi/yhteystiedot niissä eri henkilökunta ja rappunumerotkin vierekkäiset. Kummassakaan näistä on ihmiset käyneet?

      • Terkkuja vaan svedut

        Tyytyväiset ovat ymmärtääkseni käyneet http://www.clinicestetic.fi/ . Suomalaisella lääkärillä siis.

        Toi ".com"-päätteinen sivu on kopio, joka johtaa asiakkaat harhaan, sillä sen paikan oikea nimi onkin Plastic Surgery Center, jolla on vielä toiset sivut. Jos olen oiken ymmärtänyt huhut, niin tämä kopio tehtiinkin varastaakseen asiakkaita. Tästä Suomi.24.fi -sivuista on poistettu useita viestiketjuja, joissa oli asiakkaiden palautteita tuosta Plastic Surgery Centeristä. Ihme juttu, eikö vaan?


      • Sofia
        Terkkuja vaan svedut kirjoitti:

        Tyytyväiset ovat ymmärtääkseni käyneet http://www.clinicestetic.fi/ . Suomalaisella lääkärillä siis.

        Toi ".com"-päätteinen sivu on kopio, joka johtaa asiakkaat harhaan, sillä sen paikan oikea nimi onkin Plastic Surgery Center, jolla on vielä toiset sivut. Jos olen oiken ymmärtänyt huhut, niin tämä kopio tehtiinkin varastaakseen asiakkaita. Tästä Suomi.24.fi -sivuista on poistettu useita viestiketjuja, joissa oli asiakkaiden palautteita tuosta Plastic Surgery Centeristä. Ihme juttu, eikö vaan?

        Terkuin sofia


    • Wal petosta

      Kävin muutama vko sitten leuan ja vatsan wal-imussa, nyt leukaa en voi katsoa edes itse, sen verran kaameita patteja se on täynnä, paljon parempi ennen kipuisaa operaatiota, myös vatsan alaosa turvoksissa ja kipeä, ei ollenkaan luonnollisen näköinen, ja rahaa paloi 3500!
      Käskettiin hieroa mahdollisimman paljon, mutta miten hieroa, kun esim leuan alus osin turta ja toisaalta hirveän arka!
      En todellakaan usko, että rasvaimussa käy noin vaan ruokkiksella, vaatii monen viikon toipumisen, jos koskaan pääsee edes ennen leikkausta näköiseksi!

      • tarkat tiedot

        kävitkö psc-ssa- ?


    • jataaspipsa

      En ymmärrä näitä pattileukoja. Mulla tuli vaan muutama möykky ja hieromalla katos. Oon niin tyytyväinen tulokseen, siitä on nyt vuosi kun leuka operoitiin.
      Mut ilmeisesti kommentoin näitä ihan turhaan, luulen että muut tyytyväiset ihmiset ovat tyytyväisiä vain itsekseen, eivätkä jakele tuntemuksiaan täällä.
      Kiitos Clinic Estetic

    • clinic-estetic.com

      www.clinic-estetic.com

    • Ei Smart Lipoa

      Smart lipo sopii vain pieniin kohtiin, kuten leuan aluksen rasvan poistoon. Jos sillä ottaa isoja alueita, ne jää muhkuraisiksi ja mustelmat kestävät kauan.
      Paljon hellempi ja parempi vaihtoehto on BodyTite.
      Mun miehelle tehtiin smart lipo vatsan alueelle melkein 2 vuotta sitten 6 alueeseen, mustelmat kesti melkein puol vuotta ja vieläkin maha on muhkurainen.
      Nyt kävi Body Titessä poistamassa jenkkakahvat, ei mustelmia, ei muhkuroita ja kipuja ei ole ollut ja pääasia JENKKOJA EI ENÄÄ OLE!!!

      • ei smart lipolle?

        Kuka oli leikkaava lääkäri?


    • didi3

      Taitaa olla virhe! Clinic Esteticiä ei saa sekoittaa Plastic Surgery Centeriin...
      Onkohan se niin että PL Centerllä menee niin huonosti et oli pakko ottaa kilpailevan clinikan sivut. Aika säälittävää!! =/

    • Hyvä paikka
      • clinic-estetic.com

        Clinic Estetic Suomi = www.clinic-estetic.com


    • krissei

      Ajattelin jakaa nyt oman kokemukseni laser hoidosta sitä harkitseville! Kävin smartxide Dot2 laser hoidossa sofialla (alexsanterinkatu 15 b)
      Pakko hehkuttaa, hoidosta nyt viikko ja iho näyttää superhyvältä! (Hain apua väsyneen näköisiin silmiin ja "huonoon" ihoon) Pari päivää hoidon jälkeen naama oli ihan kauhean näköinen ja turvonnut mutta parani nopeammin kun ajattelin ja nyt jo kunnossa! Palvelu ammattitaitoista! Suosittelen! 😊

    • smartlipo
    • 52552525552

      Onko Carl Johan seonnut.... again....

    • Toiminnanlaatu

      Ei vaikuta hyvältä liikeyritykseltä. Viikkoja sitten varattu konsultaatio sessio peruttiin samana päivänä 45min. ennen jo sovittua aikaa. Jos ajanvaraus ei toimi niin mitä se kertoo yrityksen johdosta saatikka sen henkilökunnasta

    • Expl

      Se että lainsäädännössämme ei pystytä reagoimaan tarpeeksi nopeasti, on aiheuttanut tilanteen, että alunperin esteettiseen hoitoon ja injektioihin perustetut toimipisteet ovat laajentaneet työtään sellaiseen kirurgiaaan, jonka komplikaatioita ja vaaratilanteita ne eivät pysty hoitamaan.
      Hyvällä onnella ja kantapään kautta oppimalla voidaan näissä olosuhteissa tehdä hoitoja pienin kustannuksin, kun riskien hallinta on ulkoistettu asiakkaille itselleen.
      Odotetaan rauhassa , ehkä viranomaiset heräävät ja laatutietoisuus tulee myös toimiluvan myöntäjille.

    • Anonyymi

      Clinic Esthetic on tehnyt minulle upeita muutoksia. Jouni ja Sofia on huippuja!
      Olen niin tyytyväinen!
      Olen itseni näkôinen ja muutokset on tehty hienovaraisesti.
      Kokemusta on muustakin ja Jouni korjasi upeasti vatsani .Kiitos!

    • Anonyymi

      Olen erittäin tyytyväinen Jounin ja Sofian palveluihin.
      Aion myös luottaa heihin kaikissa ulkonäköāni koskevissa muutoksissa jotka olen itse halunnut. Iso kiitos!

      • Anonyymi

        Tuleeko Venakolta vielä lisää kehuja klinikasta? Viestien välissä peräti 3min. :D :D


    • Anonyymi

      Kaksi edellistä kommenttia selkeesti itse sohvin käsialaa, hahhahhaa! Mikä vitsi koko klinikka.

    • Anonyymi

      Näin viime vuonna rintojen pienennyksen joka tehty tuolla ko. kirurgin toimesta. Jälki oli karmeaa ja rintoja korjattiin toisen kirugin toimesta.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt silmät, jotka Jouni leikannut vuosi sitten kesällä. Aivan karmea lopputulos, pitkät näkyvät arvet tyttö rukalla kasvoissa lopun ikänsä. Siis kerrassaan karmea lopputulos, ja siitä vielä asiakas maksanut, että kasvot pilattu.. huh!

    • Anonyymi

      Kiertäisin HYVIN kaukaa kyseisen klinikan.

    • Anonyymi

      VAROKAA PAIKKAA!!!!

    • En osaa sanoa tuosta hoidosta, mutta voin kertoa ainoan kokemukseni klinikalta ja suosittelen lukemaan muita viestiketjuja liittyen klinikkaan. Kovin samanlaisia tarinoita ja tyytymättömiä asiakkaita.

      Kävin itse viikko sitten täyttämässä huulet. Odotin tunnin ennen kuin pääsin vastaanotolle. Kukaan ei ilmoittanut minulle mitä huuliin laitetaan. Oletin automaattisesti, että restylanea tai juvedermia. Laitettiin jotain mistä en ollut kuullutkaan ( asia selvisi vasta viikon päästä mitä oli laitettu). Oli sellaista kuin xcelense genyal. Vaikutus hävisi viikossa. Nyt huulet kuin ei olisi mtn tehty. Toimenpiteen suoritti Sofia. En osaa sanoa hänen pistostaidoista mitään, mutta ainakaan tuo aine ei toimi. En suosittele. Huomenna otan yhteyttä klinikkaan ja vaadin korvausta. Jos ei palvelu pelaa niin otan yhteyttä kuluttajan suojaa hoitaviin viranomaisiin ja tietysti kaikkiin sosiaalisen mediaan väyliin palautetta antamaan. Palstaa lukiessa väkisin mietin, että aika paljon tyytymättömiä asiakkaita jo vuosia. Tarinat aika samanlaisia. Ehkä liian harva, vie asioita eteenpäin, sillä jos paljon tyytymättömiä asiakkaita luulisi jonkun puuttuvan. Asiakaspalvelun taso oli todella huonoa. Kuittia en saanut maksusta. Työntekijöiden ammattitaidosta en osaa sanoa, mutta kokonaisvaikutelma klinikasta oli sellainen ”rahat pois vaan”. Ei herätä luottamusta ja tuskin asioin toiste. Katsotaan nyt miten hoitavat korvaus puolen. Mieti 2 krt ennen kuin asioita siellä. Asiakaspalvelun suhteen olisin varuillani. Jos jokin menee pieleen…vaikuttaa paikalta joka ei kanna vastuuta. Ainakin mielipiteiden perusteella.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan kanna vastuuta, tuskin saat yhtään mitään korvauksia. Sori.


    • Anonyymi

      enpä tiedä mitään vastuuttomampaa paikkaa kuin tämä..

      • Anonyymi

        en muuten minäkään..


      • Anonyymi

        Kerro lisää!


    • Anonyymi

      Olen käynyt Sofialla kolme vuotta ja koskaan en ole joutunut kyllä pettymään. Kävin yhden kerran toisaalla, joka oli todellinen pettymys.
      Mielipiteitähän on tietenkin paljon ja hyvä niin. Sofia on mielestäni ammattitaitoinen , ystävällinen ja ihmisläheinen. Kolmen vuoden aikana olen käynyt hänellä puolen vuoden välein, eli käynti kertoja siis on. Hoitoina mulla on ollut vaihdellen laser, fractora ja botox. Turhasta ei joudu koskaan maksamaan, vaan hän kertoo rehellisesti mikä hoito juuri minun ongelma- alueille olisi sopiva.
      Sitten vielä tästä ihmisläheisyydestä ja auttamisen halusta, me keskustelemme myös terveyteen liittyvistä asioista ja saan häneltä paljon hyviä ohjeita siihen.
      Jokainen löytää sen itselleen sopivan ja tietenkin kokeilemallahan sen oikean löytää, mutta tämä siis minun kokemukseni hänestä ja en kyllä vaihda ihan heti toiseen:)

    • Anonyymi

      Sofia Puten kaveri?

    • Anonyymi

      Saako täällä anuksen valkaisua?

    • Anonyymi

      Tämä näyttäisi olevan nyt, konkurssi listalla ... (?)

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe